12-04-2014, 17:23 | #211 |
Reputacja: 1 | No tak, mi chodzi tylko o to że patrząc na poprzednie atrybuty różnych postaci to się lekko nie zgadzają z tymi nowymi. No ale jeśli to nie jest ostateczna wersja no to nie ma co mówić. Poczekam na jakiś szerszy opis tych statsów i konwersji. Ale nie będzie już ządnych innych umiejek? No bo jednak taka broń zasięgowa się różni od broni białej. No ale to będę gadał jak będzie ostateczna wersja |
12-04-2014, 18:04 | #212 |
Reputacja: 1 | Nie mam w tej chwili czasu dokładniej się przyjrzeć, więc na razie krótko dwie uwagi: - Trochę dziwnie wyglądają te atrybuty. Najbardziej rzuca się w oczy Dusza i Serce - jak się poczyta, co właściwie zawierają, to wydają się tożsame. Ogólnie, dobrze by to było skrócić do CUD i może Szczęścia jako osobnej umiejki bez atrybutu, czy jakoś tak (jeśli jest potrzebne - ale ja po prostu rzucałbym procentówką na prawdopodobieństwo. Jak ktoś będzie miał szczęście, to mu wyjdzie w rzutach ) -tak naprawdę wnerwia mnie to 3k20. Wolałbym rzucać jedną kością, te trzy dwudziestki mają sens tylko wtedy, gdy gra się na neuroshimowe segmenty i chce się przekazać graczom, że świat ich nienawidzi - osobiście. Ale to by wymagało daleko posuniętych modyfikacji, a nie kojarzę systemu, który posiadałby odpowiednie cechy, by przyjąć go za podstawę do modyfikacji (np. nawet gdyby uprościć dedeka, to trudno będzie zaimplementować system ran i utrudnień) Może Savage Worlds by się nadało? Właściwie nie czuję jakiejś rewolucji w tym rozwiązaniu, nie licząc wzmocnienia znaczenia intelektualnych atrybutów - co z kolei oznacza, że zostanę magiem? Interesujące, w twojej tabeli Wiedzę mam wysoko, to chyba będzie magia? Trochę dziwnie, ale może łatwiej będzie grać nie-koksami... No dobra, to jednak jest rewolucja.
__________________ Cogito ergo argh...! |
12-04-2014, 18:46 | #213 | |
Reputacja: 1 | W poprzednim odpisie było: Cytat:
Stał się niewidzialny? Czai się pod biurkiem? Patrzy na monitoring? Da się w niego strzelać? Co do mechaniki jestem za tym żeby nie CUDować, tylko rzucać 1k20 i zamiast obecnego systemu ran zrobić normalne HPki, ale ja się na mechanice nie znam, więc tak sobie tylko piszę aby pisać. | |
12-04-2014, 20:11 | #214 |
Reputacja: 1 | Yyy, walnąłem Edytę, bo wygląda na to, że masz rację ,Agape. Tak poza tym, nareszcie przegoniłem cię z reputką. Długo czekałem na ten dzień :P Jak walniemy zwykłe hapeki, to cały dotychczasowy balans w pizdu. Trzeba będzie zmienić ceny i efekty potów, statystyki broni całkowicie, wogóle wszystko. Nie wiem czy to nie za dużo. Ale w razie czego można by zastosować uproszczone dedeki, maja tą zaletę, że mają opracowane manewry i "sztuczki" do wykupienia. Trza by było tylko dostosować cennik w pd jeszcze.
__________________ Cogito ergo argh...! Ostatnio edytowane przez Someirhle : 12-04-2014 o 20:21. |
12-04-2014, 23:17 | #215 |
Reputacja: 1 | To już chyba kolejny raz nie mamy ani kompletu dekli, ani odpisu. Zła mana.
__________________ Cogito ergo argh...! |
13-04-2014, 17:46 | #216 |
Reputacja: 1 | Jeśli mam być szczery to mnie mechanika nie obchodzi, jak mi mówisz ze trafiam to ci wierze, jak mówisz że nie trafiam to też więc ja w tabelce sprawdzam tylko jak stoje z hajsem i ranami i pdkami a to skąd sie to bierze (mechanicznie to mnie trąca:P) |
13-04-2014, 18:59 | #217 |
Reputacja: 1 | Jestem tego samego zdania. Poza tym zostawiłbym to, że jak ktoś zginie to dalej jest sobą tylko ma nowy numerek. Jakieś amulety autopowrotu albo coś. |
14-04-2014, 03:57 | #218 |
Reputacja: 1 | Zmiana tożsamości jest trochę bez sensu, bo się traci stare wątki i informacje. Trochę głupio za każdym respawnem od nowa wszystko obczajać fabularnie postacią... Udziałowcy, bierzcie loot, bo nam Kazik chce podpierdolić. Edit: Patrzę w mechanikę i brakuje mi rozpiski, co za co właściwie DOKŁADNIE odpowiada. Bardzo bym i się przydała, to przetworzyłbym sobie postać. Mam wrażenie że konwersja średnio się udała, ale miałeś ośmiu graczy do obskoczenia, więc nic dziwnego. Nie proponuje już żadnych zmian, bo się nam odpisy rozlatują już zupełnie. Jak będzie coś nie tak, to chyba lepiej będzie jak rozdasz bonusy po cichu, albo osłabisz wyzwania, ale grzebanie w mechanice jednak nie jest dobre. Kurde, brakuje mi dobrego powodu, żeby wrzucić w Serce. Teraz tam się zrobił dump stat. Ale może i dobrze, ostatecznie to przygodówka jest, więc to chyba naturalne, że dyplomacja schodzi na dalszy plan. BETA NOWEGO KP CIAŁO 17 UMYSŁ 17 DUSZA 11 SERCE 3 Przy założeniu że wybrałem pakiet, nie sztuczkę (co zwiększa efektywną wartość punktową o 5pkt, skoro sztuczka i tak się nie przydaje dopóki nie zdam własnego testu...). Wersja ostateczna będzie, jak będzie rozpiska co za co dokładnie odpowiada (np. nie jestem pewien tak wysokiej siły i tak niskiego sprytu).
__________________ Cogito ergo argh...! Ostatnio edytowane przez Someirhle : 14-04-2014 o 05:32. |
14-04-2014, 10:51 | #219 |
Reputacja: 1 | Pozmieniam Inneth statystyki kiedy dowiem się za co odpowiadają poszczególne elementy. W jakich sytuacjach będzie testowana atrakcyjność? Kiedy przyda się charakter, a kiedy charyzma? Itd. itp. I co z umiejkami, które wybrałam zamiast neurosztuczki? P.S. Co z +1 do atrybutu wynikającym z pochodzenia? Ostatnio edytowane przez Agape : 14-04-2014 o 11:17. |
15-04-2014, 11:17 | #220 |
Reputacja: 1 | Czy te kulki to łamiszczęki? |