Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - DnD > Archiwum sesji z działu DnD
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 30-09-2023, 15:15   #21
 
Arsinoe's Avatar
 
Reputacja: 1 Arsinoe ma wspaniałą przyszłośćArsinoe ma wspaniałą przyszłośćArsinoe ma wspaniałą przyszłośćArsinoe ma wspaniałą przyszłośćArsinoe ma wspaniałą przyszłośćArsinoe ma wspaniałą przyszłośćArsinoe ma wspaniałą przyszłośćArsinoe ma wspaniałą przyszłośćArsinoe ma wspaniałą przyszłośćArsinoe ma wspaniałą przyszłośćArsinoe ma wspaniałą przyszłość
Macie odpis, udało Wam się bezpiecznie wylądować. Brawo Mi Raaz za dobry pomysł

Jesteście przy wejściu do wieży. I tu moje pytanie: jak robimy z przejściami do komnat. Czy mam używać pasywnej Percepcji każdego z bohaterów przy wejściu do kolejnej komnaty, czy wolicie, żebym od razu rzucał na spostrzegawczość? A może macie jeszcze jakieś inne rozwiązanie, które bardziej pasuje do forumowego lochotłuka. Bo jeśli będę zatrzymywał akcję co komnatę, żebyście tylko napisali mi, że i tak eksplorujecie, to gra nam się będzie mocno ciągnęła.

Chcę również poznać szyk, w jakim będziecie się poruszać. Kto przodem, kto w środku i kto zamyka pochód.

Wasze passive perception:

Orion - 14
Faravlur - 14
Vall - 14
Kairon - 10

No i pamiętajcie, że widzenie w ciemnościach jest możliwe tylko wtedy, kiedy jest jeszcze jakieś inne źródło światła. Bez tego ani rusz.

Czas na odpis do poniedziałku, północy.
 
__________________
Cruelest dream? Reality...
Arsinoe jest offline  
Stary 30-09-2023, 15:41   #22
 
Graygoo's Avatar
 
Reputacja: 1 Graygoo ma wspaniałą reputacjęGraygoo ma wspaniałą reputacjęGraygoo ma wspaniałą reputacjęGraygoo ma wspaniałą reputacjęGraygoo ma wspaniałą reputacjęGraygoo ma wspaniałą reputacjęGraygoo ma wspaniałą reputacjęGraygoo ma wspaniałą reputacjęGraygoo ma wspaniałą reputacjęGraygoo ma wspaniałą reputacjęGraygoo ma wspaniałą reputację
Proponowałbym demokratycznie - głosowanie.
Ja proponuję rzucanie za każdym razem - uważam, ze mamy większe szanse z rzutami niż przy obecnej pasywnej percepcji.

Odnośnie szyku proponuję aby Echo (szara, rozmyta, manifestacja wojownika) Oriona było na samym przedzie. Echo unosiłoby się 5 stóp nad ziemią, aby nie przesłaniać za bardzo widoku kolejnym postaciom. Następnie proponowałbym łotrzyka. Dalej do ustalenia, z tym, że aby Orion mógł przekierowywać swoje ataki ataki przez Echo musi widzieć cel.

Niestety Orion nie widzi w ciemnościach, a chciałby korzystać z broni dwuręcznej. Czy ktoś mógłby dzierżyć pochodnię / inne źródło światła?

Arsinoe - jak wysokie będą komnaty - czy przynajmniej te 10 stóp aby Echo mogło "lewitować" nad ziemią? Tak generalizując, nie oczekuję, że wszystkie takie będą.

Edycja:
Arsinoe
- czy widzimy przez innych graczy - np. czy ostatnia postać widzi to co dzieje sięprzed pierwszą postacią?
 

Ostatnio edytowane przez Graygoo : 30-09-2023 o 17:12.
Graygoo jest offline  
Stary 30-09-2023, 16:13   #23
 
Bugzy Malone's Avatar
 
Reputacja: 0 Bugzy Malone ma wyłączoną reputację
Graygoo, Faravlur rzuci Light na ostrze swojego sejmitara, bo i tak chciałem zaproponować, żeby wszędzie chodził na przodzie. Tak więc światło dla Oriona będzie.

Jestem za tym, co napisałeś. Echo Oriona, mój łotrzyk, Orion, potem może Kairon i na końcu Vall, skoro ma pasywną percepcję 14? Ja się dostosuję, co do końcówki szyku, niemniej chcę, żeby mój bohater szedł przodem.

edycja:

Acha, rzucanie na Percepcję wskazane. No chyba, że nie będzie to wymagane, bo np jakaś miejscówka to będzie po prostu pusty korytarz łączący jedno pomieszczenie z drugim.

edycja 2:

odpisałem, Farav wchodzi pierwszy z rozświetlonym sejmitarem. Kolor czcionki pokazuje kolor światła, czyli nic mocno inwazyjnego.
 

Ostatnio edytowane przez Bugzy Malone : 30-09-2023 o 16:47.
Bugzy Malone jest offline  
Stary 30-09-2023, 18:08   #24
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Dopiero teraz zauważyłem że się nie przywitałem...
Nadrabiam zatem zaległości i witam, życząc długiej zabawy

Cytat:
Napisał Arsinoe Zobacz post
No i pamiętajcie, że widzenie w ciemnościach jest możliwe tylko wtedy, kiedy jest jeszcze jakieś inne źródło światła.
Jako "widzenie w ciemnościach" masz na myśli "widzenie jak w normalnym świetle" czy "widzenie w odcieniach szarości"?

