Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 28-01-2007, 17:34   #41
 
Corran's Avatar
 
Reputacja: 1 Corran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumny
To moje GG Hour 5734703 jak jakies pytania do do mnie w młotku siedze z pieć lat juz i znam B.dobrze system
 
__________________
Dyplomata to ktoś, kto mówi ci abyś poszedł do diabła, a ty cieszysz się na podróż...
Corran jest offline  
Stary 28-01-2007, 18:13   #42
 
Yarot's Avatar
 
Reputacja: 1 Yarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnie
Słuchajcie. Proszę skończyć te przepychanki, bo będę musiał obdzielić równo wszystkich niemile wygladającymi warnami. To jest rekrutacja i jak jest powiedziane w pomocach, MG jest tu mistrzem - dobiera graczy, ustala zasady i informuje o wszystkim, co jest potrzebne do gry. Oczywiście przy takich zasadach jak są określone oraz świecie przedstawionym, to jest raczej wizja Warhammera niż wierność z jej drugim wydaniem, ale jest to prawo MG do takich zabiegów. I dlatego KAŻDA zmiana w systemie (pod względem mechaniki oraz świata) powoduje, że nie jest to już WFRP tylko system oparty na WFRP (i przez to chyba wszystkie sesje powinny wylądować w autorkach). Jeśli graczowi nie odpowiada rekrutacja, to po prostu w niej nie uczestniczy i tyle. Ja sam bym się do wielu rzeczy przyczepił i bardziej popierałbym homeosapiensa, ale to jest rekrutacja MG i on jest tu zarządcą gry. Czy jest ona zgodna czy nie - to ocenią gracze, którzy będą grać.
Z drugiej strony może to wprowadzać w błąd graczy, którzy wyjdą z takiej sesji w przeświadczeniu, że taka jest ta wersja WFRP i mogą się zdziwić grając u innego MG. Dlatego powinno być zaznaczone w komentarzach to, co jest zmienione i w jaki sposób, by nie robić niepotrzebnego zamętu. To również zostawiam MG, bo taka jego rola. Prosiłbym już o dalsze nie ciągnięcie tego tematu i skupienie się na rekrutacji.
 
__________________
...and the Dead shall walk the Earth once more
_. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._
Yarot jest offline  
Stary 28-01-2007, 19:19   #43
 
Yaneks's Avatar
 
Reputacja: 1 Yaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputację
No wreszcie ktoś zareagował.
Huor, pewnie że jest miejsce. Po prostu machnij postać, ale tak, żeby miała ciekawą historię, i przede wszystkim: Dlaczego zdecydowała się wziąć udział w krucjacie. Yarot, myślę, że wyląduje to w Warhammerze, bo aż takich zmian nie ma (no może z tą magią to już się nie będę kłócił), ale nie ma takich kolosów jak karabiny maszynowe czy coś takiego. Po prostu zwykły Warhammer (z wyjątkiem tej nieszczęsnej magii).

[ Moderowany przez: [color=#330000:38221840ed]Yarot @ [/b:38221840ed]2007-01-28, 19:31 ][/color:38221840ed]
Nie miałem na myśli tego, że to powinno wylądować w autorskich, ale to, że w zasadzie każda sesja prowadzona na forum ma coś swojego od MG i jako taka nie jest już oryginalnym WFRP. Jak najbardziej ta właśnie sesja powinna znaleźć się w WFRP.
 
Yaneks jest offline  
Stary 28-01-2007, 19:37   #44
 
Corran's Avatar
 
Reputacja: 1 Corran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumny
Yanki Powiedz dokladnie co chcesz zmienic w magii jezeli mozna wiedziec ??
 
