|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
24-02-2008, 23:12 | #1 |
Reputacja: 1 | [Autorska mechanika na podst. DnD, własny świat]Czarny krogulec. [Rekrutacja zakończona, jednak w przyszłości będzie druga tura, dla kolejnej grupy nowych postaci do tej sesji] Witam! Chętnie poprowadzę sesje w autorskiej, jednak mocno opartej na DnD mechanice (zmiany dotyczą przede wszystkim jej urealnienia; ale także np. wzmocnionego akcentu okolicznościowego tzn. duże znaczenie na mechanikę ma sytuacja, obojętnie ile wyrzucisz, jeśli atakujesz z pełnego zaskoczenia ciężko Ci wogóle nie trafić). Świat jest autorski, na pewno mocno realny (nie spotkasz artefaktu w byle pałacu Co do wymogów do graczy: Liczba: około 3-5 graczy (lepiej osoby nie znające się na co dzień, a jeśli to lepiej wszystkie lub parami Najlepiej średnio lub słabo (ale lepiej nie wogóle znające się na DnD, tak samo doświadczone. Co do rzutów kostką: Najprawdopodobniej rzuty przed ekranem, każdy swoje, chyba że będzie (ale nie sądzę) gorąca prośba, żebym rzucał za wszystkich (imho to odbiera zabawę). Termin rekrutacji: na razie nieokreślony, pewnie aż zbierze się ekipa. Pre definiowane postaci: Dowolne rasy, ale nie orkowie. Poziom będzie początkowo 5 (ale przypominam, że mechanika jest zmodyfikowana). Ostatnio edytowane przez Only The Shadow : 26-02-2008 o 17:11. |
24-02-2008, 23:17 | #2 |
Reputacja: 1 | Do przeniesienia, dział Rekrutacji trochę wyżej, pozdrawiam |
24-02-2008, 23:19 | #3 |
Reputacja: 1 | ok jasne pomyłka była Ostatnio edytowane przez Only The Shadow : 24-02-2008 o 23:22. |
24-02-2008, 23:30 | #4 |
Reputacja: 1 | Tak się jakoś przyjęło że żeby zachęcić graczy MG w pierwszym poście daje próbkę swoich możliwości - jakieś opowiadanko - wstęp do fabuły czy coś w tym stylu. No i jeśli to własny świat mógłbyś go opisać - historia postaci z <tu wpisz nazwę krainy> dobrze nie wygląda.
__________________ if (Youre_Happy && You_Know_It) { Clap_Your_Hands; } |
25-02-2008, 16:53 | #5 |
Reputacja: 1 | ok, mogę napisać, ale myślałem, że raczej jak zbiorą się gracze to z każdym z osobna sprawdzę czy on-ja się nadaje, ale ok (niestety nie znam za dobrze lastinn.info) co do zmian w mechanice to krótko te ważniejsze (o urealnieniu i okolicznościowych rzutach już pisałem): - czary wskrzeszające - znacznie rzadsze i mistyczne ("ponoć w Ghurn jest człowiek, co potrafi wskrzesić"). - trafienie typu poderżnięcia gardła, tętnicy szyjnej etc. albo się udadzą całkowicie, albo wogóle - rozbrojenie to test z siły ale z karą -10 dla próbującego rozbroić - duża waga okoliczności walki, testu etc. - krzywda ma rzut obronny na wolę (to wiadomo i etc. w ten urealniający deseń, ale już chyba takich ważnych rzeczy nie zostało do wymieniania Co do samej przygody: Będzie więcej myślenia, działania, a nieco mniej potyczek niż normalnie. Imho będzie ciekawie, ale nie jestem obiektywny Co do mojego stylu (choć imho główny plus to intryga, której oczywiście nie mogę na razie zdradzić): Przesiadujecie teraz w karczmie "Pod starym krzesłem". Nic nie zwraca szczególnie Waszej uwagi: w pomieszczeniu jest kilkunastu ludzi i grupka, siedzących w rogu gospody, krasnoludzkich najemników, grających w nieznaną Wam grę. W pewnym momencie podchodzi do Was karczmarz z przyklejonym na ustachu śmiechem: "Witajcie szlachetni podróżnicy! Czego się napijecie? A może chcecie skosztować naszego jadła? Polecam Gtundanderbeng, najlepsze piwo w całej okolicy..." W tym momencie (skądinąd niespecjalnie interesujący Was) monolog karczmarza przerywa jeden z grających dotąd krasnoludów: "Daj spokój, Melipin, to pewnie ci zbóje z północnego traktu. Niczego od ciebie nie kupią." A co do świata: Tak najbardziej w skrócie jak mogę. Na północy pokój, ludzie utrzymują względnie dobre stosunki z krasnoludami. Na południu elfowie w Alis Alam walczą z najazdem dzikich plemion z zachodu, a jeden z władców orków przyłączył się do najeźdźców. Wy zaczynacie na północy, w mniejszym mieście o nazwie Barhin. Najbardziej palącym problemem okolicy jest przede wszystkim nie wielka wojna na południu, a grasujące tu miejscowe samozwańcze sekty i organizacje, które wezbrały na sile jakieś 20 lat temu, gdy dokonano udanego zamachu na księcia Armolu (Barhin to jedno z miast w tym księstwie). Od tego czasu szerzy się więc anarchia, a wy zostaliście wezwani do siedziby rady miasta (nie wyjaśniono Wam powodu, nie znacie się, Wasze pierwsze spotkanie następuje przed gmachem rady miasta). Ostatnio edytowane przez Only The Shadow : 25-02-2008 o 17:02. |
25-02-2008, 17:39 | #6 |
Reputacja: 1 | Piszę się na to. Karta wysłana.
__________________ Oto pięść moja. Zna ją świata ćwierć... Kto ją ujrzy, ujrzy swoją... śmierć... GG: 953253 |
25-02-2008, 20:23 | #7 |
Kapitan Sci-Fi Reputacja: 1 | A jak z tymi KP, mamy sobie sami ustalić parametry czy MG będzie za nas rzucał koścmi? |
25-02-2008, 20:48 | #8 |
Reputacja: 1 | Ja tez sie zapisuje o mam pytanie w sprawie parametrow. |
25-02-2008, 22:21 | #9 |
Reputacja: 1 | Ok jutro na spokojnie przejrzę Wasze zgłoszenia i dam odpowiedzi wszystkim. Jak coś to możecie proponowane KP przesyłać też na polgrafic@interia.pl, jeśli nie będą przesadzone, nie będę się czepiał |
25-02-2008, 23:56 | #10 |
Reputacja: 1 | Zgłaszam się. Karta już wysłana |