|
Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
19-03-2008, 18:12 | #1 |
RPG - Ogólnie Reputacja: 1 | [Komentarze] – Dzikie Pola: Anima damnata [Komentarze] – Dzikie Pola: Anima damnata Witam Milly, Hawk, M.M w komentarzach i zarazem w sesji. Gratuluje – wasze postacie są bardzo dobre. Na razie powstrzymam się od uwag jakie preferuje zasady pisowni i innych kwestii. Dziś tylko jedna sprawa, ale dosyć istotna. 1. Wprowadzenie postaci – osobne wątki. Myślałem usilnie o wprowadzeniach dla waszych postaci i wpadłem na taki pomysł, który chciałbym zrealizować. Przez pewien czas (kilka postów – miesiąc, może dwa gry) chciałbym prowadzić wasze wątki osobno. Będzie to taki swoisty wstęp do spotkania postaci. Dlaczego? Mam kilka pomysłów fabularnych, których nie da się zrealizować w inny sposób. 2. Osobne wątki – motywy przewodnie Motyw przewodni – chciałbym, aby każda z postaci miała osobny leitmotiv (motyw przewodni) wykorzystywany w czasie tego wstępu, który zakończy się w momencie spotkania postaci. Miła (Milly) – motyw podróży Stefan Chludziński (M.M) – motyw ucieczki przed wrogiem/pościgiem Jerzy Czarnota (Hawk) - motyw poszukiwania osoby Niektórym z was coś już napomknąłem o tych sprawach. Szczegóły dotyczące tych motywów omówię z wami osobno. 3. Ciągłość czasowa – a w zasadzie złamanie tej ciągłości. Prowadząc osobno wątki postacie ciężko będzie zachować identyczną i odpowiednią dla każdej postaci ciągłość czasu. Jeden zrobi więcej, inny mniej. Po prostu nie da się tego uniknąć. Widzę tu taką możliwość: Przeskoki czasowe i pokazywanie tylko wybranych fragmentów (najciekawszych i najistotniejszych). Przykład: Chludziński potyka się z wrogami lub jest w jakiejś sytuacji kryzysowej (wycieńczony głodem) [ciekawe – pojawia się w poście]; Chludziński przez 3 dni ukrywał się w stodole jakiegoś chłopa [nieciekawe – przeskakujemy do następnego ciekawego zdarzenia] 4. Kreatywność i konsultacje z MG. Oczekuje od was dużej kreatywności, ponieważ sporo będzie zależeć od waszych decyzji i waszych preferencji. Chcę, aby przyjemnie wam się grało, więc pozostawiam wam sporo swobody. Nie chciałbym was ograniczać, choć czasem będę chciał coś zmienić [dlatego konsultujcie ze mną to co wydaje się wam kontrowersyjne] Mam nadzieję, że po tym wstępie dowiem się jaki styl gry preferujecie i jak spełnić wasze oczekiwania wobec sesji. Zależy mi również na konsultowaniu pewnych posunięć akcji, szczególnie tych, które bardzo wpływają na przyszłość postaci i jej zdolności. Aha nie wykluczam rozgrywania pewnych fragmentów prze komunikator. ***** Proszę pytać! PS. Następnym razem będzie o specjalnej mechanice (prawdopodobnie – jutro). Milly już wie o co chodzi, a reszta się dowie. Pozdrawiam Adr |