|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
07-04-2023, 12:11 | #1 |
Reputacja: 1 | [STAR WARS d6] Opowieści z Nowej Republiki: Cularin Star Wars Opowieści z Nowej Republiki: Cularin Grupa przyjaciół siedziała na tarasie na dachu budynku Senatu Nowej Republiki. Rozciągał się stamtąd imponujący widok. Ciągnący się aż po horyzont krajobraz zabudowy Coruscant, niekończące się linie ciągów komunikacyjnych dla statków lśniły w promieniach wschodzącego słońca. Młody mężczyzna o poważnej twarzy, z przypiętym do pasa mieczem świetlnym, wpatrywał się jednostajnie płynące przez niebo strumienie pojazdów. - Coś się stało, Luke? Czemu nas tu zebrałeś? – zapytał głos z grupy. Starszy od Luke’a, z szelmowskim błyskiem w oku. Jego słowom zawtórował pytający warkot siedzącego obok potężnego Wookiego. - Przepraszam, zamyśliłem się. – Luke Skywalker, Rycerz Jedi, spojrzał na swoich gości, przyjaciół, którzy przybyli tutaj na jego prośbę. Han Solo, niegdyś przemytnik, obecnie generał w stanie spoczynku. Obok niego, patrząca z dobrze ukrywanym cieniem niepokoju, siedziała siostra Luke’a, księżniczka Leia Organa-Solo, szefowa gabinetu Kanclerz Nowej Republiki. Kolejna osoba wywołała mimowolny uśmiech na twarzy Skywalkera. Spod burzy rudych włosów spojrzenie Jedi pochwyciły jasnozielone oczy Mary Jade, byłej Ręki Imperatora, obecnie jednej z najważniejszych dla Luke’a osób w galaktyce. Chrząknięcie. - Dalej zamyślony? – z parsknięciem zapytał ostatni z gości. Kyle Katarn, były żołnierz sił specjalnych Sojuszu Rebeliantów. - Tak, jeszcze raz przepraszam. – Luke uśmiechnął się do gości. - Jest coś… - zawahał się – coś o co chciałbym was prosić. - Ostatnio coś… poczułem. Przez chwilę. Nie jest to pewnie nic wielkiego, zwłaszcza przy tym wszystkim co dzieje się dookoła, ale nie chcę tego całkiem ignorować. Coś dzieje się albo może się stać w systemie Cularin. Mara skinęła głową w stronę małego baryłkowatego droida i po chwili R2D2 wyświetlił podstawowe dane o systemie. - Mało informacji – Mara zdawała się być zaskoczona – jak na świat tak blisko jednego z głównych szlaków handlowych galaktyki, widzę zapisy o problemach nawigacyjnych, dopiero niedawno wybrali senatora… - urwała. - Po tym jak dwóch poprzednich zmarło – poważnym tonem dokończył Katarn, patrząc na dane wyświetlane przez droida – chodzi ci o śledztwo w tej sprawie? - To też. Ale… nie wiem. To tylko ślad przeczucia, jakby echo w Mocy? A może jestem po prostu przemęczony. – młody Jedi odparł z rozbrajającym uśmiechem. Leia pokręciła głową. - Chyba wiem co czujesz, Luke. Gdy spojrzałam na ten opis też poczułam… - wyraźnie się zawahała. - Niepokój? Tak. Przy wszystkim co mamy do zrobienia to może być drobna sprawa, ale nie chciałbym nic z tym nie zrobić. – Luke popatrzył na pozostałych. - Wiem, że wszyscy mamy swoje obowiązki, ale myślę że każdy z nas zna istoty godne zaufania, takie którym można byłoby polecić udanie się do Cularin i rozeznanie się w sytuacji. Śmierć dwójki senatorów to nie jest błahostka. - Dobrze więc, kto mógłby się przydać? – zamyśliła się Mara – jakiś szpieg? - Albo ktoś z zespołu senackiego – dodała z uśmiechem Leia – może trzeba będzie rozmawiać z władzami systemu. - Jak tam dolecą? Damy im statek? W ostateczności