|
Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
31-05-2013, 17:48 | #71 |
Reputacja: 1 | Wykupuję Wybuchających Gnijących. Dwóch wysyłam by ubili człowieka co mi wyrżnął moje ofiary. Znów przywołuję zwiadowce i wysyłam go do bloku czwartego aby nastraszył gnojka co grozi wysadzeniem bloku. Opcja A) Jeśli człowiek wysadzi blok w powietrze: Latam wysoko po niebie bombardując wrogów Wybuchającymi Gnijącymi. Żniwiarza wysyłam by ubił salamandrę Zombietara. Opcja B) Jeśli człowiek blefował, albo z jakiegoś innego powodu nie wysadzi bloku: Wciąż latam po niebie bawiąc się w bombowiec Wysyłam żniwiarza by wysadził ładunkui Opcja C) Człowiek nie wysadzi, a żniwiarz jest zbyt głupi by to zrobić: Żniwiarz ubija salamandrę, a ja lecę do kolesia i wysadzam ładunki, jeśli trzeba to z pomocą przywołanego Gniącego. Ostatnio edytowane przez Arvelus : 31-05-2013 o 23:37. |
31-05-2013, 18:15 | #72 |
Reputacja: 1 | Ponury15 Necro3 Shade warknął na ludzi i kazał armii wycofać się z bloku na pewną odległość w dość głośny sposób by ludzie to odnotowali, a sam z jednym zwykłym truposzem chowa się. -Więc masz ładunki wybuchowe człowieczku? -Pomyślał Władca. Używa Krzyku i nieśmiertelności. Jeśli akcja wyjdzie nowym sługom każe zniszczyć zarozumialca i barykadę. Jeśli nie używa na słudze terroryzmu i każe mu rozbić głowę na barykadzie. Ponury Zabójca na Harona, odsyła też jego Ducha Zwiadowce by nieco uprzykrzyć mu życie.
__________________ "If you want to make God laugh, tell him about your plans." |
31-05-2013, 19:54 | #73 |
Reputacja: 1 | Namierzam ścianę nośną budynku. Kiedy już to uczynię przyglądam się jaszczurom. Kiedy staną w grupie strzelam w w nie z plazmy, aby wybuchły (bo mają kamikaze) Potem wypalam kolejną kulę plazmy, aby przebiła się przez ściany i uszkodziła tą nośną. Powtarzam czynność, zmieniając pozycję, aby mnie pomagierzy Shayta nie dorwali. |
31-05-2013, 20:21 | #74 |
Reputacja: 1 | Entomagia 5 Sługonatchniony 5 Przywołuję entów do pomocy, kieruję się na Bibliotekę i przychodnię przemieniając po drodze wszystkich napotkanych ludzi. Uzbrojonych paraliżuję albo przemieniam myślą. Upiorny zabójca na Harona.
__________________ Pływał raz po morzu kucharz w rękach praktyk był onana a załoga się dziwiła skąd w kawie śmietana |
31-05-2013, 20:36 | #75 |
Reputacja: 1 | Ponury 6 Najważniejsze, by przemienić strażaków i osoby zajmujące się wozem strażackim. Więc Myślozabójstwo i Myślośmierć na obsługę obu samochodów. Paraliżującym śmiechem przemieniam antyterrorystów (pół przy jednej grupce, pół przy drugiej, no chyba że trzeba jeszcze strażaków, bo oni wciąż priorytetem). Przemienieni strażacy, niech przemieniają antyterrorystów i tak dalej efektem domina. Salamandrę przyzywam do siebie, niech nie atakuje już Tomka. Ognika też do mnie. Przyzywam Ponurego Obrońcę, by nas chronił przed ewentualnym Zabójcą (a jak nie nadleci, to po postu nas chronił). No i lecę przemieniać i pomagać wybijać tych, którzy jeszcze jakimś cudem żyją (zaczynam od wozu, który już był. Kończę na tym co nadjechał). Utrzymują Ogniobroń. Pojawiam Dynamit. Z jednego z przemienionych (zwykłego sługi) tworzę mózgtajl, a innego trupa zjadam dzięki mocy padliny. Jeśli byłbym w jakimś zagrożeniu większym (kończące się PW), to używam katatonii. Ale mam nadzieję, że nie będą musiał. Ostatnio edytowane przez AJT : 31-05-2013 o 20:39. |
31-05-2013, 22:00 | #76 |
Reputacja: 1 | Biorę przywołanie gnijącego wybuchającego. Podlatuje jakieś 5 metrów nad Zombietara, przyzywam koło siebie swoich nowych sługów tak żeby spadli mu na głowę, ogary mają go atakować, a ja tym czasem mam nadzieję, że pięć wybuchów zrobi swoje, samemu uciekając gdzieś 50 metrów nad ziemię. |
31-05-2013, 22:22 | #77 |
