Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Postapokalipsa > Archiwum sesji z działu Postapokalipsa
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Postapokalipsa Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Postapo (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 10-05-2015, 15:21   #321
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
Chciałbym użyć sztuczki "Jest zajebiście", ale nie wiem jakie mam kary. Kary od bólu też się liczą do testów Charakteru, czy tylko do Zręczności i Budowy?
- Tak, kary siem liczom. Najważniejsza jest tutaj R.Cię jaką ma Will więc -6 albo -9. Jest po walce czyli liczy sie ta większa tak jakby się oblało test czyli -9. Do tego za zmęcznie dochodzi -4. Czyli razem jest -13 czyli podpada pod PT Fart -15.

- Po umsach Will'a zbija on o 2 PT Suwakami czyli spada do B.Trudnego -8. Zdawałby więc na 11 i miał 6 pkt do zbicia. Od tego możesz zacząć liczyć kombinacje z przesuwaniem PT na potrzeby tej Sztuczki.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 10-05-2015, 23:18   #322
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
- Ok, post jest Czas na ogłoszenia parafialne


- PD-ki


- Za terminowość: Adi 15 PD; Carloss, Ehran, Zombi, PPPP i Lechu po 10 PD; Lemi 5 PD.

- Za zaangażowanie: Zombi 10 PD; Lechu, Carloss i Ehran po 5 PD.

- Za jakość: Zombi i Ehran po 10 PD. Lechu i Carloss po 5 PD.


- Adi 5 PD za ładny opis wyczrpania i przedumierającą atmosferę Tak, Bobby jest właśnie w takim stanie

- Carloss 10 PD za ładną próbę podtrzymania morale grupy i przedstawienie jakiegoś planu działania.

- Ehran 10 PD za ładne odgrywanie dzięcięcości i rodzinnej atmosfery domu.

- Zombi 5 PD za anielskie ratowanie lemingów wszelakich

- Zombi 5 PD za wprowadzenie elementu humorzastego na sesję czyli gadki z parą kawalarzy.

- Zombi 10 PD za zapobieżeniu szczelaniu w kościele i to własną piersią.

- Lechu 5 PD za próbę ratowania John'a.



@Wszyscy


- Termin na terminowe posty za 15 PD do pt 15.V. Za opóźnione do nocnej sb. 16.V po 10 PD. Za późniejsze po 5 PD.

- Pogoda i aura bez zmian. Półmrok i mrok w budynkach czy drałowanie po sniegu tak samo.

- Wszyscy mają nadal kary do zmęczenia -4 i 2 h do następnego testu. (oprócz Alice co ma mniejszą karę -2 i Baby który przeniósł się do innego świata )

- Nikt nie oberwał przypadkową kulką.



Detale



@Adi i Carloss

- No jesteście wraz ze swoją gromadką w tym rozbitym i zdewastowanym labie. I nie wygląda na to by zbytnio szybko mielibyście wrócić na swoje poziomy. Mam nadzieję, że orientujecie się w potrzebach własnej grupy co jest potrzebne by przetrwać nadchodzącą dobę.

- Można przez komunikator przy drzwiach pogadać z Marlą. Tak samo jak wcześniej z Barney'em. Mam nadzieję jednak, że na tym nie spędzicie całej tury ale jak chcecie to czemu nie. Co ja tam będę stawał na drodze zakochanym, młodym i pięknym

- Automaty i inne takie co wspominał Vince są jak on mówi. Ale trzeba by pofatygować się w głąb bunkra. Nadają sie do w miarę swobodnego łażenia a więc i walki 3 osoby: Will, Pies i Kelly. Reszcie nie zabraniam ale chyba dośc wyraźnie widać w jakim są stanie.

- Bobby ma skumulowaną karę i za "zwykłe" zmęcznie (-4) i za swoje po użyciu skilla (-2) czyli razem -6 za samo zmęczenie.



@Ehran


- Szyćkiego najlepciejszego!

- Spodobał mi się ten opis traktora... Pasi jak ulał fo snu i mary... Więc go dopakowałem i przerobiłem na transformera...

- Generalnie plan Baby zadziałał i większość z tej grupki co odcinała drogę jest zajęta ciągnikiem. Nie wiada co sie dzieje z tymi co pojechali od strony bramy głównej.

