|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
12-05-2017, 12:02 | #221 |
Reputacja: 1 | Noraku sam zapewne nie dam rady Cię osłonić. Co innego gdyby przybiegli Melkor i Draugdin. A czy chłopi nie mogą pomóc ewakuować stajni? PS. @eugenes zostawiam głowę w spokoju. |
12-05-2017, 17:17 | #222 |
Reputacja: 1 | Noraku, pamiętaj że iluzja może nie zadziałać bo zmiana otoczenie będzie zbyt wyraźna i zielonoskórzy połapią się że mają do czynienia z użyciem magii. Feniu chłopi raczej bardziej martwią się o własne życie, niż o dobytek w stajni. Niemal wszyscy są w środku budynku lub w okolicy karczmy. |
13-05-2017, 09:54 | #223 |
Reputacja: 1 | Hm, czy cały dobytek kupców jest w stajni? Wóź Bree został użyty do zabarykadowania bramy, w sumie Kargara najbardziej ochodzą tkaniny Segora, bo jest jego ochroniarzem. Oghar i Kargar we dwójkę i tak tak łatwo wszystkiego nie wyniosą, rozumiem, że każdy kupiec miał osobny wóz? |
13-05-2017, 10:19 | #224 |
Reputacja: 1 | Tak, każdy z kupców miał osobny wóz. Część dobytku kupcy zabrali z sobą lub zanieśli do karczmy. Nie było tego wiele. Wóz Bree zastawił wejście do osady. Oghar mówi te słowa pod wpływem pewnych emocji, widzi, że stajnia płonie to jest mu żal dobytku innych handlarzy oraz pozostawionych tam koni. |
13-05-2017, 10:22 | #225 |
Reputacja: 1 | Czy Kargarowi się wydaje, że Segor mógł zanieść swoje tkaniny do karczmy jak poszedł się tam schronić, wiedząc o nadciągającym ataku? Taki pragmatyczny typ mógł to zrobić jak inni skupili się na obronie wioski. No, ale konie są cenne, uwolnienie ich chyba nie zajmie dużo czasu? Ostatnio edytowane przez Lord Melkor : 13-05-2017 o 10:25. |
13-05-2017, 11:02 | #226 |
Reputacja: 1 | O ile się nie mylę to Draugdin twój koń też jest w stajni. Konie pewnie są przywiązane do czegoś czy stoją wolno? Borivik pewnie też chętnie pomoże w stajni w końcu jego wóz też tam jest. |
13-05-2017, 11:17 | #227 |
Reputacja: 1 | Z mapki wynika, że karczma jest od nas po drodze od palisady do stajni, więc i tak musimy przejść koło stajni, ale może jedna/dwie osoby mogłyby przynajmniej konie odczepić. |
13-05-2017, 11:56 | #228 |
Wiedźmin Właściwy Reputacja: 1 | Jestem za uratowanie przy okazji wierzchowców.
__________________ There can be only One Draugdin! We're fools to make war on our brothers in arms. |
13-05-2017, 12:23 | #229 |
Reputacja: 1 | Wrota do stajni znajdują się na wschodzie. Odległość od waszego miejsca to około 60 m. Wy przemieszczacie się o 18 m w jednej rundzie, zakładając, że będziecie biec. Czyli zajmie wam to 4 rundy. Noraku, cały czas czekam na post dotyczący działań Liandona. Możesz tez napisać co zamierzasz w tabeli. |
14-05-2017, 00:44 | #230 |
Reputacja: 1 | Nie wiem jak tutaj jest z poruszaniem sie po tych kratkach ale liczę, że nie uda mi się jeszcze zbliżyć się do orków w bliski kontakt i one tak szybko do mnie nie doskoczą
__________________ you will never walk alone |