|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
12-01-2013, 01:23 | #101 |
Reputacja: 1 | Nie interesuje Cię, że jakieś małe coś nazywa Twoją podopieczną "mamusią"?! D: Co o tym wiesz, he? Przyznaj się! XD' |
12-01-2013, 01:45 | #102 |
Reputacja: 1 | Kilka słów na temat przebiegu walki w tej sesji w google docu, bo widzę że Lomir już się rozpędził Standard IEEE Miliard.1a 1. Ogłoszenia od MG zawierają następujące informacje: Listę walczących pogrupowaną zgodnie z inicjatywą, która jest jawnie wypisana. Stan zdrowia poszczególnych walczących, który jest zapisany przy okazji wyżej wymienionej Listy walczących w postaci kolorów poszczególnych walczących: W pełni zdrowy; Lekko ranny; Średnio ranny; Ciężko ranny; Nieprzytomny/wyłączony z walki Stany i efekty: Fragment ten określa jakim stanom i efektom podlegają poszczególni walczący (ograniczone przez wiedzę drużyny) Opis rund: Opis każdej rundy po kolei z deklaracją gracza przy imieniu jego postaci i opisie MG na temat tej akcji 2. Dialogi zawierają następujące informacje: Słowny opis MG na temat minionej rundy, żeby można było zwizualizować sobie co się właśnie stało. Deklaracje NPCów (wrogich i przyjaznych) na ich najbliższą akcję. Komentarz i uwagi MG na temat aktualnej rundy: może zawierać wskazówki lub ostrzeżenia na temat dalszego postępowania ("ustami" przyjaznych NPCów) 3. Komentarze zawierają następujące informacje: Wspólne planowanie dalszych akcji przez graczy i ogólne komentowanie poczynań. Całkowita swawolka, 10 punktów w skali Karmelkowej*. 4. Gdzie gracze powinni pisać, a gdzie nie żeby przebieg walki był utrzymany w porządku: W sekcji Ogłoszenia od MG gracze mogą się udzielać na czas walki, ale tylko w celu napisania akcji ich postaci: piszą wtedy 1-2 zdanie przy imieniu swojej postaci w swoim kolorku na dokumencie. W sekcji Dialogi gracze się nie udzielają na czas walki. W sekcji Komentarze gracze mają pełną swobodę wypowiedzi. 5. Po skończonej walce każdy gracz analizuje, co jego postać robiła w czasie jej trwania i we własnym zakresie opisuje potyczkę z punktu widzenia bohatera. Przykład zastosowania. Koniec Standardu IEEE Miliard.1a Nie chcę, żeby to zabrzmiało jakbym Was ograniczał, czy coś... po prostu walki prowadzone przeze mnie w docu zawsze były trochę zbyt chaotyczne i próbuję je jakoś ogarnąć w ten sposób. Przy ostatniej walce ten system mi się spodobał, bo panował duży porządek na docu, więc postanowiłem to ciągnąć dalej. Jednak jeśli ktoś ma jakieś uwagi lub sugestie co do Standardu IEEE Miliard 1.a to proszę się nie krępować _________________________ * Skala Karmelkowa: Skala ta reprezentuję swobodę, jaką MG daje swoim graczom w pisaniu czegokolwiek w danym obszarze. Skala ma dziesięc punktów: od 1 do 10. 1 oznacza, że gracze mają absolutny zakaz pisania w danym miejscu, zaś 10 oznacza, że panuje tam środowisko Hyde-Parkowe. Dla przykładu sekcja "Dialogi" w google docu ma 5 punktów skali Karmelkowej, gdyż MG pozwala tam pisać graczom, pod warunkiem że będą odgrywać swoje postaci i nie zapędzą się za daleko, zostawiając w tyle współgraczy. Ostatnio edytowane przez Gettor : 12-01-2013 o 01:53. |
