Aby nie było - zasięg skoku ma w tej chwili każdy. Lucinda i Grieger muszą wykonać skok "szczupakiem" do przodu więc teścik ewentualnie zrobię. Reszta bez problemu da radę skacząc normalnie z rozbiegu. Testy wspinaczki niestety musicie zdawać po kolei, ale za to spadających mogą łapać Ci przy kładce (test siły). Maksymalnie dwie osoby mogą trzymać się kładki (włącznie z Thalgorem), więc do takiego łapania będzie przewaga. Jeśli obie "łapiące" postaci będą miały przewagę w sile(bo są wojownikami, łowcami itd), można dodatkowo podwoić proficiency do testu do testu. Trudność zależy od wagi łapanego. Im cięższy, tym będzie trudniej;) Najłatwiej będzie złapać Tupika i Griegera, najtrudniej Zeldę czy Rathana np. Komtur - wbrew pozorom nie tak łatwo rzucić kilkudziesięcioma funtami - ale mówisz, masz. Osiłki dadzą radę rzucić na miarę mistrzów w rzucaniu ciężarami - w końcu to herosi są, prawda? Rzut wymaga testu atletyki. "Lądowanie" wymaga od rzuconego testu akrobatyki. Kto chętny? oczywiście - rzucamy jedynie halflingami czy gnomami. Kerm - wrzucenie pochodni w okienko to dla tak wprawnego "strzelca" bardzo malutki problem. Bez testu. A propos liny, mieliście pomysł ze zmontowaniem łańcucha dłuższego z kawałków, ale z tego co pamiętam nie zrobiliście go. Robię update spoilera aby każdy mógł znaleźć info o przeszkodzie i podjąć decyzję co ze sobą robi. |
Cytat:
Z dalszymi przeprawami wstrzymałbym się jednak do czasu przyniesieniał łańcuchów. - z nimi będzie się łatwiej wpsinac. W międzyczasie ork mogłby się rozejrzec od wewnątrz bo jak jest tam jakś wajcha opuszczająca kładkę, to wolałbym aby była użyta zanim potoczą się kości na wspinaczke :) |
Każdy "komplet" łańcuchów ma ok. 3 stóp. Aby je połączyć wymagane są następujące narzędzia: -łom aby wyrwać taki komplecik ze ściany. -wytrych aby otworzyć kajdany -cęgi aby połączyć każdy komplet ze sobą łańcuch znacznie ułatwi wspinaczkę - tylko pierwsza osoba musi to zrobić normalnie.Cała reszta może być już tylko asekurowana. Tylko zdaje się, że conjurer podreptał na górę....więc musicie to jeszcze obgadać |
Czy czasem nie było mowy o kłódkach? Można by spiąć łańcuchy. Magik od lewitacji mógłby 'przeprawić' na drugą stronę pochodnie. Cytat:
Cytat:
|
Cytat:
skoro wytrychem można rozkuć kajdany, to można tez i skuć je z powrotem - załączone o dalsza część łańcucha. powinno zadziałać :) ( w międzyczasie ktoś mógłby pobiec, sprawdzić co z krasnalami, może udałoby się ich jeszcze odnaleźć i namówić do zejścia na dół |
Cytat:
|
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Kerm - możesz wrzucić pochodnię przez okno na górze. Bez testu. Jeśli chcesz, aby świeciła nad przepaść - cóż, kombinujcie z magami. Cytat:
|
Czy jest tam jakaś wnęka, żeby się schować, jak strażnicy będą wychodzić? Z opisu wnioskuję, że stoimy przed drzwiami do przedsionka, gdzie jest winda i łańcuchy. Dalej jest ta sala gdzie wypoczywają strażnicy, a jeszcze dalej jest właściciel bata? Prawdopodobnie będziemy musieli poczekać aż strażnicy zejdą na dół. Planuję, że schowamy się we wnęce i przykryjemy ją iluzją. Jak strażnicy zejdą na dół przemkniemy się dalej. Czy Oskar jest w stanie wyliczyć/domyślić się gdzie ta winda może prowadzić? Chodzi mi o zmysł przestrzenny, jak sobie wyobrazi całą budowlę. edit: Edytowanie spoilera w pierwszej notce spowoduje zbytni przyrost zbędnych informacji. Może wrzucałbyś je do opisu w sesji? Albo chociaż w oddzielne spoilery? edit2: Jakiej broni używa Anbar? |
Anbar używa najchętniej młota w jednej ręce i tarczy w drugiej. Plan z ukryciem sie jest niezły ale pytanie jak długo będziemy czekać aż strażnicy wyjdą, może by jakoś ich wywabić. W grze odpisze pewnie wieczorem bo nie lubię tego robić z komórki. Gilgo dzięki swojemu czarowi ucieczki nadludzko szybko biega, mógłby służyć za pośrednika między grupami. Fajnie że tempo jest szybsze. |
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:38. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0