Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - DnD > Archiwum sesji z działu DnD
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 21-01-2011, 16:12   #11
Wiedźmin Właściwy
 
Draugdin's Avatar
 
Reputacja: 1 Draugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputację
Ja mam pytanko. Czy w każdym kolejnym poście musimy powtarzać część opisów i dialogów z poprzednich postów?
Nie do końca rozumiem czy tak ma być? Chyba to trochę rozwleka opisy. Po co po kilka razy powtarzać te same zdania?
 
__________________
There can be only One Draugdin!

We're fools to make war on our brothers in arms.
Draugdin jest offline  
Stary 21-01-2011, 18:40   #12
 
Takeda's Avatar
 
Reputacja: 1 Takeda ma wyłączoną reputację
Cytat:
Napisał Draugdin:
Czy w każdym kolejnym poście musimy powtarzać część opisów i dialogów z poprzednich postów?
Draugdin powtarzać nie musisz, ale gra na forum polega na pisaniu postów według pewnego schematu.
Na początku odnosisz się do tego co się wydarzyło przed chwilą i opisujesz to z perspektywy swojej postaci (może to być czasem jedno zdanie i niekoniecznie musisz powtarzać wszystkie kwestie jakie padły w dialogu, wystarczy, że napiszesz krótko co o nim myślisz), potem opisujesz swoją reakcję na to co się dzieje w danej chwili, a kończysz deklaracją na przyszłe ruchy. Ot wszystko.
 
__________________
"Lepiej w ciszy lojalności dochować...
Nigdy nie wiesz, gdzie czai się sztruks" Sokół
Takeda jest offline  
Stary 21-01-2011, 22:27   #13
Banned
 
Reputacja: 1 Aschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znany
A, panowie. W poście (pierwszym) założyłem, że Nicklach nie ma pudełka przy sobie. I ten wersji będę się trzymał.

Gnomka jest cały czas obserwowana przez Nicklacha, bo to postaci po prostu śmierdzi.
 
Aschaar jest offline  
Stary 21-01-2011, 22:39   #14
 
Hermit's Avatar
 
Reputacja: 1 Hermit jest na bardzo dobrej drodzeHermit jest na bardzo dobrej drodzeHermit jest na bardzo dobrej drodzeHermit jest na bardzo dobrej drodzeHermit jest na bardzo dobrej drodzeHermit jest na bardzo dobrej drodzeHermit jest na bardzo dobrej drodzeHermit jest na bardzo dobrej drodzeHermit jest na bardzo dobrej drodzeHermit jest na bardzo dobrej drodzeHermit jest na bardzo dobrej drodze
Co do pudełka, to mogę się zgłosić na ochotnika. Mojej postaci w sumie to jest wsio, ale dobrze by było rozwiązać tą kwestie z miejsca
 
__________________
"Ten, któremu starczy odwagi i wytrwałości, by przez całe życie wpatrywać się w mrok, pierwszy dojrzy w nim przebłysk światła"
Chan
Hermit jest offline  
Stary 22-01-2011, 12:49   #15
Banned
 
Reputacja: 1 Aschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znany
Skoro nikt nie zgłasza sprzeciwu (bo nie widzę) - to masz pudełko.

Co również oznacza, że jesteś stale pilnowany przez Nicklacha


Tutaj jest dotychczasowy dialog - link - chyba prościej będzie się pisać w docu niż po linijce dialogu w poście. A może nie? GM?
 

Ostatnio edytowane przez Aschaar : 22-01-2011 o 20:25. Powód: Linka
Aschaar jest offline  
Stary 23-01-2011, 00:40   #16
 
Takeda's Avatar
 
Reputacja: 1 Takeda ma wyłączoną reputację
Jednym słowem narobiło się. Gnomka nie okazała wam należytej wdzięczności za pomoc i ma zamiar uciec. Wypiła eliksir niewidzialności i ruszyła się z miejsca. Wasza reakcja jest natychmiastowa, więc ma tylko niewielką przewagę nad wami. Teraz wszystko zależy od waszych reakcji.
Inicjatywa wygląda następująco:
Frida rzut 14 + 3 w sumie 17
Altan rzut 11 + 3 w sumie 14
Draugdin rzut 7 +4 w sumie 11
Niklach rzut 7 +3 w sumie 10
Rehbert rzut 5 +3 w sumie 8
Alaster rzut 3 +2 w sumie 5
Rzuty wykonałem przed monitorem (jeżeli to wam odpowiada, to tak będę postępował dalej, a jeżeli nie to skorzystam z internetowej kostnicy i będę wklejał linki, by uwiarygodnić decyzję losu )

Tak wygląda aktualna mapa wagonu. Punkt oznaczający gnomkę jest to ostatnia pozycja jaką zajmowała przed wypicie eliksiru i zniknięciem.


EDIT:
Aschaar gdy zajdzie potrzeba dłuższego dialogu oczywiście możemy skorzystać z doca. W tej chwili jak widzisz nie ma takiej potrzeby. Doc planuje też wykorzystać do przeprowadzania walk, ale o tym powiem jak do takiej dojdzie.
 
