Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Horror i Świat Mroku > Archiwum sesji RPG z działu Horror i Świat Mroku
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 16-11-2012, 19:29   #111
AJT
 
AJT's Avatar
 
Reputacja: 1 AJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputację
Mogę się ruszyć w pierwszej turze tylko? A próbę dodge zostawić, jeśli zostanę zaatakowany? Czyli ruch z przygotowaniem do obrony, ale na razie bez rzutu. Bo w sumie bez sensu unikać, jak ataku nie ma.
 
AJT jest offline  
Stary 16-11-2012, 19:32   #112
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał AJT Zobacz post
Mogę się ruszyć w pierwszej turze tylko? A próbę dodge zostawić, jeśli zostanę zaatakowany? Czyli ruch z przygotowaniem do obrony, ale na razie bez rzutu. Bo w sumie bez sensu unikać, jak ataku nie ma.
W sensie "podchodzę, a jak wróg zechce mnie zaatakować to ja Dodge, a jak nie to tylko Injure"? To nie ma za bardzo sensu, gdy wróg może cię zdjąć jednym uderzeniem.
 
Anonim jest offline  
Stary 16-11-2012, 20:00   #113
AJT
 
AJT's Avatar
 
Reputacja: 1 AJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputację
W sensie gdzieś tam sobie lezę i jeśli tamten nie szykuje się do ataku, to w turze tylko ruch bez innej akcji, a jeśli wymierzy atak to go próbuje uniknąć.

A co do sensu, to chyba po to ten dodge, by wlasnie przeżyć atak dużo silniejszego. Tak ja rozumiem sens tego ruchu.
 
AJT jest offline  
Stary 16-11-2012, 20:32   #114
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał AJT Zobacz post
W sensie gdzieś tam sobie lezę i jeśli tamten nie szykuje się do ataku, to w turze tylko ruch bez innej akcji, a jeśli wymierzy atak to go próbuje uniknąć.

A co do sensu, to chyba po to ten dodge, by wlasnie przeżyć atak dużo silniejszego. Tak ja rozumiem sens tego ruchu.
Ach, takie coś. To nie zrozumiałem, że chcesz wstrzymać się z Dodge do akcji przeciwnika. OK.
 
Anonim jest offline  
Stary 16-11-2012, 22:19   #115
AJT
 
AJT's Avatar
 
Reputacja: 1 AJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputację
W takim razie mój post jest wedytowany. Zastosowałem jednak inny manewr

Jeśli miałoby to jakoś przyśpieszyć, to nie mam nic przeciwko rozgrywaniu walki w docu Tak by nie czekać dużo na odpisy.

A motto to to pisane z Capsem

To będzie standardowe wielkość pola walki? Czy przez to, że to jaskinia jest niewielkie? Mi by zdecydowanie pasowały większe, wtedy właśnie speed dawałby plusy.

EDIT: A tamto thulhu jest celowo zmodyfikowane względem zasad? Power, Speed ii HP w sumie nie mogą wynosić powyżej 20, tu jest 22. A znowu w atakach ma o dwa mniej niż powinien.
 

Ostatnio edytowane przez AJT : 16-11-2012 o 22:57.
AJT jest offline  
Stary 19-11-2012, 22:03   #116
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Tak, celowo jest więcej.

Oj coś mi się przedłużyło z odpisem tutaj. Wybaczcie. Jutro będzie. Myślałem, że dziś koniec WŻT, ale jednak nie.
 
Anonim jest offline  
Stary 23-11-2012, 21:50   #117
AJT
 
AJT's Avatar
 
Reputacja: 1 AJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputację
W sumie tak teraz myślę, że na Trap miałem 6. Wg zasad, przeciwnik żeby się uwolnić musiałby w 3D przebić ten test (min 7) i jeszcze zdać speed lub power (też 6). Więc to niemożliwe. W tej turze więc trap na 100% nie zda. W związku z tym, byś mógł rozszerzyć kolejny odpis, może (jak mam rację) dam od razu deklarkę na kolejną turę? Ja spróbuję drugie trap, a on i tak musi się uwalniać. Jeśli jednak nie mam racji, rozegram to inaczej.
 

Ostatnio edytowane przez AJT : 23-11-2012 o 21:52.
AJT jest offline  
Stary 24-11-2012, 21:41   #118
AJT
 
AJT's Avatar
 
Reputacja: 1 AJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputację
Coś tu nam tempo opada;/
 
AJT jest offline  
Stary 24-11-2012, 21:46   #119
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał AJT Zobacz post
Coś tu nam tempo opada;/
Owszem, ale już wraca. Trochę przeziębiony byłem.
 
Anonim jest offline  
Stary 24-11-2012, 23:59   #120
AJT
 
AJT's Avatar
 
Reputacja: 1 AJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputację
Pytanko co do trap. Pisze w podręczniki, że thulhu by się uwolnić musi zdać test, o którym wyżej też pisałem. Jak to jest niemożliwe, to jak się uwolni?

No chyba, że powtórka jedna, a później automatycznie wolny.

Ewentualnie jeszcze trzecią opcję widzę. Testuje on tylko power lub speed, ale nie musi już pokonać wyniku trap z poprzedniej tury.


Proszę daj znać, która opcja jest stosowana (chyba, że jeszcze inna).
 

Ostatnio edytowane przez AJT : 25-11-2012 o 09:17.
AJT jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:48.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172