- Ganger jaki wszedł do stodoły pi x oko sprzetowo wygląda jak ganger. Ma zamiar chyba wejść na górę i dorwać siostrę Baby.

- Siostra zaś wygląda jak dorosła na sylwetkę choć jest tyłem więc nie widać twarzy. To jak miałaby być młodsza od Baby w ogóle się nie zgadza. No ale Baba jest sennie pewny, że to ona go tu wzywała. Sprawia wrażenie, że nie wie ani o gangerze ani o Babie.

- Ganger idzie głownym wejściem i placem do drabiny. Ma otwarte pole do obserwacji na ziemi. Nawet jeśli teraz nie widzi Baby to raczej ciężko by nie zauwazyć jeśli zacznie do niego biec.




@Lechu i Zombi

- Szyćkiego najlepciejszego Lechu!

- Ok, macie teraz scenkę z gadką wspólną. Na moje oko najlepiej rozegrać ją wspólnie w doc.

- Scott i całą reszta krwawi więc mogą już sobie odpisać te Draśnięcie do ekwipunku. I dalej krwawią...

- Scott w połączeniu z własnym ekwipunkiem i ciałem John'a dźwiga ok 100 kg... Przez śnieg i zawieje... Zdał test Kondycji więc ma tą mniejszą karę -2 a nie -4. W połączeniu z tą normalną daje razem -6 za same zmęczenie i wyczerpanie. W razie dalszych biegań i hopsań z podobnym obciążeniem znów będzie test. To w końću 100 kg...

- Cała czwórka zbiegów jest na parterze jakiegos domu. Runnersi przed budynkiem wysypują się z bryki. Obecnie raczej oblężenie nie jest jeszcze szczelne ale obie strony budynku są na widoku i lufami gangerów. Łącznie z bronią maszynową zamontowaną na pojazdach.

- Alice jest za rogiem więc ani jej nie widać ani ona nie widzi co się dzieje w budynku. Runnersi zdają się być pewni swojej przewagi i zirytowani tym, że muszą czekać z atakiem.




@PPPP

- Wygląda chyba na to, że ciężarówka i furgonetka Dzikiego zostali wyeliminowani z gry. Ale pewności nie ma bo szaleńcza jazda sąsiedna ulicą niezbyt sprzyja obserwacji.

- Bus nadal ściga pikupa. Póki jest jego przód do waszego tyłu może strzelać głownie ten erkaem z góry a reszta nie bardzo. Erkaem jednak ma zdecydowanie większy zasięg niż miotacz ognia.

- Bus raczej na długich prostych utrzymuje prędkość za opancerzonym pikupem.

- Nieźle żeś wymyślił tego Ron'a



@Lemi

- Nico znalazła ten mag, pasi do jej karabinku i da się użyć jak się go zapelni ammo. Ma te wycięcie z boku więc widać ile zostało ammo bez testów PER.

- Budynek w którym jest Nico jest pod obserwacją i ogniem Runnerów. Wszelkie poruszanie się od ściany otwartej dla sąsiedniej ściany po otwartym terenie to proszenie się o kulkę. Da się poruszać za jakimiś zasłonami.

- Z mechy to Nico i jej kumple musieliby poświęcić seg na wypatrywania wroga gdzie on jest. Jak zdadzą to mogą dopiero zacząć strzelanie w razie czego. Jak nie zdadzą to się kitrają albo patrzają dalej. W tym czasie już mogą być pod ogniem jeśli zostaną wypatrzeni przez przeciwnika. Ogólnie dla obu stron im blizej zewnętrznych ścian sąsiadujacych budynków tym łatwiej wypatrzyć kogoś.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 11-05-2015, 12:41   #323
 
Ehran's Avatar
 
Reputacja: 1 Ehran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Pipboy79
- Szyćkiego najlepciejszego!
a dzięki. Kolejny rok na karku
 
Ehran jest offline  
Stary 18-05-2015, 19:58   #324
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
@Wszyscy

- Dostałem info od Ehrana, że raczej nie wyrobi się dziś z postem. Więc prawdopodobnie wrzucę posta dziś bez Baby chyba, że mnie coś opóźni i wrzucę jutro.

