Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - DnD > Archiwum sesji z działu DnD
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 05-10-2012, 19:47   #121
 
Someirhle's Avatar
 
Reputacja: 1 Someirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputację
...a reszta za co dostała?
 
__________________
Cogito ergo argh...!
Someirhle jest offline  
Stary 05-10-2012, 20:06   #122
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Someirhle Zobacz post
...a reszta za co dostała?
Walczyliśmy.
 
Anonim jest offline  
Stary 05-10-2012, 20:39   #123
 
Wnerwik's Avatar
 
Reputacja: 1 Wnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetny
Odciągaliśmy uwagę wroga? Gdyby nie to to by cię znokautowali czy coś... :P
 
Wnerwik jest offline  
Stary 05-10-2012, 20:42   #124
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Tadeus Zobacz post


Legenda

a4 - kajuty oficerów
a5 - kajuta kapitana
a6 - ładownia
Ciekawoski: Są tu balisty, które w przypadku bitwy wyciągane są na pokład. Są tu też klatki ze świniami. Te często wydostają się i biegają jak dzikie po ładowni. Do przedniego masztu przykuty jest tutaj jakiś upośledzony potężny mężczyzna. Większość czasu śpi i dlatego nie rzucał się w oczy, ale czasem robi sporo hałasu wykrzykując jakieś głupoty.
a7 - sypialnia kucharza i kwatermistrza
a8 - kambuza
a9 - magazyn kwatermistrza (składzik)
Ponoć za dnia i wczesnym wieczorem otwarty na "zakupy"
a10 - dolna ładownia wykorzystywana jako sypialnia, pod ścianami blisko hamaków właścicieli są skrzynie ze słabo wyglądającymi zamkami. Najlepsze hamaki - te blisko dziobu zajęte są przez ludzi Scourge'a. Są skrzynie nie zajęte do wzięcia, ale te nie mają zamków, zapewne trzeba kupić je w składziku.
a11 - zęza - najbardziej śmierdzące i obrzydliwe miejsce na pokładzie, to tam spływają wszystkie "płyny" z pokładów statku.


Akcje na statku(ważne)

Każdego dnia naprawdę skutecznie można wykonywać tylko jedną dzienną i jedną wieczorną. Nocne są opcjonalne bo wiążą się z ryzykiem/dodatkowymi rzutami na zmęczenie

Akcje dzienne

1. Pilna praca - w dzień nie robi się nic poza pracą i za to zyskuje +4 do związanych z nią testów.
2. Praca + gadanie - do pracy nie dostaje się żadnych modyfikatorów i za to można rozmówić się trochę dłużej z jakimś NPCem.
3. Praca + skradanie się - brak modyfikatorów do pracy i szansa na zrobienie czegoś szybkiego i niedozwolonego na pokładzie.
4. Praca + zakupy - minus dwa do testów pracy, ale za to można zajrzeć do kwatermistrza, ciężko na niego trafić, więc złapanie go zajmuje trochę czasu.
5. Miganie się - minus dwa do testów pracy i za to można zrobić coś nielegalnego (w teście z tym związanym można wziąć +10 zamiast rzutu). Dodatkowo jednak trzeba rzucić na stealth by zobaczyć, czy nie zostaliśmy wykryci.

Akcje wieczorne
1. Sen - idziemy wcześniej spać, ale za to od razu leczymy się ze zmęczenia i ewentualnego nonlethal damage.
2. Hazard, zakłady, bądź inne zabawy.
3. Opowiadanie historii - próba wpłynięcia na załogę fajną piracką opowieścią!

Akcje nocne
1. Długa pogaducha - intensywna rozmowa z NPCem w celu wpłynięcia na niego/wyciągnięcia informacji/ wyproszenia przysługi itp.
2. Skradanko - Możemy zrobić coś nielegalnego i w teście zastąpić rzut kostką +20!. Za to jednak możemy zostać wykryci jeśli nie zdamy testu stealth.
3. Kradzież! - Zorganizowane włamanie do skrzyni z lepszym zamkiem/magazynu/pokoju oficerskiego. Znowu rzut na stealth by nie zostać przyłapanym.
4. Obcowanie z ptakiem! - to specjalna akcja dla postaci Qumiego, by pod osłoną nocy mógł sobie odnawiać/zmieniać zaklęcia.

