Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Inne > Archiwum sesji z działu Inne
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 28-02-2020, 22:01   #211
Interlokutor-Degenerat
 
Bardiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Bardiel ma wspaniałą reputacjęBardiel ma wspaniałą reputacjęBardiel ma wspaniałą reputacjęBardiel ma wspaniałą reputacjęBardiel ma wspaniałą reputacjęBardiel ma wspaniałą reputacjęBardiel ma wspaniałą reputacjęBardiel ma wspaniałą reputacjęBardiel ma wspaniałą reputacjęBardiel ma wspaniałą reputacjęBardiel ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Nami Zobacz post
Ja miałam wymaxowaną SZ i WT, dlatego się�-cieszyłam
 
Bardiel jest offline  
Stary 28-02-2020, 23:09   #212
 
Mike's Avatar
 
Reputacja: 1 Mike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputację
Może wyłączyć Wytrzymalośc z testów. Niech to będzie tylko taki bufor, takie HP. Traci się ją najpierw. Dopiero potem, gdy delikwent jest obity zaczyna niedomagać kondycyjnie i tracić kości z "bojowych cech".
Wtedy Wytrzymałość przestaje być super cechą.

Sile dajmy opcje "odrzucenia" wroga ciosem na jakiś obiekt. Czyli za każda 6 na kościach możesz tą kością rzucić jeszcze raz.

Szybkość użyjmy do walki z kilkoma wrogami. Dzielimy szybkość przez liczbę wrogów. Wynik (całkowita liczba) to liczba odejmowana od kości wspólnego ataku minionów. Szybka postać będzie miała łatwiej się bronić.

Zręczność, jeśli skutecznie obronimy się tą cecha, to w następnej kolejce mamy gratisowa kość, bo serią uników wyprowadziliśmy wroga z równowagi. Do tego, wróg nie może w do kolejnego ataku użyć siły. Wszak jeśli brak ci równowagi to twoja siła nic nie znaczy. Plus te remisy na kościach = trafienie.

Ki, zostawmy te ataki obszarowe. Celuje się w jednego wroga, ten dostaje pełne dmg, a ci obok, co "metr" dmg spada jeden. Jeśli użyło by się KI do strzelania w pojedynczy cel, to niech działa jak siła (wszak to siła wewnętrzna, duchowa :P) czyli może wroga odrzucić i przerzucić szóstki.
Do tego dodajmy "wyzwani KI" widząc czyjś atak Ki, możemy przeciwstawić mu swój. czyli KI vs KI miało by mnożnik 1. Ale tu przegrywający zawsze by obrywał dmg, nieważna czy atakował czy się bronił. Wiecie, takie przepychanie mocą.

I może opcja "celowania". czyli można atakować jakieś cechy. To powinno być trudniejsze, ale przy sukcesie wróg tracił by punkty z tej cechy.


To tyle tak na szybko.
 
Mike jest offline  
Stary 28-02-2020, 23:59   #213
Kapitan Sci-Fi
 
Col Frost's Avatar
 
Reputacja: 1 Col Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Bardiel
Zamysł generalnie bardzo dobry, ale rozważyłbym podbicie obrony w przypadku wytrzymałości do 0.85x. Zwróć uwagę, że wytrzymałość sama w sobie jest cechą "upośledzoną", bo nie wolno jej wykorzystywać do ataku, więc należy przemyśleć nadmierne nerfienie jej.
Też mi się to już rzuciło na oczy. Próbowałem podobnego rozwiązania jakie proponujesz, ale nic nie dało. Różnica między 0,75, a 0,85 jest tak niewielka, że przy zaokrąglaniu w dół, dodatkową kość da to dopiero przy posiadaniu 5 pkt. Wytrzymałości. Pomyślałem nad czymś innym, prostszym. Niech przy bronieniu się Wytrzymałością każda wyrzucona szóstka pozwoli na obronę jednego dodatkowego trafienia.

Cytat:
Napisał Bardiel
Moim zdaniem trzeba tutaj wprowadzić inną zasadę.
Dlatego, że w tej chwili każdy przeciwnik (nieważne czy jest ich 5 czy 30) oberwie tak samo - a tak być nie powinno.
Moim zdaniem po pierwsze należy ograniczyć jak wielu przeciwników można razić obszarowo.
Po drugie uważam, że każdy kolejny trafiany powinien zgarniać coraz mniejsze obrażenia.
Bo tak jak to przedstawiłeś teraz, to jest cholernie OP.
Myślę, że masz rację. Osłabianie skutków wraz z każdym kolejnym celem jest chyba najlepszym pomysłem. Pomyślę nad tym i na dniach wprowadzę poprawki.