- Dla ciekawskich pouzupełniałem doc'ową ściągę z sesji. Tu jest link: https://docs.google.com/document/d/1...S4fTt_W7g/edit

- I to jest doc do czytania a nie grzebania tak dla przypomnienia


@Lechu

- No paczam na tego Twojego dzisiejszego posta... I jakoś nie widzę gdzie jest scenka walki? No urwane jest jak Taylor idzie na Scott'a a przecieć w doc nie na tym się skoczyło. No i dostałeś rozpiskę walki. Że test Morale, 4 Tury; 3 trafienia; strzaskanie kolana i palulu. No i gdzie to jest? No po co dawałem Ci tą rozpiskę skoro jej nie ma w poscie?
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 18-05-2015, 22:19   #325
 
Lechu's Avatar
 
Reputacja: 1 Lechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputację
Nawet czytając mojego posta bardzo dokładnie nie zauważyłbyś rozpiski walki, bo nigdy nie opisuje poczynań postaci od strony mechanicznej (mało kto to robi). Sam tekst skończyłem przed starciem. Jego wynik możesz opisać w swoim poście.

Korzystając z okazji przydzielonego mi czasu antenowego jestem zmuszony pochwalić Ciebie za bardzo fajną ściągę z sesji. Musiałeś na to poświęcić naprawdę sporo czasu. Plus dla Ciebie.
 
Lechu jest offline  
Stary 19-05-2015, 08:06   #326
 
AdiVeB's Avatar
 
Reputacja: 1 AdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumny
Potwierdzam słowa Lecha. Wow... Propsy!
 
AdiVeB jest offline  
Stary 20-05-2015, 02:30   #327
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
Nawet czytając mojego posta bardzo dokładnie nie zauważyłbyś rozpiski walki, bo nigdy nie opisuje poczynań postaci od strony mechanicznej (mało kto to robi). Sam tekst skończyłem przed starciem. Jego wynik możesz opisać w swoim poście.
- Ale ja po to podaję wynik starcia w Waszej turze, żebyście je mogli umieścić w swoich postach.



Cytat:
Korzystając z okazji przydzielonego mi czasu antenowego jestem zmuszony pochwalić Ciebie za bardzo fajną ściągę z sesji. Musiałeś na to poświęcić naprawdę sporo czasu. Plus dla Ciebie.
Cytat:
Potwierdzam słowa Lecha. Wow... Propsy!
- Dziękuję




Ok, Ogłoszenia parafialne



- Ok, zacznę tradycyjnie od PD-ków


- Za termin: Adi i Zombi 15 PD; Lemi; Carloss; PPPP po 10 PD; Lechu 5 PD

- Za zaangażowanie: Lechu i Zombi po 10 PD; Carloss i Ehran po 5 PD.

- Za jakość: Zombi 10 PD; Lechu 5 PD


- Adi 50 PD za udział w wyprawie do bunkra.

- Adi 20 PD za dzielność wykazywaną podczas wszystkich walk.

- Lechu i Zombi po 10 PD za próbę ratowania John'a. (w pojedynkę, żadne z Was by tego nie dokonało)

- Zombi 5 PD za namówienie Runnerów do wstrzymania ataku na domek zbiegów.

- Zombi 10 PD za fajne dialogi z BN-ami Bardzo ożywia to sesję

- Zombi 5 PD za fajne specowanie.

- Zombi 5 PD za ubranie lasek.

- Zombi 50 PD za powstrzymanie od oblężenia i wstrzymanie ognia swojej porcji gangerów przy kościele.

- Lemi 50 PD za związanie walką swojej porcji gangerów w porcie.

- Lemi 20 PD za współpracę z miejscowymi obrońcami.

- Carloss 50 PD za przywrócenie energii w schronie.

- Carloss 40 PD za dowodzenie i opiekę nad swoją Drużyną.

- PPPP 15 PD za ciekawy duet R&R i te ich dialogi

- PPPP 10 PD za wyeliminowanie z walki gunshipa. Zrobił to co prawda BN ale walczył po stronie Cheb dzięki Chomikowi.

- PPPP 30 PD za wyeliminowanie z walki busa Guido. Świetny pomysł z tym budynkiem.