Przy każdym rzucie, który wiąże się z rzutem na stealth można dokoptować sobie drugiego gracza, który będzie stał na czatach/odwracał uwagę, co daje +5 do rzutu na stealth przy nielegalnych działaniach. Oboje wtedy muszą wybrać w tej porze dnia tę samą akcję.

Każda "akcja" trwa tak długo bo symbolizuje całą długotrwała akcję. Trza wyczekać na odpowiedni moment, poczekać aż dana osoba będzie mogła do nas bezpiecznie podejść nie narażając się na karę itp. Zawsze gdzieś się ktoś kręci kto przeszkadza, dlatego pozornie można codziennie poza pracą zrobić tak "mało". Oczywiście można zagadać coś szybko do jakiegoś npca, ale wymienione akcje właśnie przez długotrwałość dają znaczniejsze i długotrwałe wyniki.

Teraz mechanika wpływania na npców na pokładzie. Jest bardzo ważna dla przygody, bo bez znajomości się daleko nie pociągnie - poza tym według scenariusza są za to pdki!

By wpływać na npców możecie używać wszystkich trzech umiejętności socjalnych:
dyplomacji, zastraszania (również, by po prostu zrobić wrażenie swoją zajebistością), blefu (by zdobyć zaufanie opowiadając stek bzdur).
Wszystkie te umiejętności na zasadach scenariusza działają tak samo, czyli jak dyplomacja według zasad podstawowych. Pozwalają zmienić nastawienie npców. Tak wyglądają poszczególne stopnie nastawienia do was jako grupy:

Starting Attitude Diplomacy DC
Hostile 25 + creature's Cha modifier
Unfriendly 20 + creature's Cha modifier
Indifferent 15 + creature's Cha modifier
Friendly 10 + creature's Cha modifier
Helpful 0 + creature's Cha modifier

Dla przykładu Scourge jest hostile, Plugg unfriendly, a wiekszość marynarzy zapewne indifferent. Wnerwik swoim rzutem zmienił niziołkę z indifferen na friendly. Możecie używać tego mechanizmu, by wpływać na każdego poza oficerami.

Dodatkowo warto zauważyć, że u niektórych npców można wejść na wyższy poziom przyjaźni bez rzutów, a jedynie znajdując ich czuły punkt. Coś zrobicie, a oni was polubią, proste. Sztuka by dowiedzieć się co na kogo działa

Gdy już ktoś będzie friendly albo nawet helpful możecie ich wykorzystywać, według tej tabelki:
Give simple advice or directions –5
Give detailed advice +0
Give simple aid +0
Reveal an unimportant secret +5
Give lengthy or complicated aid +5
Give dangerous aid +10
Reveal an important secret +10 or more
Give aid that could result in punishment +15 or more
Additional requests +5 per request

Jedyne co się nie zmienia (chyba że zajdą specjalne okoliczności) to podział waszych obowiązków. Postać wnerwika jest takielarzem, xepera pomocnikiem kucharza, a reszta jest majtkami i według tego będą codziennie przydzielane was zadania. Niektóre powiodą was w ciekawe miejsca, albo wmieszają w korzystne lub niekorzystne sytuacje. Generalnie dzieje się dużo i kostki mogą być okrutne

Do tego wszystkiego dochodzą zdarzenia specjalne - związane z fabułą - jak np obecna walka.
No dobra, to wszystko powinno być w osobnym temacie "materiały" :P ponawiam apel o to.
 
Anonim jest offline  
Stary 05-10-2012, 21:08   #125
 
Someirhle's Avatar
 
Reputacja: 1 Someirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputację
Tak z ciekawości - jak działa opowiadanie historii z wieczornych akcji? rzut na występy?
 
