24-08-2022, 23:44 | #91 | |
Majster Cziter Reputacja: 1 | Cytat:
- Podejrzany obszar na jakim dochodziło do ataków symbolicznie podzieliłem na trzy obszary: północ, centrum i południe. To wszystko jest między lotniskiem Orly a Sekwaną. Możecie sprawdzić na Google Maps czy czymś podobnym jak to mniej więcej wygląda. - Oki, czyli tak: Rejon Północ (ulice; CCVT 30%) - Carl + Roger + ptaki - Dominik - kierowca w wozie (pomocnik od Alessy) Rejon Centrum (parki; CCVT 10%) - Jewel - wabik parkowy - Allyssa - bliższa eskorta Jewel - Bruno - bliższa eskorta Jewel - Jean Mark - bliższa eskorta Jewel (pomocnik od Alessy) Rejon Południe (ulice; CCVT 50%) - Margaux - wabik uliczny - Max - dalsza eskorta Margaux - Vachel - dalsza eskorta Margaux (pomocnik od Alessy) - Servio - dalsza eskorta Margaux (pomocnik od Alessy) - Umieście swoich BG i BNów w którymś z tych trzech rejonów. Nawet jeśli są jako "rozproszeni" to fizycznie muszą przebywać w którymś z tych trzech rejonów. - John
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić | |
25-08-2022, 10:15 | #92 | ||
Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
A właśnie czy Bruno nie powinien jednak byś trochę szybciej na miejscu spotkania. Wiem, że wystartuje nieco później niż inni, ale w końcu będzie jechał na motocyklu na którym przemierza się trasę szybciej niż autem i o tej godzinie raczej nie powinno być też zbyt dużego ruchu. Może Bruno mógłby dojechać o 01:30 lub 01:35? Ostatnio edytowane przez Shartan : 25-08-2022 o 10:20. | ||
25-08-2022, 11:30 | #93 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Jeżeli zastanie ich świt to też można by Carla w jakieś koce okryć i zawieść do domu (nie wiem, czy może mieć przyciemniane szyby ? Znów policja się może czepiać chyba ?) A czy ptaki muszą być tylko w jednej lokalizacji ? Nie da się ich rozciągnąć na cały rejon poszukiwań Nie mam z tym, problemu jeżeli nie rozumiem, że nawet z mocą wampira ciężko wybudzić stado | |
25-08-2022, 13:31 | #94 | ||||||
Majster Cziter Reputacja: 1 | Cytat:
Chronologia: 00:30 odjazd spod "Meduse" 01:00 przyjazd na miejsce spotkanie (Pojazdy 3*) (Carl) 01:15 przyjazd na miejsce spotkania (Pojazdy 2*) (Alyssa, Margo, Jewel) 01:30 przyjazd na miejsce spotkania (standardowy) (John) 01:35 przyjazd na miejsce spotkania (Bruno) 02:00 John znajduje miejscówę do zainstalowania się - A co do zmiany rejonów to jak mówię. Tylko jeśli akcja ataku by się przedłużała inni z nie atakowanych rejonów mają szansę wziąć w niej udział. Inaczej przybędą jak scena się skończy w ten czy inny sposób. Cytat:
Cytat:
- A co do napraw samochodów to jakoś nikt o to nie pytał pani szeryf. Ale myślę, że gdyby doszło do "zdarzenia drogowego" z krwawym trupem i policją to raczej mielibyście inne priorytety niż główkowanie nad tym gdzie wyklepać blacharkę Cytat:
Cytat:
Cytat:
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić | ||||||
25-08-2022, 14:58 | #95 |