- PPPP 50 PD za związanie walką swojej części gangerów.

- Lechu 15 PD za wyratowanie lasek z piwnicy.

- Lechu 20 PD za okazywaną w walkach niezłomność i upór.

- Lechu 50 PD za związanie walką swojej porcji gangerów.

- Ehran 20 PD za fajne interakcje z Claytonem.

- Ehran 10 PD za fajne interakcje z Monicą.

- Ehran 50 PD za wyczyszczenie ze zua obu Mac.

- Ehran 10 PD za fajną rodzinkę i rodzinny klimat na tej wspominkowo - wyśnionej farmie Baby.


@Wszyscy


- No to mamy koniec big epic fajnal battyl o Cheb

- No to na możemy rozpocząć epilog sesji. Dość niespodziewany ale jednak jeszcze nie tak prędki ten koniec jak to sądziłem w sesjowej pół doby temu

- A jako ciekawostkę wam powiem, że gramy w tę sesję prawie rok czasu a w grze pi x oko mija 3 doba od momentu startu sesji

- Dobra... A teraz do roboty!


- Termin dla Was na terminowe posty za 15 PD do sb. 23.V do nocy. Do nd 24.V do 12 w południe czyli jak mua z wyra wstaje i się tomny robi za 10 PD. Reszta za 5 PD.

- Pogoda poprawia się na tyle, że niebo jest pochmurne i wieje. Ale widoczność wraca pi x oko do normy.

- Jest ok południa. Zostało ok 5 h do zmierzchu i 6 h do nocy.

- Wszyscy machają właśnie test na wyczerpanie (prócz Baby). Ci co zdadzą mają -5 co obleją -6. Aby się ich pozbyć trzeba by się najeść porządnie i wyspać ciągiem ile się da. A upraszczając 1 h snu zmniejsza karę o 1. Syty posiłek o 2, skromny o 1.



Detale


@Adi

- Kara za zmęczenie za użycia skilla zeszła.

- Kara za wyczerpanie ma -6 do wszystkich kar za zmęczenie.

- Fajki się Bobby'emu kończą.


@Carloss

- Kara za wyczerpanie ma -6 do wszystkich kar za zmęczenie.

- Dobywanie ammo z kieszeni kosztuje o 1 seg więcej. Czyli dobycie i przeładowanie 1 lufy obrzyna to 4 seg a nie 3.

- Możesz w miarę pod ręką zmieścić po kieszeniach ok tuzina naboi.

- Jeśli Will zostanie w tej turze w tym spalonym kwasem ubraniu Will otrzyma 1 Draśnięcie za godzinę. Zobaczymy ile ta tura potrwa.

- Will z Psem mają na tyle uzbieranych zapasów żarcia w tej chwili, że starczy na skromny posiłek dla każdego z Drużyny.



@Lemi

- Kara za wyczerpanie ma -5 do wszystkich kar za zmęczenie.

- Nico oberwała podczas walki. Zaliczyła 3x R.Lek od peemki w ramię. Ten chłopak tym się zajął więc nie krwawi. Prócz tego zaliczyła postrzałów w brzuch które nie przebiły kamizelki ale zadały 5x S.Lek (jedna serio z peemki i 2x srut)

- W efekcie tego stan HP Nico to obecnie 1x R.Cię; 5x R.Lek; 5x S.Lek. Została więc jej zdrowa ostatnia 1x R.Lek.

- Podczas strzelaniny wystrzelała pół maga. Zostało jej 15/30 ammo.

- Generalnie strzelanina ucichła w okolicy po wybuchu.



@PPPP

- Kara za wyczerpanie ma -5 do wszystkich kar za zmęczenie.

- Dwaj towarzysze Chomika zginęli. Został więc z Yeleną i R&R.

- Chomik oberwał z rkm. Ale pocisk był osłabiony po przejściu przez ciała na tyle, że kamizelka wytrzymała. Ale nie ulegaj złudzeniu, że pancerz co masz jest erkaemoodporny czy cóś Ponadto Chomik obrywa od postrzały 5x S.Lek (goją się po 12 h)

- Kamienica się zapadła, rozwaliła i w ogóle jest burdel. Wszystko w pobliżu budynku jest zawalone gruzem i kamieniami a pyłu jest tyle, że wygląda jak gęsta mgła.

