Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Inne > Archiwum sesji z działu Inne
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 18-06-2013, 00:16   #11
 
JPCannon's Avatar
 
Reputacja: 1 JPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputację
codex bierzesz najnowszy poza 6stką, bo 6stka jest dopasowana do nowej edycji. Jeśli zaś chodzi o pola, to zmiana na hexy to nie problem i mi to bez różnicy. Jeśli jednak chodzi o 5 stóp to nie rozumiem. W roll20 w ustawieniu planszy zmieniasz ile ma się wyświetlać na linijce po zaznaczeniu sąsiedniego pola, czyt. ile stóp to pole. W ustawieniach wpisujesz, że 1 stopa = 1 cal i nie ma żadnego problemu. Ja tak ustawiam miarkę, bo dzięki temu będzie można jasno określić odległości wbudowanym w roll20 narzędziem, wystarczy uruchomić linijkę i przeciągnąć od pola na którym stoi jednostka do celu, a jak jest ustawienie 1 na 1 to miarka świetnie wyliczy ile pól/cali czy jak to będziemy zwać cel jest od Ciebie. Jeśli chodziło o problem, że 5stóp domyślnie w programie to jedno pole, to można to dowolnie zmieniać w ustawieniach sesji, także nie jest to problemem. Jeśli zaś chodzi o hexy to jestem za bo będzie jeszcze wyraźniej widać w którym kierunku odwrócona jest figurka. Jak będę miał lepszy dostęp do neta (piszę z autokaru) to zaktualizuje mapkę.

Zrobiłem w ramach małej prezentacji trzy przykładowe opcje jak może działać plansza w roll20. Dodałem też widok menu planszy. Widać tam wszystko co można poustawiać. Od rozmiaru stołu, przez rodzaj kratki, aż po jej grubość i mgłę wojny. Wystarczy ugadać która kratka najbardziej wam pasuje. Mi się wydaje, że ostatnia będzie najlepsza. Minus z hexa jest taki, że linijka wyłapuje takie wartości jak 6.2 ft, 3.5 ft itp, jednak jeśli ustali się, że po prostu jak masz limit ruchu do 6 to możesz stanąć na polu 5.8ft ale już 6.2 nie Oczywiście w menu mona też ustawić czy to mają być stopy, cm czy co kolwiek innego, ale to tylko literki bo i tak ustala się, że np jedno pole to 1cm/ft/km bez znaczenia, bo my i tak traktujemy to jako cale.









Rozpiskę wrzucę jutro rano bo już ją spisałem, ale dokładam obrazki jeszcze

I na deser jeszcze jak dzielny tau niszczy bezsilnego orka jeśli ktoś będzie grał orkami to bez urazy Oczywiście w samej grze nie przewiduje malowania pocisków Chyba, że komuś się chce.
 
__________________
"Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego"

Ostatnio edytowane przez JPCannon : 18-06-2013 o 00:26.
JPCannon jest offline  
Stary 18-06-2013, 09:49   #12
 
JPCannon's Avatar
 
Reputacja: 1 JPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputację
Nie łącze postów żeby było widać rozpiskę wyraźnie

Moja armia Tau:

[media]http://www.youtube.com/watch?v=c7pTparbj0c[/media]



1 oddział:
Shas`o Commander = 75pt WS:4 BS:5 S:5 T:4 W:4 I:3 A:4 LD:10 SV:3+(4+od osłony)

Wykupione:
WG drone controler = 0pt

WG shield drone = 15pt WS:2 BS:2 S:3 T:4 W:1 I:4 A:1 LD:n/a SV:3+ (4+od osłony)

WG Marker drone = 30pt WS:2 BS:2(3) S:3 T:3 W:1 I:4 A:1 LD:n/a SV:4+
WG Multi tracker = 5pt (pozwala używać 2 broni naraz)
WP Airbusting fragmentation projector = 20pt ZAS:18 S:4 AP:5 assault1 duży wzornik wybuchu, bez bonusów za osłonę terenową.
WP Burst cannon = 12pt twin-linked ZAS:18 S:5 AP:5 assault3
WP Missile pod = 18pt twin=linked ZAS:36 S:7 AP:4 assault 2

Uwagi:
XV8 battlesuit - daje Acute Sense, Deep strike, Jet pack i można strzelać z rapid fire jak by się nie poruszało, nawet po ruchu.
Do 3 dodatkowych broni trzeba dokupić
max 100punktów na Wargear(WG) dodatkowo
(WP) - Weapons

