|
| Narzędzia wątku | Wygląd |
10-10-2009, 19:30 | #121 |
Reputacja: 1 | Powinno się rozkręcić ja jeszcze uściślam pewne sprawy z MG.
__________________ Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę. Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem. gg 643974 Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975 |
11-10-2009, 16:02 | #122 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Po głębszym zastanowieniu oraz obserwacji komentarzy stwierdzam, że nie jest to sesja dla mnie. Zbyt wielu jest tu graczy, by czuć się komfortowo. Nie widzę też możliwości czerpania przyjemności ani z przytyków graczy ukrytych pod reakcjami postaci (a do tego moim zdaniem to zmierza), ani tym bardziej z akcji nakręcania admina na reakcję tam, gdzie wcale nie wydaje się być ona potrzebna. Pragnę przy tym podkreślić, że nic do Was nie mam jako ekipy, ale po prostu rpg powinno być for fun, ja tu przyjemności z gry zbyt wiele nie widzę, a pisać posty z poczucia obowiązku już na samym początku... to nie ma sensu. Przepraszam szczególnie Ciebie Khemi i życzę Ci byś był w stanie okiełznać tę mieszankę wybuchową. Ponieważ nic de facto nie napisałam, myślę, że najlepszym wyjściem, będzie wyrzucenie mnie z panelu, ale to już wedle decyzji MG. Pozdrawiam
__________________ Konto zawieszone. |
12-10-2009, 10:19 | #123 |
Reputacja: 1 | Nie bardzo rozumiem Twoją decyzję ani też nie dopatruję się żadnych przytyków... Jednakże jeśli taka Twoja wola to proszę bardzo. Nie jesteś też jedyna. Zapewne szykują się zmiany postaci a także ucieczki niektórych graczy. Pewnie niektórzy zrzucą to na wielość i różnorodność postaci aczkolwiek dokładnie taki był mój plan - nie rozpocząłbym tej sesji, gdybym miał postaci tylko wampirów albo tylko magów, czy wilkołaków... No ale nicto. kto dotrwa do choćby 3 - 4 posta ten dotrwa i zobaczymy...tutaj następuje moja krótka wypowiedź, wycięta poprzez korektę specjalisty... Tak czy inaczej sesja trwa nadal. a Ty Mira - nie przejmuj się - rozumiem, że taka Twoja decyzja. Życzę miłej zabawy, gdziekolwiek będziesz jej szukała.EDIT: Nie musicie pytać mnie kiedy dokończę posta itp. Informacja zawarta w moim ostatnim poscie jest dla wszystkich graczy zwyczajnie - wy możecie nie widzieć takich informacji. Wiem, że gramy w dorosłym, dojrzałym gronie ale mam wątpliwości co do tego, czy ktoś nie wykorzystuje informacji przeznaczonych dla innych graczy. Dodatkowo - czasami nie ma sensu, bym ja opisywał co się dzieje z postacią, jeśli postać ta zwyczajnie kontynuuje poczynania rozpoczęte w swej poprzedniej rundzie lub, jeśli zaplanowana została akcja i omówiona ze mną indywidualnie - w takim wypadku nie będę wstawiał rozległych opisów tylko pozwolę takiemu graczowi działać.
