|
Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
04-02-2007, 15:00 | #11 |
Reputacja: 1 | Dla mnie luzik ... jezeli całej waszej czworce pasuje wteirdzeniem : Zancie cały sprzet , lubiecie sie , ufacie sobie , przezyliscie wiele ciekazwych chwil podczes szkolenia . Jestescie zgrani i potraficie działa w zespole ... to moge przejsc odrazu do czegos konkretnego ... Aczkolwiek chciałbym zaznaczyc ... ze miedzy waszymi postaciemi nie dzoszło niemal do zadnej rozmowy , ba nawey gdzyby nie słowa npcow i naszywki nie mielibyscie pojecia o tym jak sie nazywacie ... Jezeli uwazacie ze ja powinienm za was toczyc dialogi waszymi postaciami - i opiasac na kolejnych 5 stronach jak wygladało szkolenie , kto z kim i dlaczego sie polubił a kto kogo nie cierpi ... nie ma problemow ... w koncu moja praca jest dla was . |
04-02-2007, 15:39 | #12 |
Reputacja: 1 | hm, ja bym jednakowoż obstawała za tym aby jeszcze troche pobawić sie w szkolenie. Denis ma racje - nasze postacie nawet sie nie znają. Proponuje wiec odegrać to szkolenie, ale zeby przyspieszyć to porobić przeskoki.
__________________ Każdy powinien mieć motto. Nawet jeśli jest dziwne: "I'm greedy, not stupid..." Widzicie? |
04-02-2007, 16:33 | #13 |
Ciekawe. Trochę mnie zdziwiło podejście Denisa. Musiałem troszkę ochłonąć po przeczytaniu żeby nie pisać mnóstwa argumentów do rozmowy na najbliższe 10 stron. Co swoją droga, byłoby bardziej emocjonujące niż gra w poznawanie się na szkoleniu. W naszych postaciach (i w sposobie gry na forum), moim zdaniem jest za wiele cech, które poznawanie się, znacznie wydłużają. Więc jeśli pozostali gracze zamierzają ucinać sobie pogawędkę jedząc papkę czy biorąc prysznic przez następny miesiąc to bardzo proszę. Oddam się pod władanie MG i niech mi opisze kogo lubię lub nie. Poczekam. | |
04-02-2007, 16:41 | #14 |
Reputacja: 1 | Maczek : rozumiem ze mam przwienac X czasu i wrzucic was w sam srodek jakajes rozpierduchy ... zeby wybic was do nogi w ciagu 5 postow bo co najmiej połowa z graczy nie ma pojecia o swojej roli w oddziale , tego co moze a co nie sprzęt ktorym dysponuja... Nie widze problemu ... ale czy o to chodzi , czy wszyscy gracze decyduja se na to ? prowadziłem Aliena w wersji batlowej hdzie nie było mowy o rpg ... statystyki , kostki i jedziemy z koksem ... jest jeden plus - bo dorobienie postaci do teamu trwa 2 min ... |
04-02-2007, 22:14 | #15 |
Reputacja: 1 | Ejjj no ludziska, to ma być w końcu zabawa. Przyznam się bez bicia, że nie znam tego systemu i nie wiem z czym to się je, czy to się soli czy pieprzy, a może polewa ketchupem. MG się zgodził na moją postać więc gram Było powiedzieć, że nie chce się amatorów to bym się nie zgłaszał, a jak ktoś chce sieczke, nie zgłosi się do innej sesji, gdzie się idzie i zabija, a z tego co wiem, to tu na LI nie ma czegoś takiego, bo to nie forum FPS
__________________ Yami yori mo nao kuraki mono, Yoru yori mo nao hukaki mono Konton no umi yo, tayutoishi mono, konjiki narishi yami no oo Ware koko ni nanji ni negau, ware koko ni nanji ni chikau Waga maeni tachifusagarishi subete no orokanaru mono ni Ware to nanji ga chikara mote hitoshiku horobi o ataen koto o! Giga Sureibu! |
07-02-2007, 12:21 | #17 |