Cytat:
Napisał Bardiel
Jako dodatkowy pomysł mam coś, o czym pisałem Ci podczas ostatniej walki: pewną poprawkę w systemie morale. Uważam, że jeśli powalony został przywódca oddziału, to jego podkomendni powinni mieć większe prawdopodobieństwo zerwania się do ucieczki.
Nad tym też pomyślę, choć chyba raczej zrobię coś na zasadzie, że póki walczy dowódca, inni dostają premię do morale. W końcu nie każda grupa musi mieć przywódcę.

Cytat:
Napisał Bardiel
Jedyna obawa jaką mam to to, że po znerfieniu generalnie obrony, jak nasze postaci zostaną obskoczone przez bandę minionów i zaatakują wspólnie, to możemy zostać bardzo łatwo zgaszeni.
Uważam, że powinno się wprowadzić jakiś limit na wspólne atakowanie. Max 3 typów na raz może atakować - i oni nas, i my ich.
Pomyślę o tym, choć do tej pory chyba nie zdarzały się łączone ataki grupy osób większej niż trzy.

Do posta Mike'a odniosę się już jutro, wybaczcie
 
__________________
Edge Allcax, Franek Adamski, Fowler
To co myśli moja postać nie musi pokrywać się z tym co myślę ja - Col

Col Frost jest offline  
Stary 29-02-2020, 18:18   #214
Kapitan Sci-Fi
 
Col Frost's Avatar
 
Reputacja: 1 Col Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputację
Zgodnie z obietnicą

Cytat:
Napisał Mike Zobacz post
Może wyłączyć Wytrzymalośc z testów. Niech to będzie tylko taki bufor, takie HP. Traci się ją najpierw. Dopiero potem, gdy delikwent jest obity zaczyna niedomagać kondycyjnie i tracić kości z "bojowych cech".
Wtedy Wytrzymałość przestaje być super cechą.
Myślałem nad tym, ale doszedłem do wniosku, że równie dobrze można by pozbyć się Wytrzymałości w ogóle. Nie wydaje mi się żeby komuś opłacało się inwestować w Wt kosztem innych cech jeśli miałaby spełniać tylko rolę "bufora". A jeśli jej poziom ustalano by z osobnej puli punktowej to albo wszyscy mieliby ją na takim samym poziomie, albo trzeba by wymyślić kolejne części składowe mechaniki. Na razie zostanę przy swoim rozwiązaniu, o którym napisałem w poprzednim poście. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Cytat:
Napisał Mike Zobacz post
Sile dajmy opcje "odrzucenia" wroga ciosem na jakiś obiekt. Czyli za każda 6 na kościach możesz tą kością rzucić jeszcze raz.

Szybkość użyjmy do walki z kilkoma wrogami. Dzielimy szybkość przez liczbę wrogów. Wynik (całkowita liczba) to liczba odejmowana od kości wspólnego ataku minionów. Szybka postać będzie miała łatwiej się bronić.

Zręczność, jeśli skutecznie obronimy się tą cecha, to w następnej kolejce mamy gratisowa kość, bo serią uników wyprowadziliśmy wroga z równowagi. Do tego, wróg nie może w do kolejnego ataku użyć siły. Wszak jeśli brak ci równowagi to twoja siła nic nie znaczy. Plus te remisy na kościach = trafienie.

Ki, zostawmy te ataki obszarowe. Celuje się w jednego wroga, ten dostaje pełne dmg, a ci obok, co "metr" dmg spada jeden. Jeśli użyło by się KI do strzelania w pojedynczy cel, to niech działa jak siła (wszak to siła wewnętrzna, duchowa :P) czyli może wroga odrzucić i przerzucić szóstki.
Do tego dodajmy "wyzwani KI" widząc czyjś atak Ki, możemy przeciwstawić mu swój. czyli KI vs KI miało by mnożnik 1. Ale tu przegrywający zawsze by obrywał dmg, nieważna czy atakował czy się bronił. Wiecie, takie przepychanie mocą.
A czemu tak, a nie "po mojemu"? Podoba mi się pomysł z przepychaniem mocą, ale nie da się go zrealizować w proponowanej przeze mnie formie przeliczników. Zastanowię się nad tym.

Cytat:
Napisał Mike Zobacz post
I może opcja "celowania". czyli można atakować jakieś cechy. To powinno być trudniejsze, ale przy sukcesie wróg tracił by punkty z tej cechy.
Bardzo ciekawy pomysł.
 
__________________
Edge Allcax, Franek Adamski, Fowler
To co myśli moja postać nie musi pokrywać się z tym co myślę ja - Col

Col Frost jest offline  
Stary 01-03-2020, 19:37   #215
Kapitan Sci-Fi
 
Col Frost's Avatar
 
Reputacja: 1 Col Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputację
Kolejna niedziela, kolejny post... Termin jak zwykle, do soboty czyli 7.03 włącznie.