Reputacja: 1 | Pyro 10 (Ognioodporność) Poza powyższymi akcjami bronię się następująco przed Tomkiem: Tworzę mgłę, która zaczyna się na wysokości dwóch metrów i idzie wzwyż. Zaczyna się ona obejmując Suppa i conajmiej przestrzeń nad którą będę działał (a im więcej dalej, tym lepiej). Ognik, niech leci wzwyż, a jak zobaczy Tomka, to kulą ognia w niego. Potem niech wraca w mgłę. W Ogara, jak się pojawi, rzucam dynamitem. Reszta bez zmian, czyli zamierzony atak na ludzi i Ponury czekający na wrogiego Ponurego. No chyba, że Tomek zejdzie pod mgłę, no to wtedy całe siły ( w tym moja kula ognia i dynamity) na niego. Ostatnio edytowane przez AJT : 01-06-2013 o 12:51. |
01-06-2013, 11:13 | #78 |
Reputacja: 1 | Skok 1 Jaszczery mają szarżować na Arniego, dobiegając do niego w jak największych od siebie odległościach. Żeby nie mógł wybić ich wszystkich na raz stojących w jednej grupie, tylko musiał obracać się to w jedną, to w drugą stronę. Jeśli dojdzie do uszkodzenia ściany nośnej budynku albo sytuacja okaże się naprawdę nieciekawa, Shayt ucieka przez pierwszą lepszą szparę na zewnątrz. Jeżeli nie, staje do walki razem z jaszczurkami, uważając jednak na eksplozje. Mutuje ogon w coś długiego i ostrego i dąży do obcięcia rąk mechanicznego znajomego albo uszkodzenia jego broni. Jeśli jest to niemożliwe, to tworzy z nich broń obuchową i okłada go po głowie, aby zniszczyć receptory wzrokowe. W niebezpiecznych momentach odskakuje na boki. Powinien być od niego znacznie zwinniejszy, toteż uniemożliwi mu przyjęcie odpowiedniej pozycji. |
01-06-2013, 11:25 | #79 |
Reputacja: 1 | Jeżeli jaszczury się na mnie rzucą, oddalam się i unikam. Jak doskoczy to mnie Shayt wysuwam piły i napierdzielam go. Użynając to i owo. Jak doskoczy któraś z jego jaszczurek odsuwam się i morduję ją tuż przy Shayt'chu aby posmakował trochę swoich sług. Jeżeli sytuacja będzie nieciekawa (PŻ spadają do 10 lub okolice) używam modułu naprawczego. Jeżeli nie będę miał przewagi po krótkiej walce to uciekam. |
02-06-2013, 11:53 | #80 |
Reputacja: 1 | Odpis 9 Sojusze: Antymięsny Triumwirat Twardzieli ATT: Arni, Haron, Tomek Panowie Władcy: Shade, Lecter, Zombietar Segment 1: 1. Haron atakuje człowieka na stacji dwoma Wybuchającymi Gnilnymi. Wysyła Ducha i Żniwiarza. 2. Słudzy Shada wylegają przed Blok 4. Shade z jednym sługą zostają. 3. Arni namierza ścianę nośną i raz strzela do jaszczerów wciąż stojąc w drzwiach szkoły. 4. Lecter jest na spokojnym żywobraniu. Wysyła Ponurego na Harona. 5. Zombietar przemienia ludzi przy wschodnim krańcu drogi biegnąc w ich kierunku i omijając strumień wody. To 10 Antyterrorystów (strzelcy z pistoletami maszynowymi) i 5 Strażaków (Pałkarze odporni na Ogień i Wodę). Strażacy potrafią kontrolować sikawkę wozu strażackiego. Przywołuje do siebie Salamandrę i Ognika. I przywołuje Ponurego Obrońcę. Zjada trochę padliny. 6. Tomek pojawia się nad Zombietarem i tworzy Wybuchających Gnilnych. 7. Shayt stoi na schodach posyłając do boju swoje jaszczery. Segment 2: 1. Haron niszczy człowieka zużywając wszystkich gnilnych. Tamten bronił się koktajlami mołotowa i paląc papierosy odnawiał sobie żywotność mimo tego, że dwa pierwsze wybuchy oderwały mu nogę z większością brzucha. Haron otrzymuje 25 dusz, które jednocześnie podwyższają mu aktualne i maksymalne PŻ o 3. 2. Ponury Żniwarz Lectera trafia w Harona zabierając mu 5 PŻ. Haronowi pozostaje 1. 3. Shade używa krzyku, gdy orientuje się, że muzyka skończyła się, gdy pierwszy raz wszedł do budynku - muzyka grała na parterze zagłuszając krzyki i burdy. Człowiek z bombą nie przemienił się, a zmarł choć Shade nie zyskał za niego dodatkowych PW. Shade zyskał 30 PW na przemienionych krzykiem. 