|
Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
17-02-2018, 11:41 | #51 |
Reputacja: 1 | Dołączam się do tego co DarkPercy29 po za tym, wszystkiego najlepsze zdrowia i dostatku oraz dużo inspiracji wraz z radością z grania i prowadzenia tak jak wcześniej pisałem jestem ostatnią osobą która by kogokolwiek pospieszała czy strofowała bo zawsze wychodzę z założenia że wszyscy mamy się tu dobrze bawić. Dziękuję za informacje bo lubię jednak wiedzieć co i jak. Co do cyfry Poproszę moc 55 zabawnie by było jakby wypadło na coś co z pozoru jest nieprzydatne jak np. zmiana kolorów czy jedzenie materii a co można wykorzystać w ciekawe sposoby albo coś co zupełnie nie pasuję do postaci |
17-02-2018, 14:13 | #52 |
Reputacja: 1 | Brilchan wylosowałeś Zmysł Taktyczny. Twój umysł jest bardziej świadomy najbliższego otoczenia dając ci zmysł taktyczny. Potrafisz zauważyć szybko poruszające się obiekty typu pociski czy rakiety i przewidzieć ich tor lotu. Pewnie dlatego wiedziałeś jak ułożyć ręce by zasłonić się przed ostrzałem. Zmysł potrafi też podpowiedzieć jak dobrze czymś rzucić lub uderzyć tak, aby zabolało. Pewnie dlatego tak dobrze rzuciłeś wojskowym dżipem trafiając w najczulszy punkt w pancerzu robota pozwalający go przebić, może być on też winien niszczenia tak wielu przedmiotów, bo wiesz podświadomie jak coś uszkodzić. |
17-02-2018, 14:26 | #53 |
Reputacja: 1 | Hahah super! Obawiałem się że trafi się coś kiepskiego ale to jest świetne EDIT Przekopiowałem opis zmysłu taktycznego do notatek w panelu karty postaci bo jak edytuje szczegóły to zdaża mi się że cała KP się kasuje a nie chcę tego ryzykować. Ostatnio edytowane przez Brilchan : 17-02-2018 o 14:29. |
17-02-2018, 17:05 | #54 |
Reputacja: 1 | Poproszę moc 295. Może moja szczęśliwa liczba da mi jakąś przydatną moc. |
17-02-2018, 18:03 | #55 |
Reputacja: 1 | DarkPercy dostaje Wywołanie Strachu Moc siły umysłu, wywołujesz w jednym przeciwniku halucynacje związane z jego fobiami. Skuteczność strachu zależy od sytuacji i zdrowia psychicznego celu. Efekty od lekkiego niepokoju po ucieczkę celu. |
17-02-2018, 18:19 | #56 |
Reputacja: 1 | To ja poproszę 1.
__________________ A poza tym sądzę, że Reputację należy przywrócić. |
17-02-2018, 18:20 | #57 |
Reputacja: 1 | O fajnie. Bardzo przydatna moc. |
17-02-2018, 19:03 | #58 |
Reputacja: 1 | Kanna dostaje przyśpieszone leczenie organów wewnętrznych. Kiedy życie spadnie do 2 punktów lub mniej odzyskuje co turę 1 punkt życia. Leczenie przestaje działać, gdy jej punkty życia będą równe lub większe niż 3. |
18-02-2018, 18:41 | #59 |
Reputacja: 1 | Trzy razy zmieniałem tego posta, w pierwszej wersji miałem nimi po prostu cisnąć w przestworza ale trochę to Bractwem Złych Mutantów zapachniało :P, Wersja druga to była że Rick odsuwa się i rozgląda za innym niebezpieczeństwem ale tu z kolej wychodzi na tchórza a nie po to robiłem Starowiercę na pierwszą linie żeby uciekał od walki i robił za czujkę. Z drugiej strony nie chcę innym podbierać akcji dlatego że mam akurat w tym tygodniu nieco więcej czasu więc postanowiłem odebrać im broń jako kompormis |
18-02-2018, 21:03 | #60 |
Reputacja: 1 | Ja poproszę moc 257. |