07-01-2014, 21:10 | #1 |
Reputacja: 1 | [KOMENTARZE] Chłód, pęd, masa. Witam Was miło i zapraszam już od tej pory do rozgrzewki przed rozgrywką. Na razie jednak oczekuje od Was dopracowania KP i przysłania ich na mail : pinn600@gmail.com Ot żeby się nie pogubiły. Kiedy formalnością stanie się zadość a dane przepłyną przez nieskończone odmęty infosieci zaczniemy małą retrospekcją dwa miesiące przed przyjściem do Was Łapy. Możecie również przedstawić Wasze postacie i luźno dogadać się na temat współpracy. Śmiało też zadajcie pytania jeśli nadal je macie. Ostatnio edytowane przez Pinn : 07-01-2014 o 21:14. |
07-01-2014, 21:19 | #2 |
Reputacja: 1 | Jutro dopracuje postać i dam tu jej jakieś ładny odpis. Właśnie skończyłem opisywać załamanie nerwowe u postaci z PTSD w innej sesji i trochę zmęczyłem się wczuwaniem |
08-01-2014, 08:24 | #3 |
Reputacja: 1 | Ja również witam i życzę dobrej gry. Co do mojej postaci, to jak pisałem jest ona dość nietypowa. Dokładnie rzecz ujmując są to dwie postacie. Twój bohater Brilchan wie o nich, co następuje: - Amanda Right http://wallpaperuser.com/wp-content/...-wallpaper.jpg to kobieta, symulakra bojowa. Działa na ulicy jako morderca do wynajęcia, ochroniarz, najemnik, uliczny ronin. To twarda i ostra suka, która nie ma żadnych skrupułów. Wygląda w jakiś sposób na pozbawioną wszelkich hamulców. Liczy się dla niej cel, a nie metody. Dokładne relacje między naszymi bohaterami możemy zacząć określać, gdy poznam kto zacz ten Twój heros. - Donavan Thormpson http://www.polyvore.com/cgi/img-thin...l&tid=47885393 to giełdowy gracz, paser i organizator podziemnych walk. Typowy cwaniaczek z rozległą siecią kontaktów. Także symulakra, ale o dziwo bardzo wygadana i elokwentna. Wygląda na to, że ma w jakiś sposób podkręconą osobowość. Obie moje postacie się znają i ty też możesz obie znać. Pinn pisałeś mi o uzupełnieniu cech. Mamy przygotować mechanikę zgodnie z podręcznikiem, czy jakoś inaczej. W rekrutacji pisałeś, że to będzie storytelling, a teraz chcesz jakiś cyferek. |
08-01-2014, 11:24 | #4 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Barman - Przykładowe przewagi: Czujny, Krzepki, Opanowany, Wyjątkowo Opanowany, Charyzmatyczny, Koneksje (2), Szósty zmysł. Chodzi mi raczej o przykłady a nie korzystanie z pod. Jeśli wymyślisz swoje cechy będzie również w porządku. To będzie cała mechanika. Pozwoli mi to lepiej wyobrazić sobie postacie. Warto dodać również jakieś wady. Po części zrobiłeś opisując tu postać. Donavan może mieć atuty : złoty mówca , sieć kontaktów ale również wadę gaduła itp. EDIT: Właśnie przeczytałem Twoją kartę ma mailu Wojan. Wszystko jest świetnie opisane stąd myślę , że nie musisz opisywać punktowo cech , bo wplotłeś je zgrabnie w opis postaci. Zresztą w ST wszystko i tak wyjdzie w czasie rozgrywki. Teraz pozostaje tylko dosłać umiejętności , sprzęt i wszczepy. Posiadam również solidny zamysł jak poznają się wasze postacie. Ostatnio edytowane przez Pinn : 08-01-2014 o 12:29. | |
08-01-2014, 21:06 | #5 |