4. Ponury Żniwiarz Harona nadleciał i uderzył w zwłoki Bombermana na 2 piętrze Blok 4. To aktywowało bombę i Shade stracił wszystkie najnowsze sługi, ale przetrwał dzięki mocy Nieśmiertelności. 5. Lecter wesoło kontynuuje żywobranie. Zdjął swój Cylinder i wypadł z niego bukiet kwiatów. A potem królik. I następny królik. Zjadł królika, ale nie dodało mu to żywotności. Nie mógł też ich przemienić w żywe trupy... ani kontrolować. Ale w każdym razie może wyczarować teraz setki królików i bukietów kwiatów. 6. Zombietar tworzy mgłę 2 metry nad ziemią obejmującą prostokąt od SuppaMarket do północno-wschodniej granicy. Spadają na niego Wybuchający Gnijący od Tomka. Dwóch z nich go dopada i eksploduje. Wybuch wytwarza wystarczającą siłę wiatru, żeby przeciąć go na dwie części - od brzucha w górę i od brzucha w dół. Tym czasem Ogary wpadają na Salamandrę. Tomek obrywa kulą ognia od Ognika. 7. Arni strzela w jaszczery. Szkoła ekploduje. Shayt wyskakuje przez okno. Segment 3 (stop klatka): 1. Wszyscy: Blok 5 i 6 to w większości gruzy, gdy eksplozje w pobliżu klatek schodowych rozerwały te bloki na dwie części. Blok 4 to wyłącznie gruzy po niedawnej eksplozji. Dodatkowo to co zostało z Bloku 4 płonie. Po restaraucji niemal nie ma śladu, a cysterna na skrzyżowaniu wciąż płonie razem z samochodami tam się znajdującymi. 2. Wszyscy:Na wschodniej granicy planszy, na ulicy stoi wóz strażacki i dwa samochody antyterrorystów. Ich załoga jest martwa, ale rusza się - są sługami Zombietara. 3. Wszyscy:Na północnej, południowej i zachodniej podobne ekipy wjechały. 4. Słudzy Shada i Lectera są ostrzeliwani przez ekipę z zachodu i dodatkowo straż pożarna zmierza w ich kierunku, żeby ich oblać wodą. Ludzie chyba wiedzą, że wodą da się zgładzić żywe trupy. Dodatkowo ekipa z południa działajac przy samej granicy mgły również strzela w ekipę Shada. Straty Shada i Lectera nie są wliczone z tego pierwszego ataku i będą dopiero w kolejnej kolejce. Obaj mają chwilę na reakcję. Lecter jest zasłonięty od tych z południa przez budynek Przychodni. 5. Lecter na całym tym żywobraniu stracił 20 sług, a zyskał 49. Bibliofil to żywy trup, który może wyczarowywać kostiumy imitujące postacie z książek (i komiksów) i masowo przebierać w nie wszystkie sługi. 1 Bibliofil może przebrać 30 sług. 6. Shayt widząc we mgle widzisz północną ekipę ludzi, którzy z kolei bardziej interesują się Zombietarem (ulica, na której są ludzie nie jest we mgle - mgła kończy się z końcem parku, a potem zaczyna za ulicą, ale dopiero na wysokości 2 metrów i w zwyż, a nie w dół przecząc zasadom meteorologii). Dwóch jaszczerów uratowało się z eksplozji (to znaczy - wykluli się dopiero teraz i nie zginęli jak ich pobratymcy). 7. Arni doznał poważnych obrażeń. Naprawa nie pomogła mu tak bardzo jak tego chciał. Niestety jaszczery były zbyt blisko. Leży teraz na granicy parku przy Bloku 1 i 2. 8. Shayt i Arni obserwują jak mgła wokół szkoły znika będąc wsysana przez gruzy szkoły. Zanim jednak zniknie minie trochę czasu. Obaj dostają po 20 PW zdobywając też osiągnięcie "Ekstremalny Nieuk - wysadź szkołę w powietrze". 9. Haron jest niewidzialny nad armiami Lectera i Shada. 10. Ogary Tomka i Salamandra Zombietara na wzajem wykończyli się. 11. Zombietar zaszachował Tomka. Z uwagi na to, że atak trwa Tomek wciąż jest widoczny. Obok niego we mgle jest Ognik, który go namierza. Lecąc w dół spowoduje nadzianie się na kulę ognia Zombietara. Tomek ma lekką przewagę szybkości nad Ognikiem, ale chyba nie chce dostać kulą ognia w plecy? 12. Zombietar trzyma w pogotowiu mózgtajl i dynamit, ale w tym momencie ważniejsze było trzymanie rąk, żeby kulą ognia trafić Tomka. Nadszedł czas ostatecznie rozstrzygnąć ten pojedynek. Superszybkość Tomka kontra wszystkie inne plusy Zombietara. |