Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - DnD > Archiwum sesji z działu DnD
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 16-05-2023, 12:27   #91
 
Mi Raaz's Avatar
 
Reputacja: 1 Mi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputację
Sprawdźmy jakie jest szerokie.

Jeżeli będziemy w stanie się w nim bronić, to to zróbmy. S'Ula i Rita mogą trzymać ich w zwarciu.

Jeśli nie damy im rady, to cofniemy się i zawalimy wejście im na łby.

... albo sobie.
 
__________________
Wszelkie podobieństwo do prawdziwych osób lub zdarzeń jest całkowicie przypadkowe.

”Ludzie nie chcą słyszeć twojej opinii. Oni chcą słyszeć swoją własną opinię wychodzącą z twoich ust” - zasłyszane od znajomej.
Mi Raaz jest offline  
Stary 16-05-2023, 12:34   #92
Aro
 
Aro's Avatar
 
Reputacja: 1 Aro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputację
Marcel ma triki na humanoidów, którymi te łaki powinny być (o ile to nie jakieś mutacje). Może spróbować ich omamić lub zwrócić przeciw sforze, muszę tylko pomyśleć którą opcję wybrać. Ma też AoE Hunger of Hadar, którym mógłby zablokować wejście, z Ritą i S'Ulą trzymającymi linię na granicy spella. Na tą chwilę to zdecydowanie strategiczny odwrót w jaskinię, zawsze to jakaś gardziel.
 
Aro jest offline  
Stary 16-05-2023, 12:36   #93
 
Bugzy Malone's Avatar
 
Reputacja: 0 Bugzy Malone ma wyłączoną reputację
Cytat:
Napisał Shartan Zobacz post
I jak tam z naszym poziomem zmęczenia?
Takie samo jak przedtem. Tym razem kości sprzyjały

Cytat:
Napisał Mi Raaz Zobacz post
Sprawdźmy jakie jest szerokie.

Jeżeli będziemy w stanie się w nim bronić, to to zróbmy. S'Ula i Rita mogą trzymać ich w zwarciu.
Szerokie jest na jakieś pięć metrów, także nie ma szans, żeby S'Ula i Rita trzymały wszystkie osobniki w zwarciu, bo niektóre i tak się przedrą do środka. No chyba, że wszyscy staniecie w linii i będziecie tak walczyć, no ale... jakoś tego nie widzę

Ciekaw jestem jeszcze, jakie Alex ma pomysły na tę sytuację Kombinujta
 
Bugzy Malone jest offline  
Stary 16-05-2023, 12:52   #94
 
Shartan's Avatar
 
Reputacja: 1 Shartan ma z czego być dumnyShartan ma z czego być dumnyShartan ma z czego być dumnyShartan ma z czego być dumnyShartan ma z czego być dumnyShartan ma z czego być dumnyShartan ma z czego być dumnyShartan ma z czego być dumnyShartan ma z czego być dumnyShartan ma z czego być dumnyShartan ma z czego być dumny
Cytat:
Napisał Szelma Zobacz post
Może to trochę karkołomny pomysł, ale ja bym ewakuowała się do jaskini, walnęła magic missile w sufit przy wejściu i je zasypała. To by nas prawdopodobnie odcięło od przeciwników i pogrzebało kilka najszybszych wilków, które by za nami dobiegły.
To z kolei by nam odcięło drogę ucieczki jeśli w jaskini byłoby coś gorszego niż wilkołaki.

Cytat:
Napisał Szelma Zobacz post
Jasne, nie wiemy, czy tam w jaskini nie czeka coś gorszego, ale może trzeba patrzeć trochę optymistyczniej i zaryzykować?
W klimacie horroru raczej trzeba spodziewać się jeszcze gorszych monstr od wilkołaków

Cytat:
Napisał Szelma Zobacz post
Nawet jeśli to tylko 10 wilków i 2 wilkołaki, to i tak nie damy im rady.
Cytat:
Napisał Szelma Zobacz post
Walka w jaskini z taką ilością przeciwników to moim zdaniem gwóźdź do trumny, jeśli jest wystarczająco miejsca, żeby mogły nas otoczyć.
Jeśli doszłoby do walki do raczej odbyła się ona przed jaskinią. W takim wypadku przydałby się dobra obszarówka.

A w takiej ewentualnej walce co stanowiłoby dla nas największy problem?

Oddysya mogłaby wziąć na siebie jednego likantropa.

Cytat:
Napisał Szelma Zobacz post
Co sądzicie o moim pomyśle zawalenia wejścia?
Bardzo ryzykowny. Ja bym się w tej chwili nie pisał na zawalenie jaskini.