może znajdę kogoś kto jest mi winny przysługę… dużą przysługę – były przemytnik popatrzył na pozostałych. - Przyda się ktoś do sobie radę jeśli będą konieczne… agresywne negocjacje. Dwoje senatorów Republiki nie żyje. Nie sądzę że to przypadek. – stwierdził krótko Katarn. Luke słuchał jak pozostali podsuwali propozycje i rozważali opcje. Miał nadzieję, że dokonają dobrego wyboru i że to złe przeczucie pozostanie tylko przeczuciem. Witam wszystkich. Po długim czasie nieobecności na forum, udało mi się przynajmniej trochę poogarniać sprawy życiowe i myślę że mogę wrócić do prowadzenia. W związku z tym zapraszam do rekrutacji sesji w uniwersum Gwiezdnych Wojen na mechanice d6 WEG. Można potraktować tę sesję jako warsztatową, jeśli ktoś nie zna systemu, służę pomocą. Sesja dotyczy: Eksploracji systemu Cularin, zebrania informacji odnośnie śmierci senatorów, ewentualnie rozwiązania problemów pojawiających się na bieżąco.Rodzaj zadania będzie także zależał od tego jakie postacie się zgłoszą. Czas trwania rekrutacji: do godziny 23:59 23.04.2023 Poszukiwana ilość graczy: 1 - 3 Mechanika: Star Wars d6 WEG - było kilka edycji ale różnią się one tak mało, że efektywnie nie ma między nimi różnic. Mechanika w sesji będzie używana. Rzuty wykonywane będą przez MG albo przed monitorem, albo na roll20 (jeśli jakoś je ogarnę). Długość sesji: ok 3 miesiące czasu gry. Sesja będzie krótka i przynajmniej na razie jest jednostrzałem, ale jeśli pod koniec graczom i MG się spodoba, to możemy grać kolejny scenariusz. Google docs: o ile gramy przez forum i w komentarzach, nie wykluczam google docs na potrzeby walk. Odpisy: 7 dni dla was, 7 dni dla mnie. W razie różnych sytuacji możemy wydłużać lub skracać. Niestety życie czasami daje mi popalić i może nie być ze mną kontaktu nawet przez tydzień, wtedy nie ma co panikować, odezwę się gdy tylko będę mógł. PvP: Zdecydowanie nie lubię. PEGI: 16+ Ma być w miarę lekko.Nie chce mi się pisać wulgaryzmów, opisywać latających wnętrzności czy szczegółowych scen stosunków seksualnych Zgłoszenia: Zgłaszamy się w tym temacie, link do karty postaci i historii na Google docs poproszę przesłać mi na PW. Historia nie musi być długa, maksymalnie 1/2 A4. Musi znaleźć się w niej informacja dlaczego Wasz BG został wybrany do wykonania tego zadania, co sprawiło że któraś z postaci ze wstępu ufa BG na tyle, że zostaną oni wysłani do Cularin. Złych BG nie przyjmuję. Rozwój postaci będzie możliwy jeśli po pierwszym scenariuszu gracze będą chcieli kontynuować zabawę. Link do sesji ([STAR WARS d6]Opowieści z Nowej Republiki:Cularin) Link do komentarzy ([komentarze]STAR WARS d6 Opowieści z Nowej Republiki:Cularin) Link do materiałów przydatnych dla graczy: Edytowalna karta postaci, Szablony postaci do wykorzystania, ekwipunek broń, droidy, opisy umiejętności Mocy itp. O świecie: Po bitwie o Endor, zniszczeniu Drugiej Gwiazdy Śmierci i śmierci Imperatora Palpatine’a proklamowano utworzenie Nowej Republiki. Armie systemów gwiezdnych sprzyjających republice wraz z oddziałami Sojuszu Rebeliantów połączyły się i stworzyły Armię Republiki. Wojna z pozostałościami Imperium trwała jeszcze kilka lat, gdy pozostałości Imperialne zdecentralizowały się, gdy każdy Imperialny Admirał i gubernator