Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Inne > Archiwum sesji z działu Inne
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 03-07-2007, 21:06   #41
 
Dreak's Avatar
 
Reputacja: 1 Dreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie coś
Biegnie i sprawdza Suppa market zanim zrobią to inni zaraz potem sprawdza wszystkie piętra szkoły a potem wraca na parking czekając na wrogów.
 
__________________
"If you want to make God laugh, tell him about your plans."
Dreak jest offline  
Stary 03-07-2007, 21:48   #42
AC.
 
AC.'s Avatar
 
Reputacja: 1 AC. nie jest za bardzo znanyAC. nie jest za bardzo znany
Cytat:
Napisał Duck Zobacz post
Wyjeżdżam na wakacje więc odchodzę a z racji sojuszu postać oddaje ShadowNajt'owi
Muter staje się sługą Jordanssera z mocami Pyromanta1 i BrońBiała1 (zwykłym, Muter nie będzie już levelował); wszyscy słudzy Mutera przechodzą pod wodzę Jordanssera choć on nie zyskuje za nich mocy
 
AC. jest offline  
Stary 04-07-2007, 16:35   #43
 
ShadowNajt's Avatar
 
Reputacja: 1 ShadowNajt nie jest za bardzo znany
Podążam w stronę w której usłyszałem ryk niedźwiedzia jeśli znajduje tam ludzi i zwierzęta staram się je przejąć. Potem razem z moimi sługami zapadam się znów w kanały czekając na dalszy rozwój wydarzeń. W między czasie szukam kanałów prowadzących do któregoś bloku. Telepatycznie proponuje sojusz Fredrickowi
 
ShadowNajt jest offline  
Stary 04-07-2007, 18:17   #44
 
shade's Avatar
 
Reputacja: 1 shade nie jest za bardzo znany
-Cholera znowu korki zabrałem ekipę remontową i wyszliśmy z bloku po drodze przemieniając każdego kto nam się nawiną. Kierujemy się w stronę szkoły. Wparowujemy do środka. Zombiakom każe się uzbroić w cokolwiek nawet w długopisy byle by mogli mocniej zranić i atakujemy Jordanssera
 
shade jest offline  
Stary 05-07-2007, 21:07   #45
 
ShadowNajt's Avatar
 
Reputacja: 1 ShadowNajt nie jest za bardzo znany
Jeśli zostanę przyparty do muru każe moim sługom chwycić jakąś broń i walczyć w imię swego pana. Sam rzucam kulami ognia w władcę który mnie zatankował jeśli idzie na mnie jakiś zombi typu kamikaze itp. Próbuje go zahipnotyzować.
 
ShadowNajt jest offline  
Stary 06-07-2007, 09:03   #46
AC.
 
AC.'s Avatar
 
Reputacja: 1 AC. nie jest za bardzo znanyAC. nie jest za bardzo znany
Sojusz:
Soulripper-Zaruik

Fredrick:
Zgasły światła, jesteś na trzecim poziomie. Słyszysz jakieś dźwięki w mieszkaniach, które już odwiedziłeś.

Soulripper, Zaruik:
W jednym czasie dotarliście do szkoły. Jordanssera nie było tu już od jakiegoś czasu, zupełnie nigdzie nie widać przejścia, którym mógłby uciec... może trzeba poszukać? Na piętrze schody prowadzące wyżej zostały zablokowane różnymi stalowymi blachami, ławkami - słowem ktoś zabarykadował wszystko. Soulripper uzbraja swoje zombiaki w kilka ciekawych rzeczy.

Jordansser:
Ruszyłeś na południe w stronę ryku. Tam zobaczyłeś zwłoki siedmiu ludzi ubranych w Stroje antyradiacyjne. Wszystkie mają ślady po ugryzieniach i zadrapaniach. Wygląda to na robotę zwierząt... tyle, że zwierzaki nie układają zwłok. Dokładnie w centrum jest przymknięta stalowa skrzynka, już podchodziłeś, żeby ją otworzyć, gdy rzucił się na ciebie wilk. Zanim zareagowałeś ugryzł cię dotkliwie - chwilę później kilku twoich sług i jemu trochę dokopało. Mocne bydle... przemienił się w niedźwiedzia... z tego pomieszczenia są trzy korytarze - na północ do szkoły, na północnywschód do "przed Suppa Market" i na zachód prawdopodobnie do Bloku 2.