Reputacja: 1 | Andrew Moore vel Infoszczur(ksywa hakerska)\technoman (pseudo Djdzejskie) Rola Haker, zbieracz danych.(?) potem jeszcze przejże rolę Andrew jest ekshibicjonistą zarówno w sferze fizycznej jak i psychologicznej. Nie do końca rozumie jak funkcjonuje społeczeństwo gdyż mimo że ma nieco ponad 20 lat funkcjonuje w prawdziwym świecie od niedawna. Opowie historie swojego życia każdemu kto będzie miał ochotę go słuchać. Wychował się w komunie neo-hippisów quasi sekcje która żyła pod kopułą, był więc odcięty od świata zewnętrznego i żył w oazie sztucznie wytworzonego samowystarczalnego mikroklimatu. Dzieciństwo i wczesna młodość upłynęło mu na sielance wypełnionych wolną miłością oraz naturalnymi narkotykami które hamowały agresywne zachowania w zarodku. Kontakt ze światem zewnętrznym był mocno ograniczony, nie chciano aby świat zewnętrzny zatruwał umysły "nowego człowieka" jakiego guru próbował wychować i stworzyć w w komunie Pozwolono mu nauczyć się obsługiwać komputer aby mógł w przyszłości obsługiwać systemy Kopuły. Andrew musiał ukrywać swoją fascynacje elektroniką aby nie uznano że maszyny mają na niego "zły wpływ". Nawet na jego zainteresowanie tworzeniem muzyki patrzono jak na coś nieporządnego i szkodliwego. Odszedł z Komuny gdyż chciał na własnej skórze sprawdzić ile prawdy jest w odstraszających lekcjach historii jakie im serwowano. Chciał przekonać się jak wygląda prawdziwy świat, jak żyją inni ludzie i jaką muzykę stworzono przez te wszystkie dziesięciolecia jakie minęły od lat 60tych. Miał dość ociężałości umysłowej jaką powodowała święta roślina, napary z maku i naturalne halucynogeny które uważano za odpowiedź na każdy problem i każdą wątpliwość. Nie wiedział kim są jego rodzice, gdyż wychowywała go komuna, nie wiedział nawet ile ma lat gdyż nie liczono tam czasu. Świat okazał się przerażająco fascynujący. Straszny lecz zarazem piękny, Dopiero po jakimś czasie pojął jak bardzo wykastrowaną wersje rzeczywistości serwowano mu przez całe jego życie. Zrozumiał że jego Gauru serwował swej społeczności jakieś mylne wyobrażenie ziemskiej nirwany która była sprzeczna z zasadami buddyzmu gdyż zamiast czystości duchowej oferowała ucieczkę i niewolę w substancje zaciemniające rzeczywistość. Jednak wolność miała swoją cenę, okazało się że brakuje mu umiejętności praktycznych. Miał co prawda nieco zdolności komputerowych lecz było mnóstwo osób które potrafiły zrobić to samo co on szybciej i lepiej. Przykrym odkryciem było również to że na zewnątrz trzeba pracować na utrzymanie, jedzenie nie jest za darmo, a jednym z dziedzictw jego poprzedniego życia jest psychiczne uzależnienie od Marihuany (miał choć tyle szczęścia że przedkładał ją nad kompot halucynki i Kwas) Aby przeżyć zgodził się wziąć udział w specyficznym reality show. wszczepiono mu urządzenia które pozwalają na nadawanie fonii i wizji w czasie rzeczywistym. Andrew niespodziewanie zyskał małe lecz oddane grono fanów zainteresowane jego historią. Stara się być jak najbardziej REAL i zapewniać swoim fallowersom emocjonujące widowisko. Jednak konkurencja wśród nadających jest dosyć ostra a jego niezwykła perspektywa i brak zahamowań zdołały mu zapewnić jako takie powodzenie to i tak ledwo mu starczy na spłatę zadłużenia względem właściciela całego systemu. Odniósł całkiem spory sukces na Scenie klubowej, ma talent do wyszukiwania Retro melodii i jest powiewem świeżości na Scenie. Jednak to na razie wypełnia mu bardziej potrzebę samorealizacji i imprezowania niż daje faktyczne utrzymanie. Dlatego zdecydował się spróbować życia ulicznego Runnera w nadziej że to przyniesie mu jakąś ciekawą historie która zafascynuje ludzi lub chociaż robotę która dałaby jakieś utrzymanie. Zalety zdolny Haker(Wielka zaleta)- Naprawdę umie gadać ze sprzętem i zręcznie manipulować danymi, Celebryciak - Ma jakąś tam rozpoznawalność i trochę