|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
18-05-2014, 12:56 | #101 |
Reputacja: 1 | Harp doda swoje 3 grosze, jeden miecz i wojskową bluzgę popołudniem, bo teraz się spieszy!
__________________ Bez podpisu. |
18-05-2014, 19:45 | #102 |
Reputacja: 1 | Jeśli moja postać zginie to mam nadzieję, że dostanę opcję grania w sesji jeszcze, nie? |
18-05-2014, 21:11 | #103 |
Reputacja: 1 | Może poczekajcie chwilę co? Healer jeszcze nie wykonał ruchu. Dzisiaj albo jutro odpiszę ------------------------------- Rescue time :P Lady jeśli za dużo założeń zrobiłam to napisz mi na PW zedytuje post i podzielę go na kawałki. Miałam wenę i trochę mnie poniosło... więc jeśli za bardzo wybiegłam do przodu to... no PW. Ostatnio edytowane przez Asderuki : 18-05-2014 o 23:07. |
20-05-2014, 19:20 | #104 |
Reputacja: 1 | Jeśli wybiegłaś za bardzo do przodu, to część z tego się nie wydarzy jeszcze teraz, a na przykład w następnej kolejce, nie widzę problemu. Wczoraj nie było mnie na forum, dziś zabiorę się za posta. EDYCJA: Wstawiłam posta, krótkiego, bo krytyczne trafienie mocno wpłynęło na stan Elin - nieprzytomnej i krwawiącej, co zmienia sytuację. Widać już trochę jak to wygląda, czy takie pisanie Wam odpowiada? Czy jednak lepiej byłoby na docu? Maarin: -2hp + 4hp, w pełni zdrowia Bert: +4hp Quentin: +2hp (zmniejszone o połowę ze względu na strzałę w ciele) Elin nieprzytomna To ostatnie to mój trochę wymysł, na zrównoważenie tego, że postać z pociskiem w ciele nie może zostać w pełni uzdrowiona. To fantasy i magiczne leczenie działa super, mimo tego tego jednego będę się trzymała - pocisk czy inne ciało obce należy najpierw z siebie usunąć. |
21-05-2014, 07:07 | #105 |
Reputacja: 1 | Takie pisanie jest fajne, ale mam wrażenie, że zajmie to baaardzo długo Dodatkowo nie wiem czy nie doczytałam, czy mi umknęło ale koboldów jest... trochę więcej niż mi się wydawało. Z braku konkretnego rozpisania tego trochę brakuje mi pełnej wizji na sprawę. Po tej kolejce zostało 2 łuczników, szaman i 7 walczących wręcz? |
21-05-2014, 10:17 | #106 |
Reputacja: 1 | Walki zawsze są dość długie... bez względu na medium (doc czy forum); bo generalnie zależą od szybkości odpisywania poszczególnych członków grupy i MG.
__________________ I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny. |
21-05-2014, 11:02 | #107 |
Reputacja: 1 | W sumie na "Złocie dla naiwnych" zrobiliśmy to tak, że był określony czas do kiedy osoba mogła odpisać, a jak do tamtej pory tego nie zrobiła to dostawała po prostu przydział by kolejka mogła się skończyć i od nowa było. Jak chcecie mogę wam to zaprezentować na docku, schemat jak to wyglądało. Szło to dość sprawnie i było kończone zwykle postem MG. |
21-05-2014, 12:32 | #108 |
Reputacja: 1 | Gram w D&D na pełnej mechanice od dobrych siedmiu lat. I przysięgam, NIGDY nie wpadłem na ten pomysł. Zaje. Mam zamiar to inkorporować do sesji w których gram EDIT: Quentin używa mocy amuletu by rzucić Magiczny Pocisk w szamana. A move action używa żeby naładować kuszę. Ostatnio edytowane przez Ferr-kon : 21-05-2014 o 12:53. |
21-05-2014, 18:16 | #109 |
Reputacja: 1 | Asderuki, wiem dobrze jak to działa i właśnie z tego powodu, że wiem, nie daję terminów. Jeśli ktoś będzie dłużej zalegał to w razie czego odpiszę bez czekania lub pomyślę nad czymś innym. Póki co idzie to i tak całkiem sprawnie. Jeśli pojawią się terminy to wspólne dla wszystkich. Walki w PBF nigdy nie toczą się szybko. |
22-05-2014, 19:27 | #110 |
Reputacja: 1 | Postaram się coś skrobnąć jeszcze dzisiaj, ale jeśli się nie uda, to jutro na pewno będzie post - to tak, gdyby ktoś się niecierpliwił.
__________________ Jaka, sądzisz, jest biblia cygańska? Niepisana, wędrowna, wróżebna. Naszeptała ją babom noc srebrna, Naświetliła luna świętojańska. |