__________________
"Lepiej w ciszy lojalności dochować...
Nigdy nie wiesz, gdzie czai się sztruks" Sokół

Ostatnio edytowane przez Takeda : 23-01-2011 o 00:42. Powód: odpowiedź dla Aschaara
Takeda jest offline  
Stary 23-01-2011, 01:03   #17
 
Hermit's Avatar
 
Reputacja: 1 Hermit jest na bardzo dobrej drodzeHermit jest na bardzo dobrej drodzeHermit jest na bardzo dobrej drodzeHermit jest na bardzo dobrej drodzeHermit jest na bardzo dobrej drodzeHermit jest na bardzo dobrej drodzeHermit jest na bardzo dobrej drodzeHermit jest na bardzo dobrej drodzeHermit jest na bardzo dobrej drodzeHermit jest na bardzo dobrej drodzeHermit jest na bardzo dobrej drodze
U mnie na inicjatywę rzucałeś k6, przyznaj się
Co do turlania kośćmi, możesz to robić przed monitorem. Zaufam ci
 
__________________
"Ten, któremu starczy odwagi i wytrwałości, by przez całe życie wpatrywać się w mrok, pierwszy dojrzy w nim przebłysk światła"
Chan
Hermit jest offline  
Stary 23-01-2011, 08:36   #18
Banned
 
Reputacja: 1 Aschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znany
Cytat:
Napisał Takeda
Rzuty wykonałem przed monitorem (jeżeli to wam odpowiada, to tak będę postępował dalej, a jeżeli nie to skorzystam z internetowej kostnicy i będę wklejał linki, by uwiarygodnić decyzję losu )
Może być jak dla mnie. Rzuty w kostnicy są tak samo niesprawdzalne jak przed monitorem (zawsze można rzucać tak długo, aż wypadnie odpowiedni wynik i do tego konkretnego rzutu podać linka).
Więc, IMHO, szkoda zachodu.

Doc: Cóż, nie zakładałem (przepraszam zakładałem - chciałem, aby sprawdzono czy nasze pudełko jest jeszcze nasze), żeby gnomka była z badassów, ale już ma kilka punktów... Doca zaś wykorzysta się przy okazji.


No, panowie - have fun - polowanie na niewidzialną gnomkę...
Wyplanowałem tak trasę i ruchy, aby nie wejść w drogę B4 i B5, którzy technicznie są wcześniej. I skoro "combat mode on" to w zasadzie Nicklach wisi gdzieś w powietrzu pomiędzy ławeczkami


PS:
Nie wiem jak inni, jednak:
Moja propozycja jest taka, aby podawać tylko wynik rzutów, a nie składowe. Po tym jakie są modyfikatory można spokojnie zbudować czyjąś kartę, a to nie jest za dobre (IMHO).
Zamiast Nicklach 7+3=10 było by tylko Nicklach 10. Ja sobie policzę ile GM wyrzucił
Suma również ukryje skrajne wyniki dające kopa w jakąś stronę. Postać w sumie widzi, że pękła cięciwa (albo "frendly fire") a nie to, że komuś wypadła jedynka...
 

Ostatnio edytowane przez Aschaar : 23-01-2011 o 09:21. Powód: PS
Aschaar jest offline  
Stary 23-01-2011, 09:52   #19
Wiedźmin Właściwy
 
Draugdin's Avatar
 
Reputacja: 1 Draugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputację
Rozumiem, że wyniki rzutów na inicjatywę mają nam pomóc w ustaleniu kto w jakiej kolejności reaguje. Czyli kontynuując dalej - kto w jakiej kolejności pisze post prawda?
Jeżeli tak to skąd nagle post Aschaara.
Poprawcie mnie jeżeli czegoś nie zrozumiałem.
 
__________________
There can be only One Draugdin!

We're fools to make war on our brothers in arms.
Draugdin jest offline  
Stary 23-01-2011, 10:07   #20
Banned
 
Reputacja: 1 Aschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znany
Inicjatywa jest od tego, aby ustalić kto, w jakiej kolejności reaguje - TRUE.

Czy w takiej kolejności jak inicjatywa wskaże mamy pisać posty - pytanie do MG. Jeżeli tak to zaczyna rozciągać to turę, bo będziemy wzajemnie na siebie czekać.

Nie ma problemu - mogę skasować tego posta. Tyle, że - IMHO - mechanicznie niczego to nie zmieni.

Z graczy: pierwszy działa Altan (z posta wynika, że wszyscy na początku wstają) - nie sądzę, aby tracił czas na obrót o 180 stopni i wejście na swoje własne siedzenie.
drugi działa Draugdin i - niezależnie co zrobi - na siedzenie Altana nie wejdzie, bo przed nim stoi sam Altan
trzeci działa Nicklach. Wciska się wstającemu Rehbertowi przed nos, wskakuje za plecy Altana na puste miejsce i przeskakuje przez oparcie. Tyle zdąży zrobić w ciągu tury (jest na kratce 3 od góry i 2 od lewej). Po wszystkim postać jest więc "w powietrzu" w sąsiednich miejscach. Z postów wynika, że przedział jest pusty. W tej turze te posunięcia nikomu nie zawadzają (pretensje może mieć Rehbert, którego Nicklach minimalnie przyblokował), ale sorry - inicjatywa jest po stronie Nicklacha.
 
Aschaar jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:21.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172