|
Archiwum sesji z działu Postapokalipsa Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Postapo (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
14-01-2013, 00:11 | #11 |
Reputacja: 1 | Witam wszystkich współgraczy zobaczymy co to nam Nasty zaplanowała bo wsumie też pierwszy raz ram w tego typu sesji. Dopisałem sobie ksywke przy imieniu. |
14-01-2013, 18:59 | #12 |
Reputacja: 1 | A więc wygląda na to, żem wpadł w nowe obowiązki. Muszę przyznać, iż miałem cichutką nadzieję na to, że ktoś inny też się zgłosi. Poczułem się trochę, jak na wybieraniu przewodniczącego w pierwszej klasie szkoły średniej, kiedy jeszcze nikt z nikim się nie znał. Tak czy owak, dam z siebie wszystko, aby utrzymać drużynę przy życiu, przy okazji dziurawiąc zastępy mutantów. Mistrzyni, czyli co, zaczynamy? Rozumiem, że jako dowódca mam dać pierwszego posta. Ma on polegać na tym, iż moja postać udaje się do owej sali odpraw i zgłasza swoją kandydaturę?
__________________ "Pulvis et umbra sumus" |
14-01-2013, 19:04 | #13 |
Reputacja: 1 | Witam. Na wstępie kilka wyjaśnień co może się pojawić w moich postach: -Kartka z kalendarza- nie dodające niby rzeczy do misji ale warto czytać bo czasem nawiązują do niej. Jest to krótki opis ważnych wydarzeń historycznych które mogły się przyczynić do powstania takiego a nie innego świata. Wyjaśnione też może być dlaczego coś się wydarzyło podczas misji. Nie tylko wróg jest przeciwko wam. -Z życia na "Linii" - jest to gazetka która, opisuje wydarzenia w koszarach, oraz ciekawostki o żołnierzach i takie tam duperele. Jest taka w pierwszym poście. -Poznaj swojego AAS1- to dość ciekawy temacik będę tu opisywać co można wycisnąć z maszyny ale też na co najlepiej uważać. Będzie to opisywane jako program telewizyjny i będzie puszczany u was w mieszkaniu jak będziecie w bazie. -Poznaj swojego wroga - jak wyżej, przyrodniczy program tv o mutantach. Jak wyżej tylko w bazie. Będą się te wszystkie ciekawostki ukazywać co jakiś czas w sesji. Kombinezony Army Active Shot 1 skrót AAS1. AAS1 – Budowa: Anatomiczna człowiecza. Wysokość całkowita 4 m, szer, 2m, zakres pola widzenia z przodu 180 stopni, masa całkowita 2 tony, nacisk podwozia 2,4 tony Prędkość: tryb marszu 10 km/h tryb biegu 40km/h tak zwany automat tryb biegu 30km/h tak zwany ręczny tryb ataku 20- 35km/h Pokonywanie przeszkód: Wzniesienia do 90 stopni Uskok do –90 stopni Skok wzwyż 1m Skok w dal 3m Ładowność szkieletu: 1tona Moduły: standard soldier – uzbrojony w broń automatyczną 2szt GSZ–szybkostrzelny automat 70 naboi na minutę. Magazynki paskowe podpinane od dołu skrzynki z amunicją pod lufą. Na jednym pasku znajduje się 280 naboi. Przeładować trzeba ręcznie. Co oznacza odpięcie kombinezonu i zejście z niego. Ilość pasków z amunicją 16 szt. Dodatkowe wyposażenie 2 bagnety. Wady w module – ładowanie ręczne, trzeba zejść z szkieletu i zamocować nowy pas z nabojami do broni. Czas operacji 2 minuty. - delux soldier- uzbrojony w broń automatyczną 2szt GSZ z systemem ASM – szybkostrzelny automat 100 naboi na minutę. Magazynki taśmowe podpinane u dołu broni kończące się na plecach