Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 07-04-2023, 12:11   #1
 
Prince_Iktorn's Avatar
 
Reputacja: 1 Prince_Iktorn ma wyłączoną reputację
[STAR WARS d6] Opowieści z Nowej Republiki: Cularin




Star Wars
Opowieści z Nowej Republiki: Cularin

Grupa przyjaciół siedziała na tarasie na dachu budynku Senatu Nowej Republiki. Rozciągał się stamtąd imponujący widok. Ciągnący się aż po horyzont krajobraz zabudowy Coruscant, niekończące się linie ciągów komunikacyjnych dla statków lśniły w promieniach wschodzącego słońca. Młody mężczyzna o poważnej twarzy, z przypiętym do pasa mieczem świetlnym, wpatrywał się jednostajnie płynące przez niebo strumienie pojazdów.
- Coś się stało, Luke? Czemu nas tu zebrałeś? – zapytał głos z grupy. Starszy od Luke’a, z szelmowskim błyskiem w oku. Jego słowom zawtórował pytający warkot siedzącego obok potężnego Wookiego.
- Przepraszam, zamyśliłem się. – Luke Skywalker, Rycerz Jedi, spojrzał na swoich gości, przyjaciół, którzy przybyli tutaj na jego prośbę. Han Solo, niegdyś przemytnik, obecnie generał w stanie spoczynku. Obok niego, patrząca z dobrze ukrywanym cieniem niepokoju, siedziała siostra Luke’a, księżniczka Leia Organa-Solo, szefowa gabinetu Kanclerz Nowej Republiki. Kolejna osoba wywołała mimowolny uśmiech na twarzy Skywalkera. Spod burzy rudych włosów spojrzenie Jedi pochwyciły jasnozielone oczy Mary Jade, byłej Ręki Imperatora, obecnie jednej z najważniejszych dla Luke’a osób w galaktyce.
Chrząknięcie.
- Dalej zamyślony? – z parsknięciem zapytał ostatni z gości. Kyle Katarn, były żołnierz sił specjalnych Sojuszu Rebeliantów.
- Tak, jeszcze raz przepraszam. – Luke uśmiechnął się do gości. - Jest coś… - zawahał się – coś o co chciałbym was prosić.
- Ostatnio coś… poczułem. Przez chwilę. Nie jest to pewnie nic wielkiego, zwłaszcza przy tym wszystkim co dzieje się dookoła, ale nie chcę tego całkiem ignorować. Coś dzieje się albo może się stać w systemie Cularin.
Mara skinęła głową w stronę małego baryłkowatego droida i po chwili R2D2 wyświetlił podstawowe dane o systemie.
- Mało informacji – Mara zdawała się być zaskoczona – jak na świat tak blisko jednego z głównych szlaków handlowych galaktyki, widzę zapisy o problemach nawigacyjnych, dopiero niedawno wybrali senatora… - urwała.
- Po tym jak dwóch poprzednich zmarło – poważnym tonem dokończył Katarn, patrząc na dane wyświetlane przez droida – chodzi ci o śledztwo w tej sprawie?
- To też. Ale… nie wiem. To tylko ślad przeczucia, jakby echo w Mocy? A może jestem po prostu przemęczony. – młody Jedi odparł z rozbrajającym uśmiechem.
Leia pokręciła głową.
- Chyba wiem co czujesz, Luke. Gdy spojrzałam na ten opis też poczułam… - wyraźnie się zawahała.
- Niepokój? Tak. Przy wszystkim co mamy do zrobienia to może być drobna sprawa, ale nie chciałbym nic z tym nie zrobić. – Luke popatrzył na pozostałych.
- Wiem, że wszyscy mamy swoje obowiązki, ale myślę że każdy z nas zna istoty godne zaufania, takie którym można byłoby polecić udanie się do Cularin i rozeznanie się w sytuacji. Śmierć dwójki senatorów to nie jest błahostka.
- Dobrze więc, kto mógłby się przydać? – zamyśliła się Mara – jakiś szpieg?
- Albo ktoś z zespołu senackiego – dodała z uśmiechem Leia – może trzeba będzie rozmawiać z władzami systemu.
- Jak tam dolecą? Damy im statek? W ostateczności może znajdę kogoś kto jest mi winny przysługę… dużą przysługę – były przemytnik popatrzył na pozostałych.
- Przyda się ktoś do sobie radę jeśli będą konieczne… agresywne negocjacje. Dwoje senatorów Republiki nie żyje. Nie sądzę że to przypadek. – stwierdził krótko Katarn.
Luke słuchał jak pozostali podsuwali propozycje i rozważali opcje. Miał nadzieję, że dokonają dobrego wyboru i że to złe przeczucie pozostanie tylko przeczuciem.


