Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - DnD > Archiwum sesji z działu DnD
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 05-12-2012, 22:11   #481
 
Tadeus's Avatar
 
Reputacja: 1 Tadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputację
Nie płonie. Raczej chodziło, by korzystając z rundy zaskoczenia:

1. Obrzucić ich bombami!
1.1. I tanglefoot albo tangleburn bagami, o!
2. Spuścić do wody.

Później

3. Jak wyjdą na górę albo pułapka nie zadziała to znowu ich obrzucić jak jeszcze coś zostanie :P

Generalnie chodzi o to, by potaplali się i odnieśli trochę damage i nie zwiali od razu

Edycja - kratka na mapie to ile kratek?
 

Ostatnio edytowane przez Tadeus : 05-12-2012 o 22:17.
Tadeus jest offline  
Stary 05-12-2012, 22:38   #482
 
Qumi's Avatar
 
Reputacja: 1 Qumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetny
No to pomyślcie co i jak. Kto pójdzie te pułapki zastawić? Kto na zakupy idzie?

Kratki - standard 1,5 m/5 ft.
 
Qumi jest offline  
Stary 05-12-2012, 22:56   #483
 
Tadeus's Avatar
 
Reputacja: 1 Tadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputację
A kto może tę pułapkę? Osoba z disable device czy starczy inżynieria? Mamy dwóch inżynierów. Jeden zdąży, czy w dwójkę będzie pewniej?

A po zakupu pójdzie ktoś, kto nie musi odespać czarów :P

Ok, przeglądam ultimate equipment i myślę, że najlepiej będzie kupić:

2x tanglefoot bag = razem 100gp - ma szansę spętać trafioną osobę
2x pellet granade = razem 100gp - wybuch zadaje 3d6 w promieniu 10ft

Tu opisy:

Pellet granade - 50gp

Cytat:
This variant of a fuse grenade
has most of the black powder
replaced with metal pellets. When
it explodes, it deals 1d6 points of
bludgeoning damage, 1d6 points
of piercing damage, and 1d6
points of fire damage in a 10-foot-radius burst (Reflex
DC 15 halves). A typical pellet grenade uses iron pellets,
but they can instead be packed with silver, cold iron, or
adamantine, bypassing damage reduction as appropriate
to that material type. Like ammunition, the pellets are
destroyed after one use. Crafting a pellet grenade is a DC
25 Craft (alchemy) check.
Tanglefoot bag - 50gp

Cytat:
A tanglefoot bag is a small sack
filled with tar, resin, and other
sticky substances. When you throw
a tanglefoot bag at a creature (as
a ranged touch attack with a range
increment of 10 feet), the bag
comes apart and goo bursts out, entangling the target and
then becoming tough and resilient upon exposure to air. An
entangled creature takes a –2 penalty on attack rolls and a –4
penalty to Dexterity and must make a DC 15 Reflex save or be
glued to the floor, unable to move. Even on a successful save,
it can move only at half speed. Huge or larger creatures are
unaffected by a tanglefoot bag. A flying creature is not stuck to
the floor, but it must make a DC 15 Reflex save or be unable to
fly (assuming it uses its wings to fly) and fall to the ground. A
tanglefoot bag does not function underwater.
A creature that is glued to the floor (or unable to fly) can break
free by making a DC 17 Strength check or by dealing 15 points
of damage to the goo with a slashing weapon. A creature trying
to scrape goo off itself, or another creature assisting, does not
need to make an attack roll; hitting the goo is automatic, after
which the creature that hit makes a damage roll to see how
much of the goo was scraped off. Once free, the creature can
move (including flying) at half speed. If the entangled creature
attempts to cast a spell, it must make a concentration check with
a DC of 15 + the spell’s level or be unable to cast the spell. The
goo becomes brittle and fragile after 2d4 rounds, cracking apart
and losing its effectiveness. An application of universal solvent
to a stuck creature dissolves the alchemical goo immediately.
Crafting this item is a DC 25 Craft (alchemy) check.
Możemy się podzielić kosztami na równo - 40gp każdy.

