|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
23-02-2011, 19:36 | #131 |
Reputacja: 1 | Jak szukasz tematu to zajrzyj na dokument EDIT Post na tą kolejkę jest, następny na 7III. Tak sobie myślę... trzeba coś wyjaśniać? Chyba sytuacja waszych postaci jest jasna :P No, może tyle, że (jakby ktoś miał wątpliwości) to wasi bohaterzy mają broń przy sobie (na wszelki wypadek). I zapraszam chętnych na dokument - klik EDIT A więc Kerm zadecydował, że drużyna będzie walczyć z nieznaną grupą najemników (moja krew! ) Przechodzimy więc do trybu walki i zapraszam wszystkich do dokumentu. Zasady takie same jak przy walce z wilkołakami. Ostatnio edytowane przez daamian87 : 19-04-2011 o 09:55. |
01-03-2011, 14:59 | #132 |
Administrator Reputacja: 1 | Wiem, wiem... moja wina. Powinienem był powiedzieć 'gościom', żeby zaczekali na to, co ustalimy |
05-03-2011, 11:24 | #133 |
Reputacja: 1 | Rozwalcie ich jak najszybciej - mam 5 rund życia |
08-03-2011, 12:57 | #134 |
Reputacja: 1 | Walka zakończona, prawie wszyscy cali i zdrowi Bared ma teraz 24/30 PW David ma teraz 14/18 PW Pozostali są w pełni zdrowi Łupy po walce (z oczywistych powodów nie opisywałem ich w poście ): Wojownik: Dwuręczny miecz +2 ochrony (czyli premia jak +3) -Ochrona: dzięki orężowi ochrony posiadacz może przenieść część lub całość premii z usprawnienia broni na KP(akcja darmowa, wykonywana przed atakiem) - premia specjalna, która kumuluje się ze wszystkimi innymi (a więc za pancerz, z olśnienia, itp.) 2x mikstura leczenia poważnych ran 2x mikstura byczej siły Zniszczony napierśnik Pas siły ogra (+2 Siła) Sakwa z pieniędzmi (10 000 sztuk złota) Kapłanka: Berło Dostojnej potęgi - prawdopodobnie najpotężniejszy przedmiot na jaki trafiliście i traficie w całej sesji Berło to pozwala posiadaczowi raz dziennie skorzystać z wymienionych zdolności (raz dziennie każda z nich): -Unieruchomienie osoby (wola neguje, ST 14) - czar rzuca się poprzez deklarację użycia tej mocy i udany atak dotykowy -Strach (wola częściowo neguje, ST 16). Ofiarami padają wszyscy wrogowie widzący berło w promieniu 3 metrów. Wykorzystanie tej mocy to akcja standardowa. -Udany atak dotykowy wręcz powoduje 2k4 obrażeń (wola zmniejsza o połowę, ST 17). Właściciel berła automatycznie leczy się z takiej samej ilości ran. Trzeba użycie tej mocy zadeklarować, a następnie wykonać udany atak dotykowy. Ponadto można bez dziennego ograniczenia korzystać z następujących cech: -W zwykłej postaci berło traktowane jest jak lekki buzdygan +2 -Można je "zmienić" w następujące bronie (na życzenie i bez limitu czasowego): ognisty miecz długi +1 ; topór wojenny +4 ; krótka włócznia +3 ; długa włócznia +3. Ponadto berło ma następujące właściwości (bez ograniczenia dziennego, czy limitu czasowego): -Można je zmienić w drąg / drabinę do wspinaczki. Drabina ta ma postać kija z którego szczeble wyrastają raz na lewo, raz na prawo. Każdy szczebel wytrzyma udźwig do 2000 kilogramów, a cała drabina ma długość do 15 metrów -Berło może również na życzenie wskazać magnetyczny biegun północny. Przy okazji tej zdolności informuje właściciela o tym jak głęboko jest pod powierzchnią, lub jak wysoko unosi się nad nią. Zbroja skórzana (zwykła) Wisiorek roztropności (+2 roztropność) 2x mikstura leczenia średnich ran 1x różdżka leczenia krytycznych ran (9/50 ładunków) 1x różdżka neutralizacji trucizny (10/50 ładunków) Sakwa z pieniędzmi (1000 sztuk złota) Łucznik: Długi łuk refleksyjny +2 (S+1) 2x krótki miecz +1 Skórznia Niewrażliwości (czyli premia jak +3) Niewrażliwość - zapewnia posiadaczowi redukcję obrażeń 5/magia. Oznacza to, że z każdego ataku otrzymuje o 5 punktów obrażeń mniej, chyba że atak ma charakter magiczny (wtedy