Witam wszystkich.
Po długim czasie nieobecności na forum, udało mi się przynajmniej trochę poogarniać sprawy życiowe i myślę że mogę wrócić do prowadzenia.
W związku z tym zapraszam do rekrutacji sesji w uniwersum Gwiezdnych Wojen na mechanice d6 WEG.
Można potraktować tę sesję jako warsztatową, jeśli ktoś nie zna systemu, służę pomocą.


Sesja dotyczy: Eksploracji systemu Cularin, zebrania informacji odnośnie śmierci senatorów, ewentualnie rozwiązania problemów pojawiających się na bieżąco.Rodzaj zadania będzie także zależał od tego jakie postacie się zgłoszą.
Czas trwania rekrutacji: do godziny 23:59 23.04.2023
Poszukiwana ilość graczy: 1 - 3
Mechanika: Star Wars d6 WEG - było kilka edycji ale różnią się one tak mało, że efektywnie nie ma między nimi różnic. Mechanika w sesji będzie używana. Rzuty wykonywane będą przez MG albo przed monitorem, albo na roll20 (jeśli jakoś je ogarnę).
Długość sesji: ok 3 miesiące czasu gry. Sesja będzie krótka i przynajmniej na razie jest jednostrzałem, ale jeśli pod koniec graczom i MG się spodoba, to możemy grać kolejny scenariusz.
Google docs: o ile gramy przez forum i w komentarzach, nie wykluczam google docs na potrzeby walk.
Odpisy: 7 dni dla was, 7 dni dla mnie. W razie różnych sytuacji możemy wydłużać lub skracać. Niestety życie czasami daje mi popalić i może nie być ze mną kontaktu nawet przez tydzień, wtedy nie ma co panikować, odezwę się gdy tylko będę mógł.
PvP: Zdecydowanie nie lubię.
PEGI: 16+ Ma być w miarę lekko.Nie chce mi się pisać wulgaryzmów, opisywać latających wnętrzności czy szczegółowych scen stosunków seksualnych
Zgłoszenia: Zgłaszamy się w tym temacie, link do karty postaci i historii na Google docs poproszę przesłać mi na PW. Historia nie musi być długa, maksymalnie 1/2 A4. Musi znaleźć się w niej informacja dlaczego Wasz BG został wybrany do wykonania tego zadania, co sprawiło że któraś z postaci ze wstępu ufa BG na tyle, że zostaną oni wysłani do Cularin. Złych BG nie przyjmuję. Rozwój postaci będzie możliwy jeśli po pierwszym scenariuszu gracze będą chcieli kontynuować zabawę.

Link do sesji ([STAR WARS d6]Opowieści z Nowej Republiki:Cularin)

Link do komentarzy ([komentarze]STAR WARS d6 Opowieści z Nowej Republiki:Cularin)


Link do materiałów przydatnych dla graczy:
Edytowalna karta postaci, Szablony postaci do wykorzystania, ekwipunek broń, droidy, opisy umiejętności Mocy itp.