nagle stracił nad sobą zwierzchników. Niektórzy wykrajali sobie swoje własne, niezależne władztwa, inni próbowali się porozumieć między sobą lub z Nową Republiką. Po latach walk, udało się pokonać Imperialne pozostałości i zapanował względny pokój. Luke Skywalker założył Nowy Zakon Jedi i zajął się nauczaniem kolejnego pokolenia użytkowników Mocy. Po pewnym czasie okazało się jednak że nie wszystko jest idealne. Nowa Republika borykała się z własnymi problemami. Po traumatycznych doświadczeniach imperialnego totalitaryzmu, większość światów członkowskich nie chciała już dużego nadzoru i silnych powiązań swoich światów z rządem centralnym. W miarę jak te powiązania słabły, coraz więcej systemów wycofywało swoje wojska z Armii Republiki, aż po kilku latach stała się ona zaledwie cieniem tego czym była podczas wojny z Imperium czy inwazją Thrawna. Nowa Republika Galaktyczna z jednego superpaństwa przekształciła się w luźną federację sprzymierzonych systemów. Stolicą Galaktyczną pozostała Coruscant, gdzie nadal mieści się siedziba Galaktycznego Senatu. Główne/znane siły w Nowej Republice to: System Kuat, System Corellia, Konsorcjum Hapes, Sektor Tapani, System Echani, Bothawui, Mon Cala, Klan Bankowy, Unia Technologiczna, Cor-Sec (od Corellian security – jedyna ogólno-Republikańska organizacja policyjna, coś w stylu Interpolu) Luźniejsze powiązania z Nową Republiką mają: CSA, Hegemonia Tion. Poza granicami Nowej Republiki jedyną znaczącą siłą są Huttowie, których posiadłości skupione są w Przestrzeni Huttańskiej. Planety, czy rządy terytoriów to w większości byty polityczne które w takiej czy innej formie przetrwały od czasów Starej Republiki, a które teraz powróciły do korzeni zarówno swojej kultury jak i prowadzenia własnej, odrębnej polityki. Pojawiła się znacząca tendencja do decentralizacji, powrotu do własnych, odrębnych wzorców kulturowych, które były wyciszone przez okres schyłku Starej Republiki i eliminowane w okresie Imperium. To sprawiło, że w społeczeństwie galaktycznym są silne podziały na centrystów (tych, którzy chcą silnej republiki) i wolnościowców, którzy chcą jak najmniejszego wpływu rządu centralnego. Duże wpływy zyskały także przeróżne organizacje kryminalne. Z uwagi na brak wielu centralnych regulacji handlowych, każdy system lub organizacja sama wydaje swoje zarządzenia. Co oznacza że przemytnicy czy piraci nadal mają się bardzo dobrze, niestety może się to stać także zarzewiem konfliktów. Lwia część pracy jaką wykonuje teraz Senat Republiki to zażegnywanie konfliktów pomiędzy organizacjami członkowskimi. Jak na razie dzięki wysiłkom Kanclerz Mon Mothmy i szefowej jej gabinetu, Leii Organy-Solo udało się uniknąć konfliktów zbrojnych pomiędzy członkami Nowej Republiki. Główne "tematy" świata gry: Ład vs Chaos –Imperium Galaktyczne rządzące znanym wszechświatem upadło w ogniu wojny domowej. Powstała na jego ruinach Nowa Republika mierzy się z nowymi wyzwaniami. Jak duża powinna być ingerencja rządu centralnego w prywatne sprawy członków Republiki? Gdzie dokładnie jest granica między wolnością a zniewoleniem? Na pewno w sesji pojawią się elementy społeczno – polityczne, BG mogą doświadczyć konieczności dokonania trudnych wyborów. Odkrycia przeszłości – Imperium