__________________ Projektant wie, że osiągnął doskonałość nie wtedy, gdy nie ma już nic więcej do dodania, lecz wówczas, gdy nie ma już nic więcej do odjęcia... Ostatnio edytowane przez Khemi : 14-10-2009 o 06:27. |
14-10-2009, 16:53 | #124 | |||||||||
Reputacja: 1 | Na wstępie proszę modów o nie edytowanie i nie kasowanie tego postu. Wiem, że nie powinienem wstawiać jednego mojego posta po drugim ale wcześniejszego edytowałem już dwukrotnie a ten wątek jest zupełnie inny, niż wcześniejszy. Ten komentarz tyczy się Cedryka z kilku powodów: 1. Po pierwsze wybacz, że umieszczam treść z archiwum GG tutaj ale GG mi szwankuje i nie mogłem Ci odpisać, więc wyciągnąłem archiwum z pliku. 2. To właśnie tutaj powinniśmy dyskutować wszelkie wątpliwości dotyczące sesji jak i poszczególnych scen. 3. Co do tego wątku to chciałbym, aby inni gracze dołączyli do dyskusji. 4. Mam tyle informacji na GG (czasami rozmawiam z 7 osobami na raz), że tutaj będzie wyglądało to lepiej... i przejrzyściej). Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
b) - tak c) - tak Cytat:
Najpierw był opis MG: Szon przez dwa lata szukał bez skutku śladów swojej rodziny. W tym samym czasie musiał harować czasem na 3 zmiany, by wyżywić dzieciaki, opłacić dom, prąd, gaz, wodę no i wszystko, co potrzebne dorastającym dzieciakom...A potem następuje opis gracza, który gra tą właśnie postacią:Następnie scena rozpoczyna się od tego, że Szon wraca do domu ZMĘCZONY i niemalże zasypia na kanapie. Musi jednak także dać kolację dzieciakom, uspokoić ich, gdy kłócą się o TV no i potem położyć ich spać. W dodatku ma problemy finansowe i czeka na odpowiedź ze szpitala, czy dostanie posadę. Szon mówi do dzieciaków, żeby zajęły się same sobą, wychodzi i szuka (z niewiadomych powodów) wampira, który zabija kogoś na jakimś parkingu niewiadomo gdzie.A teraz powtórzmy Twoją wypowiedź...Mimo, że zza bariery nie mógłby zobaczyć, co tam się dzieje to przygotowuje formę do walki i zamierza zaatakować zaraz po wyjściu (test na inicjatywę).Zaznaczmy tutaj, że Szon ani nie robił czegoś takiego przez ostratnie 2 lata ani też nie miał pojęcia, że akurat teraz, na jakimś parkingu gdzieś jakiś wampir zabije jakąś dziewuchę. Cytat:
Cytat:
1. Adrian Mills w momencie polowania miał 13 pkt krwi na 15 możliwych tak więc nie odczuwał wcale głodu - po prostu chciał zapolować i posmakować krwi - nie musiał ale chciał bo taką ma postać. 2. Wampir może wpaść w szał gdy ma minimalny poziom krwi i MUSI się posilić 3. Wampir może wpaść w szał, gdy ma bardzo poważne obrażenia, które musi wyleczyć i zużywa na to dużo krwi. 4. Słońce itp. Cytat:
Podsumowując - czy taka scena była w ogóle prawdopodobna? Weźmy pod uwagę także mniej, czy bardziej prawdopodobne sceny innych graczy: 1. Sara - kąpiel, opis, rozmowa 2. Aleister - obudzenie się, rozmowa, opis 3. Adam - spacer, opis, myśli 4. David Heintz - myśli, opis, spacer nie dłuższy niż 500 metrów 5. Adrien - opis, myśli, podryw, (polowanie) 6. Ludmiła - obserwacja, rozmowa, myśli 7. Rose Black - obserwacja, opis, myśli 8. Duncan - rozmowa, opis 9. Dreamer - drink, opis, wyjście z baru, myśli 10. Arashi - brak akcji 11. Szon - Zajmowanie się dziećmi, wyjście do klubu oddalonego o ponad 1 km, wejście do Umbry, przemierzenie kolejnych kilku kilometrów w umbrze, obserwacja w niej, wyjście z umbry i atak. 12. Akcje niezależne Mistrza Gry - tak samo "prawdopodobne", jak najdłuższe z akcji graczy.
__________________ Projektant wie, że osiągnął doskonałość nie wtedy, gdy nie ma już nic więcej do dodania, lecz wówczas, gdy nie ma już nic więcej do odjęcia... | |||||||||
14-10-2009, 17:50 | #125 | ||
Reputacja: 1 | Cytat:
Jeśli coś takiego będziesz robił lekceważąc zasady, to czemuż ja czy też inny gracz miałby, nie odpowiedzieć np. w tym akurat przykładzie modyfikując twój opis doprowadzając do wybuchu paradoksu, który to zabiłby Roberta, zrównał z Ziemią sam Odeon, a mag w otoczce paradoksu wysłał w podróż gdyż żadna już z Rzeczywistości nie potrafiła by utrzymać takiego szaleńca, a wilkołaka wyrzucił w Umbrę. Oczywiście to tylko tak sugestia bo też lubię ładne i plastyczne opisy. Tworzymy karty i historie tak aby były one honorowane i wykorzystywane zgodnie z zasadami. Jest to tez problem jeśli nie zauważyłeś dla Szona bo nawet jeśli by to było mu potrzebne i jego życie od tego zależało to i tak nigdy w żadnym wypadku nie wpadnie w szał gdyż ten dar nie jest mu dany. Cytat:
Co do szału wampira wyjaśniłeś mi czym się kierowałeś i wszytko jest jasne. Jednak nie zmienia to nadal faktu, iż szał dla wampirów jest przekleństwem zaś dla wilkołaków darem, ale masz rację w wypadku wampirów narrator decyduje kiedy są testy. Ja tylko wykazałem poprzez analogie, iż o wiele łatwiej w szał wpadłby rzeczony wampir niż Szon, który to jak już w/w nigdy nie powinien wpaść w szał.