Cytat:
Napisał Bugzy Malone Zobacz post
Takie samo jak przedtem. Tym razem kości sprzyjały )
W takim razie tym bardziej jestem za podjęciem walki. Jeśli kości nam nie będą sprzyjać, przy następnej walce, to Marcel, Vaeri i Oddysya mogą zyskać kolejny poziom w wyczerpaniu, a wtedy cała trójka może mieć wadę w rzutach ataku. To by bardzo pogorszyło naszą sytuacje. Zwłaszcza jeśli mielibyśmy po wejściu do jaskini stoczyć walkę z jakimś innym groźniejszym mostrem od wilkołaka. Teraz nasza sytuacja jest względnie korzystna.

Cytat:
Napisał Bugzy Malone Zobacz post
Szerokie jest na jakieś pięć metrów, także nie ma szans, żeby S'Ula i Rita trzymały wszystkie osobniki w zwarciu, bo niektóre i tak się przedrą do środka. No chyba, że wszyscy staniecie w linii i będziecie tak walczyć, no ale... jakoś tego nie widzę
A jakby Oddysya wraz z Obrońcą wspomogła S`Ulę i Ritę w trzymaniu atakujących w zwarciu?
 

Ostatnio edytowane przez Shartan : 16-05-2023 o 14:20.
Shartan jest offline  
Stary 16-05-2023, 13:36   #95
Młot na erpegowców
 
Alex Tyler's Avatar
 
Reputacja: 1 Alex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputację
Kochani, mamy piąte poziomy i gramy w dedeki, a nie Zew Cthulhu. No i nikt nie wyrwał 3 poziomu zmęczenia. W każdym razie jeśli to zwykłe wilki to wystarczy jedna kula ognia by je wszystkie bez problemu zabić. Sama Rita w jedną rundę wysoluje wilkołaka albo zabije 2-3 zwykłe wilki. Poza tym jeśli to nadal trudny teren to wątpię by postacie z 2 poziomami zmęczenia zdążyły dobiec do jaskini. O ile w ogóle będzie bezpieczna Przejście jest za szerokie by był sens go bronić. Z kolei zawalenie wejścia może nas tam uwięzić.

Cytat:
Napisał Bugzy Malone Zobacz post
Ciekaw jestem jeszcze, jakie Alex ma pomysły na tę sytuację Kombinujta
A co ja mogę? Moja postać potrafi tylko mocno bić To czarnoksiężnicy powinni kombinować

Nie wiem co kto może, tak więc na razie trudno mi ocenić sytuację.
 
__________________
„Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never-ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle... and wonder if we'll ever get the chance to kill him”.
Alex Tyler jest offline  
Stary 16-05-2023, 16:05   #96
 
Szelma's Avatar
 
Reputacja: 1 Szelma nie jest za bardzo znany
No dobra, to walczmy, najwyżej będziemy robić odwrót do jaskini

Bugzy, czy jeszcze przed pierwszą rundą Vaeri może rzucić na siebie Mage Armor?
 
Szelma jest offline  
Stary 16-05-2023, 16:14   #97
 
Mi Raaz's Avatar
 
Reputacja: 1 Mi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputację
<S'Ula przewraca oczami uświadamiając sobie, że straciła szansę na walkę, w której miała zgrywać bohaterkę>

No to walka.

 
__________________
Wszelkie podobieństwo do prawdziwych osób lub zdarzeń jest całkowicie przypadkowe.

”Ludzie nie chcą słyszeć twojej opinii. Oni chcą słyszeć swoją własną opinię wychodzącą z twoich ust” - zasłyszane od znajomej.
Mi Raaz jest offline  
Stary 16-05-2023, 16:23   #98
 
Bugzy Malone's Avatar
 
Reputacja: 0 Bugzy Malone ma wyłączoną reputację
Szelma, możesz.

No to walka. Na docu znajdziecie już wszystko, co potrzebne nam do jej rozegrania, tj inicjatywę waszą i wrogów oraz mapkę taktyczną. Enjoy!

Czas na odpis w docu - 24h.
 
Bugzy Malone jest offline  
Stary 16-05-2023, 17:15   #99
Młot na erpegowców
 
Alex Tyler's Avatar
 
Reputacja: 1 Alex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputację
„Niech nadchodzą! Jeden sługa prawa jeszcze w Worostokowie dycha!”

Bugzy, czy ja też mogę nałożyć sobie buffa przed walką?
 
__________________
„Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never-ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle... and wonder if we'll ever get the chance to kill him”.
Alex Tyler jest offline  
Stary 16-05-2023, 17:38   #100
 
Szelma's Avatar
 
Reputacja: 1 Szelma nie jest za bardzo znany
No ja jednak bez zbroi maga, bo Vaeri ma na sobie skórznię i nie może na siebie rzucić.

Ale może ktoś chce przyjąć buffa ode niej przed walką? S'Ula, Oddysya?
 
Szelma jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:46.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172