14-10-2020, 09:13 | #131 |
Reputacja: 1 | Zaległy rzut o Rouse Check na Blush of life dla kanny: Sukces, Też nie ma nowej kości głodu. Czy został ktoś jeszcze? Co do Elizjów: Luksusowe Elizjum, gdzie nie wejdziesz bez zaproszenia: 66 piętro budynku o dźwięcznej nazwie Shard. Do opisu budynku wasi rozmówcy używają słowa "Berło" (Scepter) a nie "Odłamek" (Shard). The Trunk: Klub muzyczny w Soho. The Blue Monsoon: lokal w Southill (raczej odradzany ze względu na duże nagromadzenie Duskbornów) Duskborn - pół wampir... wampir tak wysokiego pokolenia (14+), że nie ma dostępu do wampirzych dyscyplin. Wampiry im niżesze pokolenie ("bliżej Kaina") tym silniejsze. Wasze są w okolicy 10-11. Mitra ze swoim 4 pokoleniem uchodził za boga. The Electric: klub w stylizowanym magazynie w Brixton. Tainted Blood: luksusowy klub ze striptizem w Soho.
__________________ Wszelkie podobieństwo do prawdziwych osób lub zdarzeń jest całkowicie przypadkowe. ”Ludzie nie chcą słyszeć twojej opinii. Oni chcą słyszeć swoją własną opinię wychodzącą z twoich ust” - zasłyszane od znajomej. |
14-10-2020, 17:18 | #133 |
Reputacja: 1 | Mam zasadnicze pytanie dotyczące duskbornów - czy oni liczą się jako istoty nadnaturalne na potrzeby methuselah thirst? Ergo czy mogę sobie głód do 0 zbić ssąc takiego ćwierć wampira? I jeśli tak to czy muszę go zabić, czy też mogę go zmniejszyć do 0 jak w wypadku picia z "gęstszych" wampirów? |
15-10-2020, 00:07 | #134 |
Reputacja: 1 | Thin-Blood czy Duskborn jest bez wątpienia supernaturalem. Spełnia wymogi klątwy. Ponieważ ich Blood Potency zawsze wynosi zero, to uwzględnię tu karę za różnicę w Blood Potency, przy piciu. (Co oznacza, że przy 2 poziomach różnicy Duskborn będzie musiał zyskać dwie kości głodu, żeby pijący z niego wampir mógł stracić jedną kość)
__________________ Wszelkie podobieństwo do prawdziwych osób lub zdarzeń jest całkowicie przypadkowe. ”Ludzie nie chcą słyszeć twojej opinii. Oni chcą słyszeć swoją własną opinię wychodzącą z twoich ust” - zasłyszane od znajomej. |
15-10-2020, 08:06 | #135 |
Reputacja: 1 | okey to tak na szybko bo mam za sobą 10 godzin jazdy pkp w nocy, brak prądu w części gniazdek na mieszkaniu i najprawdopodobniej przepalony zasilacz. To zanim (mam nadzieje) kupię nowy. Wrzucę informacje że Spoon postara sobie przypomnieć czy ma coś co pomoże znaleźć poszukiwaną. I poprosi też indianina o pomoc w znalezieniu Brusilli - bo on sam jest krwią z jej krwi (Brusilla to jego twórca) więc może tak uda się ją wytropić. |
15-10-2020, 09:56 | #136 |
Reputacja: 1 | Uwzględnione. Teraz coś, czego mam nadzieję nie będziecie mieć mi za złe. Kolejka trwa do 19, natomiast w czasie rozmowy wykonałem w Waszym imieniu kilka rzutów. Pierwszym było pozyskanie informacji o miejscu przebywania Arwyn. Wymaga to rzutu na Charyzmę + Śledztwo. Jest to rzut trudny, dlatego wybrałem tę osobę z Was, która miała największą pulę jako rzucającego. Niestety... na ten moment nic nie udało Wam się uzyskać. Nie widzę sposobu na powtórzenie tego rzutu w obecnej sytuacji, chyba że Qwerty chciałby przerzucać kości za siłę woli. Rzucił 7 na kości głodu oraz 3, 10, 1 i 2. W zamian za 1 punkt Siły Woli możesz przerzucić do trzech kość z tego rzutu. (za wyjątkiem kości głodu, bo ich nigdy nie można przerzucić) Jeżeli się na to zdecydujesz i coś się zmieni to zedytuję posta. W dalszej części każdemu z Was rzuciłem na Wits+Awarnes. Cath poszło nadzwyczaj dobrze, dlatego ona zauważyła coś pierwsza. Poza nią test zdał jedynie Qwerty. Dlatego proszę, żeby to któraś z tych postaci zareagowała jeżeli chce się podzielić spostrzeżeniami. Bo jeżeli nie, to możemy kontynuować dalej kuluarowe rozmowy Tu nie sugeruję przerzutów, no bo ktoś cośtam widzi, wiec zawsze może powiedzieć o co biega, a z odzyskiwaniem siły woli już tak łatwo nie jest.
