|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
12-02-2017, 22:02 | #3201 |
Reputacja: 1 | Mam rozumieć, że chcecie bym grał nadal jakimś siłowym? Problem widzę tylko w tym, że mam tendencje do postępowania postacią jakbym się wczuł w niego. Furia to furia. Racjonalnego dla mnie postrzegania świata i możliwości brak Zastanawiałem się kim/czym grać i jeśli miałbym to tak jak pisaliście. Bez magii i zdolności zbyt wielu. No chyba, że ktoś łopatologicznie wytłumaczy kiedy i jak to wykorzystać. Rasy człowieka chyba bym nie chciał. Za bardzo fantasy świat jest więc i postać bym nietuzinkową chciał, ale na 100% Na max siły. No i wytrzymałość i tym razem ze zręczności nie zrezygnuję. Co do odporności na czary: iluzja, przejęcie kontroli bazowałbym na reszcie drużyny i ich czarach |
12-02-2017, 22:11 | #3202 |
Reputacja: 1 | Rozumiem Hakon, właśnie to w Hargarze było fajne, ale pewnie jakbyś zrobił trochę bardziej pragmatycznego wojownika to by pewnie nie było problemu. Na półboga np się nie ma sensu rzucać z mieczem tak od razu. U Clutterbane opłaca się unikać części walk bo nie każde spotkanie jest dostosowane do poziomu postaci. Jak chcesz mieć większe szanse odpierania czarów działających na umysł, uroków itp. to weż trochę więcej na Wisdom (mądrość/roztropność - to jest taki insynkt a Intelligence to inteligencja książkowa).Jak grasz wojownikiem co używa cieższej zbroi, to zręczność nie jest taka kluczowa, bo przy ciężkiej zbroi nie daje ci nic do klasy pancerza, ani przy normalnej broni do walki wręcz nie ma wpływu ani na szanse trafienia ani na obrażenie. Więc na takiego klasycznego twardego wojownika wziąłbym najwięcej punktów na siłę, potem na żywotność, potem na mądrość. Chociaż faktycznie, jak jest dużo czaromiotów w drużynie to powinni pomóc osłaniać wojowników przed wrogimi czarami. E - jako rasę na wojownika klasycznego polecam krasnoluda, półorka, niedźwiedziożuka, orka. Jest też chyba parę innych opcji bo jest multum ras. Ostatnio edytowane przez Lord Melkor : 12-02-2017 o 22:19. |
12-02-2017, 22:26 | #3203 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Tak ogólniej to każda rasa da radę, bo optymalizacja nie ma takiego znaczenia jak w trzeciej czy czwartej edycji. Zasugerowany przez Asmodiana czempion byłby idealny, z tym że na Planie Żywiołu Ognia cały czas jest nieprzyjemnie wysoka temperatura i postacie w średnich i ciężkich pancerzach mogą mieć pod górkę, ale tylko wtedy gdy nie mają dostępu do wody i nie są przyzwyczajone do takich temperatur (czyt. kiedy nie grasz genasim ognia). Goodberry Anlafa nie tworzy wody, tylko jedzenie. ST testów zdobywania wody na Planie Żywiołu Ognia zaczynają się od 15 i kończą na 30. Ale przecież ginosfinks był easy encounterem wg podręcznika.
__________________ [D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik [Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor, Pliman Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 12-02-2017 o 22:34. | |
12-02-2017, 22:30 | #3204 |
Reputacja: 1 | Wydaje mi się że kapłani mają jakiś czar tworzący wodę. Clutterbane, z jednej strony lubisz silnych wojowników a z drugiej strony jak tak ciągle do zbroi zniechęcasz to się nie dziw że idą w zręczność. Według mnie easy to by był nie w swoim leżu gdzie miał prawie boską moc. Zresztą to nie było spotkanie które się miało walką skończyć, tylko trochę się sprawy spod kontroli wymknęły. Ostatnio edytowane przez Lord Melkor : 12-02-2017 o 22:35. |
12-02-2017, 22:35 | #3205 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
__________________ [D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik [Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor, Pliman | |
12-02-2017, 22:38 | #3206 |
Reputacja: 1 | Zręczność przydaje się przy innych rzeczach. Jak zauważyłem mojemu barbowi parę razy by się to przydało To mam pytanie. Z jakiej rasy da się max siły wyciągnąć? Z baldura pamiętam, że na starcie półork mógł mieć 19 siły jak reszta max 18/00. |
12-02-2017, 22:40 | #3207 |
Reputacja: 1 | Na 6 poziomie niezależnie od wyboru rasy możesz mieć 20. Więcej kombinowaniem nie dasz rady wyciągnąć.
__________________ [D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik [Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor, Pliman |
12-02-2017, 22:43 | #3208 |
Reputacja: 1 | Z pamięci max to możesz mieć z rasy+2 do siły i to mają półork, ork, niedźwieżuk, krasnolud, goliath. Wtedy możesz mieć na starcie max 17 siły. Na 4 i 6 poziomie wojownika możesz wziąć albo atut albo +2 do współczynników. Jak weźmiesz do siły to możesz mieć postać z siłą 20 i to jest maksymalna chyba bazowa siła postaci. |
12-02-2017, 22:59 | #3209 |
Reputacja: 1 | Granie czempionem jest proste jak bułka z masłem. Na całe 20 poziomów masz tylko dwie aktywowalne zdolności, chyba że sobie skomplikujesz postać atutami. Wystarczy wybrać broń i grać.
__________________ [D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik [Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor, Pliman |
12-02-2017, 23:18 | #3210 |
Reputacja: 1 | To tak patrząc to krasnolud jest ok. 18 siły i 19 kondycji? Czy coś innego byście proponowali? |
| |