znajomości. Potrafi załatwić jakąś przysługę, w miarę czysty towar czy wejście na imprezę. Czasami dzięki temu uda mu się załatwić coś czego nie można osiągnąć przez tradycyjne kontakty. Wady Wolny (i Powolny :P)Duch - Przez swoje wychowanie jest nieco odrealniony i momentami zbyt swobodny w kontakcie z rzeczywistością. Choć jest inteligentny to mózg ma nieco upalony długoletnim używaniem Maryśki, czasami zachowuję się mało odpowiedzialnie. Do tego jest raczej ciapowaty zdarza mu się zapomnieć jak funkcjonuje realny świat. Ma awersje do przemocy, choć zdążył się już nauczyć że ma prawo do samoobronny i agresja fascynuje go jako owoc zakazany to nie jest w niej dobry i miewa momenty zawahania które na ulicy mogą kosztować go życie. Ekshibicjonista - Zdarza mu się zapominać że żyje w świecie zewnętrznym gdzie istnieją pewne tabu społeczne i czasami dzieli się zbyt dużą ilością informacji o których nie każdy chcę wiedzieć. Uzależniony od mediów społecznych (cholerna wada)- To chyba jest Self explanatory jak to mawiają Anglosasi :P nadaje i sprawdza komunikaty i swoją pozycje w rankingu z niepokojącą częstotliwością Ostatnio edytowane przez Brilchan : 08-01-2014 o 23:21. |
09-01-2014, 12:43 | #6 |
Reputacja: 1 | Wojan musisz sobie podzielić awatara na dwa, bo mogę tylko przypisać gracza na jedno miejsce. Wiesz , żeby na awku była pokazana twarz i Amandy i Donavana. W wolnym czasie uzupełnijcie również info w panelu gracza. Mój post niebawem. Zaczynamy od retrospekcji. |
09-01-2014, 15:35 | #7 |
Reputacja: 1 | Post pojawi się pewnie dzisiaj , choć zależy ile czasu spędzę na wyjściu z kumplem. Do tej pory możecie uzupełnić info w panelu BG i awatary (jestem ciągle ciekaw twojego Brilchan ). Nawiasem pytając- czujecie zapał do gry? Link do sesji: http://lastinn.info/sesje-rpg-scienc...-ped-masa.html |
09-01-2014, 15:50 | #8 |
Reputacja: 1 | Czekam na pierwszy post i niech się już zacznie show Dzisiaj zapewne uzupełnię sprzęt i inne pierdoły. Co do avka, to pomyślę jak to rozwiązać. |
09-01-2014, 16:05 | #9 |
Reputacja: 1 | Bawię się trochę edycją obrazu właśnie pod awatary do sesji więc jeśli sam będziesz miał problem spróbuje ładnie to zmontować |
09-01-2014, 19:41 | #10 |
Reputacja: 1 | Podręcznik IZ ma swoje wady i zalety. Za duży plus uważam podanie proponowanych nastrój gry. Oczywiście będę prowadził w swoim własnym stylu niemniej jednak pomyślałem , że przytoczę te dane z podręcznika a wy powiecie mi , które podchodzą pod wasze oczekiwania. **** Ryzyko Istnieją miejsca, które w dalszym ciągu czekają na odkrycie. Niebezpieczeństwo czai się za każdym rogiem w czasie sesji z domieszką ryzykanctwa. Postacie graczy nie są w stanie poruszyć się choćby o krok aby nie napatoczyć się na kolejną ryzykowną sprawę, a wszystko wydaje się być bardzo kolorowe, wręcz przejaskrawione. Zbirów do tłuczenia jest zawsze pełno, tak samo jak trzymających w napięciu zakończeń i ratunków w ostatniej chwili. Wszystko dzieje się we właściwej chwili lub jeśli wolisz – o ułamek sekundy za późno. **** Rozkład Toksyny krążą w powietrzu, unoszącym się nad miastami i całą ludzkością. Świat powoli gnije i umiera wokół bohaterów, którzy są świadkami niszczenia ekosystemu, powstawania pustkowi i ruin pełnych zardzewiałych samochodów. Wszyscy są chorzy – w ten czy inny sposób. Entropia dociera wszędzie, pomimo wielu sposobów na zabezpieczanie się przed jej wpływem. Wszystko zdaje się rozpadać, łącznie z ludzką