|
Archiwum sesji z działu Postapokalipsa Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Postapo (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
15-04-2013, 00:03 | #491 |
Reputacja: 1 | A fuksa mam ? i mogę użyć ? a który nie żyje zombi bo nadal jest dwóch? |
15-04-2013, 00:04 | #492 |
Administrator Reputacja: 1 | To właśnie było użycie fuksa. |
15-04-2013, 00:06 | #493 |
Reputacja: 1 | chcę się doczłapać do auta i wejść na niego |
15-04-2013, 00:09 | #494 |
Administrator Reputacja: 1 | Ryzyko polega chyba na tym, że zombie może Cię dopaść jak będziesz odchodzić. Podobnie jak poprzednim razem. |
15-04-2013, 00:10 | #495 |
Reputacja: 1 | no jak leże też. No Kerm dajesz. Ja pomogłam tobie dwa razy bez zobowiązania Ostatnio edytowane przez Nasty : 15-04-2013 o 00:13. |
15-04-2013, 00:22 | #496 |
Administrator Reputacja: 1 | Zombiaczka masz z głowy. A apteczka w drodze |
15-04-2013, 07:46 | #497 |
Reputacja: 1 | Już miałem poprawić, że nie 3 a 6 pól może przekuśtykać ale ugryzę się w język bo jak zwykle zapomniałem o minusach z ran. Dzięki Kerm Swoją drogą to musiało ciekawie wcześniej działać na starych zasadach. Wcześniej w szoku nie mogłeś zrobić nawet kroka, a z jednym sukcesem tylko połowa tempa. Gdybyśmy nadal na nich grali, to Nasty nie mogła by zrobić ani kroku, ale co gorsza, gdyby miała sukces przy wyjściu z szoku to też nie mogła by się ruszyć Bo 6/2 da nam 3 a, że ma 3 rany to i tak stoi w miejscu. Dobrze, że Twórcy mechaniki to zmienili Teraz Nasty możesz jeszcze rzucić na Ducha -3 żeby spróbować wyjść z szoku całkiem Musi Ci wypaść 11, żeby Ci się udało Matko ile ja mógłbym wam jeszcze modów i utrudnień powrzucać słabszą wersję paskudnych obrażeń, gdzie losuje się uraz z każdą zdobytą raną....daje realistyczniejszy efekt, że coś wam jest niż zwykłe kary do testów Widać gdzie dostaliście. Albo takie testy strachu....sory ale mało kto goniony przez trupa, ledwo żywy, widząc wcześniej jak rozrywają jego towarzysza, nie robił by w gacie ze strachu a od tego można dostać nawet ataku serca i umrzeć jak się ma bardzo pechowy rzut ahhh lubie te systemowe pierdółki. Szkoda, że walczycie z zombie, a nie myślącymi istotami, albo chociaż takimi które czym kolwiek się przejmują, bo mogli byście używać sztuczek. Spróbować ich zastraszyć, zagadać, sypnąć piachem w oczy, uwieźć czy inne takie zagrywki Przy dobrych rzutasz można tak nawet w szok wprowadzić Widzę, że wrócił ci fart w kościach Kerm świetne rzuty w tym ogniu automatycznym ale nie będę zapeszał.
__________________ "Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego" Ostatnio edytowane przez JPCannon : 15-04-2013 o 07:55. |
15-04-2013, 11:20 | #498 |
Administrator Reputacja: 1 | Nasty ma (teraz) 3 rany i szok. Rzuca k6 (Duch) i (w razie koniecznosci) Kość Figury. Aby wyjść z szoku musi mieć 4 lub więcej, a że ma 3 rany, to musi rzucić 7 (zwykłe wyjście z szoku). Wtedy będzie mogła biegać i strzelać w kolejnej turze. Jeśli wyrzuci 11, wyjdzie z szoku i ma możliwość normalnego działania. Jeśli dostanie apteczkę, to wszystko zmniejszy się o 1 (ale i tak trzeba wyrzucić 6, inaczej nigdy nie wyjdzie z szoku i będzie mogła najwyżej chodzić?). |
15-04-2013, 15:14 | #499 |
Reputacja: 1 | Dokładnie! Jeśli nie zda testu ducha to jak napisałeś może tylko chodzić, a w następnej turze po prostu rzuca jeszcze raz i tak aż do skutku.
__________________ "Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego" |
15-04-2013, 17:44 | #500 |
Reputacja: 1 | Sorki, mam straszne problemy z netem. Krótką chwilę działa, długą nie. Rozumiem, że mapka nieaktualna, a mój ruch mimo szoku z zeszłej tury będzie brany pod uwagę, tak? Rzuty ciągle beznadziejne To chyba znak, że pora umrzeć Ostatnio edytowane przez AJT : 15-04-2013 o 17:50. |
| |