Reputacja: 1 | Jako ze na podestawie rozmow z Wami doszedłem do niosku ze nalezy sam trening przeprowadzic w formie skroconej .. bede przedstwaiał w tym miejscu parametry i mozliwosci sprzetu , ktorym bedziecie sie posługiwac ... Zaczynamy od samych podstaw - czyli ekwipunku podstawowego . Zegarek M-10 Helmet* Manierka First Aid Kit 6 M-94 Flares ( Flary oswietleniowe ) Noz Spawarka Motion Tracker / recon i Smart operator / - bedzie omowiony osobno Kompas Nylonowa lina ( 10 m ) Scyzoryk P 99 Pistol + 2 clips* Lokator idywidualny montowany w pancerzu Śpiwor Entrenching/ Utility Tool - ( Tylko Technik) 3 M1000 Flares ( flary , ktore po "odpaleniu " leca w powietrze - kolor czerwony ) 8 M-40 Grenades ( do wyboru ) - beda omowione osobno Mess Kit @ ( mała kuchenka , menaszka , sztucce ) 20 days rations @ Lornetka (High Quality) ( tylko Recon ) Komunikator krotkiego zasiegu Lampa montowana na pancerzu M41A Pulse Rifle w. 2 clips* Personal Data Transmitter (implanted) Calosc , wraz z bronia i plecakiem ( bez pancerza ) wazy 21,5 kg Pancerz osobisty Podczas walki ciało żołnierza chronione jest przez pancerz osobisty. Zapewnia on ochronę tułowia oraz kończyn. W skład pancerza dodatkowo wchodzą buty, ochraniacze na nogi, hełm oraz osłona karku. W pancerzu mieści się komputer bojowy, używany wraz z celownikami broni automatycznej. na hełmie umiszczony jest system łączności oraz kamera, która transmituje obraz do centrum dowodzenia. Stan zdrowia każdego żołnierza monitorowany jest przez wiele czujników. Istnieją trzy główne rodzaje pancerzy w wielu ubarwieniach. Pancerz lekki - używany przez zwiadowców. Zapewnia osłonę przed odłamkami oraz pociskami z lekkiej broni. Średni - standardowy. Ogranicza ruchy bardziej niż pancerz lekki, zapewnia jednak większe bezpieczeństwo. Chroni przed odłamkami. Wytrzymuje pojedyncze strzały z amunicji eksplodującej (M41). Pancerze ciężki - Zapewnia najlepszą ochronę na polu walki. Chroni przed strzałąmi z broni ręcznej (pistolety, M41). Wytrzymuje krótką serię z broni energetycznej (smartgun). Stosowany często przez medyków na pou walki. Pozwala na dotarcie do rannego i wyniesienie go po za obaszar rażenia nieprzyjaciela. Detektor Ruchu Standardowym wyposażeniem zwiadowców ( jest wykrywacz ruchu (motion tracker). Jest to urządzenie pozwalające zlokalizować nawet niewielki ruch. Parametry: Zasięg na otwartej przestrzeni: 1500 metrów Zasięg w lesie, w terenie lekko zabudowanym: 500 - 1500 metrów Zasięg wewnątrz budynków: około 30 metrów Monitorowany obszar: 90 stopni z przodu. Urządzenie nie podaje precyzyjnego odczytu. Obiekty zaznaczone są na nim jako duże nieregularne plamy. Postać z podstawowym przeszkoleniem (praktycznie każdy z oddziału), potrafi miej więcej odczytywać motion tracker. Należy jednak pamiętać, że odczyt może być dokonany jedynie w momencie, gdy postać się nie porusza, oraz że czujnik łapie ruchy żołnierzy z własnego oddziału. W przypadku używania MT w lesie, gdzie żyją zwierzęta, ekran będzie non stop się świecił, a postać nie będzie w stanie zinterpretować wyników. Osoby które mają zaawansowne kursy obsługi wykrywacza, są w stanie ocenić mniej więcej wielkość obiektu. Ci, którzy osiągnęli mistrozstwo w posługiwaniu się wykrywaczem, są wstanie oceniać czy cel jest człowiekiem, na którym poziomie bazy się znajduje itp. Reasumijąc postacie zaawansowane w obsłudze MT moga ocenic wielkosc poruszajacego obiektu oraz mniej wiecej wysokosc na jakiej znajduje sie obiekt . Nalezy zwrocic uwage , ze staojacy nieruchomo czlowiek daje "echo " na MT bardzo małej wielkosci ( umownie mozna uznac ze na MT widac bijace serce ) Granaty do M-41 M40 (High Explosive) - granat odłamkowy, zasięg rażenia około 5 metrów 300 odłamkami, może być używany jako granat ręczny po zdjęciu osłony (czas od wciśnięcia zabezpieczenia do eksplozji około 5 sekund), czerwona końcówka. M38 HEAP (High Explosive Armor Piercing) - zdolny do penetracji stalowej płyty o grubości 7 cm, zasięg skuteczny rażenia odłamkami 5 metrów. Zielona końcówka. M51 BF (Bounding Fragmentation) - Po