Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 08-11-2010, 14:59   #11
 
FunkyMonkey's Avatar
 
Reputacja: 1 FunkyMonkey nie jest za bardzo znany
Zgłaszam się i już zaczynam majstrować kartę.
 
__________________
Kto nie ma anioła stróża, może robić, co mu się żywnie podoba.

Nie daj się zwieść mojemu nickowi - jestem kobietą ;)
FunkyMonkey jest offline  
Stary 08-11-2010, 16:05   #12
 
Starkiller's Avatar
 
Reputacja: 1 Starkiller nie jest za bardzo znany
Dobra, czas na odpowiedzi o magii.

a). Czary ogólnie ustalamy sami. W sumie nie przyjmuję do końca czegoś takiego, nie udało się rzucić kuli ognia. Szczerze wyznam że uważam to trochę za dziwne. Co prawda zdarzyć się może że mag utraci kontrolę nad maną, lecz nie w trakcie rzucania prostych czarów tzn. może stracić w wypadku przywołania czegoś (wtedy istota przywołana będzie nie posłuszna panu, lub w ogóle nie ma ochoty się zjawić i wróci). A tak z nieco innej beczki. Jeśli ktoś tworzy kapłana należy uważać przy modłach bo mogą trafić do niewłaściwej osoby .
b). Magowie uzyskują manę na różne sposoby. Inni poprzez zwykły odpoczynek (najbardziej przystępna metoda, lecz to trochę trwa), medytację, czy może i potężniejsi czarodzieje z czystego chaosu (w Caryahanie to pierwotna energia. Z niej są uformowane duchy).
c). Co z magicznymi przedmiotami? Zwyczajnie, jest np. broń i mag do tego uprawniony (tzn. ten kto ma licencję na określoną szkołę magii. Jak ktoś ma np. żywiołów to może zaklinać czarami żywiołów) rytualnie koncentruje manę na obiekcie. Należy pamiętać że zawsze czarodziej wrzuca w to jakąś część swojej osobowości, czyli obiekt ma prawo czasem zachowywać się "dziwnie", nie zadziałać, bo taki był jej stwórca.
d). Głównie wystarczy siła umysłu do "wyrzucenia" z siebie zaklęcia. Jednak przy modłach kapłańskich (innymi słowy magii kapłańskiej) oraz magii runicznej jak to napisałem wcześniej należy wypowiadać formułki. I taka kwestia wzmacniaczy. Jeśli chcesz użyć go wystarczy go tylko trzymać. Nic więcej.

A co do bohaterów. Tworzymy je raczej na takim poziomie między podstawowym a zaawansowanym. Czyli jakieś doświadczenie mają, choć nie są mistrzami w tym.
 
Starkiller jest offline  
Stary 08-11-2010, 17:32   #13
 
deMaus's Avatar
 
Reputacja: 1 deMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumny
Ok, to jeszcze odnośnie a) bo źle sformułowałem pytanie.
Czy te czary ustalamy razem przy tworzeniu KP czy dynamicznie w trakcie sesji? Innymi słowy, czy pisząc KP mam przygotować czary, które chciałbym aby moja postać znała, czy też wypisać tylko specjalizację w dziedzinie, i z tej dziedziny mogę je improwizować, a ty będziesz zatwierdzał, czy mieszczą się w granicy mocy mojej postaci?
 
deMaus jest offline  
Stary 08-11-2010, 17:35   #14
 
Starkiller's Avatar
 
Reputacja: 1 Starkiller nie jest za bardzo znany
Hmm, możesz czary w sumie dynamicznie sobie określać. Tylko ważne byś wiedział co postać mniej więcej umie.
 
Starkiller jest offline  
Stary 09-11-2010, 13:15   #15
 
Anatariusz's Avatar
 
Reputacja: 1 Anatariusz nie jest za bardzo znany
A kto powiedział że mag musi być cherlawy?? Poza tym, jeżeli magia by czerpała z jego sił, to by przecież w procesie kształcenia musiał ćwiczyć również swoja siłę, a nie tylko sztywne regułki.... Tak bynajmniej ja to widzę;]

No ale MG zadecyduje ma sie rozumieć;]

Pozdrawiam

to do wcześniejszej odp.deManusa na mój post
 
__________________
Prawdziwy Pan Śmierci nie ucieka przed nią tylko idzie z nią ręka w rękę.

Zawsze kończ to co rozpocząłeś...