- Samochód w tej chwili jest do niczego choć sam miotacz się uchował.

- Pod gruzowisko podjechały laski mogą was zabrać gdzie chcecie.

- Chomik i Ron wiedzą gdzie jest/był sklep Andrew'a wiec wiedzą, ze niedaleko. Niedaleko też powinien być ten gunship ale w inną stronę.



@Zombi

- Kara za wyczerpanie ma -6 do wszystkich kar za zmęczenie. (bonus za śniadanie już znika)

- Pi x oko w południe za 24 h Johnowi należy pokulać na meydczność i jak się uda wraca do normalnego tempa zdrowienia.

- Strzaskane kolana Scott'a i blondzi nie da się "naprawić" bez implantów rzepki. Bez tego można zaleczyć rane z "HP-eków" ale nadal będą kuleć i bez wszelkie aktywnosci ruchowej.

- Z mechy brunetka ma 1x R.Lek od postrzału śrutem i 3x R.Lek od hipotermii. Blondyna ma 3x R.Lek ramienia od postrzału serią i 3x R.Lek od hipotermii. Ciepłe ubrania od Alice (czy od kogokolwiek innego...) spowolniły wychładzanie na tyle, że dotrwały do końca operacji. W podkoszulkach zamarzłyby przez tę godzinę czy dwie na takim mrozie.

- Możesz se dopisać zieloniaka od Paula do ekwipunku jeśli przyjmujesz poczęstunek

- Jak widzisz Guido nie ściemniał chyba z tym płynnym zielskiem z neodżunglii.

- Generalnie wymioty i reperskusje spowalniają wejście Alice na tyle, że generalnie może trafić na scenkę kościołową jeśli chce pod koniec tej opisanej akcji w kościele.



@Lechu

- Kara za wyczerpanie ma -6 do wszystkich kar za zmęczenie.

- Scott ma też spore kary za te siniaki. Tak konkretnie bez walki to 3x S.Kryt daje -27 do wszystkich testów... Chyba rekord jaki dotąd widziałem na sesjach za same rany... (Czyli razem ze zmęczeniem jest -33...). Siniaki za 12 h czyli ok północy, zejdą na stopień słabsze czyli 3x S.Cię.

- Z kolanem bez implanta nawet po zaleczeniu rany będzie kulał i bez wszelkich szybkich akcji do ktorych potrzebne są dwie sprawne nogi.

- Ogólnie Scott'owi z HP Zostało 3x R.Lek + 1 Draśnięcie. Jest w tak cieżkim stanie, że właściwie w tej turze ma akcje leżąco - mówione jak na moje oko.

- Zeszły mu siniaki z wieczornych walk.




@Ehran

- No szkoda, że nie dałeś rady wrzucić posta. Generalnie nadal masz scenkę w tej chwili trochę wcześniejszą w doc'u.

- Ogólnie Baba pokonał gangera i nie odniósł żadnych obrażeń. Ale z mechy miał bardzo pechowe rzuty więc poszło z 10 Tur z czego z połowa w defensywie. No ale mimo to udało się.

- Jest przy siostrze i jak co to może z nią pogadać czy cóś.

- Przez okno widać, że gangerom wykończenie ciągnika nie zajmie zbyt dużo czasu.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 20-05-2015, 21:38   #328
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
- Aha... Wiedziałem, że cóś jeszcze mi umkło po nocy...

- Wielka batyl się skończyła więc schodzi zasada przypadkowego postrzału.

- I skończyła się więc zostaje kwestia sektorów.

- Północny - port

- Cel: ochrona łodzi.
- BG: Nico
- Wynik: remis. Nico i obrońcom udało się wyratować połowę łódek.
- Efekt: ceny żywności w Cheb rosną o 50%


- Zachodni - "Wesoły Łoś"

- Cel: obrona haraczu i pojazdów pozostawionych w knajpie.
- BG: Mężny Chomik
- Wynik: zwyciestwo obrońców: Chomikowi przy pomocy ligowców udało się na tyle zdezorganizować Runnerów, że nie było sensownych ataków na knajpę oraz nie udało im się odbić łupu i pojazdów.
- Efekt: miejscowi nadal posiadają gamble na wymianę (prócz żywności i ammo).


