|
| Narzędzia wątku | Wygląd |
14-10-2009, 18:42 | #131 |
Reputacja: 1 | Dlatego zgodziłem się też iż w tym jednym wypadku zgodzę się na to ale pod pewnym warunkiem, który później wymieniłem. Jednorazowa scena szału nie zepsuje jeszcze koncepcji postaci. W innym wypadku zmieniasz koncepcje mojej postaci.
__________________ Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę. Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem. gg 643974 Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975 |
14-10-2009, 19:22 | #132 |
Reputacja: 1 | Cedryk, tworząc swoją postać rozumiem nie chciałeś nigdy paść ofiarą Furii (używając terminologii z Wilkołak:Apokalipsa wydanego w naszym kraju), rozumiem. Zapewne planowałeś też nie umrzeć tą postacią przed osiągnięciem Athro, ale w wyniku zdarzeń na sesji wyobraź sobie że możesz tego nie dożyć z 1000 i 1 powodów. Każdy z nich podpada pod "zmianę Twojego konceptu postaci przez MG" w takim tego rozumieniu jak przedstawiasz powyżej. Niemniej, kwestia wpadania w Furię przy puli Szału 3 (a która według podstawki nie może przekroczyć stałej wartości Szału) jest wysoce wątpliwą. To znaczy do momentu wpadnięcia pod but magom, potem to nie (Mag może wszystko, pytanie tylko czy ma potrzebną do tego kombinacje Sfer). No ale cóż, przecież sami zgłaszaliśmy się do sesji w prywatną wizję Świata Mroku według MG a nie w coś co ma być jak najbliższe podręcznikom i "kanonowi", nikt nam też nie karze grać, robimy to do puki sprawia nam to przyjemność
__________________ -Only a fool thinks he can escape his past. -I agree, so I atone for mine. Sate Pestage and Soontir Fel Ostatnio edytowane przez Ratkin : 14-10-2009 o 19:28. |
14-10-2009, 20:26 | #133 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
__________________ Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę. Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem. gg 643974 Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975 Ostatnio edytowane przez Cedryk : 14-10-2009 o 20:31. | |
14-10-2009, 20:31 | #134 |
Reputacja: 1 | Cedryk dwa pytania: 1. Znasz Maga, wiesz, że nie może tak na Ciebie wpłynąć? 2. Zabawne ta sytuacja z polowaniem na wampiry. Napisał byś tak tego posta gdyby MG zapisałby dla nas (wampirów) posta w formie ukrytej i Ty Cedryk, nie Szon nie mógł byś go znać, przeczytać i nie wiedział byś co i gdzie robimy? Edit: Tak od siebie dodam jeszcze, że jako taki znawca Wilkołaka ( cytujesz co na jakiejś stronie można znaleźć w podręczniku, też bym tak chciała ) to straszne głupoty o umbrze piszesz. Gdzie są pająki twory Tkaczki? Przejście od tak w kiblu w zatłoczonej knajpie! Chłopie przecież tam by było pełno ludzi. No i chyba Twój wilk zapomniał kompletnie o Zasłonie...
__________________ Zagrypiona...dogorywająca:( Ostatnio edytowane przez MigdaelETher : 14-10-2009 o 20:37. |
14-10-2009, 20:39 | #135 | |
Reputacja: 1 | MigdaelETher znam na tyle, iż wiem, że taka ingerencja w Garou stworzenie, aż dwóch światów generuje takie ilości paradoksu, iż zniszczenie jednej dzielnicy miasta było by najmniejszym problemem. Cytat:
__________________ Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę. Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem. gg 643974 Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975 | |
14-10-2009, 20:41 | #136 |
Reputacja: 1 | Tylko co z tego, Cedryku? Czy to sprawia że Przebudzony nie może za pomocą na ten przykład Sfery Umysłu wywołać u Teurga napadu szału? Nie możesz wpaść w Furię w naturalnych warunkach, ale może w wyniku działań maga masz tymczasowo podwyższony poziom cechy Szał i nagle stało się to możliwe? Może to jednak tylko zwykły stan "wkurzenia" tylko wywołany magiją? Mówimy oczywiście o sytuacji po ingernecji Magów... Niemniej, uważam że w gniew to wpadł tutaj wszechmocny MG i tyle. Niepowiem że się nie zgadzam z nim, bo faktem bezdyskusyjnym jest że poszalałeś w swoim poście niemiłosiernie także moim zdaniem. EDIT po poście Cedryka... Cedryku, powiem krotko mylisz się, albowiem chyba nie zrozumiałeś posta MG moim zdaniem po prostu. Panowie mają Arete 5+ bo i Sfery maja ewidentnie wysokie niema co. Za Śpiącego wilkołaka się nie uważa, myślę że nawet jednak zwykłego śmiertelnika wysłanie do Umbry we wskazane miejsce to nie byłby dla nich problem. Co do ingerencji w umysł wilkołaka to już nawet nie mówię. To byłoby wzmocnienie naturalnych instynktów, cech charakteru tej istoty ("daru" jak to określasz), więc tym łatwiejsze jeszcze w wykonaniu...
