|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
17-01-2011, 15:54 | #51 |
Reputacja: 1 | MG wiem, że zgodnie z moją propozycją mogę odpaść z sesji, ale proponuję abyś w środę, po zamknięciu rekrutacji, wybrał 5-6 osób, które będą brały udział w sesji. Sam jestem początkujący i moje szanse będą wtedy marne, ale wg mnie to będzie racjonalne wyjście. Sam nie lubię grać w tłoku więc nikomu również tego nie życzę - "Nie rób bliźniemu co tobie nie miłe!" Proszę o odpowiedź na moją propozycję PS. Czym się będziesz kierował przy wyborze graczy nie ingeruję, ale wiem jakim problemem jest opuszczanie sesji przez niektóre osoby. Weź pod uwagę pisanie, ale proszę też o wzgląd na tych co zawsze odpisują w terminie. Pozdrawiam wszystkich współgraczy Lechu Ostatnio edytowane przez Lechu : 17-01-2011 o 15:56. |
17-01-2011, 15:59 | #52 | |
Reputacja: 1 | Lechu, biorąc pod uwagę założenia świata( Cytat:
__________________ "Uproczywe[sic] niestosowanie się do zaleceń Obsługi" Ostatnio edytowane przez K.D. : 17-01-2011 o 16:03. | |
17-01-2011, 16:14 | #53 |
Reputacja: 1 | Oczywiście w to nie wątpię, ale wg mnie każdemu by się grało lepiej zaczynając mocniejszym, pewnym składem niż grupą 15 osób, z których każdy ma odmienną historię oraz cel. Nie mówię o tym, że bajarz nad nami nie zapanuje a nad tym, że będzie to mieszanina naprawdę różnych osobowości... Mogę w takiej konkurencji odpaść czego jestem niemal pewien, ale myślę o wspólnej korzyści. Ostateczną decyzję pozostawiam bajarzowi, bo to jego sesja i jego plan na przygody |
17-01-2011, 16:24 | #54 |
Reputacja: 1 | Jak już pisałem i wspominałem chyba parokrotnie, ta sesja ma służyć głównie sformowaniu się grupy, która weźmie udział w kampanii. A ponieważ z doświadczenia wiem, że gracze mają tendencję do wykruszania się z powodów różnych, im więcej tym lepiej. Gdybym poprzestał na 5-6, to pod koniec sesji zostałoby 2-4, a to za mało na kampanię, gdzie wykruszanie będzie przecież trwało. Tak, zdaję sobie sprawę, że może być z początku ciężko i opornie, ale sądzę, że jakoś sobie poradzę. A jak nie, to zaczną spadać cegły i fortepiany. |
17-01-2011, 22:40 | #55 |
Reputacja: 1 | Lechu, czemu zakładasz, że wylecisz? Jeżeli masz talent i będziesz pisał terminowo to całkiem możliwe, że masz szanse Pytanie do Bajarza: Mówiłeś, że mechanika będzie szczątkowa, mógłbyś uściślić? W zasadzie mi to jest obojętne, ale interesuje mnie czy sesja będzie miała charakter bardziej storytellingowy. |
17-01-2011, 23:05 | #56 |
Reputacja: 1 | Wyleciałbym gdyby Bajarz chciał wybrać już na początku 5-6 graczy. Jak się tak nie stanie będę pisał i oczywiście z chęcią zagram w takim towarzystwie. Ogólnie też zapytam o mechanikę: Jak każdy pewnie zauważył cech ciała jest tylko 5 a nie 6 więc zapytam czy cecha, której nie ma nazywana w podstawowym podręczniku "zwinnością" jest "pożarta" przez zręczność (zwinność z podstawki odpowiada za takie umiejętności jak akrobatyka, gibkość, skradanie czy wspinaczka dlatego też pytam) ?? |
17-01-2011, 23:23 | #57 |
Reputacja: 1 | Tak, pełny storytelling, rzuty tylko wtedy, kiedy uznam za konieczne (np. walka bg vs, bg). Tak, zwinność scaliłem ze zręcznością. |
18-01-2011, 12:53 | #58 |
Reputacja: 1 | Acha, czyli przewidujesz śmiertelne starcia pomiędzy postaciami graczy. Miodzio. Btw czy będziemy korzystali z takiej mapy Novigradu? http://images1.wikia.nocookie.net/__..._Novigradu.jpg |
18-01-2011, 14:53 | #59 |
Reputacja: 1 | Tak, wrzucę ją w swoim pierwszym poście. |
18-01-2011, 14:58 | #60 |
Reputacja: 1 | Oczywiście proponuję aby Bajarz założył google doka, który będzie nam służył za miejsce, gdzie możemy ułożyć jakiś wspólny dialog oraz porozumieć się. Cohen pewnie o tym już myślał. Czekam na rozpoczęcie rozgrywki. Kiedy pojawi się pierwszy post? |
| |