W sumie 175pt


2 oddziały po 6 figurek:
Firewarrior = 10pt za model +10 za dowódce (70pt)
Shasl`la (normalny) = 10pt za model WS:2 BS:3 S:3 T:3 W:1 I:2 A:1 LD:7 SV:4+
http://images.wikia.com/warhammer40k/images/9/9b/Tau_Firewarrior.th.jpg[/img]
Shas`ui (dowódca oddziału) = +10pt jedna figurka
WS:2 BS:3 S:3 T:3 W:1 I:2 A:1 LD:8 SV:4+
Pulse Rifle zas:30 S:5 AP:5 Rapid-fire
Photon grandaes +1pt za model = 6pt (szarżująca jednostka nie dostaje bonusu od szarży)
Drone controler = 0pt
Shield Drone = 15pt (30pt) WS:2 BS:2 S:3 T:3 W:1 I:4 A:1 LD:n/a SV:4+ (4+od osłony)
Marker drone = 30pt (60pt) WS:2 BS:2(3) S:3 T:3 W:1 I:4 A:1 LD:n/a SV:4+
markerlight = 10pt

Razem 121pt czyli x2 = 242pt


1 oddział po 3 modele:
XV88 = 80pt za model (3x = 240) WS:2 BS:3(4) S:5 T:4 W:2 I:2 A:2 LD:8 SV:2+

Twin linked Rile gun ZAS:72 S:10 AP:1 Heavy 1
Smart Missle system ZAS:24 S:5 AP5 Heavy 4

Targeting array x3 = 30pt (zwiększa BS o +1)
Jeden model jest dowódcą = +5pt wzamian 1 wargear:
HW drone controller = 0pt
Shield drone = 15pt WS:2 BS:2 S:3 T:4 W:1 I:4 A:1 LD:n/a SV:2+ (4+od osłony)

Razem 290pt


1 oddział:
3xsniper drone = 80pt WS:2 BS:3(4) S:3 T:3 W:1 I:2 A:1 LD:8 SV:4+

obsługa = WS:2 BS:2(3) S:3 T:3 W:1 I:4 A:1 LD:7 SV:4+

Obsługujący posiada Pulse Pistol Zas:12 S:5 AP:5 Pistol
Każdy drone posiada rile rifle ZAS:36 S:6 AP:4

Uwagi:
Jednostka nie może przejmować punktów. Nie jeste jednostką “punktującą”.
Każda sonda ma stealth field generator, targeting array i target lock (wybieranie celów w oddziale)
Obsługa posiada Networked Markerlight

Razem 80pt


1 oddział po 3:
3xXV15 -zwiad = 30pt za model (90pt w sumie) WS:2 BS:3(1ma4) S:4 T:3 W:1 I:2 A:2 LD:8 SV:3+

Shasavre = +5pt tylko jeden model na oddział WS:3 BS:3(4) S:4 T:3 W:1 I:3 A:2 LD:8 SV:3+
Jump pack(jet pack)
burst cannon Zas:18 S:5 AP:5 Assault 3
stealth armor z stealt field generator Acute sense i deep strike. Posiadają opcję infiltracji.

Wykupione:
1xmarkerlight dla Shasavre = 10pt
1x fusion blaster zamiast burst cannon = 2pt Posiada dowódca ZAS.12 S.8 AP1 Assault 1 Melta
1x drone controler = 0pt
1x Marker drone = 30pt WS:2 BS:2(3) S:3 T:3 W:1 I:4 A:1 LD:n/a SV:4+
1x Shield drone = 15pt WS:2 BS:2 S:3 T:4 W:1 I:4 A:1 LD:n/a SV:3+ (4+od osłony)
2xTargeting Array = (2x10=20pt) +1BS
Jeden model jest dowódcą = +5pt wzamian 1 wargear:
HW Target lock 5pt (pozwala wybierać cel w oddziale)

W sumie na 184pt

Koszt całej armii: 971

Uwagi:
Stealth field: Gdy strzelasz do takiej jednostki musisz wpierw rzucić 2k6 jak przy walce w nocy by

sprawdzić czy dany oddział widzi takową jednostkę. Do tego Przy rzutach na atak obszarowy, kość

kierunkowa znosi pociski o dodatkowe k6.