__________________ -Only a fool thinks he can escape his past. -I agree, so I atone for mine. Sate Pestage and Soontir Fel Ostatnio edytowane przez Ratkin : 14-10-2009 o 20:47. |
14-10-2009, 20:44 | #137 |
Reputacja: 1 | Czytam i głowa mnie boli. Zgłoszę więc kilka uwag: 1. NAJWAŻNIEJSZE - zrezygnujcie z ukrytych wiadomości. Korzystajcie z PW, tlena, GG, Skajpa czy czegoś innego, ale nie z ukrytych wiadomości. Wystarczy wybrać z narzędzi wątku opcję do druku i już ma się dostęp do wszystkich wiadomości! Koniec z ukrytymi wiadomościami! 2. Zasady zasadami, ale wybacz Szanowny Wilkołaku Nie Wpadający W Szał - u mnie na sesji byłbyś nękany szałem. Ot, ktoś z magów rzucił na ciebie przeklęśtwo pecha. Masz więc pecha i co chwile wpadasz na maga z odpowiednimi skilami by zmusić cię do szału magicznie. Zwykła złośliwość MG, który zwłaszcza w świecie mroku ma włądzę i możliwości naginania zasad. 3. Podręcznik podręcznikiem, koncept konceptem, ale słusznie ktoś zauważył, że nie znałeś maga/wampira/krwi/innych okoliczności, które wywołały szał. Może miałeś pecha i jesteś uczulony na AB Rh+? 4. Koncepty konceptami a dobra zabawa dobrą zabawą. Co z tego, że masz taką postać? Widać miałeś wpaść w szał bo taka była wola nieba i koniec gadki dla mnie. MG jest tutaj panem i władcą. Zgłaszając się do sesji akceptujesz zasady MG a nie swoje i podręcznikowe. Dla mnie to jasne, a może się mylę? To tyle jak dla mnie na temat tego czy powinieneś być w szale czy nie. Wpadłeś i koniec.
__________________ Szczęścia w mrokach... |
14-10-2009, 20:55 | #138 |
Reputacja: 1 | Popieram Rasgana co do wiadomości... wystarczy dać cytuj i też je widać, tylko ja, nie widziałam bo MG walnął się w moim nicku Cedryk dokładnie jak to Ratkin powiedział Umysł i po sprawie, choć mnie się wydaje, że to raczej ból, że Twoją postać można ruszyć. Jezu moją większość z obecnych na tej sesji magów może zabić od tak i co z tego... nie ma tanków nie do ruszenia, tym bardziej dla MG Poza tym nie rób ze mnie idiotki/analfabetki TY napisałeś, że idziesz prosto do klubu, TY napisałeś, że atakujesz nie Khemi. MG sprowadził Cię tylko trochę na ziemię po tym jak wykorzystałeś wiadomości posiadane przez Cedryka gracza jako Szon postać, żeby zrobić krzywdę innym graczom, czyli coś absolutnie NIEWYBACZALNEGO.
__________________ Zagrypiona...dogorywająca:( |
14-10-2009, 21:03 | #139 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
__________________ Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę. Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem. gg 643974 Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975 | |
14-10-2009, 21:05 | #140 |
Reputacja: 1 | A czy można uczynić te PW fakultatywne? Bo mi akurat wygodniej czytać/pisać komentarz zaraz przy swoim poście. Jak dotąd każdy mój post miał swój komentarz do MG i coś czuję że tendencja się utrzyma, gdyż zwykle informuje Narratora jakie mam plany rozwinięcia danego wątku (inna sprawa co z nich wyjdzie)... a wolałbym uniknąć sytuacji gdy skrzynkę PW mam zapełnioną informacjami dotyczącymi jednej sesji. Jeśli kogoś podglądanie moich ukrytych wiadomości podnieca, to niech się nie krępuje. Za bardzo mi to nie przeszkadza. Ale... ja pisze o to by mieć możliwość. Czyli zawsze można zrobić tak, że zwykłe komentki typu "a teraz masz czas wolny" dawać normalnie, a jak ktoś czuje, że potrzebuje prywatności to wtedy dopiero PW/GG. Idea znaczka 18+ to chyba nie tylko zielone światło dla seksu, brudu i przemocy. EDIT: Oczywiście w razie czego się dostosuje, niemniej zaznaczam swoje stanowisko.
__________________ Efekt masy sam się nie zrobi, per aspera ad astra Ostatnio edytowane przez behemot : 14-10-2009 o 21:09. |
| |