Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 30-11-2022, 14:13   #1
Aro
 
Aro's Avatar
 
Reputacja: 1 Aro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputację
[Pathfinder 2e] Miraże na pustyni (18+)



Burza piaskowa zdawała się nadejść znikąd, opadła na Sakhrabayę nagle i podstępnie, niczym nocny ptak drapieżny na niczego nie spodziewającą się ofiarę. Tumany kurzu znad wschodnich diun wdarły się między budynki, rozlały po wąskich ulicach i załopotały kolorowymi płachtami. W jednej chwili południe późno-wiosennego dnia przeszło w imitację wieczoru, gdy chmura zdławiła promienie słoneczne, wytłumiła dźwięki i stłamsiła rutynę, zmuszając miasto do zatrzymania się w miejscu, spędzając wszystkich w bezpieczne objęcia budynków. Burza przyniosła też ze sobą cienie, przemykające pod piaskową osłoną, skryte w miedzianych tumanach, niosące ze sobą niebezpieczeństwo i zabierające niewinne dusze.


Ile tym razem?

Wedle wstępnych ustaleń, Wasza Promienność, blisko tuzin zaginionych niewolników i dwóch martwych nadzorców.

Semiramis Kishar Ismat kiwnęła jedynie głową, przyjmując raport swojego wiernego doradcy, leniwym gestem sięgając po kolejny suszony daktyl i odchylając się na swoim ulubionym, hebanowym szezlongu obitym w rodowy szmaragd.

Jakie wieści od naszego drogiego przyjaciela Kazbara? — Możnowładczyni obdarzyła swojego mistrza ceremonii pełnią uwagi.

Profesor Wilgrim czyni postępy — odparł Rahat. — Przewiduje, że z dodatkowymi pracownikami sprowadzanymi przez pannę Bruin z Absalomu, będzie w stanie pokryć więcej terenu i szybciej zlokalizować dokładne położenie Falhajy. Na tą chwilę kontynuuje mapowanie najbliższej okolicy Ward-Alsahry i nie raportuje żadnych problemów. Panna Bruin powinna przybyć z powrotem do Sakhrabayi za około trzy tygodnie.

Doskonale — cień uśmiechu zagościł na licu Semiramis. — Roześlij również wieści tutaj, chcę mieć własnych ludzi wśród ekspedycji.

Oczywiście, Wasza Promienność.













Powitać.

Tym krótkim wstępem chciałbym zaproponować Wam prostą przygodę w gorącym klimacie Qadiry, na mechanice Pathfindera 2e. Jak dotąd drugą edycję miałem przyjemność poznać tylko z pozycji gracza i przypadła mi naprawdę mocno do gustu, wobec czego od jakiegoś czasu dłubałem scenariusz, który pozwoliłby mi na sprawdzenie, jak system sprawdza się z pozycji prowadzącego. Bez zbędnego wodolejstwa pozwolę sobie przejść do konkretów.


Konwencja

- Klasyczna awanturnicza przygoda, owinięta lekko w arabskie noce i przyprawiona Tomb Raiderem, Indianą Jonesem czy inszym Uncharted. Archeologiczna ekspedycja w poszukiwaniu zaginionego, na wpół mitycznego miasta w górach z sekwencjami lochotłukowymi.


Mechanika

- Pathfinder 2e. Tutaj możecie znaleźć zasady tworzenia postaci. Tutaj z kolei możecie znaleźć pregeny od Paizo, z których możecie wziąć mechaniczny szkielet postaci. Oferuję własną pomoc w tworzeniu postaci, ale “pomoc” nie oznacza “wyręczenie”.

- Nie wymagam znajomości mechaniki w pełnym wymiarze, ale wymagam ogarniania mechaniki własnej postaci i jej możliwości.

- Poziom 1. Grać będziemy do poziomu 3.

- Dozwolone rasy (Ancestries): Core/Common i Half-human; z Versatile Heritages: aasimar, ifrit, oread, suli, sylph, tiefling i undine. Cokolwiek innego do wcześniejszej konsultacji.