O świecie:
Po bitwie o Endor, zniszczeniu Drugiej Gwiazdy Śmierci i śmierci Imperatora Palpatine’a proklamowano utworzenie Nowej Republiki. Armie systemów gwiezdnych sprzyjających republice wraz z oddziałami Sojuszu Rebeliantów połączyły się i stworzyły Armię Republiki. Wojna z pozostałościami Imperium trwała jeszcze kilka lat, gdy pozostałości Imperialne zdecentralizowały się, gdy każdy Imperialny Admirał i gubernator nagle stracił nad sobą zwierzchników. Niektórzy wykrajali sobie swoje własne, niezależne władztwa, inni próbowali się porozumieć między sobą lub z Nową Republiką. Po latach walk, udało się pokonać Imperialne pozostałości i zapanował względny pokój. Luke Skywalker założył Nowy Zakon Jedi i zajął się nauczaniem kolejnego pokolenia użytkowników Mocy.
Po pewnym czasie okazało się jednak że nie wszystko jest idealne.
Nowa Republika borykała się z własnymi problemami. Po traumatycznych doświadczeniach imperialnego totalitaryzmu, większość światów członkowskich nie chciała już dużego nadzoru i silnych powiązań swoich światów z rządem centralnym. W miarę jak te powiązania słabły, coraz więcej systemów wycofywało swoje wojska z Armii Republiki, aż po kilku latach stała się ona zaledwie cieniem tego czym była podczas wojny z Imperium czy inwazją Thrawna. Nowa Republika Galaktyczna z jednego superpaństwa przekształciła się w luźną federację sprzymierzonych systemów. Stolicą Galaktyczną pozostała Coruscant, gdzie nadal mieści się siedziba Galaktycznego Senatu.
Główne/znane siły w Nowej Republice to: System Kuat, System Corellia, Konsorcjum Hapes, Sektor Tapani, System Echani, Bothawui, Mon Cala, Klan Bankowy, Unia Technologiczna, Cor-Sec (od Corellian security – jedyna ogólno-Republikańska organizacja policyjna, coś w stylu Interpolu)
Luźniejsze powiązania z Nową Republiką mają: CSA, Hegemonia Tion.
Poza granicami Nowej Republiki jedyną znaczącą siłą są Huttowie, których posiadłości skupione są w Przestrzeni Huttańskiej.
Planety, czy rządy terytoriów to w większości byty polityczne które w takiej czy innej formie przetrwały od czasów Starej Republiki, a które teraz powróciły do korzeni zarówno swojej kultury jak i prowadzenia własnej, odrębnej polityki. Pojawiła się znacząca tendencja do decentralizacji, powrotu do własnych, odrębnych wzorców kulturowych, które były wyciszone przez okres schyłku Starej Republiki i eliminowane w okresie Imperium. To sprawiło, że w społeczeństwie galaktycznym są silne podziały na centrystów (tych, którzy chcą silnej republiki) i wolnościowców, którzy chcą jak najmniejszego wpływu rządu centralnego. Duże wpływy zyskały także przeróżne organizacje kryminalne. Z uwagi na brak wielu centralnych regulacji handlowych, każdy system lub organizacja sama wydaje swoje zarządzenia. Co oznacza że przemytnicy czy piraci nadal mają się bardzo dobrze, niestety może się to stać także zarzewiem konfliktów. Lwia część pracy jaką wykonuje teraz Senat Republiki to zażegnywanie konfliktów pomiędzy organizacjami członkowskimi. Jak na razie dzięki wysiłkom Kanclerz Mon Mothmy i szefowej jej gabinetu, Leii Organy-Solo udało się uniknąć konfliktów zbrojnych pomiędzy członkami Nowej Republiki.

Główne "tematy" świata gry:

Ład vs Chaos –Imperium Galaktyczne rządzące znanym wszechświatem upadło w ogniu wojny domowej. Powstała na jego ruinach Nowa Republika mierzy się z nowymi wyzwaniami. Jak duża powinna być ingerencja rządu centralnego w prywatne sprawy członków Republiki? Gdzie dokładnie jest granica między wolnością a zniewoleniem? Na pewno w sesji pojawią się elementy społeczno – polityczne, BG mogą doświadczyć konieczności dokonania trudnych wyborów.

Odkrycia przeszłości – Imperium Galaktyczne popełniło wiele niemal nieopisywalnych zbrodni. Najbardziej znana to zniszczenie planety Alderaan ze wszystkimi jej mieszkańcami, ale były także inne, chociażby masowe zniewolenia lub nawet anihilacje całych gatunków istot rozumnych, czy grabieże zasobów (niszcząca planety eksploatacja). Jakby tego było mało, gdy Imperialni wiedzieli już, że przegrają, zaczęli kasować swoje bazy danych. Utracono niemal niemożliwy do oszacowania zasób informacji, zarówno o latach istnienia samego Imperium jak i o wcześniejszych. Na pewno w sesji pojawią się elementy eksploracji starych ruin, zniszczonych baz, poszukiwań zaginionej wiedzy itp.



Obszar na którym (z założenia) ma toczyć się gra

System Cularin był układem gwiezdnym położonym w sektorze Thaere, na granicy Regionu Ekspansji i znajdował się tuż przy Szlaku Koreliańskim. Był to układ podwójny, składający się z pięciu planet, który zawierał planetę Cularin.

