|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
16-11-2012, 19:40 | #1001 |
Reputacja: 1 | Wybór jak wybór Oba wyjścia mają wady i zalety, nikt nie przewidzi, co wypadnie na kościach. Może zginie bo zabraknie mu siły, by wyplatać się z pochwycenia, a może zginie bo będzie miał za niskie AC? Ja tego nie wiem Qumi, misiaczku, prosiłem byście podali w którą stronę wykorzystujecie ten ruch po wyjściu z chaty, na górę ku małemu, czy na dół, ku dużemu i Ragnarowi. A bardziej łopatologicznie "po wypadnięciu z chaty idziesz w lewo, czy prawo?" A dojście do idealnej strategii wspólnych noclegów to długa i mozolna droga, ale potrzebna każdemu herosowi w DnD/PF Szczególnie, że na wyższych levelach zdarza się obozowanie w środku podziemi albo w różnych dziwnych piekielnych wymiarach ;] Ostatnio edytowane przez Tadeus : 16-11-2012 o 19:51. |
16-11-2012, 20:27 | #1002 |
Reputacja: 1 | Pffff, ale czarujesz Elf jest lekko zdezorientowany, rozejrzy się i tam gdzie zobaczy wroga to pójdzie - albo za resztą. Mówienie w prawo albo w lewo jest mocno meta gdy się widzi mapę i widzi gdzie są wrogowie - trochę się źle czuję wybierając wiedząc to wszystko. Jeśli chcesz możesz rzucić kostką: k6, 1-3 w lewo, 4-6 w prawo. Ok? |
16-11-2012, 20:36 | #1003 |
Reputacja: 1 | A ile zajmie Shackletonowi założenie Chain Shirt? |
16-11-2012, 20:43 | #1004 |
Reputacja: 1 | Zasady mowia, ze 5 tur |
16-11-2012, 20:44 | #1005 |
Reputacja: 1 | Shackleton spodziewał się ataku demonów, więc nie można by tego skrócić? No i ma Armor Training. Nie ma jakiegoś Feat, który zmniejsza czas potrzebny na ubieranie się? |
16-11-2012, 20:49 | #1006 |
Reputacja: 1 | Nie wiem, czy jest, ale Shackleton go nie ma :P Dobra, rozumiem więc, że wszyscy wybiegają na zewnątrz - szczerze mówiąc chciałbym już kontynuować walkę, więc w końcu się wkurzę i rzucę na to, czy Shack ma na sobie kolczugę, czy nie ma nic |
16-11-2012, 20:59 | #1007 |
Reputacja: 1 | dobra, czekaj, już odpisuje |
16-11-2012, 21:43 | #1008 |
Reputacja: 1 | Uhh.. przez to, że gramy na grupową inicjatywę trochę się pomieszały bardziej zaawansowane akcje jak np. ready action. Normalnie chodzi o to, że można zrezygnować ze swojej obecnej akcji zapowiadając, że wykona się ją dopiero, gdy zostanie spełniony jakiś warunek - np, gdy ktoś wyjdzie zza rogu i wtedy (mimo że nie jest nasza runda) możemy ją natychmiast wykonać. Wiąże się to z tym, że zamiast swojej lepszej inicjatywy, działa się już do końca walki tak jakby się miało niższą od postaci, na której akcje się czekało (w tym przypadku Raegana, który wyszedł z chaty). Tylko tyle, że my nie przeplatamy akcji, tylko działamy grupami, więc M w ogóle stracił jedną turę. Będę się musiał w przyszłości nad tym lepiej zastanowić i to sobie rozrysować, bo to jakaś hardcorowa logika ;] Co do stworków: M - mały CE Small aberration Init +6; Senses darkvision 60 ft.; Perception +1 Defense AC 17, touch 13, flat-footed 15 (+2 Dex, +4 natural, +1 size) hp 16 Fort +2, Ref +3, Will +4 Offense Speed 20 ft., climb 10 ft. Melee 2 tentacles +6 (1d4+3 plus grab) Space 5 ft.; Reach 10 ft. Special Attacks constrict (1d4+3), strangle, grab (Large) Statistics Str 16, Dex 14, Con 13, Int 4, Wis 13, Cha 7 Base Atk +2; CMB +4 (+8 grappling); CMD 16 Feats Improved Initiative, Skill Focus (Stealth) Skills Climb +16, Stealth +13 Special Abilities Strangle (Ex) xxx have an unerring talent for seizing their victims by the neck. A creature that is grappled by a choker cannot speak or cast spells with verbal components. Quickness (Su) xxxx is supernaturally quick. It can take an extra move action during its turn each round. D - duży CE Small aberration Init +6; Senses darkvision 60 ft.; Perception +1 Defense AC 21, touch 15, flat-footed 17 (+2 Dex, +4 natural, +1 size) hp 25 (-5) Fort +4, Ref +5, Will +6 Offense Speed 20 ft., climb 10 ft. Melee 2 tentacles +8 (1d4+5 plus grab) Space 5 ft.; Reach 10 ft. Special Attacks constrict (1d4+5), strangle, grab (Large) Statistics Str 16, Dex 14, Con 13, Int 4, Wis 13, Cha 7 Base Atk +4; CMB +6 (+10 grappling); CMD 20 Feats Improved Initiative, Skill Focus (Stealth) Skills Climb +18, Stealth +15 Special Abilities Strangle (Ex) xxx have an unerring talent for seizing their victims by the neck. A creature that is grappled by a choker cannot speak or cast spells with verbal components. Quickness (Su) xxx is supernaturally quick. It can take an extra move action during its turn each round. Ostatnio edytowane przez Tadeus : 16-11-2012 o 22:20. |
16-11-2012, 22:32 | #1009 |
Reputacja: 1 | A któryś twój atut nie pozwalał spać w zbroi, anonimie?
__________________ Cogito ergo argh...! |
16-11-2012, 22:40 | #1010 |
Reputacja: 1 | Shackleton go ma! Endurance - Pathfinder_OGC Może nie czas ubierania, ale to, że nie musi zdejmować. Dzięki Someirhle. W tej walce Shackleton jest ubrany w pancerz, bo niby czemu miałby go zdejmować? |