__________________ Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę. Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem. gg 643974 Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975 Ostatnio edytowane przez Cedryk : 14-10-2009 o 17:54. | ||
14-10-2009, 18:16 | #126 |
Reputacja: 1 | Ale wiecie, że to nie jest żaden Counter Strike, i że w tej grze nie chodzi o zdobycie fragów na innych graczach?
__________________ We have done the impossible, and that makes us mighty |
14-10-2009, 18:19 | #127 |
Reputacja: 1 | Hawkeye zgadza się lecz ja stworzyłem Teurga nie poddającego się szałowi i nawet to jest zobrazowane w historii, więc pewne kwestie są wkraczaniem i niszczeniem koncepcji bohatera. Chcę to załatwić polubownie tak aby Kehmi nie musiał poprawiać swojej pracy i nikt nie był poszkodowany.
__________________ Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę. Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem. gg 643974 Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975 Ostatnio edytowane przez Cedryk : 14-10-2009 o 18:24. |
14-10-2009, 18:23 | #128 |
Reputacja: 1 | To ja też coś zacytuję, aczkolwiek nie pamiętam strony, akapitu itp. Było to we wprowadzeniu do Wampira w podręczniku gracza. Zresztą nie ma znaczenia gdzie - miałem zamiar prowadzić grę narracyjną a nie wertować podręczniki i przytaczać reg. Jak (o ile też pamiętam to dyskutowano nt. temat także z Johanem W. Cytat: "Kiedy tylko zasady i opowieść są w konflikcie, opowieść zwycięża. Używaj zasad tylko tak często - lub najlepiej tak rzadko - jak musisz, by prowadzić mrożące krew opowieści o strachu, nienawiści i miłości." Jeśli chodzi o paradoks - a kto powiedział, że jeden z opisanych magów nie jest na najlepszej drodze do bycia Maruderem? EDIT. co do drugiej wypowiedzi - stworzyłeś Teurga, który nie poddaje się szałowi... stworzyłeś też młodego chłopaka, który opiekuje się dziećmi i pracuje, by mieli co jeść a w kieszeni masz kilkadziesiąt funtów i pracujesz, by było lepiej... Z Twojego posta jednak wynika, że to maszyna do zabijania, która nie robi nic innego, tylko tropi wampiry... Gdyby tak było to po tych 2 latach byłbyś jedyną istotą nadnaturalną w tym mieście
__________________ Projektant wie, że osiągnął doskonałość nie wtedy, gdy nie ma już nic więcej do dodania, lecz wówczas, gdy nie ma już nic więcej do odjęcia... Ostatnio edytowane przez Khemi : 14-10-2009 o 18:26. |
14-10-2009, 18:29 | #129 | |
Reputacja: 1 | Jednak jeśli już tworzy się tak szczegółowe karty można się spodziewać iż będą one w użytku. Szał, który ty wprowadziłeś łamie koncepcje mojej postaci. Zaproponowałem ci rozwiązanie tego konfliktu, które nie niszczy już napisanej sceny, ale też nie niszczy koncepcji mojej postaci. Edit: Cytat:
__________________ Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę. Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem. gg 643974 Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975 Ostatnio edytowane przez Cedryk : 14-10-2009 o 18:39. | |
14-10-2009, 18:35 | #130 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
__________________ Projektant wie, że osiągnął doskonałość nie wtedy, gdy nie ma już nic więcej do dodania, lecz wówczas, gdy nie ma już nic więcej do odjęcia... | |
| |