|
Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
18-03-2015, 09:50 | #91 |
Reputacja: 1 | Ej no, nie zgadzam się- to że Taltuk lubi tortury, dekorowanie miasta ludźmi na palach, chędoży wszystko co ma cycki i ma gdzieś religię o ile może ją wykorzystać, to nie znaczy że... eee, nieważne. Ale muszę dać jakiś boost moim ludkom, bo widzę, że gdyby nie Taltuk, to nie miałbym się czym chwalić |
18-03-2015, 19:06 | #92 |
Reputacja: 1 | Ja tam się nie mam czym chwalić :P |
19-03-2015, 07:19 | #93 |
Reputacja: 1 | Łee... zająłem tylko trzy miejsca |
19-03-2015, 08:30 | #94 | |
Reputacja: 1 | Co za zachłanność . Przy czym to akurat dość ważne kategorie. Cytat:
A jeśli idzie o Taltuka to go chyba przytrzymam przy życiu przez jakiś jeszcze czas... lubię gościa . | |
19-03-2015, 11:14 | #95 |
Reputacja: 1 | Mam pewną propozycję odnośnie rozstrzygania starć zbrojnych. Przeważnie strasznie się one u nas ślimaczą, co biorąc pod uwagę ich skalę, póki co rzadko przekraczającą 1000 walczących, zupełnie nie pasuje do skali. W gruncie rzeczy są to nieco większe ustawki z nieco większym użyciem ostrej broni Co więcej, dokładne dowodzenie wojskiem, które już bierze udział w starciu powinno być niemal niemożliwe. Nikt nie odkrył przecież jeszcze żadnych systemów komunikacji Dlatego może zamiast dzielić starcie na kilka rund skrócić je do dokładnego wydania rozkazów przez gracza (jak atakuje, jakie rezerwy itp.) i podania wyniku przez MG? |
19-03-2015, 22:09 | #96 |
Reputacja: 1 | To zasadne. Prawdopodobnie tak zrobimy, bo i tak sceny batalistyczne wychodzą nam średnio. |
07-04-2015, 16:29 | #97 |
Reputacja: 1 | Żyjemy? |
07-04-2015, 17:00 | #98 |
Reputacja: 1 | Dogorywamy |
07-04-2015, 18:33 | #99 |
Reputacja: 1 | Ach te święta |
07-04-2015, 19:35 | #100 |
Reputacja: 1 | Święta świętami, ale jakiś znak życia by się przydał |