Markerlight:
Strzela się z niego jak z broni. Zamiast obrażeń oznacza się trafioną jednostkę markerem. Taki marker

token daje różne opcję:
1.Można wystrzelić tzw. seeker missle (nie posiadam)
2.Jednostki strzelające do takiego oddziału mają bonus +1BS. Bonus może się kumulować z różnych markerów

ale tylko do max BS5
3.Żeby automatycznie zdać test "Priorytetu celu" (Zasada ta nie istnieje już w 5tej edycji, ale

zamieszczam dla jasnosci jakby ktoś czytał kodeks Tau
4.Można olać zasadę obliczania widoczności walcząc w nocy (walczymy w dzień więc to bez znaczenia)
5.Dają modyfikator -1 do ostrzeliwanej jednostki w razie testu pinningu (przygwożdżenia o ile dobrze

pamiętam polską nazwę). Bonus ten może się kumulować bez ograniczeń.(Nie posiadam broni potrafiącej

przygważdżać, więc bez znaczenia)
6.Pozwala na dodanie kary dla celu do testów osłony terenowej o -1. Bonus ten może się kumulować bez

ograniczeń.

Jak łatwo zauważyć, w moim przypadku sens będą miały tylko opcje 2 i 6.

Polecam przy robieniu rozpiski trzymać się schematu:
0.Obrazek jaki będzie jako token
1.Ilość oddziałów i ich liczebność
2.Nazwa i statystyki jednostek w oddziale
3.Ekwipunek i broń konkretnych jednstek z krótkim opisem
4.Dokupiony ekwipunek z krótkim opisem
5.Uwagi i zasady specjalne
6.Koszt całkowity (do poszczególnych elementów dopisujemy koszt konkretnej rzeczy np. "Firewarrior = (12pt.) Statystyki" lub podobnie)


Wrzuć swoją rozpiskę Wnerwik i możemy zaczynać Starałem się by plansza była symetryczna, więc mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko, że się już rozstawię. Rzućmy też od razu o to kto zaczyna:

Mój rzut: 3 (rzut k6 z komentarzem)
 
__________________
"Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego"

Ostatnio edytowane przez JPCannon : 21-06-2013 o 09:33.
JPCannon jest offline  
Stary 18-06-2013, 12:09   #13
 
JPCannon's Avatar
 
Reputacja: 1 JPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputację
Ok okazało się, że wszystkie znaczniki są dostępne w roll20. Oczywiście trzeba je odpowiednio dopasować rozmiarem. Mam więc prośbę do was, oceńcie czy takie rozmiary są ok, czy któryś z nich powinien być większy, mniejszy, krótszy, węższy?



PS.Musimy jednak grać na kratkach bo przy hexach byłby okropny problem z przemieszczaniem jednostek. Trzeba by mierzyć dystans za każdym razem dla każdej jednostki i zapamiętywać dokąd może dojść. Tak można zmieżyć dystans dla jednej jednostki, zaznaczyć całą grupę i przesuwając jedną w odpowiednie miejsce, reszta też przejdzie tyle ile trzeba.
 
__________________
"Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego"

Ostatnio edytowane przez JPCannon : 21-06-2013 o 09:33.
JPCannon jest offline  
Stary 18-06-2013, 12:57   #14
 
Darth's Avatar
 
Reputacja: 1 Darth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłość
Znaczniki mają średnicę odpowiednio 3 i 5 cali. Biorąc pod uwagę że przyjmujemy iż jedna kratka to jeden cal, uważam że powinniśmy zwiększyć znaczniki do 5x5 i 3x3 odpowiednio. Tak by było w zgodzie z zasadami.
 
__________________
Najczęstszy ludzki błąd - nie przewidzieć burzy w piękny czas.
Niccolo Machiavelli
Darth jest offline  
Stary 18-06-2013, 15:38   #15
 
JPCannon's Avatar
 
Reputacja: 1 JPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputację
a znacznik zionięcia? Ile ma cali na szerokość i długość? Nie mogłem znaleźć takiej informacji.

Aktualnie znaczniki wyglądają tak:

Brakuje mi tylko info o tym ile ma znacznik zionięcia.
 
__________________
"Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego"

Ostatnio edytowane przez JPCannon : 21-06-2013 o 09:34.
JPCannon jest offline  
Stary 20-06-2013, 08:42   #16
 
JPCannon's Avatar
 
Reputacja: 1 JPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputację
Zgodnie z sugestią Wnerwika poprawiłem mapę by linie rozstawienia i punktacji były z góry na dół a nie na skos
 
__________________
"Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego"
JPCannon jest offline  
Stary 20-06-2013, 09:44   #17
 
Darth's Avatar
 
Reputacja: 1 Darth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłość
Okej, to tu idzie moja rozpiska.