Ostatnio edytowane przez Anatariusz : 09-11-2010 o 13:23.
Anatariusz jest offline  
Stary 09-11-2010, 13:31   #16
 
deMaus's Avatar
 
Reputacja: 1 deMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumny
No to teraz wyobraź sobie to, że mag musi trenować siłę, a właściwie to wytrzymałość, czytać księgi, uczyć się zaklęć, poznawać wiedzę ogólną i tajemną. Zasadniczo mechaniczny koszt tworzenia maga byłby straszny, bo inwestujesz w dodatkową statystykę (wytrzymałość). Storytellingowa postać zaś była by przesadzona, mag, który ma duża odporność, więc trzepnąć potrafi i kulą ognia porazić, no to normalnie żyć nie umierać.

Ale to dyskusja na inny dział i temat.

Żeby nie była całkowitego OT to napisze, że moja postać gotowa i wysłana do MG, jest to Elfi mag, wypas nad wypas i powergamer pełną gębą, chyba, że MG go przytnie ;p A powaznie, to jest to dość stary elf, który niejedno widział.
 
deMaus jest offline  
Stary 09-11-2010, 16:23   #17
 
SWAT's Avatar
 
Reputacja: 1 SWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputację
Ja dla ciekawości powiem, że stworzył Minotaura wojownika. Były żołnierz, rębajło nad rębajłami.
 
__________________
Po prostu być, iść tam gdzie masz iść.
Po prostu być, urzeczywistniać sny.
Po prostu być, żyć tak jak chcesz żyć.
Po prostu być, po prostu być.
SWAT jest offline  
Stary 09-11-2010, 17:54   #18
 
Shawn's Avatar
 
Reputacja: 1 Shawn jest na bardzo dobrej drodzeShawn jest na bardzo dobrej drodzeShawn jest na bardzo dobrej drodzeShawn jest na bardzo dobrej drodzeShawn jest na bardzo dobrej drodzeShawn jest na bardzo dobrej drodzeShawn jest na bardzo dobrej drodzeShawn jest na bardzo dobrej drodzeShawn jest na bardzo dobrej drodzeShawn jest na bardzo dobrej drodzeShawn jest na bardzo dobrej drodze
No to ja wam powiem, że mam szlachcica znającego się na magii transportu ze smutną przeszłością.
 
Shawn jest offline  
Stary 10-11-2010, 09:38   #19
 
Someirhle's Avatar
 
Reputacja: 1 Someirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputację
Fufufu... Powiem tak - na jakim poziomie stoi technika? Są bowiem światy (typu uniwersum warhammera, czy warcrafta) gdzie pewien poziom techniczny współistnieje z typowym dla fantasy ładunkiem magii i potworasiów. Zasadniczo zmierzam do tego, czy szło by zagrać czymś na kształt krasnoludzkiego inżyniera. Wychodzę tu naprzeciw pragnieniom Mistrza, by nie mieć drużyny rębajłów... Podejrzewam, że full magic bądź czysta mieszanka obydwu też nie odpowiada. Na czystego łotra nie mam chyba ochoty, więc pytam.
Inaczej robię mojego upragnionego z dawien dawna orczego łowcę, czy coś w tym stylu.
To w zasadzie było zgłoszenie zainteresowania sesją (KP, z oczywistych powodów, żadne niewysłane)
 
Someirhle jest offline  
Stary 10-11-2010, 16:32   #20
 
Starkiller's Avatar
 
Reputacja: 1 Starkiller nie jest za bardzo znany
Cóż, ogólnie technologia stoi na poziomie takim jak w średniowieczu. A co do Krasnali - Jest mniej więcej taka jak w Morrowind (jeśli wiesz jaka. Jeśli nie to wyjaśnię ci na pw). Jednakże broni palnej nikt, krasnoludy, ludzie, elfy nie mają! Nie istnieje tam coś takiego jak broń palna i proch. A teraz powiem, drużyna na szczęście nie będzie samych rębajłów. Jest dosyć dobrze dobrana.
 
Starkiller jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:45.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172