__________________ Wszelkie podobieństwo do prawdziwych osób lub zdarzeń jest całkowicie przypadkowe. ”Ludzie nie chcą słyszeć twojej opinii. Oni chcą słyszeć swoją własną opinię wychodzącą z twoich ust” - zasłyszane od znajomej. |
15-10-2020, 15:15 | #137 |
Reputacja: 1 | A ile potrzeba sukcesów? Chyba i tak wykorzystam ten punkt siły woli. Wydaje mi się, że warto, bo jak mi się teraz poszczesci, to potencjalnie bardzo pomoże ekipie poszukującej Gwen. To może być różnica dość znacząca- czy będą musieli iść na bal, czy też nie. Choć myślę że chyba i tak pasowałoby żeby się na nim znaleźli chocby przez chwilę - tak dla etykiety i w geście dobrej woli względem Księżnej. Ale to nie moja decyzja już akurat |
15-10-2020, 15:46 | #138 |
Reputacja: 1 | Potrzeba czterech sukcesów.
__________________ Wszelkie podobieństwo do prawdziwych osób lub zdarzeń jest całkowicie przypadkowe. ”Ludzie nie chcą słyszeć twojej opinii. Oni chcą słyszeć swoją własną opinię wychodzącą z twoich ust” - zasłyszane od znajomej. |
15-10-2020, 16:23 | #139 |
Reputacja: 1 | Aach... czyli na trzech kościach musiałbym wyrzucić trzy sukcesy. Nie jestem mistrzem matematyki, ale to chyba 13% szans na uogólniony sukces. Choć jakbym wyrzucił raz jeszcze 10, to to się chyba liczy jakoś dodatkowo z moją poprzednią 10. Dobra, raz się żyje. Rzucaj |
15-10-2020, 19:29 | #140 |
Reputacja: 1 | Zedytowałem posta o najnowsze wyniki. Tymczasem o mechanice słów kilka. Będziemy się posługiwać przykładem z posta. Rzut na Charismę + Investigation. Suma kości u postaci Ombrose to 5. Ma 1 poziom głodu, więc w elektronicznej kostnicy uznaję że pierwszy wynik to kość głodu, a reszta zwykłe. Przy stole kości mają różne kolory, żeby szło odróżnić. Pada 7 na kości głodu, 3, 10, 1 i 2 na zwykłych kociach. Stopień trudności 4 oznacza, że potrzeba nam 4 sukcesów. Sukcesem jest każda kość z wynikiem 6 i więcej. A więc sukcesem jest 7 i 10. Ombrose decyduje się spalić siłę woli i przerzucić do 3 kości. Nie może przerzucić 7, która jest sukcesem na kości głodu. Przerzuca zatem 1, 2 i 3. Ma już dwa sukcesy, potrzebuje jeszcze 2. Na trzech kościach ma na to szansę około 50%. Nie dziwię się, że zaryzykował. Padają 6, 6 oraz 10 Trzy sukcesy. Końcowy wynik zatem to: 7 na kości głodu, 10, 10, 6, 6. Dwie dziesiątki w tym systemie to krytyk i liczy się za 4 sukcesy. Ale uwaga: tylko dwie dziesiątki. Jedna 10 to po prostu sukces. Dwie 10, to 4 sukcesy. Trzy 10 to 5 sukcesów. Aktualny wynik daje mu 7 sukcesów. Stopień trudności 4, a więc test zaliczony. Ponieważ jest duży zapas, to dołożyłem ciut więcej informacji. Gdyby po przerzucie Ombrose brakłoby jeszcze jednego sukcesu, to mógłbym zaproponować (albo gracz mógłby zaproponować) zwycięstwo z pewnym kosztem. Zazwyczaj wiąże się to z krzywdą wampira (z tego co pamiętam 2 poziomy powierzchownych obrażeń) i zależy od inwencji gracza. Oznacza to nadludzki wysiłek, żeby osiągnąć sukces. Coś w stylu: to ja będę szarpać tę klamkę aż ona puści, albo ja złamię rękę... i dzieją się oba na raz. Wszystko jasne?
__________________ Wszelkie podobieństwo do prawdziwych osób lub zdarzeń jest całkowicie przypadkowe. ”Ludzie nie chcą słyszeć twojej opinii. Oni chcą słyszeć swoją własną opinię wychodzącą z twoich ust” - zasłyszane od znajomej. |