Szyk Echo, łotrzyk, Orion, Kairon, Vall - brzmi dobrze.

A co do percepcji - rzucajmy
 
Kerm jest offline  
Stary 01-10-2023, 06:32   #25
 
Mi Raaz's Avatar
 
Reputacja: 1 Mi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputację
Jak to się stało, że jestem ostatni?

Całe życie chodziłem pierwszy z chowańcem. Jak to się życie zmieni...

W innej sesji, którą gram MG fajnie rozwiązał kwestię aktywna/pasywna percepcja:


Aktywna, połączona z rzutem wiązała się z akcją poszukiwania i oznaczała dla ekipy "postój" 10 minut. Wtedy co zadeklarowane pomieszczenie mieliśmy rzuty i opisy.

Pasywna nie spowalniała chodzenia.


Wiem, że śledził też przemieszczanie się potworów i w jakiś sposób czas wiązał się z tym co możemy spotkać (im wolniej się przemieszczaliśmy, tym większa szansa, że coś wlezie na nas).

Wydaje się to spoko rozwiązanie, a w prawie każdym pomieszczeniu szkaliśmy aktywnie.

Kerm: nawet czarnobiałe widzenie daje mechanicznie utrudnienie do rzutu na percepcję.


Gdzieś czytałem, że utrudnienie/ułatwienie dla zdolności pasywnych wynosi 4. Czyli Vall gdyby miał ułatwienie na percepcji to pasywną miałby liczoną 18, a przy utrudnieniu 10. Niestety nie wiem czy było to w oficjalnych podręcznikach, czy tylko na jakimś forum.

W temacie widzenia przez innych coś ogarniemy.
 
__________________
Wszelkie podobieństwo do prawdziwych osób lub zdarzeń jest całkowicie przypadkowe.

”Ludzie nie chcą słyszeć twojej opinii. Oni chcą słyszeć swoją własną opinię wychodzącą z twoich ust” - zasłyszane od znajomej.
Mi Raaz jest offline  
Stary 01-10-2023, 06:52   #26
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Mi Raaz Zobacz post
Kerm: nawet czarnobiałe widzenie daje mechanicznie utrudnienie do rzutu na percepcję..
Wiem, ale pytałem, czy MG widzi to tak samo
 
Kerm jest offline  
Stary 01-10-2023, 07:50   #27
 
Arsinoe's Avatar
 
Reputacja: 1 Arsinoe ma wspaniałą przyszłośćArsinoe ma wspaniałą przyszłośćArsinoe ma wspaniałą przyszłośćArsinoe ma wspaniałą przyszłośćArsinoe ma wspaniałą przyszłośćArsinoe ma wspaniałą przyszłośćArsinoe ma wspaniałą przyszłośćArsinoe ma wspaniałą przyszłośćArsinoe ma wspaniałą przyszłośćArsinoe ma wspaniałą przyszłośćArsinoe ma wspaniałą przyszłość
Kerm, widzenie w ciemnościach to czarnobiałe widzenie i jak pisze Mi Raaz też daje utrudnienia do testów percepcji.

Dałem krótki odpis dla postaci Bugzy'ego. Kerm, Graygoo, wstrzymajcie się ze swoimi odpisami, dopóki Bugzy nie da jakiegoś posta z reakcją, żeby było wiadomo, co dalej.

Cytat:
W innej sesji, którą gram MG fajnie rozwiązał kwestię aktywna/pasywna percepcja:


Aktywna, połączona z rzutem wiązała się z akcją poszukiwania i oznaczała dla ekipy "postój" 10 minut. Wtedy co zadeklarowane pomieszczenie mieliśmy rzuty i opisy.

Pasywna nie spowalniała chodzenia.
Tak więc będziemy robić
 
__________________
Cruelest dream? Reality...
Arsinoe jest offline  
Stary 01-10-2023, 08:33   #28
 
Bugzy Malone's Avatar
 
Reputacja: 0 Bugzy Malone ma wyłączoną reputację
Nie wiem, czy dzisiaj będę miał czas jeszcze coś napisać, ale dałem szybkiego posta, żeby nie blokować chłopakom kolejki.
 
Bugzy Malone jest offline  
Stary 01-10-2023, 10:38   #29
 
Mi Raaz's Avatar
 
Reputacja: 1 Mi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputację
Myślę że powinniśmy teraz sprzedać do środka kulę ognia, a dopiero potem wejść i dobić to co tam jest.

Uprzedzam: nie mam kuli ognia. Nie starczyło mi miejsca
 
__________________
Wszelkie podobieństwo do prawdziwych osób lub zdarzeń jest całkowicie przypadkowe.

”Ludzie nie chcą słyszeć twojej opinii. Oni chcą słyszeć swoją własną opinię wychodzącą z twoich ust” - zasłyszane od znajomej.
Mi Raaz jest offline  
Stary 01-10-2023, 10:41   #30
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Pomysł z kulą ognia nie jest zły
 
Kerm jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:05.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172