Jordansser:
Poziom: 6
Żywotność: 6/10
Ekwipunek:
Ilość sług: 82/61
- Muter - BrońBiała1,Pyromanta1, żw6 - Tasak
- Kierowca - Kierowanie3
- Mafia - Strzelanie3
- Trevor - BrońBiała2
- Strażnik - BrońPalna2 - pistolet (naboi: 11)
- 2*Strażnik - BrońPalna2 - pistolet (naboi: 8 )
- 3*Rzeźnicy - BrońBiała2, Trucizna2 - Tasak

Zaruik:
Poziom: 12
Żywotność: 16
Ekwipunek:
- Kosa Ponurego Żniwiarza
Ilość sług: 73/120
- 3*Policjant - BrońPalna3 - Pistolet (naboi: 4)
- 7*SWAT - BrońPalna4 - MP5 (naboi: 0)
- SWAT - BrońPalna4 - MP5 (naboi: 20)
- SWAT - BrońPalna4 - MP5 (naboi: 5)
- SWAT - BrońPalna4 - MP5 (naboi: 6)
- SWAT - BrońPalna4 - MP5 (naboi: 12)
- 4*Łobóz - BrońBiała2
- Nauczyciel - BrońPalna2
- Kierowca - Kierowanie3

Fredrick:
Poziom: 12
Żywotność: 16
Ekwipunek:
Ilość sług: 87/129
- Strażnik - pistolet (naboi: 20)
- Strażnik - BrońPalna2 - pistolet (naboi: 8 )
- Strażnik - BrońPalna2 - pistolet (naboi: 12)
- Strażnik - BrońPalna2 - AK47 (naboi: 28 )
- Strażnik - BrońPalna2 - AK47 (naboi: 4)
- Żul - BrońBiała4
- 3*Kucharka - BrońBiała1

Soulripper:
Poziom: 8
Żywotność: 12
Ekwipunek:
- Miotacz Plazmy (naboi: 1)
Ilość sług: 89
- 10*Warhmaniak - BrońBiała2 - Wielkie Cyrkle
- 10*Warhmaniak - BrońBiała2 - Wielkie, Drewniane, Zaostrzone Linijki
- 69*zombie - gwoździe, długopisy, gazrurki
 
AC. jest offline  
Stary 06-07-2007, 10:30   #47
 
SauronPawe's Avatar
 
Reputacja: 1 SauronPawe ma wspaniałą przyszłośćSauronPawe ma wspaniałą przyszłośćSauronPawe ma wspaniałą przyszłośćSauronPawe ma wspaniałą przyszłośćSauronPawe ma wspaniałą przyszłośćSauronPawe ma wspaniałą przyszłośćSauronPawe ma wspaniałą przyszłośćSauronPawe ma wspaniałą przyszłośćSauronPawe ma wspaniałą przyszłośćSauronPawe ma wspaniałą przyszłośćSauronPawe ma wspaniałą przyszłość
Telepatycznie proponuje sojusz Jordansserowi. Przeszukuje mieszkania w poszukiwaniu nowych ług. Szperając po mieszkaniach każę mym sługom uzbroić się w noże i inną broń jaką znajdą.
 
SauronPawe jest offline  
Stary 06-07-2007, 10:38   #48
 
ShadowNajt's Avatar
 
Reputacja: 1 ShadowNajt nie jest za bardzo znany
Zgadzam się na sojusz i podążam w stronę bloków by zdobyć nowe sługi i połączyć siły z Fredrickiem.
 