Tyle że bez ujemnych modów można to rzucić tylko z dwóch kratek.
Z pięciu kratek będzie to już mod -4 do rzutu.
 
Tadeus jest offline  
Stary 05-12-2012, 23:10   #484
 
Yzurmir's Avatar
 
Reputacja: 1 Yzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie coś
A jaki jest DC, żeby trafić takim pociskiem w wybrane pole, i co się dzieje, jeśli się nie trafi?

Nie wiem, czy ja się mogę zrzucić, bo możliwe, że nawet nie mam tych 40 gp...
 
Yzurmir jest offline  
Stary 05-12-2012, 23:15   #485
 
Tadeus's Avatar
 
Reputacja: 1 Tadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputację
Z tego co rozumiem tanglefoot rzuca się vs AC celu bez zbroi. Jak nie trafi to przepadło.

A bombę można rzucić w konkretną kratkę, jak nie trafi to nadal ma szansę upaść na tyle blisko, by pole rażenie objęło cele. Ale to musi Qumi potwierdzić
 
Tadeus jest offline  
Stary 05-12-2012, 23:36   #486
 
Qumi's Avatar
 
Reputacja: 1 Qumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetny
Tworzenie pułapek to normalnie Craft (trap), czyli odpowiednie rzemiosło. Ale myślę, że inżynieria też jest spoko. Lepiej pomyślcie jak ten sznurek schować żeby go nie zauważyli

Rzucanie bronią rozpryskową - albo atak dotykowy na dystans (bezpośrednie obrażenia pełne i sąsiadujące kratki od rozprysku), albo celujesz w kratkę o AC 5 (ale wtedy tylko obrażenia rozpryskowe). Pudło oznacza, że wybucha w innym miejscu - są odpowiednie obliczenia.
 
Qumi jest offline  
Stary 05-12-2012, 23:40   #487
 
Tadeus's Avatar
 
Reputacja: 1 Tadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputację
No właśnie problem jest taki, że bronie, które podchodzą pod twoją zasadę mają dokładnie podzielone w opisie na direct damage i splash damage, a ta nie ;]

Poza tym te trapsy od crafta to takie prawdziwe trapsy z poważnymi konsekwencjami, a my tu tylko taką prowizorkę robimy

A co do liny. Tak jak pisałem. Od spodu w wodę aż do dna, po dnie pod mułem i potem na górę w krzaki
 
Tadeus jest offline  
Stary 05-12-2012, 23:44   #488
 
Qumi's Avatar
 
Reputacja: 1 Qumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetny
Bo Tanglefoot nie ma rozprysku, działa tylko na jedną osobę. Musisz trafić tę osobę. Czemu? Bo oblewa go i szybko zasycha ograniczając jego ruchy. Jeśli celowałbyś w kratkę to równie dobrze mógłbyś trafić puste miejsce pomiędzy jego nogami
 
Qumi jest offline  
Stary 05-12-2012, 23:47   #489
 
Tadeus's Avatar
 
Reputacja: 1 Tadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputację
Wiem. To nie jest splash weapon, mówię o tych pelletach. Zamiast normalnych zasad splashu mają radius jak czar i nic o splash damage i direct damage.
 
Tadeus jest offline  
Stary 06-12-2012, 00:24   #490
 
Plomiennoluski's Avatar
 
Reputacja: 1 Plomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputację
Pellet granades są śliczne pod tym względem,
generalnie mamy jakieś kamienie grzmotu i różdżkę szokującego uchwytu, choć to ostatnie na nic się nie zda, o ile nie można tego użyć poprzez wodę, jak będą w wodzie po kostki ich porazić obszarowo :P. Więc można ograniczyć nieco zakupy. W ostateczności Don się dołoży do zakupów chociaż mu sakiewka maleje po tej akcji trzeba będzie upłynnić cały ten złom znaleziony w nocy.

Don się może przejść na te zakupy. Półorcza krew bue, ale to dhampir stwierdzi dopiero po wypiciu.
 
__________________
Wzory światła i ciemności pośród pajęczyny z kości...

Ostatnio edytowane przez Plomiennoluski : 06-12-2012 o 00:32.
Plomiennoluski jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:01.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172