|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
20-11-2022, 08:37 | #41 |
Młot na erpegowców Reputacja: 1 | Dla hexblade jest bardzo dobra, zwłaszcza gdy połączyć ją z hexblade curse, lifedrinkerem i hex. Ogólnie pełni podobną funkcję co walka 2 broniami, czyli nadaje się do crit fishing i nakładania obrażeń z hex/hunter's mark. Myślę, że ranger/hexblade warlock to optymalne klasy pod tę broń. Zwłaszcza że nie można mieć 2 pact weaponów i two weapon fighting to dla locka koszt ASI na feat albo dipa w fightera (przy pozwoleniu na mulitklasowanie), nie wspominając o konieczności wzięcia dual wielder dla optymalizacji obrażeń. Zresztą po co, skoro jest polearm master? (tylko dla flavouru) Prawda. Gdyby nie ta bardka, to sama bym nigdy jej nie użyła. Jakoś nie lubię silly weapons ;p Jedyny problem, jaki widzę, to fakt, że nieco psuje ekonomię akcji z Hex (ale to samo ma polearm master, choć on daje więcej w zamian).
__________________ „Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never-ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle... and wonder if we'll ever get the chance to kill him”. Ostatnio edytowane przez Alex Tyler : 20-11-2022 o 08:56. |
20-11-2022, 09:12 | #42 | ||
Reputacja: 1 | Cytat:
GWF się kombuje z tą bronią, i jest mocna, bo przerzucamy właściwie połowę kości dmg dla tej broni. Cytat:
__________________ Iustum enim est bellum quibus necessarium, et pia arma, ubi nulla nisi in armis spes est | ||
20-11-2022, 11:05 | #43 |
Młot na erpegowców Reputacja: 1 | Niestety GWF przy nawet przy 2 kościach D6 nie jest jakieś rewelacyjne (stąd min-maxerzy preferują ponad nie branie defense fighting style), więc przy 2D4 nie daje prawie nic.
__________________ „Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never-ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle... and wonder if we'll ever get the chance to kill him”. Ostatnio edytowane przez Alex Tyler : 20-11-2022 o 12:16. |
20-11-2022, 11:12 | #44 |
Reputacja: 1 | Nam się zrobiła dyskusja o broni S'Ulki. Jednym z powodów dla których mam tę broń jest start bez Hexa (czyli brak kolizji z BA). W ogóle chcę się pobawić tą wizją Hexblade. Nie mam żadnych boomongbladów, czy innych Eldrich Blastów Mam za to profki w Arcane i History z Intem na 8 :P i widzę spore pole do roleplayu moją S'Ulką. Edit: A tam wyżej jak zwykle zgadzam się z Alex. Matematycznie GWF ma bardzo mało sensu z wielkim mieczem, a z tym to już chyba w ogóle, skoro mamy 50% szans na to, że nowy rzut będzie mieć taką wartość jak przerzucany wynik. A GWM feat wymaga właściwości Heavy. Problem z kasą rozwiązuje Pact of Blade (trzeciopoziomowy u warlocka), gdzie dostajesz broń od patrona. Co w połączeniu z inwokacją Impoved Pact of Blade daje naprawdę dobry bonus na 3 poziom (broń staje się Arcane Focusem + dostaje umagicznienie +1) Aaa jeszcze jedno: można walczyć dwoma broniami na bazie Charyzmy. Dla Hexblade z automatu Pact Blade dostaje atak z charyzmy, a nie tracimy możliwości z Hex Warrior, żeby dotknąć broń na koniec Long Resta i nadać jej cechę Hex Weapon (atak z charyzmy). Przy czym masz rację z całą resztą (ASI itp).
__________________ Wszelkie podobieństwo do prawdziwych osób lub zdarzeń jest całkowicie przypadkowe. ”Ludzie nie chcą słyszeć twojej opinii. Oni chcą słyszeć swoją własną opinię wychodzącą z twoich ust” - zasłyszane od znajomej. Ostatnio edytowane przez Mi Raaz : 20-11-2022 o 11:23. |
20-11-2022, 11:36 | #45 |
Młot na erpegowców Reputacja: 1 | Tak, możesz mieć 2 bronie bijące z Charyzmy (nigdzie temu nie zaprzeczyłam ;p), ale tylko 1 będzie pact weaponem (więc tylko ona nanosi benefity typu eldritch smite). Do tego, by dodać ten bonus do ataku z 2 ręki, to wciąż musisz mieć styl walki TWF, stąd double bladed scimitar wymaga dużo mniej inwestycji dla hexblade'a dając w zamian bardzo zbliżone obrażenia (2d4 jest średnio trochę lepsze od 1d8 longsworda, a d4 drugiego ataku słabsze od 1d6 handaxe'a z drugiej ręki) i możliwości. Problem z hexem jest większy na trashmobach (częste przenoszenie hexa = mniej ataków), ale przy biciu silniejszych wrogów 2-3 ataki z hexem robią różnicę. Zwłaszcza jak dodasz hexblade curse (19-20 na kryt) i lifedrinker (dodatkowy dmg = CHA mod, i to do każdego ataku). Polearm master jest matematycznie lepszy i daje dodatkowe benefity (reach, opport, możliwość dołożenia GWM), ale nie dla naszej aasimarki na 3 poziomie
__________________ „Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never-ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle... and wonder if we'll ever get the chance to kill him”. Ostatnio edytowane przez Alex Tyler : 20-11-2022 o 11:44. |
20-11-2022, 11:37 | #46 |
Reputacja: 1 | Przeprowadzajcie takie rozmowy gdzie indziej, ok? Tutaj są komentarze do sesji, a nie rozkładanie na czynniki pierwsze klas i ich opcji. Można już pisać posty, bo ostatni wilk postanowił dać nogę. Czas na posty do czwartku włącznie.
__________________ The Black Order! |
20-11-2022, 11:51 | #47 | |
Młot na erpegowców Reputacja: 1 | Cytat:
MG, a mogę jeszcze spróbować odstrzelić ostatniego wilka? Mam 240 ft. zasięgu z firebolta i ignoruję każdy cover oprócz total, więc teoretycznie mam 2-3 rundy na ostrzał nawet jak będzie dashował. A tyle raczej by wystarczyło, by go uśpić.
__________________ „Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never-ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle... and wonder if we'll ever get the chance to kill him”. | |
20-11-2022, 14:55 | #48 |
Reputacja: 1 | Jasne, możesz sobie nawet fabularnie opisać w poście, że go kropnęłaś
__________________ The Black Order! |
20-11-2022, 21:22 | #49 |
Młot na erpegowców Reputacja: 1 | Dziękuję Na szczęście rzuty dobrze mi poszły
__________________ „Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never-ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle... and wonder if we'll ever get the chance to kill him”. |
21-11-2022, 14:58 | #50 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
__________________ Iustum enim est bellum quibus necessarium, et pia arma, ubi nulla nisi in armis spes est | |