Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 25-08-2010, 21:52   #1
Banned
 
Reputacja: 0 Aschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znany
[FR 4E / ST] Twierdza Upadłych Władców - I - Spotkania.

Cruar's Cove było ośmiotysięcznym portem znajdującym się w jednej z licznych zatok południowego wybrzeża Morza Spadających Gwiazd. Leżało na nadmorskim szlaku w miejscu jego rozdzielenia. Początkowo było więc tylko stanicą dyliżansu i strażnicą wojskową; później szybko się rozrastało i zdobywało znaczenie.



Jednak teraz miasto swoje najlepsze najlepsze lata z ponad trzystuletniej historii miało już za sobą; będąc teraz tylko cieniem nie tak dawnej świetności, kiedy było ważnym, prawie szesnastotysięcznym portem, liczącym się na żeglarskich mapach; kiedy było dużym centrum handlowym. Jednak zależność od portu i szlaków kupieckich w połączeniu z chciwością okazały się zgubne dla miasta. Wystarczyło, że Lord Dirren, którego ród władał miastem od samego jego założenia; podniósł opłaty portowe i cła, aby żeglarze praktycznie z dnia na dzień zmienili swoje trasy, a kupcy zwinęli stragany. Miasto pozbawione zostało dochodów, a ludzie - pracy. Cruar's Cove szybko podupadało i wyludniało się. Nawet próby powrotu do poprzednich stawek nie przyniosły skutku - nikt nie chciał ryzykować kolejnych zmian i strat. Obecnie większą część miasta zajmowały slumsy i dzielnice biedoty. Zniszczona i opuszczona część portu i zrujnowana stocznia sprawiała bardzo złe wrażenie z morza; więc niewiele nowych statków zawijało do portu. Dla tych kilkunastu w tygodniu, które zawijały był to bardziej pośledni przystanek na trasie niż port docelowy. Kiedyś potężny targ obecnie straszył pustkami i powoli stawał się kolejną dzielnicą slumsów. Część miasta pomiędzy byłym targiem a Drogą Północną sprawiała lepsze wrażenie. Była to dzielnica drobnych przedsiębiorców, handlarzy i wszelakich ciułaczy, którzy w tych niekorzystnych warunkach usiłowali przetrwać.



Tak zwane Stare Miasto, odgrodzone od reszty dodatkowym murem dalej było bogate, dobrze utrzymane i bardzo dobrze strzeżone. Zamieszkiwali je tylko najbogatsi mieszczanie i poplecznicy władcy. Wszyscy tutaj woleli nie widzieć tego co dzieje się za murem - żyjąc w swoim idealnym i niezmiennym świecie. W tej części miasta było co prawda kilka gospód, ale ich ceny potrafiły zbić z pantałyku nawet bogatszych podróżników. Przyjezdnych zresztą tutaj nie lubiano za bardzo; w każdym węsząc szpiega, złodzieja, albo zdrajcę... Średniozamożna część miasta, broniąca się zaciekle przed zalewem biedoty na linii Drogi Północnej była najnormalniejszą dzielnicą Cruar's Cove. Znacznie bardziej dostępna dla przyjezdnych, otwarta, a jednocześnie w miarę bezpieczna. Zarówno ceny, jak i standard tutejszych przybytków karczmianych nie odstawały zbytnio od tych ogólnie przyjętych w tej części Faerunu. W tej części miasta znajdowała się również największa miejska świątynia poświęcona w większości Iounowi, choć kilka mniejszych kapliczek „oddano we władanie” innym bogom. Przy świątyni znajdował się szpital i uniwersytet, obecnie stanowiący bardziej zbiór mieszkań mędrców i badaczy niż ośrodek szkolnictwa i nauki...


*****


Nie mówiło się o tym głośno, ale tajemnicą poliszynela było, iż wielu podejrzewa Lorda Dirrena i kilku z najznaczniejszych obywateli o związki z czarną magią, przynależność do tajnego kultu lub utratę zmysłów. Lub wszystko razem, rzecz jasna.


*****




Cruar's Cove na pewno nie było celem samym w sobie, nie było tu nic co mogłoby przyciągać ludzi do tego miasta i zachęcić do pozostania na dłużej. Wielu jednak przez nie przejeżdżało czy przechodziło, traktując je jako przystanek na drodze do celu. W mieście zdecydowaną większość stanowią ludzie, choć elf, czy krasnolud nie robią wielkiego wrażenia.


