|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
19-01-2009, 12:18 | #121 |
Reputacja: 1 | Cóż... Przyznaję się Ułożyłem to specjalnie w takiej kolejności Buhahahahhahah! No cóż, efekt miał być mniej więcej podobny, dlatego też... ekhem... tak. Może być nawet tak, że wasz paskudny MG zrobi w ten sposób, że choć mówiliście, to ostatnia wypowiedź będzie pierwsza i po tej nie będzie już możliwości na dalsze mówienie Czasami MG stosuje się do praw Murphy'ego (i mówi o sobie w trzeciej osobie-zły znak ) Uhuhu! Ale ja jestem sadystyczny! Skoro chcecie ekwipunek Drakkana to proszę bardzo: -miecz podobny do gladiusa, z bogatymi zrobieniami -krzesiwo -mocne nici ze ścięgien zwierząt -kamienna igła -łańcuch z figurką Takhisis -sakiewka z jakimiś grzybami -flet -kupa amuletów -no i sakiewka ze złotymi monetami No to teraz próba moi mili Buhaha! (przepraszam, wyrwało mi się ) Kto atakuje, rzuca raz k20: 1-8 pomyślny Los 9-20 niepomyślny Los Nie mogę się powstrzymać... buhahahhaha! Radźcie sobie!
__________________ Drogi Współgraczu, zawsze traktuję Ciebie i Twoją postać jako dwie odrębne osoby. Proszę o rewanż. Wszystko, co powstało w sesji, w niej również zostaje. Nie jestem moją postacią i vice versa. |
19-01-2009, 12:34 | #122 |
Banned Reputacja: 1 | "Drakkan postanowił nie czekać i wystrzelić z łuku. Nagły świst strzały przeszył powietrze nim Drakkan zdążył choćby podnieść, opuszczony łuk." Oto twoje własne słowa! Ja biorę łuk! A co do próby, sam sobie rzucaj te Losy! Nienawidzę kości! |
19-01-2009, 13:00 | #123 |
Reputacja: 1 | Pink, zapomniałem wymienić łuku... Przepraszam wszystkich. Mój błąd, oczywiście Właśnie, mądry jestem, nie? Rzucajcie kośćmi, a nie włączyłem generatora Naprawione Poza tym, to jest próba systemu rozwiązywania walk. Możliwość nr. 3. Taki system jest w Sercu i chcę pokazać wam na czym on dokładnie polega. TA WALKA prowadzona będzie w tym systemie, więc kto atakuje, ten rzuca. Po tym będą wybory na najlepszy system walki... Witamy WiValdiego Vire, wejdziesz... Hmmm... W następnej lub za dwie tury.
__________________ Drogi Współgraczu, zawsze traktuję Ciebie i Twoją postać jako dwie odrębne osoby. Proszę o rewanż. Wszystko, co powstało w sesji, w niej również zostaje. Nie jestem moją postacią i vice versa. Ostatnio edytowane przez Alaron Elessedil : 19-01-2009 o 13:02. |
19-01-2009, 13:09 | #124 |
Reputacja: 1 | To ile razy mam rzucić? raz za każdy atak? czy raz w ogóle? Generator pozwolił mi rzucić raz, a według opisu wykonałem trzy ataki, niemierzone rzuty sztyletami, i dwa mieczami (po jednym każdym mieczem, choć można to uznać za jeden atak). Wyrzucając 10 wszystkie nie wyszły? dziwne to. Nie wiem kim jest ViValdi ale witam, prawdopodobnie nowego gracza. Edit. Aha, już widzę swój błąd, mogłem dać więcej rzutów na posta, niż jeden, ale generator rzutów da się włączyć raz. Ostatnio edytowane przez deMaus : 19-01-2009 o 13:21. |
19-01-2009, 13:24 | #125 |
Reputacja: 1 | Rzucasz raz wogóle, chyba, że chcesz zadać uderzenie krytyczne, wtedy możesz rzucać 2 razy. Jeżeli 2 rzut zmieści się w przedziale 1-3 z k20, krytyk udaje się. Tutaj liczy się tylko Los. Ponadto krytyk udaje się wtedy, kiedy udaje się trafienie. Przypominam, że w przypadku zwykłego ataku, niepomyślny Los, nie musi znaczyć tego, że nie trafiliście. Pewnie będziesz chciał spróbować sił w krytyku, więc rzucasz 2 razy wogóle. Nie na każdy atak. WiValdi to Vireless Tak, nowy gracz Wchodzi na miejsce Drakkana
__________________ Drogi Współgraczu, zawsze traktuję Ciebie i Twoją postać jako dwie odrębne osoby. Proszę o rewanż. Wszystko, co powstało w sesji, w niej również zostaje. Nie jestem moją postacią i vice versa. |
19-01-2009, 13:34 | #126 |
Reputacja: 1 | Rzut już wykonałem, jeden więc nie zrobię, krytyka, bo i tak mi pierwszy nie wyszedł. Ale będę pamiętał na przyszłość. Aha co do zwłok Drakkana, miecz został pochowany z nim, tak jak i figurka Takhisis. |
19-01-2009, 13:39 | #127 |
Reputacja: 1 | Tylko, że dalej może ci się udać trafienie go To jest właśnie zaleta systemu. To, że Los się nie udał, nie znaczy, że nie udał się atak Przypomnę, że są jeszcze 2 podstawowe elementy: Logika i Spryt. Jeżeli dwa będą pomyślne, na bank się uda, nawet przy niepomyślnym Losie
__________________ Drogi Współgraczu, zawsze traktuję Ciebie i Twoją postać jako dwie odrębne osoby. Proszę o rewanż. Wszystko, co powstało w sesji, w niej również zostaje. Nie jestem moją postacią i vice versa. |
19-01-2009, 13:49 | #128 |
Banned Reputacja: 1 | 20!!! Wiedziałam że tak będzie! Właśnie dlatego nienawidzę kości. Zawsze to samo. Sory deMaus nie chciałam uszkodzić Marcao ale przy takim rzucie :/ Hip hip hurra! Na cześć nowego gracza. Witaj WiValdi! Ostatnio edytowane przez Piiiink : 19-01-2009 o 13:54. |
19-01-2009, 14:03 | #129 |
Reputacja: 1 | Vire, widzisz, "WiValdi" powszechnie się przyjęło Pink, dowodzi to temu, że szczęście nie jest po stronie twojej postaci Wybitnie Ale dalej masz szansę kogoś trafić i tym kimś nie musi być Marcao Rzuty kością służą tylko ocenieniu czy aktualnie macie szczęście, nic więcej Jeżeli chcecie, to możecie zerknąć do Serca. Zak grający Valarem, półżywy, miał całkowicie niepomyślne rzuty, a mimo wszystko trafił Ponadto jeszcze jedno trafienie i nie żyje, a Demon go nie trafił, pomimo, również, niepomyślnych rzutów
__________________ Drogi Współgraczu, zawsze traktuję Ciebie i Twoją postać jako dwie odrębne osoby. Proszę o rewanż. Wszystko, co powstało w sesji, w niej również zostaje. Nie jestem moją postacią i vice versa. Ostatnio edytowane przez Alaron Elessedil : 19-01-2009 o 14:07. |
19-01-2009, 14:25 | #130 |
Reputacja: 1 | Zasadę ogólnie rozumiem, ale z rzutem na krytyk, to jest tak, że działa tylko wtedy kiedy rzut na zwykły los był pomyślny? Więc temu pisałem, że mi nie wyszło i nie dorzucę krytyka. |