|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
19-10-2020, 20:31 | #121 |
Reputacja: 1 | Rita może się zamienić z Samem w inicjatywie, nie widzę problemu. Resztę zostawcie mi |
19-10-2020, 20:43 | #122 |
Młot na erpegowców Reputacja: 1 | To miło ale lubię też coś tam sobie pokombinować, bo przy okazji uczę się zasad Oczywiście możesz fixować moje poronione pomysły Mój ogólny zamysł jest taki, że Rita ściąga uwagę na siebie i młóci truposzy. Bez większej filozofii. Byle jak najefektywniej. |
22-10-2020, 20:54 | #123 |
Kowal-Rebeliant Reputacja: 1 | sorka, że tak późno, ale jest już post |
23-10-2020, 10:49 | #124 |
Reputacja: 1 | Ode mnie też niestety i późno i krótko, ale miałam małe komplikacje realowe. Nie wiem jak rozejdą się zombie, ale najchętniej wzięłabym, któregoś we flankę z kimś twardszym jak już przerzucę się na rapier, nie wiem też jak w pathu jest z ukradkowym, czy mogę go stosować przy flance |
23-10-2020, 17:48 | #125 |
Kowal-Rebeliant Reputacja: 1 | @Ayoze mam pytanie/sugestię W PF są takie absurdy, jak fakt, że Longsword zadaje tylko rany cięte, Shortsword kłute, a sztylet takie i takie. Możemy przyjąć, że wszytskie ostrza kłują i tną? No może Sejmitar niekoniecznie, ale większością tego typu broni, chyba się powinno dać. |
23-10-2020, 19:01 | #126 |
Młot na erpegowców Reputacja: 1 | W 5 edycji i 3.5 dedeków też tak jest. Ogółem, jak głupio by to nie wyglądało, implementowanie realizmu może skończyć się rozwaleniem balansu. Szczególnie że idąc za ciosem, długim mieczem można też zadawać obrażenia obuchowe. Technika tego typu nazywała się mordhau. |
23-10-2020, 19:16 | #127 |
Reputacja: 1 | Shewa, ale ja tak właśnie robię. Nie ma sensu utrudniać sobie życia przy graniu na forum - przy stole można stosować pełnię zasad, tutaj nie mamy aż takiej swobody. No i to fabuła jest najważniejsza, w końcu każdy chce przeżyć tutaj jakąś historię, a nie tylko walkę i walkę. Ale przejdźmy jednak do walki Runda 1:
Z10 i Z7 martwe. Z1:2HP, Z5:3HP, reszta full HP. Tutaj macie interaktywną mapkę, możecie przesuwać swoje tokeny (uważajcie tylko na ataki okazyjne): https://docs.google.com/drawings/d/1...-mTUj6itE/edit Czekam na deklaracje na 2 rundę. Przez weekend będę miał więcej czasu, żeby wchodzić na forum, więc postarajcie się dawać deklarki dość szybko. Jeśli ktoś chce rzucać za siebie sam, to AC zombiaków wynosi 12, tak samo jak ich HP. Nie jest to oczywiście obowiązkowe, ale jeśli już będziecie rzucać, poproszę o linki do Kostnicy. Strzelcy zaangażowani w walkę w zwarciu dostają karę -3 (uwzględniłem inspiring courage) do rzutu na atak. Jakbym się gdzieś walnął, poprawcie mnie, bo miałem szalony tydzień i czacha mi dymi. |
23-10-2020, 20:09 | #129 |
Młot na erpegowców Reputacja: 1 | No jak chcecie z tymi mieczami, w sumie lepiej dla nas I ładnie mi wypłacił ten zombiak Rita w kolejnej rundzie robi dokładnie to samo, co wcześniej. Tylko wykonuje ten bezpieczny 5 ft. move (nieprowokujący opportunity attack). Jak da radę, to ustawia się dzięki temu tak, by nie musieć zgarniać 2 ataków (o ile zombiak przeżyje jej uderzenie) nie wiem jak się ustawić w takim wypadku, więc MG pomusz. Atakuje ofkors Z6, by zemścić się za zniewagę. Atak:22 Obrażenia:14 Efekt: Zomb zszed kochanie Co do deklarek, to też bym prosiła, abyście spróbowali wrzucać je częściej. Rozumiem, że napisanie posta wymaga zaaranżowania sporego okienka czasowego, posiadania jakiejś weny, przemyślenia wypowiedzi, spisania jej i odpowiedniego sformatowania tekstu. Ale wbić na sekcję komentarzy i wydać prostą dyspozycję mechaniczną, to sądzę, że da radę częściej Po prostu głupio byłoby 3 tygodnie spędzić nad zwykłą walką. Wolałabym przez taki czas czekać na kolejną porcję soczystych wpisów, aniżeli garstkę crunchu. |
23-10-2020, 20:56 | #130 |
Kowal-Rebeliant Reputacja: 1 | @Ayoze dzięki za odpowiedź Nie spodziewałem się innej, ale zapytać wypadało. Co do deklaracji: Atak VS Z3: trafienie i trup (to chyba nie najlepsze określenie ) Rzuty przypisuję do Postaci "Nicodemus" i rozgrywki "CurseOfStrahd". Zmieniłem kolor pokonanego przeciwnika na szary. Nie wiem, czy powinienem usuwać, więc tak mi się wydawało sensownie. Ostatnio edytowane przez shewa92 : 23-10-2020 o 22:30. |