uderzeniu eksploduje w kierunku celu. Średnica rażenia odłamków około 2 metrów. Niezwykle skuteczny przeciwko sile żywej. Sprawdza się w korytarzach (odłamki ranią na wprost). Niebieska końcówka. M108 Canister (Buckshot) - właściwie to nie jest granat a pocisk śrutowy, służy do walki w pomieszczeniach. Dzięki temu M41 może służyć jako shotgun. Zasięg około 30 metrów. Czarna końcówka. M230 - plastikowy pocisk służący do obezwładniania. Używany w przypadku zamieszek przeciwko cywilom. M60 WPIiHS (White Phosphorus Incediary and Hexechlorine Smoke) - pocisk dymny, powodujący sekundowy wybuch materiału łatwopalnego. Rozpętość dymu na około 15 metrów od miejsca eksplozji. Granat może być używany do tqworzenia zasłony dymnej, a także do niszczenia np. roślinności (wysoka temperatura w momencie eksplozji). Biała końcówka. M72A1 - granat oświetlający, wystrzeliwany na wysokość około 200 metrów i opadający na spadochronie. Daje jasność 50.000 kandeli przez około 45 sekund. BRON Armat M41A to 10 mm karabin automatyczny, będący standardowym wyposażeniem sił kolonialnych. . Karabin wyposażony jest w wyrzutnik granatów PN 30mm. Jest on wykonany z lekkich stopów metalu oraz "cudownych" plastików. Dzięki czemu jest to konstrukcja praktycznie niezniszczalna. Mocowania na karabinie pozwalają na używanie wielu rodzajów celowników, w tym specjalnie zaprojektowanego AN/RVS-52 CCD o powiększeniu 3x (jest to celownik optoelektroniczny, bardzo lekki i odpowiednio wytrzymały). . Typowy magazynek mieści 100 pocisków. W praktyce rzadko ładuje się więcej niż 95, aby zredukować możliwość zacięcia się broni - mechanizm przeładujący ma tendencję do blokowania przy pełnym magazynku. W karabinie użyto elektronicznego ustawiania typu ognia. Broń może strzelać krótkimi seriami, albo ogniem ciąglym. . O stanie magazynka informuje wyświetlacz z boku broni. W czasie opreacji nocnych można go zasłonić bądż wyłączyć. Karabin zasilany jest z baterii starczającej na oddanie około 10.000 strzałów. Baterię można naładować, poprzez umieszczenie broni w stojaku przeznaczonym do M41 - zawiera on wyjście ładowarki. Wyrzutnik granatów zainstalowany pod lufą, mieści w sobie 4 granaty. Wystrzeliwane są z prędkością 78 m/s. Maksymalny zasięg to około 400 metrów, przy czym celny ogień można prowadzić do około 150-180 metrów Na potrzeby mechniki rozrozniamy 3 rodzaje prowadzonego ognia : Krotka seria - 3 pociski Długa seria - Ok 20 pociskow Full Auto - ok 50 pociskow Granatnik moze prowadzic tylko ogien pojedynczy . TAKTYKA Na potrzby płynnej rozgrywki i nie wypisywania całych podrecznokow do taktyki , z uwagi na realny brak mozliwosci ich zastosowania w sesji RPG podam kilka wskazowek ktore sa "grywalne " i sa mniej wiecej zgodne z logika działania niewielkich odziziałow wojskowych . 1/ Grupa ( team ) składa sie z 4-6 osob , ktora dowodzi kapral. 2 Lub 3 Teamy dodowdzone sa bezpiesrednio przez sierzanta a posrednio przez porucznika , znajdujacego sie w centrum dowodzenia . Standartowy szyk Teamu Pierwsza osoba ktora porusza sie w grupie jest Recon . jego zadaniem jest mozliwie szybkie i dokładne zlokalizowanie wroga , oraz innych zagrozen dla reszty oddziału . Tuz za nim miejsce w grupie ma operator broni ciezkiej ( smart gun ) ewentualnie Hevy wepon ( Flamer ) Oraz zołnierz o specjalizacji Colse Combat ... Za ta pierwsza grupa przemieszcza sie kapral , sanitariusz , saper oraz technik.. Tył oddziału ubezpiecza Close Combat . W przypadku gdy jest prawdopodobne napotkanie roznego rodzaju połapek , min itp miejsce ZA operatorem broni zajmuje Saper . W przypadku kontaktu z przecienikiem Recon powinien w jak