- Centralny - sklep Andrew'a.

- Cel: ochrona głównej zbrojowni w Cheb
- BG: -
- Wynik: zwycięstwo Runnerów. Udało im się wysadzić sklep w powietrze.
- Efekt: ceny ammo w Cheb rosną o 100%


- Wschodni - kościół.

- Cel: ochrona cywili w kościele.
- BG: Scott i Alice
- Wynik: zwycięstwo obrońców. Scott'owi i Alice dzięki wspólnym wysiłkom udało się powstrzymać Runnerów przed zlikwidowaniem obrońców w kosciele.
- Efekt: w Cheb nadal ma kto mieszkać


- Południowy - spichlerz.

- Cel: ochrona głównych zapasów żywności
- BG: -
- Wynik: zwycięstwo Runnerów. Udało im się znisczyć spichlerz.
- Efekt: ceny żywności rosną o 100%.



- Podsumowując sektorowo wyszedł remis 2.5 : 2.5.

- Żadna ze stron nie zebrała zdecydowanej przewagi. Ani obrońcy ani gangerzy nie zostali rozbici czy zmuszeni do pokonania.

- Przeciętny oddział Runnerów miał zdecydowaną przewagę nad obrońcami. Lepicejsze wyszkolenie, sprzęt, zapas ammo sprawiały, że wynik był dość przewidywalny. Tak konkretnie to bez udziału BG w danym sektorze Obrońcy wybraniali się na 1 - 5, na 6 - 10 był remis i na 11 - 20 wygrywali Runnerzy.

- Z działań BG kazdy generował swoją porcję gangerów, nieważnie gdzie się znajdował. Związanie ich czymś poza walką z obrońcami wyrównywało szanse obrońców.


- Co do chłopaków w Schronie, udało im się przywrócić główne zasilanie. Zmienia to diametralnie mozliwości bunkra. Pi x oko teraz jest szansa przywrócić bardzo dużo sektorów do przedwojennego standardu. Ot, kwestia częsci, speców, czasu i roboczogodzin. Wcześniej to w sumie wszelkie naprawy to taka prowizorka bez stabilnego źródła zasiania.



Teraz


- Obecnie jest ponownie przerwa operacyjna. Alice i Scott są zajęci przy kosciele. Ale Nico i Chomik mają swobodę w działaniu. Generalnie w tej turze mogą się bujnąć do dowolnego sektora, spiknąć z BN-ami, czy spróbować coś zrobić.

- Ceny wyżywienia wszelakiego wzrastają łącznie o 150%. Czyli przykładowa srednia dobowa cena z 10 g rosnie do 25 g. Fabularnie zaś należy oczekiwać wszelakich kłopotów z głodem i zdobywaniem pożywienia.

- Ceny ammo rosną o 100%. Czyli za jedno ammo za przykładowe 2 g trzeba zapłacić 4 g.




@Adi

- No fajno, że dałeś posta już. Ale jeśli chcesz porobic coś jeszcze w tej turze to czeka Cię trochę roboty albo w komentach albo doc. Chyba, że nie chcesz wówczas pociągnę scenkę w swoim poście.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić

Ostatnio edytowane przez Pipboy79 : 20-05-2015 o 21:42.
Pipboy79 jest offline  
Stary 21-05-2015, 00:31   #329
 
Ehran's Avatar
 
Reputacja: 1 Ehran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Pipboy79
- No szkoda, że nie dałeś rady wrzucić posta. Generalnie nadal masz scenkę w tej chwili trochę wcześniejszą w doc'u.
sorki, ostatnio się z niczym nie wyrabiam. praca praca, trochę rodziny, znów masa pracy, potem trochę rodzinki, i dla mnie nie ma już czasu prawie nic a nic... ale się staram, z poślizgiem, kosztem snu, i jest post
 
Ehran jest offline  
Stary 21-05-2015, 08:27   #330
 
AdiVeB's Avatar
 
Reputacja: 1 AdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumny
@ Pip

Wolałem napisać posta tak czy siak jakby co to walimy na doc'a
 
AdiVeB jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:12.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172