w skrzyniach z amunicją. Naboje z taśmy są wystrzeliwane do samego końca. Jest ich 6000 na jednym pasku w skrzyni. Co daje do dwóch sztuk broni 8000 naboi. Posiada też działko 20 naboi na minutę magazynek ładowany od dołu na 100 naboi. Ilość magazynków przy sobie 8 szt - po 100 naboi. Wady w module- Po wystrzale 1000 szt naboi trzeba odczekać 30min na ostygnięcie luf broni GSZ. - bosch soldier – uzbrojony w działka obrotowe minigun v2 1szt – 580 naboi na minutę. Magazynki taśmowe jak w wersji delux. Pojemność skrzyń 50000 sztuk moduł posiada dwie skrzynie. Posiada też działko 20 naboi na minutę magazynek ładowany od dołu na 100 naboi. Ilość magazynków przy sobie 6 szt - po 100 naboi. Wady modułu- podczas strzelania brak możliwości poruszania się poza trybem marszu. Dym zasłaniający widoczność. - bum soldier – uzbrojony w wyrzutnie granatów i rakiet. Dodatkowo moduł saperski i moduł podkładania min. Posiada też działko 20 naboi na minutę magazynek ładowany od dołu na 100 naboi. Ilość magazynków przy sobie 16 szt - po 100 naboi. Wady modułu- brak automatycznego wyciszania modułu nasłuchu podczas wystrzałów. Możliwość ogłuchnięcia operatora. Brak osłon przed przypadkowym wybuchem bezpośrednio przy szkielecie. - radar soldier – moduł do transmisji danych by połączyć się z innym oddziałem czy bazą. Dodatkowo posiada moduł zwiadowczy potrafi wystrzelić sondę która przesyła sygnał do odbiornika modułu. Jest czulszy niż zwykły radar. Dodatkowo jest moduł ogłuszania kierunkowego. Dość dobra broń na zwierzęta. Posiada też działko 20 naboi na minutę magazynek ładowany od dołu na 100 naboi. Ilość magazynków przy sobie 22 szt - po 100 naboi. Wady modułu- brak - medic soldier – jest to moduł medyka. Wyposażony w medykamenty wszelkiego rodzaju. – uzbrojony w broń automatyczną 2szt GSZ–szybkostrzelny automat 70 naboi na minutę. Magazynki paskowe podpinane od dołu skrzynki z amunicją pod lufą. Na jednym pasku znajduje się 280 naboi. Przeładować trzeba ręcznie. Co oznacza odpięcie kombinezonu i zejście z niego. Ilość pasków z amunicją 16 szt. Dodatkowe wyposażenie 2 bagnety. Posiada też działko 20 naboi na minutę magazynek ładowany od dołu na 100 naboi. Ilość magazynków przy sobie 22 szt - po 100 naboi. Wady modułu brak. - mechanik soldier – jest to moduł który naprawia inne, uzbrojony w miotacz płomieni. Granaty zapalające. – uzbrojony w broń automatyczną 2szt GSZ–szybkostrzelny automat 70 naboi na minutę. Magazynki paskowe podpinane od dołu skrzynki z amunicją pod lufą. Na jednym pasku znajduje się 280 naboi. Przeładować trzeba ręcznie. Co oznacza odpięcie kombinezonu i zejście z niego. Ilość pasków z amunicją 16 szt. Dodatkowe wyposażenie 2 bagnety. Posiada ich 100. Posiada też działko 20 naboi na minutę magazynek ładowany od dołu na 100 naboi. Ilość magazynków przy sobie 22 szt - po 100 naboi. Wady modułu- waga z ładunkiem ponad 3 tony. Dodatki do każdego AAS1:Każdy weteran posiada wszystkie dodatki oraz moduły specjalne dodawane w zależności od misji. - moduł radar – o ciemku nie zawsze widać wszystko za pomocom lamp szperających - moduł podczerwieni – nie przydaje się zbytnio w tunelach ze względu na wyziewy gazów. - moduł noktowizora – bardzo przydatne w bezpośredniej walce ale tylko na mutanty dwunożne. Z prostej przyczyny są wolniejsze od zwierzęcych mutantów. - moduł nasłuchu – jest to mikrofon i słuchawka w twoim uchu wzmacnia sygnał dźwiękowy. - moduł wyładowania – coś jak wielki paralizator. Powali wielkiego zwierza ale prąd bierze z twojego kombinezonu. Jak ustawisz moc na max może wyładować całą baterię. - moduł osłony dymnej – jak sama nazwa mówi wypuszcza dym wokół kombinezonu. – dodatkowo system uzbrojony jest w maski do oddychania. Można w nich nurkować. - moduł wspinaczkowy – są to wciągarki z harpunami. - moduł ogrzewania – jest to moduł który stabilizuję temperaturę wewnątrz kombinezonu. Ujemną jak i dodatnią. Tak zgłaszasz się jako wybrany przez swój już oddział Po tym jeszcze dziś wstawiam rozpoczęcie. Dobrze by było, byście sobie tu uzgodnili takie rzeczy jak różnego rodzaju strategie typu: kto gdzie idzie w szeregu, jak on wygląda maszerując jak podczas ataku, kto najlepiej osłaniał by tyły a kto wali do przodu jako zwiad . Czy w ogóle jest zwiad. I innego typu wasze decyzje. Tak byście się nie pozabijali w krzyżowym ogniu. Ostatnio edytowane przez Nasty : 14-01-2013 o 19:14. |
14-01-2013, 20:19 | #14 |
Reputacja: 1 | Ja śmigam deluxem więc mogę być wysunięty do przodu jako zwiad. Pierwszego w szeregu dałbym bum soldiera. Bosh soldier na tyły. Medic, radar i mechanik w środku razem ze standardem którego celem jest osłona tych trzech. Tak ja to widzę ale to tylko moje zdanie. Myślę że jakoś się dogadamy w tej kwestii.
__________________ "Rzeczą ważniejszą od wiedzy jest wyobraźnia." Albert Einstein |
14-01-2013, 20:42 | #15 |
Reputacja: 1 | Ja mógłbym też osłaniać tyły ze względu na swój miotacz ognia. Podstawą jest ochrona medyka
__________________ "Widzieliście go ? Rycerz chędożony! Herbowy! trzy lwy w tarczy! Dwa srają, a trzeci warczy!" |
14-01-2013, 21:05 | #16 |
Reputacja: 1 | Podoba mi się plan Greapp'y. Myślę, że dopóki nas jest tylu (wiadomo, ktoś jeszcze ma możliwość dołączyć do gry) takie zastosowanie jest optymalne. Zawsze jednak miotacz płomieni warto wysunąć na przód, aby samodzielnie mógł torować drogę, lub aby ubezpieczał potencjalny odwrót.
__________________ "Pulvis et umbra sumus" |
14-01-2013, 21:23 | #17 |
Reputacja: 1 | Do osłaniania odwrotu nadaje się też dobrze Bosh soldier z jego szybkostrzelnością zasypuje cały tunel ognie a reszta spi.... hem hem hem ucieka |
14-01-2013, 21:48 | #18 |
Reputacja: 1 | Wszystko spoko, obiekcji nie zgłaszam czy cuś jednak weźmy też pod uwagę misje. Tak się zapędzamy a mogą nas wepchnąć w miejsce gdzie układ nie wypali... oh ja i moje pesymistyczne myśli. |
14-01-2013, 22:58 | #19 |
Reputacja: 1 | Lepiej miotacz zostawić z tyłu. łatwiej obronić tyły w przypadku zaskoczenia |
14-01-2013, 23:25 | #20 |
Reputacja: 1 | Yhym, rozumiem, że Twój ostatni post dał nam zielone światło do pisania? Jeśli tak, w najbliższym czasie (tj. może nawet jutro) zabieram się za odpis.
__________________ "Pulvis et umbra sumus" |