15-03-2014, 23:18 | #21 |
Reputacja: 1 | Ogólnie jak chcecie to mogę zmniejszyć ilość pokazanej mechaniki w odpisie. Będzie chyba czytelniejszy. Plus te liczniki nie są po kolei. |
15-03-2014, 23:27 | #22 |
Reputacja: 1 | Mnie się mechanika podoba. Liczniki trochę mniej, ale nie mam pomysłu co z nimi zrobić, żeby sobie do nich nie utrudniać dostepu, więc chyba niech zostaną...
__________________ Cogito ergo argh...! |
15-03-2014, 23:29 | #23 |
Reputacja: 1 | Za szkieleta łucznika jest 6PD? Są gdzieś jeszxcze jakieś? a i jak jest z tą koncentracją żeby czary waliły "nawet do dwóch ciężkich" ? Anonim używaj [ spoiler2=cokolwiek]blablabla[/spoiler2] do poukrywania wszystkich mechanik i tabelek, będzie czytelniej. Ostatnio edytowane przez Demoon : 15-03-2014 o 23:40. |
16-03-2014, 17:48 | #24 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
| |
16-03-2014, 21:21 | #25 |
Reputacja: 1 | Wolałbym bez spoilerów, bo misięniewyświetlają dobrze :/ O której w sumiemamy umowny koniecdoby odpisowej? Bo nie wiem do której muszę napisać. Edit: W tabelce nie wiedzieć czemu mam 3, zamiast 4 złociszy (jak wynika z odpisu). Ciekawi mnie, jaka jest formuła w kolumnie "suma" forsy. Dodatkowo, protestuję przeciwko magom, którzy mogą nas napierniczać for free, bo mają aoe.
__________________ Cogito ergo argh...! Ostatnio edytowane przez Someirhle : 16-03-2014 o 21:38. |
16-03-2014, 22:24 | #26 |
Reputacja: 1 | W tabelkach także przydałaby się informacja o ranach. Edit: o, już jest Druga sprawa, to dołączam się do protestu.
__________________ Jaka, sądzisz, jest biblia cygańska? Niepisana, wędrowna, wróżebna. Naszeptała ją babom noc srebrna, Naświetliła luna świętojańska. Ostatnio edytowane przez Cold : 16-03-2014 o 22:34. |
16-03-2014, 22:36 | #27 | |
Reputacja: 1 | O ranach będzie tak jak wcześniej było. Tym razem dodałem tabelkę z ranami. Bykowi zamieniły się 3 Lekkie w ciężką. Gdyby Mbutu nie skorzystał z eliksiru to by miał już Krytyczną. Cytat:
Prawda, już poprawiłem w swojej tabelce ten złocisz. Zeedytuje odpis jutro. Przelicznik jest prosty: 1 Cz = 10 Zł = 100 S = 1000 Gr. W ogóle w grze są rodzaje monet, żeby było zabawnie, gdy nie będą mogli w sklepie wydać reszty. Monety mają swoją wagę, ale jeszcze jej nie ustaliłem, żeby pasowało z innymi regułami ekwipunku. Tak, to z czarodziejami jest niedobre, choć zabawne. Mam już regułę, która sprawi, że to nie będzie za "free". Pojawi się ona, gdy następnym razem jakiś "przyjacielski czar" da komuś w tyłek. A żeby nie było tajemnicy to takie obrażenia zostaną podzielone między tego co dostał przypadkowo i czarownika Przykłady: I. Wojownik obrywa Kulą Ognia. Normalnie dostałby 1C. Zamiast tego to wygląda tak: Wojownik otrzymuje 1L i 1D Czarownik otrzymuje 1L i 1D II. Wojownik1 i Wojownik2 obrywają Piorunem. Normalnie dostaliby po 1C. Zamiast tego to wygląda tak: Wojownik1 otrzymuje 1L i 1D Wojownik2 otrzymuje 1L i 1D Czarownik otrzymuje 2L i 2D Ostatnio edytowane przez Anonim : 16-03-2014 o 22:39. | |
16-03-2014, 23:01 | #28 |
Reputacja: 1 | Ekhm! Mógłby się do mnie kopnąć ktoś z heal'em? Tankowanie grupy szkieletów w pojedynkę nie jest łatwe, szczególnie jak jeszcze mag sabotuje wysiłki tankującego. :P |
17-03-2014, 11:00 | #29 |
Reputacja: 1 | Trochę lepiej, ale wciąż czarownik może w dogodnym dla siebie momencie "przypadkowo" zabić rannego przeważnie tanka, samemu przyjmując ranę na klate.
__________________ Cogito ergo argh...! |
17-03-2014, 13:01 | #30 |
Reputacja: 1 | Ja niby heal mam, ale z tego co rozumiem to nie ma jak go użyć :P |