Company Command Squad 50pt



Company Commander WS:4 BS:4 S:3 T:3 W:3 I:3 A:3 LD:9 SV:+4

Commander ma wykupionego Boltguna 2pt oraz posiada refractor field czyli +5 invulnerable safe.



Cztery modele weterenów WS:3 BS:4 S:3 T:3 W:1 I:3 A:1 LD:7 SV:+4

Weterani mają wykupione:



Medi-pack 30pt



Vox-caster 5 pt



Regimental Standard 15pt

Meltagun 10 pt



Do tego wykupiony zostaje Master of Ordnance 30pt WS:3 BS:4 S:3 T:3 W:1 I:3 A:1 LD:7 SV:+4

wyposażony w Las-pistol i broń do walki wręcz.

Cała drużyna otrzymuje Carapace Armour 30pt.

Łącznie: 162 punkty.

Dwie drużyny weteranów, po dziesięć modeli każda.



8 standardowych weteranów WS:3 BS:4 S:3 T:3 W:1 I:3 A:1 LD:7 SV:+4



1 weteran z voxem 5pt



1 sierżant weteran z wykupionym bolt pistolem 2pt. WS:3 BS:4 S:3 T:3 W:1 I:3 A:2 LD:8 SV:+4

Grenadier doctrine, daje im Carapace Armor 30 pt

cena za oddział: 107pt. Cena za dwa 214pt.



Leman Russ Vanquisher BS:3 Armour: F:14 S:13 R:10

Sponsons heavy bolter 20pt

Extra armour 15pt

łącznie: 190pt



Leman Russ Executioner BS:3 Armour: F:14 S:13 R:11

Sponsons Plasma Cannons 40pt

Extra armour 15pt

Razem: 245pt



Wyrzutnia rakiet Manticore BS:3 Armour: F:12 S:10 R:10

Camo netting: 30pt

łącznie: 190pt

Cała armia: 1002pt.

Wieczorem dopiszę statystyki poszczególnych broni, dodam opisy zdolności specjalnych i ogólnie dokończę.
 
__________________
Najczęstszy ludzki błąd - nie przewidzieć burzy w piękny czas.
Niccolo Machiavelli

Ostatnio edytowane przez JPCannon : 21-06-2013 o 09:35.
Darth jest offline  
Stary 20-06-2013, 23:14   #18
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
Aktualnie jestem na etapie tworzenia rozpiski.

Mam kilka pytań, które zadałem już Darthowi na gg, ale uznałem, że jestem niecierpliwy : P
pytanie 1:
nie wszystkie jednostki posiadają bazowo broń do walki wręcz, co się dzieje kiedy są zmuszone do walki w zwarciu?

2) Instant death zabija od razu, po teście zranienia, czy dopuszczalne są rzuty na armor i invulnerable save'a?

3) Jak wykonamy rzut kością rozrzutu?
Mój pomysł: rzut k6, na 1 lub 2 / 5 lub 6 mamy HIT!
W innym wypadku wykonujemy rzut k360 (kostnica ma taką możliwość) i określa on odchył od pionu w stopniach (oczywiście zgodnie z zegarem).


EDIT:

Zrobiłem już rozpiskę
https://docs.google.com/spreadsheet/...FY1N 0E#gid=0
 

Ostatnio edytowane przez Arvelus : 20-06-2013 o 23:59.
Arvelus jest offline  
Stary 21-06-2013, 00:54   #19
 
JPCannon's Avatar
 
Reputacja: 1 JPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputację
Necrooooni super! Podobno mają kozacko mocny kodeks do 5tej edycji bardzo jestem ciekaw jak będą walczyć. Jeszcze tylko grafiki tu wrzuć do danych jednostek, żebyśmy wiedzieli co jest co na polu bitwy. Za mną i Darthem już pierwsza tura Gwardii niedługo pojawi się opis na Li jak poszło Potwierdzam jednak, że na roll20 w W40k gra się super i myślę, że Darth to potwierdzi
 
__________________
"Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego"
JPCannon jest offline  
Stary 21-06-2013, 01:55   #20
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
Necron overlord na Catacomb Command Barage


Cryptec


Monolith


Doomsday Ark


Immortals


Warriors


Wraith





Roll20 radzi sobie z innymi rozmiarami jednostek?
 
Arvelus jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:24.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172