@Lord Melkor
- Marduk walczy w tej chwili na docu, niech więc walczy

@Bardiel
- Tragedia w rodzinie Zere'ela. Jest parę punktów zaczepienia, cokolwiek postanowisz zapewne bez doca się nie obejdzie

@Mike
- Od Ciebie wymagam krótkiej decyzji. Kto, którędy i co robi dalej? Przypominam, że do dyspozycji masz piątkę uczniów.

@Nami
- Przede wszystkim witam Cię serdecznie w sesji. Mam nadzieję, że będziesz się dobrze bawiła.
- Lustria, zgodnie z planem, została pochwycona i teraz musi z pozycji więźnia stać się jedną z buntowniczek. Tutaj też bez doca się nie obejdzie

Pozdrawiam wszystkich
 
__________________
Edge Allcax, Franek Adamski, Fowler
To co myśli moja postać nie musi pokrywać się z tym co myślę ja - Col

Col Frost jest offline  
Stary 01-03-2020, 19:41   #216
INNA
 
Nami's Avatar
 
Reputacja: 1 Nami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Col Frost Zobacz post
Tutaj też bez doca się nie obejdzie
Mam nadzieję:P
 
__________________
Discord podany w profilu
Nami jest offline  
Stary 02-03-2020, 10:06   #217
 
Mike's Avatar
 
Reputacja: 1 Mike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputację
Cytat:
A czemu tak, a nie "po mojemu"?
Bo po mojemu jest lepiej :P

Przecież poza Chi to tylko dodałem swoje opcje. W sile tego nie napisałem, ale powinieneś się domyślić

Dodanie wagi cechom w różnych dziedzinach wymusi szersze rozłożenie punktów, albo specjalizację, która może okazać się bolesna w skutkach, ale za to jak się wstrzelisz w sytuację to wymieciesz. Myślę, że skończy się na ciśnięciu w 2 cechy, ale nie więcej niż o max 2 pkty więcej niż na resztę cech. Ale to teoria

Deklaracja: zakładam, że da się miedzy budynkami, kręta drogą tez przejść. Zaułkami itp.
 
Mike jest offline  
Stary 02-03-2020, 10:50   #218
Kapitan Sci-Fi
 
Col Frost's Avatar
 
Reputacja: 1 Col Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Mike Zobacz post
Przecież poza Chi to tylko dodałem swoje opcje. W sile tego nie napisałem, ale powinieneś się domyślić
Chodziło mi o bonusy, dlaczego Twojsze, a nie mojsze Zmiany wciąż na etapie przemyśleń, więc wolałbym wprowadzić najlepsze możliwe, żeby potem znów nie zmieniać tego samego. A żeby ocenić które rozwiązanie jest lepsze, muszę poznać Twoje szersze na jego temat zdanie. Swoje na temat bonusów mojego autorstwa znam, chciałbym żebyś mu przeciwstawił swoje i wtedy mogę zdecydować

Cytat:
Napisał Mike Zobacz post
Deklaracja: zakładam, że da się miedzy budynkami, kręta drogą tez przejść. Zaułkami itp.
Niestety, brak zaułków. Budynki z każdej strony są otoczone brukowanymi drogami, żaden nie przylega do drugiego. Oczywiście te ulice między budynkami nie są tak szerokie jak droga koło muru, samochód miałby problem by w nie wjechać, więc ew. można uznać, że wszystkie są zaułkami
 
__________________
Edge Allcax, Franek Adamski, Fowler
To co myśli moja postać nie musi pokrywać się z tym co myślę ja - Col

Col Frost jest offline  
Stary 02-03-2020, 20:02   #219
Interlokutor-Degenerat
 
Bardiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Bardiel ma wspaniałą reputacjęBardiel ma wspaniałą reputacjęBardiel ma wspaniałą reputacjęBardiel ma wspaniałą reputacjęBardiel ma wspaniałą reputacjęBardiel ma wspaniałą reputacjęBardiel ma wspaniałą reputacjęBardiel ma wspaniałą reputacjęBardiel ma wspaniałą reputacjęBardiel ma wspaniałą reputacjęBardiel ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Col Frost Zobacz post
@Bardiel
- Tragedia w rodzinie Zere'ela. Jest parę punktów zaczepienia, cokolwiek postanowisz zapewne bez doca się nie obejdzie
Spoko, Zere'elowi już się Samuel L. włączył, więc zacząłem na docu.
 
Bardiel jest offline  
Stary 02-03-2020, 20:18   #220
Kapitan Sci-Fi
 
Col Frost's Avatar
 
Reputacja: 1 Col Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Bardiel Zobacz post
Spoko, Zere'elowi już się Samuel L. włączył, więc zacząłem na docu.
A myślałem, że może Liam Neeson
 
__________________
Edge Allcax, Franek Adamski, Fowler
To co myśli moja postać nie musi pokrywać się z tym co myślę ja - Col

Col Frost jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:01.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172