ShadowNajt jest offline  
Stary 06-07-2007, 10:56   #49
 
shade's Avatar
 
Reputacja: 1 shade nie jest za bardzo znany
Biorę chłopaków z cyrklami i długopisami i idziemy dziurawić rury z gazem. Wychodzę na zewnątrz i oddalam się na bezpieczną odległość. Gdy tylko szkoła będzie wypełniona po brzegi gazem każe jednemu ze sług wejść do środka i wywołać iskrę... BBUUUMM!!!!! (taką mam przynajmniej nadzieje). Korzystam z mocy Pyromanty 5 gromadze wszystkie płomienie w olbrzymiej kuli i wysyłam ją na Jordanssera.
 
shade jest offline  
Stary 09-07-2007, 20:29   #50
AC.
 
AC.'s Avatar
 
Reputacja: 1 AC. nie jest za bardzo znanyAC. nie jest za bardzo znany
Sojusz:
Zaruik-Soulripper
Fredrick-Jordannser

Zaruik:
Wciąż byłeś w szkole, gdy Soulripper tworzył swój złowieszczy plan...

Soulripper:
Poprzekuwaliście rury z gazem i szkoła się napełniła... tam jest jednak twój sojusznik... to wbrew kodeksowi honorowemu i mogą spotkać cię za to kary natury moralnorefleksyjnej. Masz teraz dostęp do "darmowej akcji" - napisz, że wysyłasz jednego swojego typa w celu wykonania iskry, a potem co robisz dalej...

Jordansser:
Uciekliście w stronę szkoły będąc atakowani przez niedźwiedzia... straciłeś trochę żywotności i sług. Niedźwiedź zniknął gdzieś w cieniu, pewnie znów się przemienił. Niestety Pomieszczenie Lewitacyjne niedziała i stoisz po prostu w dużym pomieszczeniu z różnymi drzwiami piwnicowymi - nie ma schodów.

Fredrick:
Dozbroiliście się...

Jordansser:
Poziom: 6
Żywotność: 3/10
Ekwipunek:
Ilość sług: 61/61
- Muter - BrońBiała1,Pyromanta1, żw4 - Tasak
- Kierowca - Kierowanie3
- Mafia - Strzelanie3
- Strażnik - BrońPalna2 - pistolet (naboi: 11)
- 2*Strażnik - BrońPalna2 - pistolet (naboi: 8 )
- 3*Rzeźnicy - BrońBiała2, Trucizna2 - Tasak

Zaruik:
Poziom: 12
Żywotność: 16
Ekwipunek:
- Kosa Ponurego Żniwiarza
Ilość sług: 73/120
- 3*Policjant - BrońPalna3 - Pistolet (naboi: 4)
- 7*SWAT - BrońPalna4 - MP5 (naboi: 0)
- SWAT - BrońPalna4 - MP5 (naboi: 20)
- SWAT - BrońPalna4 - MP5 (naboi: 5)
- SWAT - BrońPalna4 - MP5 (naboi: 6)
- SWAT - BrońPalna4 - MP5 (naboi: 12)
- 4*Łobóz - BrońBiała2
- Nauczyciel - BrońPalna2
- Kierowca - Kierowanie3

Fredrick:
Poziom: 12
Żywotność: 16
Ekwipunek:
Ilość sług: 87/129 (każdy ma nóż lub gazrurkę)
- Strażnik - pistolet (naboi: 20)
- Strażnik - BrońPalna2 - pistolet (naboi: 8 )
- Strażnik - BrońPalna2 - pistolet (naboi: 12)
- Strażnik - BrońPalna2 - AK47 (naboi: 28 )
- Strażnik - BrońPalna2 - AK47 (naboi: 4)
- Żul - BrońBiała4 - Maczeta
- 3*Kucharka - BrońBiała1 - Tasaki

Soulripper:
Poziom: 8
Żywotność: 12
Ekwipunek:
- Miotacz Plazmy (naboi: 1)
Ilość sług: 89
- 10*Warhmaniak - BrońBiała2 - Wielkie Cyrkle
- 10*Warhmaniak - BrońBiała2 - Wielkie, Drewniane, Zaostrzone Linijki
- 69*zombie - gwoździe, długopisy, gazrurki
 
AC. jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:16.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172