Mapa szlaków hiperprzestrzennych sektora Thaere i okolic.


Chociaż system Cularin znajdował się w dobrze zbadanym sektorze kosmosu i znajdował się blisko głównej Szlaku Korelliańskiego długo pozostał nieodkryty z powodu występujących tam anomalii grawitacyjnych. Gęste jądra trzech planet tworzyły bardzo duże odbicia grawitacyjne, które czasami zachodziły na siebie. Również chmura komet na siódmej orbicie stwarzała własne trudności nawigacyjne. Planeta Cularin jest niemal w całości pokryta dżunglą, eksport drewna i substancji pozyskiwanych z roślinności stanowi podstawę gospodarki planety. Drewno z drzew ch’hala zmienia kolor w zależności od dźwięków, jakie do niego docierają, natomiast żywica z tychże drzew zawiera składniki wykorzystywane w przemyśle medycznym. Ludność planety stanowi rdzenny gadzi gatunek zwany Tarasin, oraz potomkowie osadników z innych ras którzy osiedlali się na planecie od czasów schyłku Starej Republiki.



System Cularin (mapa oficjalna)

System został ponownie odkryty w 232 BBY i przeprowadzono pierwszą prawdziwą eksplorację systemu. Małe osady zostały zbudowane na większości ciał systemu. Ze względu na względną izolację systemu, wskaźniki przestępczości były wysokie: lokalny pas asteroid stał się schronieniem dla piratów a później dla władców przestępczości, takich jak obecny tam teraz Hutt Riboga. Miasta osadników mieszczą się ogromnych platformach, wznoszących się kilometry nad najwyższymi drzewami dżungli, aby nie powodować konfliktów z miejscowymi.


System Thaere


System Cularin dołączył do Starej Republiki około 32 BBY i natychmiast poprosił o militarną ochronę przed piratami; jednakże siły zbrojne pobliskiej Thaere Privo okazały się nieskuteczne w powstrzymywaniu ataków piratów, a wojsko Thaereian jedynie blokowało system. Pod koniec Wojen Klonów senator Cularinogłosiła, że ​​system jest suwereny, niezwiązany ani z Republiką, ani z Separatystami. Następnie została aresztowana przez żołnierzy klonów, a system został zajęty przez siły zbrojne Republiki.
Po przekształceniu Republiki w Pierwsze Imperium Galaktyczne, ustanowiono bazy wojskowe i prowadzono głęboką indoktrynację systemu Thaere, gdzie nastroje pro-imperialne utrzymywały się przez bardzo długi czas nawet po upadku Imperium. Cularin z kolei także był silnie okupowany przez siły Imperium, jednakże tam dochodziło do rabunkowej eksploatacji bogactw naturalnych systemu. Aparat Imperialny utrzymywał wysoki poziom inwigilacji i ucisku, pomimo cichego ale niezłomnego oporu lokalnej populacji. W trakcie Imperialnego zarządzania zamknięto 6 spośród 12 miast-platform, całkowicie wyludniły się także dwie pierwsze osady zbudowane bezpośrednio na powierzchni planety. Jedyną dobrą stroną Imperialnego zarządzania była całkowita eliminacja piratów z pasa asteroid. W ogólnych archiwach zachowało się niewiele informacji na temat Cularin, gdyż, podobnie jak w kwestii systemu Thaere, Imperium przeprowadziło bardzo skrupulatne czyszczenie danych.
W systemie każda większa osada, czy to platforma-miasto na Cularin czy latające miasta na Genariusie – gazowym gigancie, są niezależne od pozostałych i prowadzą własną politykę. Raz do roku odbywa się spotkanie przedstawicieli wszystkich tych terytoriów aby spróbować wypracować wspólne stanowisko odnośnie potrzeb całego systemu. Niestety na drodze temu stają indywidualne interesy poszczególnych miast, na które mają także mniej lub bardziej jawny wpływ korporacje i organizacje przestępcze. Około trzy standardowe lata temu, tuż po oficjalnym dołączeniu systemu Cularin do Nowej Republiki, w niewyjaśnionych okolicznościach zmarł pierwszy demokratycznie wybrany senator, zaś po nim jego następca. Przez ponad standardowy rok system nie posiadał senatora, gdyż albo nie było chętnych na stanowisko, albo nikt nie głosował na osoby które starały się o posadę. Ostatnio udało się przeprowadzić wybory, w których wygrała Alyla Melne, była zarządczyni jednego z Sześciu Miast Handlowych Cularin. Od niedawna w pasie asteroid ponownie zaczęły ujawniać się grupy pirackie, które oprócz żerowania na legalnych ładunkach coraz częściej wdają się w starcia z przemytnikami i statkami organizacji przestępczych.




