Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - DnD > Archiwum sesji z działu DnD
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 12-01-2009, 19:42   #101
 
Tyaestyra's Avatar
 
Reputacja: 1 Tyaestyra ma wspaniałą reputacjęTyaestyra ma wspaniałą reputacjęTyaestyra ma wspaniałą reputacjęTyaestyra ma wspaniałą reputacjęTyaestyra ma wspaniałą reputacjęTyaestyra ma wspaniałą reputacjęTyaestyra ma wspaniałą reputacjęTyaestyra ma wspaniałą reputacjęTyaestyra ma wspaniałą reputacjęTyaestyra ma wspaniałą reputacjęTyaestyra ma wspaniałą reputację
Tsss.. statystyki, poziomy, bawienie się w punkty. Ja to po prostu chcę pisać, a czy coś za to dostanę, to mię, że tak powiem, wisi i powiewa.

Mój post będzie najprawdopodobniej jeszcze dzisiaj w nocy. Ewentualnie rano, bo teraz jeszcze jest tak wiele do zrobienia.


Editos.
Opppsss… a jednak nie. Ale i tak postaram się odpisać niedługo.
 

Ostatnio edytowane przez Tyaestyra : 14-01-2009 o 16:09.
Tyaestyra jest offline  
Stary 12-01-2009, 19:46   #102
 
Alaron Elessedil's Avatar
 
Reputacja: 1 Alaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputację
Nie, nie... Statystyki są brzydkie Nie lubię ich tak jak całej mechaniki, dlatego tego właśnie nie wprowadziłem
 
__________________
Drogi Współgraczu, zawsze traktuję Ciebie i Twoją postać jako dwie odrębne osoby. Proszę o rewanż. Wszystko, co powstało w sesji, w niej również zostaje.
Nie jestem moją postacią i vice versa.
Alaron Elessedil jest offline  
Stary 14-01-2009, 23:43   #103
 
Laos's Avatar
 
Reputacja: 1 Laos jest po prostu świetnyLaos jest po prostu świetnyLaos jest po prostu świetnyLaos jest po prostu świetnyLaos jest po prostu świetnyLaos jest po prostu świetnyLaos jest po prostu świetnyLaos jest po prostu świetnyLaos jest po prostu świetnyLaos jest po prostu świetnyLaos jest po prostu świetny
hmmm ciekawe ... ja dostosuje się do zdania większości. Napewno będzie to pewnego rodzaju zachęta chociaż jak widać po postach póki co takowa jest nie potrzebna

Post pojawi się jutro wieczorem
 
__________________
"Errare humanum est"
Laos jest offline  
Stary 17-01-2009, 10:11   #104
 
Nimue's Avatar
 
Reputacja: 1 Nimue ma wspaniałą reputacjęNimue ma wspaniałą reputacjęNimue ma wspaniałą reputacjęNimue ma wspaniałą reputacjęNimue ma wspaniałą reputacjęNimue ma wspaniałą reputacjęNimue ma wspaniałą reputacjęNimue ma wspaniałą reputacjęNimue ma wspaniałą reputacjęNimue ma wspaniałą reputacjęNimue ma wspaniałą reputację
Czcigodny MG - Skala od 1 do 10? Moim skromnym zdaniem za duża. Nie używamy kości, gramy słowem, więc jakoś nie wyobrażam sobie różnicowania, po prostu nie umiałabym opisać swojej umiejętności na poziomie 5 tak żeby różniła się od tej na poziomie 6. Nie wiem czy ktokolwiek by potrafił.
Jeśli już to może wprowadzić trzy poziomy : początkujący, zaawansowany, wybitny - na każdy trzeba zgromadzić ileś tam PD.
Poza tym, jak widzisz praktyczne wykorzystanie w sesji poziomów, które uzyskamy? Im wyższy poziom tym większa pewność realizacji założonego działania? Czy może tak jak ma to miejsce w innej sesji, w której gram, możliwość ingerencji w fabułę?

Piiink – zastanawiałam się nad łuskami, ale wydawało mi się, że da się je podważyć, czyli ruchem „pod włos”, czy raczej „pod łuskę”, mógłbyś natrzeć się maścią jednak
 
__________________
A quoi ça sert d'être sur la terre?
Nimue jest offline  
Stary 17-01-2009, 12:12   #105
 
deMaus's Avatar
 
Reputacja: 1 deMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumny
Ja mam troszeczkę inny pomysł.

Po co nam jakieś doświadczenie i kupowanie za nie punktów. Choć kiedy prowadzę lubię mieć przed sobą kartę postaci z mechaniką, to nie jestem fanem sztywnego jej stosowania. Głupotą jest, że MG przyznaje Exp za powiedzmy udane negocjacje, a ja za te punty rozwinę sobie walkę toporem dwuręcznym.

Dlatego proponuje co następuje, my piszemy jak pisaliśmy, a MG jesli uzna za stosowne to pisze do kogoś PW z tekstem, że za używanie takich i takich zdolności rozwinąłeś w sobie takie a takie atuty, albo że np. zabiłeś już tylu minotaurów, że wiesz gdzie mają słabe punkty i poznałeś ich sposoby walki, więc w walce z minotauraim, masz bonusy.

A przełożenie tego na grę, jest takie, że skoro np. potrafię rozwijam walkę mieczami, to osiągam nimi lepsze rezultaty niż gdybym nagle dostał topór.
tz. my sobie dalej opisujemy akcje tak jak do tej pory, a MG wie co mamy jak rozwinięte i stosuje nam bonusy do powodzenia naszych akcji.
 
deMaus jest offline  
Stary 17-01-2009, 12:38   #106
 
Alaron Elessedil's Avatar
 
Reputacja: 1 Alaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputację
Nim, to, że wy uczestniczycie w tej sesji, już jest ingerencją w fabułę
Pytanie do czego miałoby służyć, jest bardzo dobrym pytaniem i zaraz do niego dojdziemy.

