|
Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
19-02-2018, 08:28 | #61 |
Reputacja: 1 | Kouji zyskuje możliwość przemiany w wodną postać. Gdy o tym pomyśli jego ciało staje się wodą. Przybiera kształt humanoidalny odporniejszy o połowę na większość obrażeń. Pociski czy dźgnięcie nożem nie zrobią mu krzywdy. Porusza się dwa razy szybciej po mokrym terenie. Nie emituje żadnych wodnych ataków, nie zmienia jeszcze bardziej swojej formy czy wyglądu. W tej postaci jest bardzo wrażliwy na ataki elektryczne. Ostatnio edytowane przez Ranghar : 19-02-2018 o 08:39. |
19-02-2018, 11:09 | #62 |
Reputacja: 1 | O, to fajne
__________________ A poza tym sądzę, że Reputację należy przywrócić. |
19-02-2018, 14:48 | #63 |
Reputacja: 1 | Czy moja postać musi się myć? Jak zachowuje się pod prysznicem? Czy przez przypadek może spłynąć cząstka mnie do kanalizacji? Czy mogę "zaskakiwać" innych skradając się za nimi, i zimną, wilgotną ręką np. przejechać ich po szyi? Czy jak strzelę z liścia komuś, to bedzie takie "plask" głośne z kropelkami wody? Odpowiedzi na te, i na inne pytania poznamy później. |
19-02-2018, 19:58 | #64 |
Reputacja: 1 | Sorka za nieobecność ale weekend mnie lekko pochłonął od czwartku... Może troszkę spóźnione ale wszystkiego naj Co do mocy to niech będzie 18... I już będę aktywny raczej codziennie |
19-02-2018, 22:40 | #65 |
Reputacja: 1 | Demboh - Potrafisz zmienić się w Tchórzofretkę normalnych rozmiarów. W tej postaci zachowujesz swoją inteligencję, ale im dłużej zostajesz w tej formie, tym trudniej oprzeć się instynktowi drapieżnika. |
20-02-2018, 17:41 | #66 |
Reputacja: 1 | Hahaha to może być ciekawe |
23-02-2018, 17:51 | #67 |
Reputacja: 1 | Fajne moce Victorowi się na pewno przyda ta zamiana w wodę w sam raz dla szpiega / Zwiadowcy i można przeciskać się przez kraty jak Raizel w SoulRiver Znów mam ten dylemat że nie wiem czy nie zadeklarowałem za dużo akcji na raz. W razie czego, mogę edytować i np. Oddać komuś z chłopaków Granat do rzucenia Chociaż biorąc na chłopski rozum 3 punkty akcji: 1 akcja. Rzut granatem (z taktycznym umysłem większa szansa że się uda) 2. Akcja rozwalanie ściany 3. Akcja ucieczka przez dziurę w ścianie. Ta kradzież jedzenia to bardziej tak w ramach żartu i klimatu mogę skasować :P Po prostu Rick za młodu przyzwczaił się do kredzieży jak ma okazje |
23-02-2018, 19:16 | #68 |
Reputacja: 1 | Może w innej sesji bym się czepiał bardziej, że jedna akcja bojowa i z 6 metrów ruchu ale jedziemy póki co bez mapy okolicy, bo nie jest już potrzebna, to te 3 akcje na chłopski rozum mogą być. Jak coś będzie rażąco źle to dam znać, bez obaw. |
23-02-2018, 19:26 | #69 |
Reputacja: 1 | OK jak dasz znać to ja bez problemu się dostosuje tak piszę żeby było wiadomo na pszyszłość że jestem gracz bez problemowy i wyznaje złotą zasadę RPG " MG ma zawsze racje " Po za tym, postać może sobie różne rzeczy planować i postanawiać ale nie widzę przeszkód żeby np. Zgniótł granat i musiał wykorzystać pięści żeby wyrwać się z gluta, nie dorzucił gluta tam gdzie planował, nie dał rady rozbić ściany bo ma zmęczone mięśnie czy cokolwiek innego... Ostrzegałeś w rekrutacji że złe rzuty i złe decyzje mogą kończyć się kalectwem postaci na co jestem przygotowany Ostatnio edytowane przez Brilchan : 24-02-2018 o 10:39. |
05-03-2018, 15:54 | #70 |
Reputacja: 1 | Dobrze, że to tylko joystick i guzik bo mógłbym coś spartolić :P |
| |