|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
23-08-2008, 15:32 | #1 |
Reputacja: 1 | [Warhammer] Wsie w ogniu Witam wszystkich chętnych do gry. Mam w planach przeprowadzenie sesji pt. "Wsie w ogniu". Tytuł sam mówi, gdzie przede wszystkim będzie odbywała się sesja (jeżeli będzie odpowiednia ilość graczy, ale o tym potem). Na początek przedstawiam "próbę mojego pióra". Ogień dogasał powoli, odkrywając zgliszcza Wurzelsdorfu. Sporych rozmiarów wieś, największy dostawca drewna w okolicy stał się teraz kilkudziesięcioma osmalonymi słupami z cegieł - pozostałościami kominów z niezliczonych domostw, które zakończyły istnienie w płomieniach wznieconych przez niejakiego Ide Halmera - czarodzieja kolegium płomienia, szaleńca, którego kolejną ofiarą stały się rodziny Wurzelsdorfu. Nieświadome tego, że wielki przyjaciel wsi, potężny i szanowany czarodziej, jedna z bardziej rozpoznawalnych postaci Imperium, powróci dzisiaj do miasta, ale nie po to, by kolejny raz wspomóc finansowo żyjących w biedzie drwali, ale na zawsze usunąć ślad po nich z powierzchni ziemi za pomocą oczyszczających płomieni. Ci, którzy nie spali po północy zapamiętali tylko kilkanaście ognistych smug przelatujących po niebie, oraz nieznanego pochodzenia wrzaski i wybuchy. Ze wsi nie ocalał nikt - żaden człowiek, żadne zwierze. Halmer nie bez powodu był szanowany w prawie całym kraju. Jego moc budziła respekt w największych czarodziejach naszych czasów. Wielki pożar dobiegał końca, a wysoka, brodata postać z tiarą na głowie stała na szczycie pobliskiego wzgórza zanosząc się przeraźliwym chichotem. A gdy światło Morrslieba padło na poparzoną twarz maga, Johann obudził się ze snu, wciąż mając przed oczami wykrzywioną upiornym uśmiechem twarz tego, który dwieście lat temu spalił pobliską wioskę. Ten tekst jest luźno związany z sesją, którą mam w planie poprowadzić. Wiem, że nie należy do najdłuższych ale stwierdziłem, że nic więcej nie potrzeba Teraz przejdźmy do konkretów. Od razu powiem, że przyjmuję nie mniej i nie więcej jak trzech graczy. Chcę, aby sesja przebiegała żwawo. Scenariusz jest dosyć obszerny, a ja uważam się za na tyle dobrego i na tyle kiepskiego MG, że nie przyjmę więcej niż 3 graczy bo wtedy jest większe ryzyko że popełnię szereg błędów, ani mniej niż 3 graczy bo to by była obraza dla mnie jako MG i dla graczy jako... Graczy. No więc ustalenie pierwsze: W sesji udział weźmie 3 graczy Teraz realia. Warhammer, rok 2565 KI. Nic więcej chyba nie potrzeba, no może za wyjątkiem faktu, iż panuje wiosna. Rasy, jakie dopuszczam to po prostu rasy podręcznikowe: Elf, Człowiek, Krasnolud, Niziołek, więc przyjmuję postaci TYLKO z Księgi Zasad, żadnych krzyżówek i ras z innych ksiąg. Posiadam Księgę Spaczenia, ale mój scenariusz zakłada tylko rasy z głównej księgi. Teraz ekwipunek. Tutaj krótko: tak, jak jest podane w profesji. Dodam tylko, że profesje są początkowe czyli nie przyjmuję kupców ani mistrzów magii. Fabuła. Zaczynacie w liczącej tysiąc mieszkańców wsi Waulsdorf, lądując w domu niejakiego Johanna Trauma, który od dawna poszukiwał pomocy w odzyskaniu dobrego imienia. Waszych postaci nie obchodził fakt, czego chce ale to, że za jeden dzień pracy jednej osobie płaci jedną koronę, co jest marzeniem nawet najlepszych kupców i rzemieślników. Konkurencja była duża, ale wybrał akurat was. Karty postaci winny zawierać to, co jest w Księdze Zasad, tyle że historia postaci ma być uproszczona tzn. nie piszecie Przyjaciele, Wrogowie, Cele tylko generalną historię postaci. Teraz jeszcze jedna rzecz, która jest odmienna niż w grze na żywo. Na cechy postaci (WW, US, K itp. łącznie 8) macie łącznie 80 punktów. Rozdysponujcie je dobrze Teoretycznie na każdą cechę przypada 10 punktów, ale jednej z cech możecie nic nie dać, a drugiej 20, to chyba zrozumiałe. Drugą tabelę (Żywotność itp) pozostawiam wam. Mam nadzieję, że nie dostanę samych trolli. Jeszcze jedna rzecz co do schematu rozwoju postaci. Cechy wyglądają tak: wartość podstawowa / rozwinięcie / po rozwinięciu <- ilość rozwinięć W rzeczywistości postać, która na początku miała 30 WW i dwa z trzech dostępnych razów rozwinęła o pięć wygląda tak: 30 / +15 / 40 <- 2/3 Karty proszę przesyłać na PW, pytania zadawać w temacie. Zaakceptowane karty postaci przepiszę w temacie. Zapraszam do rekrutacji! Sprostowanie 1: Cecha postaci nie może być wyższa niż 50. Sprostowanie 2: Postacie posiadają na wstępie 100 PD. Ostatnio edytowane przez Yaneks : 23-08-2008 o 17:17. |