Mechanika i tworzenie postaci
Podstawowa mechanika
MG sprawdza, czy postać odniesie sukces, czy porażkę, rzucając określoną liczbą sześciościennych kostek i sumując wyniki. Suma równa lub wyższa niż określony poziom trudności oznacza sukces w teście. Ilość kostek k6 określa się na podstawie atrybutów i umiejętności postaci i modyfikuje o ewentualne utrudnienia. Jedną z d6 (oznaczoną innym kolorem itp., u nas w sesji przez forum będzie to pierwsza kostka z aplikacji z której będę korzystał) jest eksplodująca „Dzika kość”. Jeśli gracz wyrzuci 6 na dzikiej kości, może dodać 6 do swojego wyniku i rzucić ponownie, dodając kolejny wynik. Rzuca dziką kostką i dodaje wynik za każdym razem, gdy wyrzuci na niej 6. Gdy wyrzuci 1 na dzikiej kości, kość tą usuwa się razem z inną kością z najwyższym wynikiem. Poziom trudności mieści się między 1 a 5 (zazwyczaj przyjmuję 3) dla najłatwiejszych testów i przekracza 31 dla najtrudniejszych testów.
Tworzenie postaci od zera:
1.Wybór rasy
2.Rozdzielenie 20D na atrybuty
3.Rozdzielenie 16D na umiejętności
4.Ekwipunek dostajecie od MG „zdroworozsądkowo”
Ponadto w tworzeniu postaci można wspomóc się szablonami. To nic innego jak koncepcja postaci z już wybranymi poziomami atrybutów i zaznaczonymi umiejętnościami które są szczególnie ważne dla danego typu postaci. Korzystanie z szablonów polega na uzupełnieniu i rozdzieleniu dodatkowych 2D kości atrybutów i 16D kości w umiejętnościach, jeśli chcemy zmienić rasę w szablonie, to trzeba jeszcze sprawdzić czy nie atrybuty BG nie przekraczają wartości min i max dla danej rasy oraz dopisać ewentualne cechy specjalne
Atrybuty
Każda postać jest zdefiniowana przez sześć podstawowych atrybutów. Te atrybuty reprezentują naturalne zdolności postaci; to znaczy zdolności, z jakimi się urodziła. Mogą one ulec zmianie w trakcie gry. Poziom atrybutu jest podstawą do testów przeprowadzanych podczas gry w celu ustalenia, czy postać odnosi sukces, czy też nie, niezależnie od tego, czego się podejmuje. Testy te są modyfikowane przez umiejętności postaci czyli to, czego postać nauczyła się w ciągu swojego życia. Umiejętności są oparte na atrybutach i podzielone na kategorie.
Sześć atrybutów to Dexterity, Strength, Knowledge, Perception, Mechanical i Technical.
Dexterity to ogólna koordynacja ręka-oko. Ten atrybut określa, jak dobrze umiesz wystrzelić z blastera, czy uniknąć trafienia. Strength określa jak silny fizycznie i twardy jest twój bohater. Siła obejmuje zdolność podnoszenia przedmioty, angażowanie się w walkę wręcz i wytrzymałość fizyczną. W tym systemie nie ma punktów wytrzymałości, ten atrybut jest również używany do określania odporności na obrażenia.
Knowledge określa zrozumienie galaktyki. Obejmuje twoją siłę woli, języki i zrozumienie planet. Percepcja – Jak spostrzegawczy jest bohater. Umiejętności objęte tym atrybutem
określają zdolność swojej postaci do skradania się, ukrywania przedmiotów, oszukiwania, targowania się i czy np. fałszowania dokumentów. Ten atrybut jest również
używany do ogólnej spostrzegawczości. Mechanical określa jak dobrze twoja postać obsługuje urządzenia mechaniczne. Nie obejmuje to napraw, ale obejmuje to, jak dobrze potrafisz np. latać śmigaczem, pilotować statek kosmiczny lub operować tarczami i czujnikami. Technical – Zdolność twojej postaci do programowania, naprawiania i modyfikowania przedmiotów.

