|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
29-05-2009, 18:49 | #1 |
Reputacja: 1 | [Storytelling] Amnezja Nie pamiętam jak to szło w wersji oryginalnej... zapomniałem... Powiedzmy więc, że było tak: Mniej więcej w sierpniu 2011 roku na cichej i spokojnej jak dotąd planecie Ziemi żyło sobie 11 mld ludzi dostatnio na tyle, na ile pozwalał na to poziom rozwoju ewolucyjnego i trzymający nad wszystkim pieczę ogólnoświatowy parlament. Technologie, jakimi posługiwała się ludzkość były coraz to bardziej zaawansowane i właśnie ludzkość zaczynała odnosić drobne sukcesy w dziedzinie teleportacji, kiedy to w pewnej niewielkiej włoskiej miejscowości nad Morzem Śródziemnym przytrafiło się nieszczęście. Na skutek ruchów tektonicznych i trzęsienia ziemi tak potężnego, że nie odnotowano takiego nigdzie przedtem, całe miasto podzielone zostało na dwie mniej wiecej równe części. Jedna z tych części zapadła się na 100 metrów pod ziemię, druga część została wyniesiona na 100 metrów w górę. Aż trudno w to uwierzyć, że ucierpiały przy tym jedynie nieliczne osoby, które znalazły się na linii tąpnięcia, a budynki i budowle przetrwały niezniszczone i nie tylko nie zostały przysypane skałami, ale możnaby rzec, że nie popękały nawet szyby w oknach. Z całej planety napływała pomoc sanitarna i szybko niebezpieczeństwo zostało całkowicie zażegnane. Naukowcy doszli do wniosku, że kolejne takie ekstremalne zdarzenie nie będzie już nigdy więcej miało miejsca w historii ludzkości, a przynajmniej nie wkrótce. Rok później miasto otrzymało dotacje na to, by w celu przywrócenia mu jego pierwotnego wyglądu użyć niedawno odkrytej technologii teleportowania obiektów o znacznej masie. Projekt zakładał, że obydwie częsci miasta zostaną w całości przeteleportowane na znajdującą się nieopodal rozległą równinę i że koszt tego przedsięwzięcia będzie mniejszy niż koszt wybudowania mostów i dźwigów by miasto odzyskało kontakt ze światem. Przez następne 2 miesiące we wszystkich mediach mówiono o tym, jak bardzo zaawansowana i użyteczna jest taka technologia teleportacji i na czym polega. W szczególności wysławiano dwóch inżynierów fizyki molekularnej, którzy byli pomysłodawcami projektu. Na tydzień przed uruchomieniem potężnego działa do dematerializacji cząstek, w mediach ukazały się artykuły przewidujące że eksperyment jest zbyt niebezpieczny i że jego przeprowadzenie powinno zostać zabronione. I rzeczywiście, zanim jeszcze wszyscy mieszkańcy miasta zaczęli się przenosić do swoich rodzin na czas teleportacji, padła decyzja o przerwaniu prac nad projektem. Dotacje wstrzymano. W mediach rozpoczęła się fala protestów ze strony organizacji fizyków odpowiedzialnych za wykonanie eksperymentu. W tajemnicy przed całym światem dwóch inżynierów, których jeszcze niedawno wysławiano w mediach, postanowiło dopiąć swego w grudniu 2012 i to w dodatku bez uprzedniej ewakuacji ludności miasta... Taką genezę mają przygody osób, które obudziły się rano w mieście zupełnie nieprzypominającym tego, o którym napisałem wyżej. Ich historia zaczyna się na zarośniętym trawą placu o podłożu z kostki brukowej, na którym stoją prowizoryczne drewniane stragany przykryte skórami zwierzęcymi. Na północy na wzgórzu widać niedokończony kościół zbudowany z kamienia. Od południa otacza Was wielki dziki zielony las. Wydeptana ścieżka wiodąca z zachodu, gdzie jak okiem sięgnąć rozciągają się pola pszenicy, przebiega przez środek straganu i biegnie na wschód przez zarośla w dół w stronę szerokiej rzeki, na której brzegu zbudowano drewniane molo. W samym centrum placu znajduje się kamienna sadzawka pełna zielonkawej wody. W jej środku leży wielki kamień czterometrowej wysokości, z którego na samym jego szczycie tryska delikatnie woda i spływa do sadzawki. Nieprzyjemnie spało się po środku placu na brukowej kostce, mimo że noc była ciepła. Letnie słońce zaledwie wstało, a już zaczyna wam powoli doskwierać. Czujecie się tak, jakbyście mieli kaca, i zupełnie nie pamiętacie, skąd się tutaj wzięliście, jak się nazywacie i dlaczego macie na sobie odzież z początków XXI wieku na przemian z odzieżą zrobioną ze zwierzęcych skór i liści paproci. Na próżno szukacie w głowie odpowiedzi na pytania takie, jak na przykład: który dzisiaj mamy dzień miesiąca?. Kilku z was zaopatrzonych jest w żelazne miecze, albo topory. Oprócz tego posiadacie przedmioty takie, jak na przykład tusz do rzęs, reklamówkę ze sklepu firmowego, albo kluczyki do samochodu z otwieraczem do piwa. Niestety żadnego samochodu, ani piwa dookoła nie widać. Nie ma też sklepu, choćby nawet nie był firmowy. Trawa, krzaki, drzewa, skały, las, kościół, pole i rzeka. Dziwne miejsce, dziwne okoliczności, a w głowie pustka. Jedynie przez