*****


Dyliżans – jeden z tych gorszych, ale za to tańszych – zatrzymał się na placu przed karczmą „Cichy Zakątek” i upchani jak snopki w stodole podróżni wysypali się na zewnątrz nie kryjąc zadowolenia z możliwości rozprostowania kości. Woźnica nie przejmował się specjalnie i z jednakowym zacięciem zrzucił z dachu zarówno zniszczoną skórzaną torbę młodego mężczyzny, jak i zdobiony kuferek strojnej damy. Kobieta co prawda usiłowała zaprotestować, ale w końcu – gdy zobaczyła, że woźnica zupełnie ją ignoruje – podniosła bagaż z ziemi i podążyła do karczmy. Przepchnęła się przez ciżbę do kontuaru i szybko uzyskała klucz do pokoju i potrzebne informacje. Zaniosła bagaż na górę i zdjęła kapelusz i pelerynę. Ręką rozczesała włosy i zeszła na dół zwracając na siebie spojrzenia niektórych mężczyzn na sali. Podążyła do piwnicy i przez chwilę rozglądała się po pełnej sali.



W końcu dostrzegła mężczyznę, który pasował do opisu jaki otrzymała dwa dni wcześniej.
- Przepraszam, pan Dietlov? - zapytała kiedy stanęła przy stoliku.
- Może – odparł znad kufla mężczyzna – A ty jesteś?
- Pani – zaakcentowała siadając – pani jest Amanda de Vellunn. - Obcojęzyczna składnia zadźwięczała w zdaniu - Rozumiem, że możemy porozmawiać...






Technikalia sesyjne:

Staż na forum nie ma żadnego znaczenia, podobnie jak to czy ktoś u mnie grał czy nie. Nie będę nikomu wmawiał, że jestem obiektywny – bo nie jestem. Nie całkowicie, bo się nie da; po prostu.

Jako GM jestem wredny, złośliwy, ciemny jak tabaka w rogu, czepiam się szczegółów, zupełnie nie znam systemu, w którym chcę prowadzić i, oczywiście, zawsze mam rację oraz wiem lepiej. Fajnie, że sobie to wyjaśniliśmy. A wszystkie plotki, które o mnie chodzą są prawdopodobnie prawdopodobną prawdą.

Mam szczerze dosyć graczy, którzy zgłaszają się do sesji, nawet piszą karty, po czym zapominają o sesji logując się jednocześnie na forum, czy ogólnie znikają z forum. Również mam dość graczy, którzy mając tydzień na napisanie posta w ostatniej chwili wstawiają siedem linijek z dwoma błędami ortograficznymi i pięcioma interpunkcyjnymi. Nie trzeba przebijać Nałkowskiej czy Reymonta w opisach, albo Knootza czy Norton w biegłości akcji, ale... uważam, że strona A4 maszynopisu to rozsądne minimum per turę. Jeżeli ktoś woli to można zamieścić kilka postów krótszych zamiast jednego długiego, ale niech to wszystko ma sens i posuwa akcję do przodu. Nie mam nic przeciwko graczom nowym na forum, ale jeżeli nie wiesz czy potrafisz napisać stronę A4 w tydzień, albo nie wiesz czy będziesz miał czas, aby pisać - to zaoszczędź sobie i mnie czasu straconego na przygotowanie postaci i uzgodnienie karty. Stosuję zasadę: Trzy opuszczone pod rząd tury to wypad z sesji; podobnie jak dwie opuszczone tury w ciągu pierwszych 7 tur.

Mam również dość Graczy, którzy nie myślą i liczą na to, że DM poda wszystko na złotej tacy.

*****

Sesja sama jako taka jest pomyślana jako "zestaw side'ów" dziejących się w jednym miejscu (w jednym mieście). Mogłoby to być równie dobrze kilka sesji indywidualnych, ale... prościej jest to zmieścić w jednej sesji i doprowadzić do jakichś ciekawych interakcji pomiędzy postaciami. Z tego powodu ciężko byłoby ją poprowadzić w "realu". Scenariusz sesyjny obejmuje właściwie jeden ciąg zdarzeń, reszta natomiast będzie bezpośrednio wynikać z działań i historii postaci.