Poziom atrybutu jest przedstawiany jako X D lub X D+y, gdzie x to liczba rzucanych kostek, a
y to liczba dodawana do wyniku rzutu. Każdy gatunek (rasa) którą można grać ma określoną minimalną i maksymalną liczbę kości, które można przypisać do każdego atrybutu. Dla ludzi minimum to 2D, a maksimum to 4D. Podczas tworzenie postaci Gracze mają 20D kości atrybutów do przypisania, wszystkie atrybuty początkowo mają wartość 0, atrybuty muszą zawierać się między minimum a maksimum dla danego gatunku. Kości atrybutów, które można przypisać podczas tworzenia postaci, można podzielić na „pipsy”, które są modyfikatorami +1 i +2. Każdą kość atrybutu można podzielić następująco: trzy pipsy +1 lub jeden pips +1 i jeden +2 pipsy. Nie ma +3 pipsów; jego odpowiednikiem jest następna cała kość dodana do wyniku atrybutu.
Niektóre gatunki mają niższe minimalne i wyższe maksymalne wyniki. Na przykład Gamorreanin ma co najmniej 1D dla Wiedzy, podczas gdy Wookie ma maksymalnie 6D dla Siły. Gatunki inne niż ludzie mogą również mieć specjalne cechy, z konsekwencjami mechanicznymi i / lub fabularnymi. Na przykład Mon Calamari może oddychać zarówno powietrzem atmosferycznym, jak i wodnym.
Umiejętności
Gracze mają 16D kości umiejętności do przypisania podczas tworzenia postaci. Kości umiejętności, które można przypisać przy tworzeniu postaci, nie mogą być dzielone na pipsy. Podczas wykonywania testu przypisana kość umiejętności jest dodawana do odpowiedniego wyniku atrybutu bazowego. Na przykład gracz przypisuje jedną kość umiejętności do umiejętności Blaster . Jej postać ma Zręczność 3D+2. Ilekroć jej postać używa blastera, rzuca 4K+2. Podczas tworzenia postaci można przydzielić maksymalnie 4D do jednej umiejętności.
Ponadto, każdą kość umiejętności, którą można przypisać, można podzielić na trzy specjalizacje. Specjalizacja obejmuje wąskie zastosowanie umiejętności i jest oznaczona w nawiasach po nazwie umiejętności. Gracz nie musi mieć przypisanej kości umiejętności do umiejętności, aby wybrać specjalizację. Na przykład, gracz może wziąć Blaster (pistolet blasterowy), wydając jedną trzecią możliwej do przypisania kości umiejętności na tworzenie postaci, nawet jeśli nie przypisał kości umiejętności Blaster . Jeśli atrybut Zręczność jej postaci wynosi 3K+2, to rzuca 4K+2 za każdym razem, gdy jej postać używa pistoletu blasterowego, ale tylko 3K+2, gdy jej postać używa innego rodzaju blasterów. Gracz może połączyć specjalizację z szerszą kością umiejętności. Gracz może przypisać kość umiejętności do Blaster i jedną trzecią kości umiejętności dla Blaster (pistolet blasterowy), tak że jej postać rzuca 5K+2 za każdym razem, gdy używa pistoletu blasterowego i 4K+2, gdy używa dowolnego innego rodzaju blastera.
Jeśli gracz nie przypisze kości umiejętności do określonej umiejętności, jej postać może spróbować użyć tej umiejętności, wykonując test oparty na podstawowym atrybucie.
Wyjątek stanowią umiejętności z oznaczeniem (A) od advanced – zaawansowane. Tych umiejętności nie można wykorzystywać bez przeszkolenia (czyli bez posiadania w nich kostek).
Moc
Manifestuje się mechanicznie na cztery sposoby: Punkty Mocy, Punkty Ciemnej Strony Mocy, Umiejętności Mocy, oraz Zdolności Mocy. Są trzy umiejętności Mocy, Alter – odpowiada za zmiany które wywołujemy w otoczeniu od telekinezy do wpływania na cudze myśli, Control – kontrolowanie Mocy w sobie, np. zwiększanie swoich możliwości fizycznych czy samoleczenie, Sense – wyczuwanie mocy i jej przepływów w otoczeniu, odczytywanie czyichś emocji, widzenie przyszłości itp. Kości w Umiejętnościach Mocy kupuje się jak dla atrybutów i przy tworzeniu postaci korzysta się z puli kości dla atrybutów. (tak, żeby być silniejszym w Mocy postać bazowo jest słabsza gdzie indziej.) Każda pierwsza kostka w Umiejętności Mocy pozwala wybrać 1 Zdolność Mocy powiązaną z tą umiejętnością. Przy podnoszeniu Umiejętności Mocy, postać może nauczyć się kolejnych Zdolności, 1 Zdolność za 1 „pip” umiejętności. W celu nauki nowych Zdolności najlepiej mieć nauczyciela. Więcej informacji podam jeśli będą chętni na grę Jedi.
Lista umiejętności i ich specjalizacji znajduje się tutaj.
Poniższa lista przedstawia w przybliżeniu co oznaczają poziomy umiejętności:
1D Below human average for an attribute or skill.
2D Untrained human average for an attribute and many skills
3D Average level of training for a human
4D Professional level of training for a human
5D Above average expertise