12-01-2013, 02:36 | #103 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Hmm... ale skoro nazywa się "Karmelkowa" czy to nie ja powinnam ustalać zasady? ^.^ Ne. No i jeszcze walka =.=' Zaczynam "ciężko ranna"? =.=' | |
12-01-2013, 21:03 | #104 |
Reputacja: 1 | to żeby zwiekszyc nasze szanse na wyżycie |
26-01-2013, 15:03 | #105 |
Reputacja: 1 | Po długiej przerwie, która została spożytkowana na przetrwanie kolokwiów i egzaminów na uczelni, sesja wraca do życia. A wraz z nią do życia wraca Sierak, tym razem jako Arkturusk, który jest... thie thie, już chcielibyście wiedzieć Drużynę jednak opuszcza (ukradkiem ) Agnitio, który pierwej rankiem uleczył Raama prawie że do pełni zdrowia. Co się dzieje w poście to chyba widać: Arkturusk musi się wprowadzić do drużyny. Galain i Aseir próbują sprzedać magiczne "fanty" i muszą się zdecydować do kogo pójść. Beevie i Raam mają... koty ^.^' Ogólnie to powiedzcie mi dokładnie co sprzedajecie, bo nie wiem - wszystko niemagiczne z wyjątkiem pełnej zbroi płytowej uda się sprzedać z przelicznikiem 50% ceny bazowej. Pasy, oprawiona skóra, sztabki i inne dobra sprzedawane u różnych ludzi wzbogacają Was w sumie o 400 sztuk złota. 3 złote obrączki po 50 sztuk złota, 2 srebrne obrączki po 30 sztuk złota, srebrny pierścień z klejnotem za 80 sztuk złota i złoty pierścień z klejnotem za 100 sztuk złota. Czyli za biżuterię w sumie dostajecie 390 sztuk złota. Ostatnio edytowane przez Gettor : 26-01-2013 o 15:16. |
26-01-2013, 15:19 | #106 |
Administrator Reputacja: 1 | Raam jest silny, może zabrać zbroję My zabierzemy wszystkie rzeczy magiczne i idziemy do maga. |
26-01-2013, 16:14 | #107 |
Reputacja: 1 | Co do płytówki to nie chce jej, moze w zamian za jakies umagicznienie mojego napierśnika ktoś z miasta ją weźmie? :P A co do kotów, to ten co mam go na ramieniu to go zaklepuje i będzie mój i koniec kropka. Bedzie siedział mi na ramieniu podczas podróży A to bedzie bengal http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:A...SQVgLW_bXEoQkx a potem bedzie wyglądał tak http://www.tapeta-kolczuga-kot.na-te...czuga-kot.jpeg Ostatnio edytowane przez Lomir : 26-01-2013 o 16:18. |
26-01-2013, 16:19 | #108 |
Reputacja: 1 | Będzie co jeść w chłodne, deszczowe noce... :P
__________________ - Alas, that won't be POSSIBLE. My father is DEAD. - Oh... Sorry about that... - I killed HIM :3! |
26-01-2013, 21:58 | #109 |
Reputacja: 1 | I co teraz Beevie ma zrobić? :< Zły GM! Niepozytywny GM... jak tak można cały czas znęcać się nad biedną elfką?! ;( I znowu drużyna na mnie nakrzyczy, że elfka dostała w twarz od kota i przyciąga kłopoty! ;( Biedny kowal =.=' Jeszcze musi na niego nawrzeszczeć... |
01-02-2013, 03:01 | #110 |
Reputacja: 1 | Beevie na własne życzenie spała tak lekko, że się w ogóle nie wyspała, a nawet jest jeszcze bardziej zmęczona Przybył Ayragin, godna postać do urozmaicenia Wam życia, co zresztą widać. Proszę ciepło przywitać nowego członka drużyny, bo jak nie, to stwierdzi, że wszystkich nie lubi tak jak Raama i nikogo nie będzie leczył Co do Arkturuska... Chciał to ma. Niespodziankę oczywiście. Niech sobie teraz radzi |