Maus, zaproponowałeś właśnie bardziej pracochłonny dla MGa system. Dobry, ale bardziej pracochłonny, ale jeżeli taki właśnie chcecie, to taki będzie

A teraz kolejne pytanie, lecz to, odnośnie walki.
Macie trzy wyjścia:
-zdać się kompletnie na mnie
-zdać się kompletnie na kości
-połączyć to tak, jak ma to miejsce w Sercu

1. Tutaj musicie liczyć na moją obiektywność i jeżeli tak chcecie, to mnie to nie przeszkadza.

2. Tutaj wchodzimy na obrzydliwą, paskudną mechanikę, której nienawidzę. Zdajecie się kompletnie na kości i jeżeli coś się nie powiedzie, w kościach, macie w plecy.

3. Na czym miałoby to polegać? Są 3 czynniki, dzięki którym atak może powieść się lub też nie. Są nimi: Logika, Spryt, Los. Niepowodzenie w jednym nie musi oznaczać niepowodzenia akcji.
 
__________________
Drogi Współgraczu, zawsze traktuję Ciebie i Twoją postać jako dwie odrębne osoby. Proszę o rewanż. Wszystko, co powstało w sesji, w niej również zostaje.
Nie jestem moją postacią i vice versa.
Alaron Elessedil jest offline  
Stary 17-01-2009, 12:39   #107
 
Faurin's Avatar
 
Reputacja: 1 Faurin nie jest za bardzo znanyFaurin nie jest za bardzo znanyFaurin nie jest za bardzo znanyFaurin nie jest za bardzo znany
A ja mam następujące pytanie. Ile trwa jedna tura? Bo w rekrutacji było założone że trzy dni a teraz trwa prawie tydzień. Nie jest to aż tak ważne bo ja moge dopasować się do wszystkiego. Co do rozwoju postaci to jestem za tym co zaproponował deMaus. Nie jest to "sztywna" mechanika a może się przydać;]

EDIT.
Z tego co zaproponowałeś odnośnie walki jestem za tym trzecim. Albo za pierwszym. Ehhh... sam nie wiem co wybrać. Napewno same kości odpadają. Nie lubie z nimi grać w tego rodzajach sesji. Tak więc stawiam albo na ciebie albo na połączenie kości z tobą:P Jeszcze się zastanowie.
 
__________________
Nobody know who I realy am...

Ostatnio edytowane przez Faurin : 17-01-2009 o 12:44.
Faurin jest offline  
Stary 17-01-2009, 12:46   #108
 
deMaus's Avatar
 
Reputacja: 1 deMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumny
Wiem, że metoda zaproponowana przeze mnie jest najbardziej pracochłonna dla MG, sam po prostu ją stosuje, bo nie znalazłem lepszej

Co do walki to jestem za trzecią metodą, pierwsza jest najlepsza z punktu widzenia MG, bo ma większa kontrolę nad przygodą, a druga jest całkiem do niczego (moim nieskromnym zdaniem). Kombinacja, mądrości MG podparta na rzucie kością i opisie akcji gracza, daje chyba najlepsze rezultaty.
 
deMaus jest offline  
Stary 17-01-2009, 13:02   #109
 
Alaron Elessedil's Avatar
 
Reputacja: 1 Alaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputację
Miało być co 3 dni, ale ja nic na to nie poradzę. Patrzę, a po 3 dniach około połowy graczy nie odpisało... No i co ja mam zdobić? Napisać dla tych co odpisali, nie dając innym szansy wypowiedzi czy czekać i spowalniać tych, co już napisali?
Ja bym z miłą chęcią odpisywał co 3 dni, ale niech gracze sami siebie poganiają i niech wyrobią się w ciągu tych 3 dni.

Wierzcie mi, najwygodniejsza dla MGa jest 3 opcja, a nie 1 Poza tym moje fabuły są dosyć elastyczne

Arcagnon odpisał do tej pory tyle razy, że można to policzyć na palcach jednej ręki (dwa czy trzy razy). Niech to będzie ostrzeżeniem, bo ja nie mam żadnego powodu, by trzymać gracza, który nie odpisuje. Czeka mnie uśmiercenie jednej postaci, która odeszła, więc dla mnie problemu nie stanowi to, by dołączyć drugiego gracza.
 
__________________
Drogi Współgraczu, zawsze traktuję Ciebie i Twoją postać jako dwie odrębne osoby. Proszę o rewanż. Wszystko, co powstało w sesji, w niej również zostaje.
Nie jestem moją postacią i vice versa.
Alaron Elessedil jest offline  
Stary 17-01-2009, 13:02   #110
 
Arcagnon's Avatar
 
Reputacja: 1 Arcagnon ma z czego być dumnyArcagnon ma z czego być dumnyArcagnon ma z czego być dumnyArcagnon ma z czego być dumnyArcagnon ma z czego być dumnyArcagnon ma z czego być dumnyArcagnon ma z czego być dumnyArcagnon ma z czego być dumnyArcagnon ma z czego być dumnyArcagnon ma z czego być dumnyArcagnon ma z czego być dumny
Osz, kurde. Dopiero teraz zauważyłem, że nie dałem jeszcze posta. Sorry za opóźnienie. Wstawię dziś wieczorem. Mam trochę zawalony dzień. Ale na pewno się wyrobię.
 
Arcagnon jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:37.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172