|
Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
26-06-2017, 06:24 | #171 |
Reputacja: 1 | Zdejmuję ostatni rozkaz marszu. / Wie ktoś jak na telefonie wyświetlić pełny rozmiar mapy? Mój wyświetla tylko górna część z ziemiami Statków. :/ |
27-06-2017, 11:43 | #172 |
Reputacja: 1 | Do rozpatrzenia pozostały marsze: Lannistera, Gardenera i Starka. Możecie je realizować poza kolejnością, bo nie są ze sobą sprzeczne. Zdaje się, że każdy z Was był tu wczoraj, a mimo to gra stoi. |
27-06-2017, 12:00 | #173 |
Keelah Se'lai Reputacja: 1 | Statek z Cieśniny Redwynów na Zachodnie Morze Letnie.
__________________ I am a Gamer. Not, because i don't have a life. But because i choose to have Many. Discord: Adi#1036 |
28-06-2017, 16:20 | #174 |
Reputacja: 1 | Koń marsz+1 na Crakehall Drugi zostaje |
28-06-2017, 20:32 | #175 |
Reputacja: 1 | z PALEC FUNTA do GRZĘZAWISKO wszystkim i umocnienie władzy |
28-06-2017, 21:14 | #176 |
Reputacja: 1 | Zakładam, że chodziło o ustanowienie kontroli. Za chwilę podliczę żetony i zacznę kolejną rundę. Minęły już 2 m-ce od czasu rozpoczęcia gry, dlatego zrobiłem małe podsumowanie. Ostatnio edytowane przez Ril : 28-06-2017 o 21:46. |
28-06-2017, 22:23 | #177 | |
Reputacja: 1 | Runda 4. I. Faza Westeros 1. Przesunięcie znacznika rundy 2. Losowanie kart Westeros
4. Rozpatrzenie kart Westeros (I) Nadchodzi zima Nowa karta: Zaopatrzenie Nikt nie przekracza limitu zaopatrzenia. (II) Gra o tron Gracze otrzymują żeton władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na kontrolowanym obszarze oraz za każdy przyjazny port, w którym stacjonuje przynajmniej jedna jednostka statków (Handel z Wolnymi Miastami) - o ile na połączonym z portem obszarze morskim nie znajdują się wrogie jednostki: Durrandon 3 Lannister 3 Stark 3 (limit) Hoare 2 Gardener 2 Martell 4 Arryn 4 (limit) Targaryen 2 (III) Kryzys! 8/8 Kartę podejrzał Arryn i odłożył na wierzch talii. Gracze wybierają liczbę żetonów Władzy, jakie przeznaczają do przezwyciężenia Kryzysu. Durrandon 1 Lannister 2 Stark 3 Hoare 2 Gardener 3 Martell 3 Arryn 5 Targaryen 1 Kryzys zażegnany. Zdarzenie: Długa zima. Arryn wspina się o dwie pozycje na torze Zaopatrzenia. II. Faza Planowania 1. Przydzielanie rozkazów 8/8 2. Odkrywanie rozkazów 3. Wykorzystanie Kruka Posłańca (opcjonalne) Arrynowie mają możliwość zamiany jednego żetonu rozkazu lub podejrzenia karty kryzysu. Obecnej karty kryzysu nie widział nikt. Gracz podgląda kartę i odkłada ją... III. Faza Akcji 1. Rozpatrzenie rozkazów Najazdu - 4/4 2. Rozpatrzenie rozkazów Marszu oraz bitew 10/18 Ostatnio edytowane przez Ril : 20-07-2017 o 12:21. | |
30-06-2017, 11:42 | #178 |
Keelah Se'lai Reputacja: 1 | Mamy rundę trzecią czy czwartą?
__________________ I am a Gamer. Not, because i don't have a life. But because i choose to have Many. Discord: Adi#1036 |
30-06-2017, 11:56 | #179 |
Reputacja: 1 | Mamy 4. rundę. Idziecie jak burza. We wpisie #176 podałem link do rundy 3., aby Wam pokazać, ile żetonów kto pobrał na końcu fazy akcji. |
01-07-2017, 15:19 | #180 |
Keelah Se'lai Reputacja: 1 | Za prośbą MG mówię ile kładę żetonów na przezwyciężenie kryzysu. Zatem kładę 3 żetony.
__________________ I am a Gamer. Not, because i don't have a life. But because i choose to have Many. Discord: Adi#1036 |