6D Considered about the best in a city or geographic area. About 1 in 100,000 people will have training to this skill level.
7D Among the best on a continent. About 1 in 10,000,000 people will have training to this skill level.
8D Among the best on a world. About 1 in 100,000,000 people will have training to this skill level.
9D One of the best in several systems. About 1 in a billion will have training to this skill level.
10D One of the best in a sector.
11D One of the best in a region.
12D One of the best in the galaxy.


Przykładowe statystyki Luke Skywalkera z okresu Bitwy o Yavin.

(Note: These stats represent Luke as of Episode IV: A New Hope or the Battle of Yavin.)
Type: Brash Pilot
DEXTERITY 3D
Blaster 6D, Dodge 6D, Lightsaber 4D+1, Melee Combat 4D, Melee parry 5D, Brawling parry 4D
KNOWLEDGE 2D
Alien Species 3D, Bureaucracy 2D+2, Streetwise 2D+1, Survival 6D, Value 4D
MECHANICAL 4D
Astrogation 5D, Beast Riding 4D+2, Repulsorlift Operation 7D, Repulsorlift Operation: Airspeeder 8D, Starfighter Piloting 7D, Starship Gunnery 6D, Starship Shields 5D
PERCEPTION 2D+1
Bargain 3D, Command 5D, Hide 3D, Search 3D, Sneak 3D
STRENGTH 3D
Brawling 5D+1, Climbing/Jumping 6D, Lifting 4D, Stamina 6D
TECHNICAL 3D
Computer Programming/Repair 5D, Droid programming 4D, Droid repair 6D, First aid 3D+2, Repulsorlift Repair 7D, Starfighter Repair 5D
Special Abilities:
Force Skills: Control 3D, Sense 2D,
Control: Accelerate Healing, Concentration, Reduce Injury,
Sense: Danger Sense, Sense Force
The character is Force-sensitive.
Force Points: 6
Dark Side Points: 0
Character Points: 15
Move: 10
Equipment: Blaster Pistol (4D), Lightsaber (5D damage), comlink,
X-Wing Starfighter



Kilka ostatnich uwag: walka w tym systemie jest dość zabójcza. Osłona jest bardzo ważna, tak jak umiejętność Stamina (ona określa jak łatwo zranić BG). Jeśli chcecie stworzyć postać bojową musicie mieć co najmniej umiejętność Dodge i jakąś umiejętność bojową na poziomie 5D. Podobnie dla pilota, jeśli chcecie toczyć walki w kosmosie to min 5D w pilotażu i Starship Gunnery to podstawa do przetrwania.




LISTA ZGŁOSZEŃ


1. Alex Tyler jako Wędrowniczka – Miraluka Jedi
2. Cioldan jako Cioldan – Zeltron Force Adept
 
__________________
-To, że 99% ludzi jest innego zdania niż Ty, wcale nie znaczy, że to oni mają rację.

Ostatnio edytowane przez Prince_Iktorn : 24-04-2023 o 21:36. Powód: Drobne poprawki i nowa mapa
Prince_Iktorn jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:27.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172