obrażenia są normalne) Kołczan Elhonny Jest to kołczan, który ma trzy przegrody będące pozawymiarowymi szczelinami, każda o innym "kształcie". W pierwszej przegrodzie można przechowywać do 60 przedmiotów o kształcie i rozmiarze strzał. W drugiej przegrodzie można przechowywać do 18 przedmiotów o kształcie i rozmiarze oszczepów. W trzeciej przegrodzie można przechowywać do 6 przedmiotów o kształcie i rozmiarze łuków (a więc także laski, włócznie, itp.) W tym kołczanie znajduje się 50 strzał (pierwsza przegroda) Karwasze łucznictwa, słabsze Zapewniają posiadaczowi zdolność biegłego posługiwania się wszelkimi łukami (ale nie kuszami, czy innymi brońmy miotanymi). Jeśli posiadacz już umie się nimi posługiwać, karwasze zapewniają premię +1 do testów ataku i obrażeń Rękawice zręczności (+2 zręczność) 2x mikstura leczenia poważnych ran 2x eliksir gracji kota Sakwa z pieniędzmi (5000 sztuk złota) Miłego rozdzielania łupów Edit - opisałem niektóre z przedmiotów, które znaleźliście. Ostatnio edytowane przez Gettor : 08-03-2011 o 13:29. |
10-03-2011, 01:00 | #135 |
Reputacja: 1 | Jestem zainteresowany: - skórznią, - rękawicami zręczności. |
10-03-2011, 09:11 | #136 |
Reputacja: 1 | Chcę zobaczyć jak David mówi do tego łucznika: "Rozbieraj się, potrzebna mi twoja zbroja" |
10-03-2011, 09:44 | #137 |
Reputacja: 1 | A jak, bez zbędnych krępacji |
12-03-2011, 08:19 | #138 |
Administrator Reputacja: 1 | Aegonie, ja się tak zastanawiam, czy Ty aby umiesz czytać. Akcja już dawno temu posunęła się do przodu. Zapewne słyszałeś kiedyś o istnieniu komentarzy? Chciałeś zatrzymać Bareda? Trzeba było natychmiast to napisać, a nie czekać kilka dni. Jakiego niby czaru użyłeś? Zmiana decyzji postaci? Chyba nie. A zatem Bareda tam po prostu nie ma, bo czekał na dalsze poczynania Twojej postaci, tylko odjechał, choćby na oklep, podczas gdy Aranon rozmawiał ze 'staruszkiem'. Możesz ze spokojem wykasować ostatni akapit. |
12-03-2011, 12:28 | #139 |
Reputacja: 1 | A gdzie jest napisane, że Bared wsiadł na koniana oklep i odjechał w międzyczasie?
__________________ "Gdzie pojawiła się pierwsza pierwotna komórka, tam i ja się pojawiłem. Kiedy ostatnie życie czołgać się będzie pod stygnącymi gwiazdami, tam i ja będę." |
14-03-2011, 00:48 | #140 |
Reputacja: 1 | Kovixa informuję, że Dant nie ma czego szukać u kapłanki, bo ta została już skrupulatnie splądrowana przez Bareda EDIT Post jest, z lekkim opóźnieniem, ale jest Podział łupów wygląda następująco (wliczając sto tysięcy od licza): Bared: 11k sztuk złota + wisiorek roztropności(+2) + pas siły ogra(+2) + 2x mikstura leczenia średnich ran + różdżka leczenia krytycznych ran (9/50 ładunków) + różdżka neutralizacji trucizny (10/50 ładunków) Dant: 21k sztuk złota + 2x mikstura leczenia poważnych ran Aranon: 21k sztuk złota + długi łuk refleksyjny+2(S+1) + kołczan Elhonny Sharuka: 21k sztuk złota David: 21k sztuk złota + rękawice zręczności(+2) + skórznia niewrażliwości (zdarta żywcem z łucznika, muahahaha ) Złoto zostało domyślnie rozdzielone po równo między wszystkich, którzy akurat byli przy podziale (Bared i Kane odjechali w pośpiechu, więc mają o wiele mniej pieniędzy). Pozostałe łupy wymienione w poście komentarzowym sprzed tygodnia wylądowały na wozie. O samym łoczniku-jeńcu celowo nic nie napisałem, bo nikt nie napisał co z nim robicie. Dlatego czekam na to w tej kolejce - jak nadal nic nie będzie, to uznam że go puściliście wolno. Wspólny dobytek drużyny (o który nikt się nie upomniał): -Dwuręczny miecz ochrony+2; -2x eliksir byczej siły; -2x krótki miecz+1; -karwasze łucznictwa, słabsze; -2x eliksir kociej gracji Ostatnio edytowane przez daamian87 : 19-04-2011 o 09:54. Powód: Post pod postem |