Reputacja: 1 | OK nie mam problemu z rzucaniem po to tyle punktów w to inwestowałem żeby rzucać jak nie wyjdzie to trudno. Planuje też wydać jeden punkt krwi żeby obniżyć poziom trudności jeżeli się zgodzisz żeby dodać vitea do orzechów myślałem żeby automatycznie dodać sobie +1 głodu ale tego nie ma w podręcznikach tylko tak sobie myślałem że jakby udało się znaleźć cel to miałby większą szanse żeby przekonać kruki do "go for the eyes!" Choć nie mam nic przeciwko jeżeli powiesz nie bo to inna moc Atavism które nie wybrałem po prostu myślałem że jakby wzięły troszkę krwi postaci to byłby skłonne bardziej się przypodobać. |
26-08-2022, 01:47 | #96 |
Reputacja: 1 | Ode mnie wszystko ustalone mam nadzieję - Tremere jedzie z Alessą na miejsce spotkania. Będę w poniedziałek bo wyjeżdżam pod namiot i nie zabieram ze sobą internetu Do poniedziałku zatem! |
26-08-2022, 14:43 | #97 | |||
Majster Cziter Reputacja: 1 | Cytat:
- Głód jest na 1 więc pierwsza kostka odpowiada za kość Głodu. - ST 2 (prosty) Cytat:
- Niezbyt kojarzę ten motyw z podręcznika. Jbc zwykłe porażki w rzucie możesz przerzuć za 1 pkt SW za max 3 zwykłe porażki (s.122). Cytat:
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić | |||
27-08-2022, 02:48 | #98 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
| |
27-08-2022, 16:04 | #99 |
Majster Cziter Reputacja: 1 | T 03 - 2025.05.25; nd; świt, 03:30 - Oki, no to mój post jest :> Termin na zmajstrowanie i wrzucenie posta do końca pt. 09.02. Czyli jest 6,5 dób na wrzucenie posta Stan zdrowia: Alyssa de Gast (Torreador); Zdrowie 5/5; s.zdrowy; SW 6; G 1 John Black (Brujah); Zdrowie 5/5; s.zdrowy; SW 5; G 1 Bruno "Grizzly" (Gangrel); Zdrowie 6/6; s.zdrowy; SW 5; G 1 Carl Miechowy (Nosferatu); Zdrowie 5/5; s.zdrowy; SW 6; G 1 Margaux Ryan (Tremere); Zdrowie 5/5; s.zdrowy; SW 6; G 1 - Oki, nie dostałem żadnych reklamacji w sprawie HP i SW więc zakładam, że jest okey powiższa rozpiska - Te "G 1" to Głód na 1. Zgodnie z sugestią Miraza aby to zaznaczyć. - Co do rzutów i kości Głodu to przy stole rzuca się kostkami o innym kolorze. Kości Głodu zastępują standardowe kości przy testach. Tyle ile ma się Głodu. Więc Głód na 1 to 1k10 do zastąpienia, Głód na 2 to 2k10 itd. Ja na forum nie bardzo mogę się bawić w jakieś inne kości to umówmy się, że pierwsze kości to te od Głodu. Czyli jak przy wklejonym na dole rzucie Carla na przyzwanie ptaków to pierwsza kostka (k10:8) jest Kością Głodu. - Co do kwesti dobowych światła i ciemności: 05:55 - 21:40 - śmiertelne światło dnia 21:40 - 22:25 - zmierzch, niebo jasne jak w dzień, na ziemi szarówka, rany od światła 22:25 - 23:20 - pozmierzch, na niebie szarówka, na ziemi już ciemno 23:20 - 04:15 - pełna noc, pełna swoboda działania dla wampirów 04:15 - 05:10 - przedświt, na niebie szarówka, na ziemi ciemno 05:10 - 05:55 - świt, niebo jasne jak w dzień, na ziemi szarówka, rany od światła - Okey a co do samego postu. Jest on podzielony chronologicznie na 3 częsci. 1-sza (koniec ok 00:30) to to co tylko zadeklarowałem w komentach czyli jak Aurora jeszcze w "Meduse" daje dodatkowy sprzęt do wyposażenia. 2-ga (koniec ok 02:00) to to co było w komentach czyli scena jak po kawałku wszyscy się zjeżdżają na miejsce spotkania. Jak, coś to możecie sobie to uwzględnić czy rozegrać coś w tej scenie w obecnej turze. 