Jest to również mały eksperyment. Gdyż z założenia ma to być początek dłuższej kampanii, ALE nie zamierzam kłaść scenariusza przez Graczy, którzy wypadają z sesji i trzeba kombinować z ich zastąpieniem, zastąpieniem ich wątków, albo "logicznym usunięciem" postaci albo rekrutacjami dodatkowymi (które moim zdaniem niczemu, a już na pewno sesji nie służą). Dlatego wstęp jest „dziką sesją”. Na miejsce każdego gracza, który wypadnie z sesji może wejść kolejny pod zwykłymi warunkami rekrutacji. Mam nadzieję, że to pozwoli zarówno Graczom na poznanie mojego stylu prowadzenia, jak i mnie na poznanie Graczy.

Dlaczego tak? Ze względu na specyfikę LI. Która jaka jest każdy widzi...


*****

Jakich postaci oczekuję? Ciekawych, mówiąc w skrócie. Sesja będzie w dużej mierze opierała się na tym co gracze napiszę w swoich kartach (będzie rozwinięciem wątków z historii postaci). Oczekuję więc, że historia postaci da się rozwinąć... Postacie, które nie mają wrogów, przyjaciół, nikogo nie znają i nie mają żadnego interesu w mieście z góry odpadają. Nad postaciami z charakterami złymi (zwłaszcza chaotami) będę się bardzo mocno zastanawiał.

Motywów przybycia do Cruar's Cove jest mnóstwo, więc nie sądzę, aby to był problem. Podobnie jak napisanie ciekawej historii. Historia będzie głównym kryterium przyjęcia do sesji - niech jest próbką możliwości pisarskich i pomysłowości Gracza.

Postacie są na poziomie 7 i mają do wydania 17 500 sztuk złota na wyposażenie. Jestem przeciwnikiem "udziwnień i eksperymentów", co nie znaczy bynajmniej, że postać ma być podręcznikowa, czy sztampowa. Jednak z góry ostrzegam, że konstrukto-licze i inne tego typu akcje wylatują z marszu...

Mechanika. Przy tworzeniu postaci obowiązuje pełna mecha D&D4E. Jeżeli ktoś jej nie zna to można zapoznać się z materiałami w dziale D&D i zrobić tyle ile się da i ile się potrafi, a ja pomogę skończyć. Tak, trzeba coś zrobić i pokazać, że człowiekowi zależy na sesji...

W sesji mechaniki praktycznie nie będzie (storytelling), choć może się zdarzyć, że porzucam przed monitorem czy w kostnicy (aby określić wynik akcji, czy starcia). Nie mam jednak problemu z tym, aby Gracze sami testowali cechy (kiedy chcą) czy rzucali.

Częstotliwość postów: 7+3, znaczy siedem dni dla graczy, po czym trzy dni dla mnie na odpisanie. Oczywiście, te trzy dni dla mnie to górna granica (przy założeniu, że wszyscy gracze postanowią odpisać w ostatniej możliwej chwili). Liczę podczas gry na inwencję graczy i kreowanie akcji, zamiast czekania na decyzje prowadzącego, jego opisy i "łaskawe" składanie deklaracji działania. Uważam również, że tydzień na odpisanie jest całkowicie wystarczającym okresem - ma się i weekend i dni robocze, więc nie przyjmuję tłumaczeń, że ktoś może pisać tylko w soboty, albo tylko w środy po północy... i w tym tygodniu ten dzień wypadł i nie mógł.

Do sesji finalnie przyjmę minimum 5, a maksimum 9 graczy. Rekrutacja wstępna otwarta jest trzy tygodnie (chyba, że wcześniej wszystkie miejsca zostaną zajęte). Nie znaczy to, że decyduje kolejność zgłoszeń, jednak jak dostanę dobre karty to nie będę czekał na lepsze. Każda karta zostanie przeze mnie przeczytana i subiektywnie (siłą rzeczy) oceniona. Jeżeli nie będę miał pytań to gracz dostanie odpowiedź czy postać (i styl pisania) mi odpowiada, czy nie.
Po rozegraniu wstępu z graczy, którzy zostaną (jeżeli zostaną) wyłonię 5 graczy, którzy zagrają już jako drużyna właściwy scenariusz.


Pytania i wątpliwości, skargi i zażalenia via PW, GG, maila: aschaar@o2.pl; karty postaci via mail ewentualnie PW.

Czas start – maksymalnie trzy tygodnie – czyli do 29 sierpnia 2010 włącznie.


PLUS dwa tygodnie z okazji "problemu z backupem forum"...
 
Aschaar jest offline  
Stary 25-08-2010, 22:37   #2
Banned
 
Reputacja: 0 Aschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znany
Witam ponownie w rekrutacji. Odpowiadając zbiorczo na pytania jakie się już pojawiły wcześniej - te które pamiętam...