Galaktyczne popełniło wiele niemal nieopisywalnych zbrodni. Najbardziej znana to zniszczenie planety Alderaan ze wszystkimi jej mieszkańcami, ale były także inne, chociażby masowe zniewolenia lub nawet anihilacje całych gatunków istot rozumnych, czy grabieże zasobów (niszcząca planety eksploatacja). Jakby tego było mało, gdy Imperialni wiedzieli już, że przegrają, zaczęli kasować swoje bazy danych. Utracono niemal niemożliwy do oszacowania zasób informacji, zarówno o latach istnienia samego Imperium jak i o wcześniejszych. Na pewno w sesji pojawią się elementy eksploracji starych ruin, zniszczonych baz, poszukiwań zaginionej wiedzy itp. Obszar na którym (z założenia) ma toczyć się gra Mechanika i tworzenie postaci LISTA ZGŁOSZEŃ 1. Alex Tyler jako Wędrowniczka – Miraluka Jedi 2. Cioldan jako Cioldan – Zeltron Force Adept
__________________ -To, że 99% ludzi jest innego zdania niż Ty, wcale nie znaczy, że to oni mają rację. Ostatnio edytowane przez Prince_Iktorn : 24-04-2023 o 21:36. Powód: Drobne poprawki i nowa mapa |
07-04-2023, 15:07 | #2 |
Młot na erpegowców Reputacja: 1 | Spróbowałabym najpierw stworzyć postać i dopiero potem zdecydowała, czy na pewno chcę zagrać. Czy nie byłoby problemu zagrać rasą Miraluka? I jakie miałaby maksymalne i minimalne atrybuty?
__________________ „Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never-ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle... and wonder if we'll ever get the chance to kill him”. |
07-04-2023, 19:50 | #3 |
Reputacja: 1 | A możemy rozważyć użycie mechaniki od FFG? Chętnie bym się z nią zapoznał https://www.fantasyflightgames.com/en/starwarsrpg/ |
07-04-2023, 21:00 | #4 | ||
Reputacja: 1 | Cytat:
Statystyki w spoilerze poniżej Moja uwaga co do Force sight- generalnie postać ,,widziałaby" więcej niż normalni ludzie, np. wiedziałaby że ktoś stoi za zamkniętymi drzwiami, ale miałaby trudności z odczytywaniem danych z elektronicznych ekranów. W każdej sytuacji która nie byłaby idealnym spokojem z możliwością skupienia się tylko na próbie postrzegania układu energii na wyświetlaczu i przełożenia tego na to co tam jest wyświetlane, testowałbym postaci Perception na poziomie trudnym lub bardzo trudnym. Co mogłoby sprawiać problemy np. w stresującej sytuacji na statku kosmicznym. Ale postać może mieć np. droida który może pomóc jej ogarniać takie tematy. Cytat:
Mechanikę od ffg znam i z mojego doświadczenia sprawdza się fajnie przy stole, ale sądzę że będzie wymagała ode mnie dużo więcej pracy przy grze na forum niż mechanika d6. Dodatkowo zorientowałem się że nie wkleiłem części pierwszego posta i coś pomieszałem z linkami. Wprowadziłem poprawki.
__________________ -To, że 99% ludzi jest innego zdania niż Ty, wcale nie znaczy, że to oni mają rację. Ostatnio edytowane przez Prince_Iktorn : 07-04-2023 o 21:03. | ||
07-04-2023, 22:45 | #5 |
Młot na erpegowców Reputacja: 1 | Oki, dziękuję, to ja bym pewnie zagrała Jedi. Tylko co oznaczają Force Points i czy trzeba je jakoś wykupić/zdobyć? I czy wartość 1D w Alter/Sense pozwoli mi cokolwiek podziałać? (początkujący Jedi z szablonu w sumie tyle ma) A i na koniec: w tych materiałach nie mogłam znaleźć, które skille są Advanced, a przydałoby mi się to przy tworzeniu postaci.