najszybszym czasie usunac sie z potecjalnej linji strza lu Smart Guna operatora ( ewentolanie Hevy Wepon ) ... Pozostała czesc oddziału powinna wesprzec ogniem Smart Gun ... Dalsze postapowanie jest uzaleznione od celu i rodzaju misji , terenu i sa uzaleznione od decyzji kaprala / sierzanta lub Porucznika . Jednakze w najbardziej standartowym manewrem w przypadku kontaktu z wrogiem jest wycofanie ... Wtedy najczesciej spotykana taktyka jest przemieszczanie sie odzialu pod oslona Smart Guna ... Faza 1 - oddział ostrzeliwuje pozycje wroga ogniem zaporowym a operator SG wycofuje sie Faza druga SG ostrzeliwuje wroga a pozostali członkowie oddziału wycofuja sie ... No to by było na tyle z absolutnych podstaw ... C.D.N |
09-02-2007, 11:41 | #18 |
Ja pierniczkuję, aleś posta walnął Denisie... Hehehe, w wolnej chwili go przeczytam i porównam z własnymi przemyśleniami, własnym stylem prowadzenia AvP i tym co sam wiem o taktykach wojskowych. A teraz do rzeczy. Zaczęliśmy włąśnie sobie erpegować, dzięki Tamrielu za tego pierwszego posta ze zwrotem do Orayly'ego. Mam nadzieję, że pójdzie nam to gładko. O to chyba chodzi, prawda? Po to odgrywamy tą fazę szkolenia. Mówiąc inaczej: mam nadzieję, że nikogo nie trzeba będzie namawiać na wspólną zabawę. "Hej, ho, do góry ręce, i wszyscy razem: Wlazł kotek na płotek..." | |
09-02-2007, 13:19 | #19 |
Reputacja: 1 | Materiały wybuchowe i sprzet saperski W USCMC urzywane sa dwa rodzaje materiałow wybuchowych 1/ C-14 – silnie wybuchowy materiał syntetyczny , inicjowanie wybuchu nastapuje dzieki impulsowi elekrycznemu . - Nie reaguje na wysoka temperature , odporny na wilgoc . - Plastyczny . - Zastosowanie : Szerokie zastosowanie przy zakładaniu wszelkiego rodzaju ładunkow kumulacyjnych oraz dołamkowych . 2/ C-4 WP - Syntetyczny meteriał wybuchowy inicjowany iskra elekrytczna . Czeciowy zapłon mozna uzyskac poprzez wysoka teperature , nie reaguje na wilgoc . - - Standartowo pakowany jest w 50 gramowe kostki . - Kruchy . - Ze wzgledy na własnosci : silny wybuch połaczony z wyrzuceniem płonacych kawałkow łatwopalnego materiału o wysokiej temperaturze i wydzielaniem toksycznego gazu powoduje ze jest to doskonały materiał to konstrukcji wszelkiego rodzaju min i fragmentacyjnych granatow typu WP ( typ WP – oficjalnie zakazane przez rząd USA ) przciwko sile zywej . Uwaga – uzycie maski p-gaz całkowicie eliminuje wpływ gazu na organizm . Zestaw dla sapera narzedzi i akcesoriów dla sapera . Wewnatrz niewielkiej walizki – ktora jest podstawowym wyposazeniem kazdego sapera USCMC znajduja sie : - Wyrywacz metali , - mikro spawarka , - zestaw narzedzi ( szczypce , cąki , srubokrety ) - wziernik - zestaw roznego rodzaju przewodow oraz koncowek stosowanych w budowie ładunkow wybuchowych - 4 x 50 gramowe kostki C-4 Wp , - 500 g kostka c-14 - zestaw zapalnikow i detonatorow ( lista ponizej ) 3 zapalniki radiowe wraz z dentonatorem - inicjowanie wybuchu nastapuje poprzez sygnal radiowy 2 zapalniki zblizeniowe - mozliwosc ustawienia inicjacji wybuchu przy odnotowaniu przez mechanizm zaplanika ruhu w poblizu 1,2 lub 5 m ( brak mozliwisci ustawienia parametrow : wielkosci obiektu czy szybkosci przemieszczani sie ) 2 zapalniki wstrzasowe - mozliwosc ustawienia wielkosci wstrzasu inicjujacego ekspozje 1 dwuczesciowy zapalnik na fotokomorke - inicjacja wybychu w chwili przeciecia linji wyznaczonej przez elementy fotokomorki - opcjonalnie IR i UV 3 zapalniki czasowe - inicjacja wybuchu po ustalonym czasie . ( Mozliwosc zablokowania mozliwosci wylaczenia mechnizmu zegarowego ) C.D.N W zwiaku ze zlotem nie bede ospowiadal w sobote i niedziele na maile .[/list] |