mgłę przypominacie sobie twarze osób, które podnoszą się z kamieni tak samo jak wy teraz.... -------------------------------------------------------------------------- Jest to sesja dla od 5 do 7 graczy. Wymagana jest karta postaci. Postać jest zwykłym, przeciętnym człowiekiem takim jak Ty i ja - ma swoje imię i nazwisko, wiek, płeć, umiejętności, charakter, wygląd i ekwipunek. Karty postaci proszę przysyłać na PW. Im szybciej się zgłosicie, tym szybciej zaczniemy grać. Postać nie ma żadnych nadprzyrodzonych mocy, nie dysponuje podręcznym laserem do wypalania dziur w skałach ani żadnym takim przedmiotem. Sami wybieracie swój ekwipunek. Łączna waga ekwipunku, z którym rozpoczynacie grę to maksymalnie 20 kg. Nie mam zamiaru zdradzać wam, co się przyda w sesji, a co nie. Nikt nie dysponuje bronią palną, a żelazne miecze, siekiery, łuk z kołczanem pełnym strzał posiadacie na własne życzenie. Każda tego typu broń waży 10 kg. Posty winny być średniej długości i pojawiać się raz na tydzień. Pismem pogrubionym zapisujemy imiona postaci (nie będzie to wcale takie łatwe, bo początkowo nie pamiętacie nawet własnego imienia). Kursywą zapisujemy wszelkie myśli postaci i słowa przez nie wypowiadane. To, na co szczególnie chcielibyście zwrócić moją i waszą uwagę w poście, piszemy pismem podkreślonym, ale powyższe zasady nadal obowiązują. Treść posta piszemy zwykłym pismem, a komentarze do niego chcę widzieć tylko i wyłącznie w komentarzach do sesji. Mam nadzieję, że uda mi się zebrać graczy. O postępach będę systematycznie powiadamiać. Do usłyszenia. |
30-05-2009, 17:54 | #2 |
Reputacja: 1 | Jakie mają być te umiejętności i ile może ich być? Możesz rozwinąć tą kwestię? |
31-05-2009, 20:39 | #3 |
Reputacja: 1 | Umiejętności - Niech to będzie drobny opis tego, jak dana postać zachowałaby się w danej sytuacji. Czy jest punktualna, leniwa, wulgarna, spostrzegawcza? Czy zna Karate? A może od dziecka ma wodowstręt i nie umie pływać? Czy zna się na komputerach, czy na gotowaniu? Historia postaci byłaby w tym celu pomocna, ale nie nalegam bo wiem, że w trakcie gry niejednokrotnie trzeba się będzie wypowiedzieć na temat zachowań, zamiarów, słów albo rozmyśleń postaci. Nie róbcie postaci "niezniszczalnych", bo potem gra staje się bezsensowna. Postacie powinny mieć zrównoważone zdolności i nie być pod każdym względem idealne. |
07-06-2009, 19:42 | #4 |
Reputacja: 1 | Witam, Zgłaszam zainteresowanie i mam jedno słownie jedno tylko (narazie :P) pytanie. Czy w sesji drogi GMie przewidujesz magię ??Odp proszę jeśli to nie tajemnica
__________________ عـربي - إنجليزيعـربي - إنجليزي Bądźcie zdrowi |
07-06-2009, 22:29 | #5 |
Reputacja: 1 | W wersji pierwotnej magia była dostępna, bo to była sesja oparta o zmieniony system DnD. A tym razem jest to storytelling z udziałem zwykłych ludzi. Nie przewiduję żadnej magii. Ze zniecierpliwieniem czekam na karty postaci. Zainteresowanie sesją wydaje się być niewielkie. Pamiętam, że rozgrywka w oryginalnej wersji była bardzo ciekawa. Postanowiłem więc, że poczekam jeszcze trochę na zgłoszenia chętnych i na karty postaci. Ostatnio edytowane przez Mal : 15-06-2009 o 17:49. |
21-06-2009, 00:41 | #6 |
Reputacja: 1 | Przeglądam sobie tylko forum, nie zamierzam brać udziału w sesji, zaznaczam. Ale jedno mnie razi... Jak można napisać, że miecz/topór/tym bardziej łuk z kołczanem ważą po 10 kg!?
__________________ W każdej sekundzie rozpadamy się i stajemy się nowym człowiekiem, w którym coraz mniej jest tego, kim byliśmy przed laty. |
22-06-2009, 00:17 | #7 |
Reputacja: 1 | Miałem zamiar uzyskać efekt, dzięki któremu znaczna większość postaci będzie posiadać tylko jedną broń. Mam już pierwszą kartę postaci. Czekam na kolejne. Poprawka: Już są dwie karty. Ostatnio edytowane przez Mal : 24-06-2009 o 20:26. |
27-06-2009, 22:36 | #8 |
Reputacja: 1 | Karta poszła na PW. Mam pytanie, jakie to miasto i w ogóle jaka sytuacja na świecie. Coś jak obecnie, te same konflikty itp. czy jakiś nowy rozkład sił? to nieważne w sumie, ale chce znać wizję
__________________ Fortune is fickle. "Do not follow the Dark Side" |
29-06-2009, 21:15 | #9 |
Reputacja: 1 | Jakie to miasto? Na razie mogę powiedzieć, że jest to miasto podobne rozmiarami i układem do Gdańska, ale jego nazwa będzie całkowicie zmyślona. Obecnie mam trzy karty postaci: Radok : Radosław Witler Pazcyn : Rick Mussillo Michau : Michał ( podaj proszę nazwisko postaci ) czekam na dwie ostatnie karty. Jeśli otrzymam ich więcej, to wybiorę spośród nich dwie najlepsze. Ostatnio edytowane przez Mal : 29-06-2009 o 21:19. |
30-06-2009, 08:17 | #10 |
Reputacja: 1 | Ludzie znają mnie pod nazwiskiem Turzyński.
__________________ Fortune is fickle. "Do not follow the Dark Side" |