moralnością. **** Oniryzm W świecie, gdzie iluzje, wirtualne dominia i podrasowana rzeczywistość są chlebem powszednim każdego człowieka, jedynym prawem, jakie istnieje jest wyobraźnia. Linia oddzielająca rzeczywistość i fantazję zdaje się zacierać i w niektórych sytuacjach wręcz nie istnieć. Postacie graczy mogą przenosić się pomiędzy najróżniejszymi światami z taką samą łatwością, jak przechodzi się przez otwarte drzwi. Opisy obfitują w symbole, które z kolei stają się znacznie bardziej abstrakcyjne i mają wiele znaczeń. **** Szaleństwo Wszystko jest w ciągłym ruchu, dlatego też nikt nie wie co niesie z sobą przyszłość. To nastrój Osobliwości, migoczący neon nad krajobrazem wirtualnego świata, ciągły szum informacji w tle. Świat pełen jest nieprzespanych nocy, pełnych galopujących myśli i niepewności. Podróże i szybkie pościgi to znaki rozpoznawcze tego nastroju. Zmienia się wszystko, tylko czasami nie można tego dostrzec. Wszyscy biorący udział w sesji rozgrywającej się w szalonym świecie (zarówno Mistrz Gry, jak i gracze) zachowują się i działają bez zbędnego zastanowienia, przemieszczając się z miejsca na miejsce i żyjąc dla adrenaliny i strachu. Nigdy nie siadaj, prowadząc przygodę w takim nastroju. **** Idealizm Świat pełen jest wzniosłych idei i szlachetnych celów, które stoją w kontrze z typowymi założeniami cyberpunkowego settingu. Wszystko jest jasne i świecące oraz nowe jak płonący świt oglądany z okien penthouse’u albo szczytu Olimpu. **** Tajemnica Nie wszystko jest zawsze tym, na co wygląda, kiedy korzystamy z nastroju Tajemnicy. Świat pozostaje w chwiejnej równowadze pomiędzy światłem i mrokiem. Wydaje się, że nikt nie posiada wszystkich odpowiedzi. Postacie graczy nie powinny mieć możliwości złożenia wszystkich fragmentów układanki (przynajmniej nie od razu). W zamian za to muszą polegać tylko na sobie, aby wypełnić brakujące fragmenty, poruszając się w świecie kłamstw, półprawd i ukrytych zamierzeń. **** Przygnębienie Świat wydaje się mały, wręcz klaustrofobiczny. Zdaje się zwalać na bohaterów całym swoim ciężarem.Wielki Brat patrzy nieustannie, ludzie działają jak roboty, a przyszłość wydaje się niezmienna. Wszyscy wydają się być zmęczeni i nadzorowani. Tylko najbogatsi zdają się nie robić sobie nic z zaistniałej sytuacji. **** Dzikość Chodzi o krew, pot i seks oraz niepohamowaną chęć przetrwania za wszelką cenę w obliczu zbliżającego się Efektu Osobliwości. W takim settingu ludzkość to zwierzęta, posiadające wszystkie możliwości i przywary ich pierwotnych przodków, uwięziona w pułapce świata roku 2088. Współczesne społeczeństwo, logika i zaawansowana technologia pełnią rolę więzienia, tamy, zza której próbują się wyrwać nasze najbardziej ukryte organiczne potrzeby. Mamy tutaj starcie pomiędzy czystym instynktem a zimnym wyrachowaniem i odczłowieczeniem technologii. **** Przemoc Śmierć jest szybka, cholernie paskudzi otoczenie i może dosięgnąć każdego w grze, gdzie nastrój przemocy wiedzie prym. Są takie momenty, kiedy agresja po prostu eksploduje, niczym czerwone światło, pulsujące na tle czarnego, letniego nieba. Walki powinny przypominać bardziej filmy Tarantino, niż bezkrwawe westerny z lat 50., a narzędzia do zadawania brutalnego bólu bliźniemu zawsze powinny być pod ręką. Większość ludzi wyznaje konfrontację fizyczną jako pierwszy i ostatni, a tak naprawdę jedyny sposób rozwiązywania konfliktów, dlatego też wielu jest w jakiś sposób okaleczonych. |