__________________
Dyplomata to ktoś, kto mówi ci abyś poszedł do diabła, a ty cieszysz się na podróż...
Corran jest offline  
Stary 28-01-2007, 19:45   #45
 
Yaneks's Avatar
 
Reputacja: 1 Yaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputację
Chcę, aby scenariusz wyglądał tak jak go na początku przedstawiłem. Dotychczas zdawało mi się, że do niektórych czarów potrzeba np. 12 poziom magii, tak jak to było przedstawione w moich książkach. A skoro mówicie, że max. jest bodajże 4, to właśnie to chcę zmienić, by poziom magii max. był 12. I oto "zmiana":
Każdy poziom magii zwiększa siłę czaru o 1. Aż taka wielka? Czary rzuca się na Sw, jeżeli dobrze pamiętam, i tutaj się nic nie zmienia. Po prostu rzucasz udany test i czar udany. Potem rzucasz kostką k10 i dodajesz siłę czaru, i tyle.
Aż taka duża zmiana?

Aha, Yarot, widocznie źle Cię zrozumiałem :P
 
Yaneks jest offline  
Stary 28-01-2007, 19:51   #46
 
Corran's Avatar
 
Reputacja: 1 Corran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumny
O czlowieku masz błedy
zaraz wrzuce ci zasady magii na image sharha ok jak mi sie uda

to pierwsza cześć

a to druga
 
__________________
Dyplomata to ktoś, kto mówi ci abyś poszedł do diabła, a ty cieszysz się na podróż...
Corran jest offline  
Stary 29-01-2007, 02:06   #47
homeosapiens
 


Poziom Ostrzeżenia: (0%)
Większość z tego co tu podałeś Corranie to już wczęsniej mu podałem. On zresztą mówi, że chce wprowadzić jakieś zmiany...
Nie wiemy na czym mają one polegać, więc się nie wtrącajmy.
 
 
Stary 29-01-2007, 09:58   #48
 
Yaneks's Avatar
 
Reputacja: 1 Yaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputację


No dobra, skoro już się tak uparliście to mogę nie wprowadzać tych zmian, tylko po prostu byłoby wygodniej. Widocznie spojrzałem w nie te książki co trzeba, i się pomyliłem czy coś tego pokroju. BRAK JAKICHKOLWIEK ZMIAN.
 
Yaneks jest offline  
Stary 29-01-2007, 13:57   #49
 
Dhagar's Avatar
 
Reputacja: 1 Dhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputację


Dhagar
Krasnolud
Zabójca Demonów

WW - 86
US - 33
K - 67
Odp - 80
Zr - 49
Int - 39
SW - 70
Ogd - 26
A - 3
ZW - 20
S - 6
Wt - 8
Sz - 3
Mag - 0
PO - 0
PP - 2

Umiejętności:
Khazalid, Staroświatowy, Wiedza o krasnoludach, Metalurgia/Górnictwo;
Nawigacja, Opieka nad zwierzętami, Spostrzegawczość, Powożenie, Wspinaczka, Sztuka przetrwania,Wiedza o górnictwie odkrywkowym;
Hazard, Targowanie, Sekretny język bitewny, Przeszukiwanie, Wiedza o Bretonii, Pływanie;
Mocna głowa, Unik, Zastraszenie;
Wiedza o Imperium;
Wiedza o Kislevie, Wiedza o Sylvanii.

Zdolności:
Krasnoludzki fach, Krzepki, Odporność na magię, Odwaga, Widzenie w ciemnościach, Zapiekła nienawiść;
Urodzony wojownik, Broń specjalna dwuręczna, Wyczucie kierunku;
Rozbrajanie, Ogłuszanie;
Bijatyka, Szybkie wyciągnięcie, Silny cios, Niezwykle odporny, Szybki refleks;
Broń specjalna korbacz, Morderczy atak, Nieustraszony, Odporność na trucizny;
Błyskawiczny blok, Niepokojący.

Ekwipunek:
Dwuręczny obosieczny topór runiczny, ubranie, trochę złota, biżuteria, flaszka gorzałki, torba, racje na parę dni, derka, hubka+krzesiwo.

Historia:
Do wglądu dla MG. Nie wszyscy muszą wiedzieć jak trafiłem na tą ścieżkę.
 
Dhagar jest offline  
Stary 29-01-2007, 14:27   #50
homeosapiens
 


Poziom Ostrzeżenia: (0%)
Nie wiem skąd masz urodzonego wojownika, krasnale nie mają zdolności losowych, ale jak MG się zgodzi to możesz mieć...
 
 
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:44.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172