__________________ „Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never-ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle... and wonder if we'll ever get the chance to kill him”. |
08-04-2023, 13:03 | #6 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Force Points Najogólniej rzecz ujmując to metawaluta, umożliwiająca podwojenie ilości kości jakimi rzuca postać w danej rundzie (tylko kośćmi powiązanymi ze statystykami postaci). W zależności od tego do jakich działań Punkt Mocy jest wykorzystany, może on być stracony po użyciu, odzyskany pod koniec scenariusza, albo odzyskany pod koniec scenariusza z jeszcze jednym dodatkowym punktem. Nowo tworzone postacie na mojej sesji zaczynają z trzema Force Points, niezależnie od tego czy są wrażliwe na Moc, czy nie. Bardziej szczegółowy opis poniżej, przy czym tam są podane inne ilości startowe. I jeszcze uwaga do powyższego spoilera, nie prowadzę dla złych postaci, więc jeśli użytkownik Mocy zostanie pochłonięty przez Ciemną stronę, staje się BNem Mistrza Gry. Uwagi mechaniczne co do Jedi. 1D to początek, który pozwala na szansę zdania łatwych testów (wyczucie zagrożenia, przyciągnięcie do siebie broni). Postacie z Szablonów to nowicjusze, którzy dopiero zaczynają przygody. To nie Han Solo z Nowej Nadziei ale ten z Solo: Star Wars Story. Jeśli chcesz sensownie używać miecza świetlnego, potrzebujesz co najmniej Control 3D, Sense 2D i zdolność mocy Lightsaber Combat. Uruchomienie zdolności to testy Control i Sense, wtedy koski Sense dodajesz do umiejętności lightsaber przy ataku i obronie a kostki Control dodajesz do obrażeń miecza świetlnego. Zdolności Mocy otrzymujesz następująco: za każdą Pierwszą kostkę w jednej z umiejętności Mocy dostajesz 1 zdolność Mocy. Czyli mając np. Alter 1D, Control 1D, Sense 1D dostajesz 3 zdolności Mocy. Każda kolejna kostka umiejętności Mocy (poza pierwszą) dzieli się na trzy ,,pipsy” i za każdego pipsa dostajesz 1 zdolność Mocy. Czyli mając np. Alter 2D, Control 1D, Sense 1D dostajesz 6 zdolności Mocy. Mając tylko dwie umiejętności Mocy liczy się to tak samo, np. mając Control 3D, Sense 2D dostajesz 11 zdolności Mocy. Jeśli chcesz to możemy zrobić tak, że możesz zamienić 5D kostek umiejętności na 1D kostek atrybutu. Wtedy będziesz mieć do dyspozycji 21D kostek atrybutów i 11D kostek umiejętności. Umiejętności zawansowane są zaznaczone w pliku w materiałach, pierwsza jest na str. 2 to Bacta tank operations, inne są na str 3 i 4, była jakaś z Perception i sporo jest z Technical.
__________________ -To, że 99% ludzi jest innego zdania niż Ty, wcale nie znaczy, że to oni mają rację. | |
08-04-2023, 22:11 | #7 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Pomyślę nad postacią ale chwilowo mam mało czasu, zobaczę w kolejny weekend. | |
09-04-2023, 20:16 | #8 |
Reputacja: 1 | Paskud...
__________________ Rozmowy przy kawie są mhroczne... dlatego niektórzy rozjaśniają je mlekiem! |
11-04-2023, 10:34 | #9 |
Reputacja: 1 | Oj tam, oj tam... terminy na odpisy mam raczej długie, może się wyrobisz
__________________ -To, że 99% ludzi jest innego zdania niż Ty, wcale nie znaczy, że to oni mają rację. |
13-04-2023, 11:29 | #10 | |
Młot na erpegowców Reputacja: 1 | Cytat:
__________________ „Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never-ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle... and wonder if we'll ever get the chance to kill him”. | |