3-cia (koniec ok 03:30) to zgodnie z deklarkami uwzględnienie jak kto się dzieli na te poszukiwania. I omówienie co się u kogo działo na patrolowym rejonie do momentu okrzyku w słuchawce. - Od momenty podzielenia się na grupy i poszczególne grupy łażą sobie po swoim rejonie. I przez jakieś 1,5 h łażenia nic specjalnego się nie dzieje. Ot, nudne, najczęsciej puste przedmieścia nocą. Jak ktoś chce może poświatotworzyć w tej materii byle nie kłóciło się z tym co już napisane w moim poście. - W początku ataku to jak mówiłem, raczej w miarę pod ręką są osoby przebywające w danym sektorze. W tym wypadku centralnym. Ci w innych rejonach mają dość marne szanse zdążyć wziąć udział w akcji. No chyba, żeby się przedłużała. Sektor Północny @Carl - Carlowi udało się przyzwać ptaki. Ale wyszedł sukces bez nadwyżej (2/2) więc poszło "na styk". Ale się udało przyzwać 2-4 sztuki. - Poza tym nic specjalnego przez te 1,5 h się nie dzieje do momentu aż w słuchawce jest okrzyk którejś z dziewczyn. Sektor Centralny @Alyssa i Bruno - Przez większość czasu nic specjalnego się nie dzieje. Cała trójka chodzi po parkach, placach zabaw, parkingach i ulicach w pobliżu Jewel. Ale tak aby się nawzajem nie widzieli z nią. Mają za to kontakt przez słuchawczekę. - W momencie ataku cała grupa jest w jakimś parku/placu zabaw. Ino Jewel nieco dalej od reszty i na koniec sceny nie widać co się u niej dzieje. Skład grupy: Jewel; Zdrowie 5/5*; SW 4/4; Alyssa; Zdrowie 5/5; SW 6/6; G 1 Bruno; Zdrowie 6/6; SW 5/5; G 1 Jean Mark; Zdrowie 6/6; SW 5/5 *Jewel jako śmiertelnik ma 5 HP-ków i każde trafienie jest traktowane jak ciężkie u wampirów. Czyli 1 suk przy zranieniu to 1 rana. U wampirów standardowe ataki zadają 1 ranę lekką czyli jakby 0,5 rany. - Jak ktoś natychmiast rzuci się ku Jewel to dotrze na miejsce za ok 1-2 Tury. Cokolwiek innego by robić to opóźni to przybycie. - Są dość mizerne szanse na to, że członkowie z pozostałych sektorów zdążą dotrzeć na miejsce zanim się sytuacja rozstrzygnie. Chyba, że się zacznie mocno przedłużać na tyle, że zdążyliby dotrzeć na miejsce. - Chciałbym wiedzieć co kto robi w tej sytuacji Soni może posterować swoim pomocnikiem jak drugą postacią. Sektor Południowy @Margaux - Przez większą część spaceru nie działo się nic nadzwyczajnego. Dopiero pod koniec Margaux jest świadkiem jakiejś rodzinnej kłótni jaka wymknęła się spod kontroli. Wampirzyca jest parę kroków od pleców tego co trzyma dzieciaka. Eskorta jest raczej zbyt daleko aby dobiec i zareagować natychmiast. - Zaraz potem przychodzi okrzyk w słuchaweczce. @John - John dostał się na dach i dobrał do skrzynki jaka mu pozwoliła wpiąć się w sytem okolicznych kamer. - Podobnie jak u innych, przez te 1,5 h nic za bardzo nie ma do oglądania. Aż w końcu przychodzi okrzyk w słuchawce. --- - No i chyba tyle na tą turę Jak coś budzi wątpliwości czy zapomniałem o czymś naposać to dajcie znać
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić |
27-08-2022, 21:09 | #100 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Bruno planuje ruszyć w stronę Jawel. Tylko trudno mi określić jak daleko od niej jestem i czy lepiej byłoby wcisnąć gaz do dechy czy też lepiej byłoby zeskoczyć z motoru i pobiec w jej stronę. | |
| |