__________________
Cogito ergo argh...!
Someirhle jest offline  
Stary 05-10-2012, 21:12   #126
 
Tadeus's Avatar
 
Reputacja: 1 Tadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputację
Tak, chociaż czasem od rzutu ważniejsze będzie to o czym i w jaki sposób zdecydujecie się opowiadać. Nie starczy zadeklarować "opowie jakąś znaną historię". Tylko na przykład "mroczną i krwawą legendę o morderczym ludzie z głębin"

Anonim: To Barefoot na początku to ksywa "bosa". Weź po prostu napisz, że widział babkę, która wszędzie chodzi boso i chciałby ją zagadać, jakoś naturalniej by było Ewentualnie dopisać, że słyszał, że nazywa się jak się nazywa i wołają ją "bosa". Cokolwiek, by nie brzmiało jakby wyciągnął ją z folderu z aktami osobowymi załogi
 

Ostatnio edytowane przez Tadeus : 05-10-2012 o 21:18.
Tadeus jest offline  
Stary 05-10-2012, 21:31   #127
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Tadeus Zobacz post
Tak, chociaż czasem od rzutu ważniejsze będzie to o czym i w jaki sposób zdecydujecie się opowiadać. Nie starczy zadeklarować "opowie jakąś znaną historię". Tylko na przykład "mroczną i krwawą legendę o morderczym ludzie z głębin"

Anonim: To Barefoot na początku to ksywa "bosa". Weź po prostu napisz, że widział babkę, która wszędzie chodzi boso i chciałby ją zagadać, jakoś naturalniej by było Ewentualnie dopisać, że słyszał, że nazywa się jak się nazywa i wołają ją "bosa". Cokolwiek, by nie brzmiało jakby wyciągnął ją z folderu z aktami osobowymi załogi
Ale dokładnie tak zrobiłem z tym folderem :P OK, poprawiłem. Wychodzi na to samo :P
 
Anonim jest offline  
Stary 05-10-2012, 22:42   #128
 
Qumi's Avatar
 
Reputacja: 1 Qumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetny
Kallen pogada z Barefoot Samms Toppin Przydałby się jakiś jej opis
 
Qumi jest offline  
Stary 05-10-2012, 22:56   #129
 
Wnerwik's Avatar
 
Reputacja: 1 Wnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetny
Tadeus, w postach mamy od razu podawać pytania dla NPCów czy będziemy jakoś odgrywali dzienne rozmowy? Tak samo z kradzieżami, kupowaniem itd. - Od razu deklarujemy co chcemy ukraść/kupić czy po prostu informujemy cię o takim zamiarze, a ty dajesz nam informacje co możemy zdobyć?
 
Wnerwik jest offline  
Stary 05-10-2012, 23:59   #130
 
Tadeus's Avatar
 
Reputacja: 1 Tadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputację
Zedytowałem trochę posta:

Można te gadki zacząć tak jak zrobił to wnerwik i xeper można jednak też po prostu streścić zamiar jak zrobiła to reszta.

Qumi - przecież to ta sama babka, z która chce pogadać Shackleton... gizz
No ale cóż, najwyżej zaspammujecie ją swoim zainteresowaniem!

A tak w ogóle to jakie znowu śniadanie?! Ja mówiłem coś o jakimś śniadaniu? Dzwon wzywa do pracy, a nie na jakieś poczęstunki No ale dobra... żeście się rozkręcili z tym śniadaniem, więc założymy, że kucharz każdemu w łapę daje jakieś resztki z obiadu i chwilę na pospieszne pogryzienie nim pogonieni zostaną do pracy (starczy czasu na tę pogawędkę, co ją żeście sobie urządzili). Z pewnością jednak nie ma czasu na spokojny posiłek i kulturalną rozmowę przy stole Zawsze możecie jednak spróbować przekonać Plugga, że porządne śniadanie ciężko pracującym piratom się należy, wszak to najważniejszy posiłek dnia itp.
 

Ostatnio edytowane przez Tadeus : 06-10-2012 o 00:03.
Tadeus jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:27.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172