- Klasy dowolne, za wyjątkiem Gunslingera.

- Z dodatkowych zasad: Free Archetype. Choć dodatkowe atuty zaczynają się od drugiego poziomu, warto od razu podjąć decyzję i zaznaczyć ją w karcie. Lista archetypów - wszystko poza Common do wcześniejszej konsultacji.

- Ekwipunek startowy wedle zasad: 15 sz do wydania. Nie, tygodniówki wspomniane w fabularce nie są wypłacane w podróży na miejsce pracy.

- Charaktery dowolne nie-złe.

- Format karty mechanicznej - Myth-Weavers. Z możliwością edycji dla “Arois”.


Fabularia

- Setting: Golarion, a konkretniej - Qadira, 4707 AR, Wiek Utraconych Proroctw; połowa miesiąca Sarenith (nasz czerwiec).

- Moja interpretacja settingu jest moją interpretacją settingu.

- Znajomość settingu mile widziana, acz nie jest wymagana.

- Historia postaci najlepiej w formie notki biograficznej, bez scenek rodzajowych czy wodolejstwa - kto, co, z czym to się je. Najważniejsze, by postać mnie zaciekawiła i wpasowała się w klimat przygody. Długość dowolna, ale jedna strona w zupełności mi wystarczy.

- Co do historii, postać mogła dołączyć do ekspedycji w Absalomie (vide ogłoszenie w zajawce), bądź w samej Sakhrabayi, więc pochodzenie jest mocno dowolne. Miejcie na względzie, że w Qadirze Wspólnym określa się język keleszycki, a nie taldański. Taldański jest szeroko rozumiany przez np. kupców, uczonych czy możnowładców mimo stanu zimnej wojny z Taldorem, aczkolwiek warto zastanowić się nad dobraniem keleszyckiego.

- Awatar w formie digital art, bez mangi czy innych takich. Najlepiej z linkiem do wersji w pełnej rozdzielczości.

- Format karty fabularnej - najlepiej w formie dokumentu Google’a, ale od biedy może być i na MW.


Technikalia

- Tempo - 5/2-3, pięć dni dla graczy, dwa-trzy dni dla mnie. W przypadku walk deklaracja raz na 24h, podobnie podczas sekwencji dungeoncrawlowych.

- Doc ograniczony do walk i dłuższych sekwencji dungeoncrawlowych. Ewentualne dialogi tylko za zgodą wszystkich graczy.

- Długość postów - standardowe "na awatar". Bez jednolinijkowców czy wodolejstwa.

- Liczba graczy: 4-6.

- PvP - nie. Obowiązuje imperatyw teamplayu. Konflikty między postaciami mogą istnieć i mogą się nie lubić, ale muszą ze sobą współpracować. Konflikty między graczami rozstrzyga MG, konflikty z MG rozstrzyga MG.

- BHP sesji, safety tools, lines & veils - raczej zbędne, bo będzie bez triggerów. Za wyjątkiem okazjonalnego gore przy opisach walk czy pochodnych.

- Czas trwania rekrutacji - do 01.01. Być może krócej, jeśli uda się zebrać drużynę i będą chęci zacząć wcześniej, ale z racji nadchodzących świąt wstępny termin zakończenia rekrutacji jest taki, a nie inny.

- Kompletne KP na moją forumową skrzynkę.

- Pytania w temacie jeśli dotyczą rzeczy ogólnych, które mogłyby przydać się innym. Pytania stricte nt. postaci kanałami prywatnymi - przez PW bądź Discorda (w profilu).


Więcej grzechów nie pamiętam.


Pozdrawiam,
Aro



***



Przydatne linki:

- Archives of Nethys - SRD
- Pathfinder Wiki

- Pathbuilder - narzędzie pomagające w tworzeniu postaci (a'la D&D Beyond)

- Mapa Avistanu i Garundu w dużej rozdzielczości
- Mapa Qadiry

 

Ostatnio edytowane przez Aro : 06-12-2022 o 10:46.
Aro jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:26.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172