1. Obowiązuje mecha 4E przy tworzeniu postaci (po prostu muszę mieć w miarę łatwy sposób na porównanie postaci). W sesji mechaniki nie będzie praktycznie wcale - tylko czasami ktoś porzuca, albo ja, albo gracze.

2. Wyniki walk i kontrakcji (jeżeli dojdzie do rzutów to wynik rzutów) - trzeba będzie przedstawić w postaci ładnego opisu słowno-muzyczno-obrazkowego od którego będzie zależało jak akcja się udała.

3. Charaktery złe. To nie jest tak, że charaktery złe od razu wylatują. Mam - z praktyki - wiele wątpliwości co do graczy (a w zasadzie sposobu odgrywania) charakterów złych. Po prostu uważam, że nie każdy potrafi zagrać charakter zły, bo to wcale nie jest "zabijanie wszystkiego co się spotka i zlewanie reszty drużyny" - co niestety często jest pokazywane... Odsyłam tutaj do - chyba - V części cyklu "D&D dla... Opornych".

4. Jeżeli ktoś nie zna mechy 4E to może zrobić postać w innej i się dopasuje / przerobi na 4E. Jak ktoś nie zna w ogóle to może poczytać "D&D dla... Opornych" i coś będzie wiedział. Oczywiście można pytać...

5. Ekwipunek (w tym złoto) waży!!! Uwaga na przeładowanie postaci.

6. W rekrutacji są dwa obostrzenia dotyczące postaci:
- nie lubię przekombinowanych
- będę się zastanawiał nad charakterami złymi

Tylko tyle i aż tyle. Reszta zależy od historii postaci.



Chyba tyle. Jeżeli coś pominąłem to proszę dopytać ponownie.

Zapraszam do sesji...
 

Ostatnio edytowane przez Aschaar : 25-08-2010 o 22:41. Powód: sklerosis cardinalis...
Aschaar jest offline  
Stary 28-08-2010, 20:33   #3
Banned
 
Reputacja: 0 Aschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znany
W związku z uporczywie powracającym pytaniem:

A co jeżeli nie będzie kompletu graczy???

Odpisuję: sesja "startowa" się odbędzie n awet jeżeli nie będzie kompletu graczy i po prostu zobaczymymy co będzie dalej. Jeżeli ekipa będzie chętna doi grania i nie będę się musiał prosić o każdy post to może to być nawet sesja dla dwu osób. Jeżeli gracze będą sesję zlewali to ja też odpuszczę główną sesję.

Po prostu nie chcę zaczynać większej sesji na forum gdzie rotacja graczy i sesji przypomina wirowanie prania kolorowego w 1400 obrotach...
 
Aschaar jest offline  
Stary 31-08-2010, 20:45   #4
 
Asmorinne's Avatar
 
Reputacja: 71 Asmorinne wkrótce będzie znanyAsmorinne wkrótce będzie znanyAsmorinne wkrótce będzie znanyAsmorinne wkrótce będzie znanyAsmorinne wkrótce będzie znanyAsmorinne wkrótce będzie znanyAsmorinne wkrótce będzie znanyAsmorinne wkrótce będzie znanyAsmorinne wkrótce będzie znanyAsmorinne wkrótce będzie znanyAsmorinne wkrótce będzie znany
Kiedy można spodziewać się wyniku rekrutacji?
 
__________________
Cisza barwą mego życia Szarość pieśnią brzemienną, którą śpiewam w drodze na ścieżkę wojenną istnienia...
Asmorinne jest offline  
Stary 31-08-2010, 21:20   #5
Banned
 
Reputacja: 0 Aschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znany
Po upływie terminu rekrutacji...

Mamy jeszcze dwa dodatkowe tygodnie z okazji padu forum... Wiem, mogłem zedytować datę, ale w desperackim ctrl+c ctrl+v zapomniałem.

Rekrutacja kończy się 12 września, więc wyniki będą 13 września.
Przyznam, ze zainteresowanie jest mizerne, więc pewnie wyczekam do końca rekrutacji.
 
