|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
|
02-08-2011, 09:45 | #1 |
Reputacja: 1 | [komentarze] Droga do Neverwinter Tutaj znajdą się komentarze do naszej sesji. Jeszcze raz gratuluję przyjęcia do gry Co do zasad gry w skrócie: Dialogi: -Piszemy tak- Imiona pogrubiamy aby łatwiej było nawigować w poście. Przemyślenia tak samo jak dialogi, ale mogą być w tekście i mają być bez "-". DnD 4 ed w dużej mierze opiera się na walkach i nie mam zamiaru tego elementu unikać. Walk będzie trochę, szczególnie teraz jak przedzieracie się przez dzicz (później w mieście więcej będzie skill challenge'ów). W tym celu będę korzystać z mapek które sam tworzę lub które skądś biorę. Przykład mapki którą wykorzystałem w innej sesji: Przykład mapki przeze mnie zrobionej na potrzeby tej sesji: Będę trzymał się inicjatywy w walce i skill challengach (przypominam co to skill challenge - to w zasadzie seria zmagań za pomocą umiejętności, może to być przekonanie burmistrza aby uwięził wiedźmę, która jest jego kochanką, albo wspinaczka po stromym urwisku, aby zaskoczyć bandytów), chyba że nie będzie się to sprawdzało. Walki mam zamiar rozpisywać w google docs, aby zachować dynamikę i przejrzystość gry. Podczas walki wystarczą które deklaracje poparte fabularnym, krótkim opisem. Nie chcę aby walki toczyły się 2-3 tygodnie jak w innych sesjach. Jeśli macie jakieś pytania to walcie śmiało :P |
02-08-2011, 10:50 | #2 |
Reputacja: 1 | Wooohoooo Witam wszystkich. |
02-08-2011, 13:16 | #3 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Witam! Limit transferu wyczerpałem, więc przez kilka dni nie będę zbyt aktywny, ale notkę dam radę wkleić w razie czego. |
02-08-2011, 13:46 | #4 |
Reputacja: 1 | Również witam. |
02-08-2011, 16:24 | #5 |
Reputacja: 1 | Post wprowadzający jest, prywatne wiadomości wysłane, można zaczynać ;] Macie teraz szansę nieco poznać swoje postacie i określić co robicie i gdzie chcecie iść. Dróg z doliny jest co najmniej 6. |
02-08-2011, 19:07 | #6 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Co prawda Qumi przesłał mi bardzo obszerny spis możliwości wpakowania się w kłopoty (za co bardzo dziękuję i co mu się chwali ) ale postanowiłem przynajmniej na razie zachować bierną postawę. Jak się inni wypowiedzą dam jakaś notkę uzupełniająca jeśli będzie taka konieczność. Poprawiłem błąd rzeczowy związany z niewłaściwym użyciem słowa czaroplaga i pogrubiłem cztery imiona. Ostatnio edytowane przez Ulli : 02-08-2011 o 22:18. |
02-08-2011, 23:00 | #8 |
Wiedźmin Właściwy Reputacja: 1 | Witam wszystkich i wierzę,że będzie nam się miło wspólnie grało. Mam tylko jedną małą dygresję popartą doświadczeniem z używania google docs. Ogólnie jest to świetne rozwiązanie i całkowicie je popieram tylko z małym zastrzeżeniem, żeby wszyscy w miarę równomiernie zdążali zareagować i dopisać swoje fragmenty w szczególności w kontekście mający się tam toczyć walk. Gdyż widywałem już sytuacje gdy zaglądając do google docs zastawałem tam niemalże w pełni rozegraną scenkę, w której brałem udział, a właściwie nie zdążyłem napisać ani słowa od siebie. Wierzę jednak, że będzie dobrze.
__________________ There can be only One Draugdin! We're fools to make war on our brothers in arms. |
03-08-2011, 12:30 | #9 |
Reputacja: 1 | Witam i ja. Mam też propozycję, w niektórych sesjach 4ed zdając sobie sprawę, że czyjaś chwilowa nieobecność może opóźnić walkę (deklaracje bez uwzględniania inicjatywy odpadają, doświadczalnie sprawdzone że prowadzi to do chaosu), gracze dobierali się w pary, gdzie w kryzysowych sytuacjach jeden mógł podawać deklaracje bojowe w imieniu drugiego. Tylko to zdawało egzamin, w przypadku gdy drużyna znała się dłużej i nie mieli mrocznych tajemnic |
03-08-2011, 12:59 | #10 |
Reputacja: 1 | Ewentualnie MG może zdecydować za nich ]:-> Przy okazji, jak wiecie Valenrine to dolina, co więcej jest otoczona górami, więc poza przesmykiem karawany nie ma zbyt wielu dróg wyjścia z doliny. |