Aschaar jest offline  
Stary 02-09-2010, 08:36   #6
 
Felidae's Avatar
 
Reputacja: 2179 Felidae ma wspaniałą reputacjęFelidae ma wspaniałą reputacjęFelidae ma wspaniałą reputacjęFelidae ma wspaniałą reputacjęFelidae ma wspaniałą reputacjęFelidae ma wspaniałą reputacjęFelidae ma wspaniałą reputacjęFelidae ma wspaniałą reputacjęFelidae ma wspaniałą reputacjęFelidae ma wspaniałą reputacjęFelidae ma wspaniałą reputację
A ja chętnie się zgłoszę. Jest jeszcze trochę czasu, więc myślę, że uporam się z "D&D dla opornych"
 
__________________
Podpis zwiał z miejsca zdarzenia - poszukiwania trwają!
Felidae jest offline  
Stary 02-09-2010, 10:49   #7
 
Bielon's Avatar
 
Reputacja: 1062 Bielon ma z czego być dumnyBielon ma z czego być dumnyBielon ma z czego być dumnyBielon ma z czego być dumnyBielon ma z czego być dumnyBielon ma z czego być dumnyBielon ma z czego być dumnyBielon ma z czego być dumnyBielon ma z czego być dumnyBielon ma z czego być dumnyBielon ma z czego być dumny
Ostatnio złamałem zasadę i postanowiłem pograć. W dwóch przypadkach się wycofałem, teraz jeszcze nie, więc... zgłoszę się i ja. Zwłaszcza, że 1 post na tydzień nie powinien mnie przerosnąć.

Postać z marszu mogę zrobić na dziś/jutro, ale na bazie mechaniki 3,5 czy tam innej, niższej [jakiś kombos pośredni bo ich nie rozróżniam]. 4.0 kupiłem na allegro i idzie. Jak dojdzie, będzie. Jak nie, prosił będę o pomoc.

No to tyle co miałem do powiedzenia.

Pozdrawiam
B
.
 
Bielon jest offline  
Stary 04-09-2010, 11:17   #8
Banned
 
Reputacja: 0 Aschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znany
Proszę Państwa czytających rekrutacje.

Mamy jakiś tydzień do końca (tym razem ostatecznego końca) rekrutacji i stąd kilka ogłoszeń.

1. Poniżej lista postaci, które posiadam (jak ktoś się nie znajduje, a wysłał to proszę o informację):

Maroco Ribiera
Ellandriel Aletha Danaan
Meredith D'liane
Direbl Asfible Samoś
Richarad Taerin

2. Postacie, jak to zwykle bywa są lepsze i gorsze, ale w sumie nie ma takich, które całkowicie nie mieszczą się w widełkach przyjęcia do sesji.

3. Pomimo długiego okresu rekrutacji (może za długiego) są jeszcze wolne miejsca. Co nie znaczy, że przyjmę każdą postać.

4. Jeszcze raz powtórzę, że mechanika jest sprawą (koniec końców) dość poboczną. Głownie liczy się historia postaci, a cyferki dorobi się...
 

Ostatnio edytowane przez Aschaar : 04-09-2010 o 19:43.
Aschaar jest offline  
Stary 04-09-2010, 19:38   #9
 
Dhorr's Avatar
 
Reputacja: 0 Dhorr jest na bardzo dobrej drodzeDhorr jest na bardzo dobrej drodzeDhorr jest na bardzo dobrej drodzeDhorr jest na bardzo dobrej drodzeDhorr jest na bardzo dobrej drodzeDhorr jest na bardzo dobrej drodzeDhorr jest na bardzo dobrej drodzeDhorr jest na bardzo dobrej drodzeDhorr jest na bardzo dobrej drodzeDhorr jest na bardzo dobrej drodzeDhorr jest na bardzo dobrej drodze
Pragnę zaadnotować, że Direbl Saumeon Kalandrin Boddytuck Sauferias Kirolaez Darooz Asfible Samoś Sumowąs Oczekiwacz Rozmawiajek Skórogłów Kanciastoryb w kontaktach z rasami, które używają w kółko tych samych imion, przedstawia się jako Direbl Asfible Samoś, a nie Direbl Saumeon Kalandrin (co zaznaczyłem w nazwie pliku z historią i na karcie postaci).
[dziękuję za zmianę]
 

Ostatnio edytowane przez Dhorr : 04-09-2010 o 20:53.
Dhorr jest offline  
Stary 04-09-2010, 19:46   #10
Banned
 
Reputacja: 0 Aschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znany
A chciałem sobie skrócić..

A w temacie - opdopwoedż na jeszcze jedno pytanie, które właśnie dostałem:
Nie mam nic przeciwko postaciom, które się znają i wspólnie przybyły do miasta - jeżeli każda z tych postaci z osobna spełnia warunki rekrutacji. Karty w duecie traktowane są bowiem dokładnie tak samo jak karty pojedyńcze.
 
Aschaar jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:14.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167