08-10-2014, 11:36 | #41 |
Reputacja: 1 | Ummm... Ale, że to już? Tak zaraz po śniadaniu i bach - zombi??! No to ładnie. A ja naprawdę wierzyłem, że to nadal testy behawioralne:/ Ech... Bywaj Ombrose... Jaką miałeś supermoc?
__________________ "Beer is proof that God loves us and wants us to be happy" Benjamin Franklin |
08-10-2014, 19:54 | #42 |
Reputacja: 1 | Dziękuję wszystkim za grę, koniec był świetny Idealnie się zbiegło, bo zaczęły mi się studia i trudno cokolwiek wcisnąć między biofizykę, anatomię i inne przedmioty… nawet dokładnie w tej chwili tonę po łokcie w notatkach ze skiaskopii Yao nie miał żadnej mocy - był na poziomie pierwszym. Lecz posiadał potencjał, by na wyższych stopniach zaawansowania manipulować grawitacją. To się pośrednio wiąże z jego numerem 9d - poprzednie numery 9a, 9b, 9c - jego rodzeństwo - zginęło w wypadku psionicznym, ale to dłuższa historia… i wszyscy manipulowali grawitacją. W każdym razie pośmiertnie przydzielono im takie numery, aby nie zawyżać numeracji pozostałych psioników. Yao w ogóle nie wiedział o swoim rodzeństwie - to tylko wierzchołek dramy obyczajowej, jaką popełniłem przy pisaniu karty Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia w innych okolicznościach! |
09-10-2014, 08:04 | #43 |
Reputacja: 1 | Skiaskopia brzmi przerażająco O.o (ale całe szczęście Ciocia Wiki rozwiała opary horroru ) Cóż, może się jeszcze kiedyś gdzieś spotkamy... powodzenia na studiach zatem
__________________ Jeśli zabałaganione biurko jest znakiem zabałaganionego umysłu, znakiem czego jest puste biurko? Albert Einstein |
12-10-2014, 12:02 | #44 |
Reputacja: 1 | No to wkleiłem krótką notkę. Atak jest taki sam jak ten, który chciałem wyprowadzić w Atola... może tym razem zadziała, a ja nie zginę... Mam nadzieję, że nie jest tak, że jeśli ktoś napisze posta jako pierwszy w turze to ginie... Jeśli Alreuna każe nam uciekać to oczywiście nie mam zamiaru stać na posterunku i siłować się z Zombie. To tyle jeśli chodzi o ten tydzień. Post jest taki krótki, bo za chwilę lecę na lotnisko i spadam z kraju. Nie będzie ze mną absolutnie żadnego kontaktu do 20 października. Ale droga MG, to nie jest jeszcze powód, żeby mi postać zabijać! Wrócę! Obiecuję. |
20-10-2014, 21:34 | #45 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Krótko i na temat: Mamy kolejnego posta, więc proszę o Wasze reakcje do 27.10.
__________________ Konto zawieszone. |
27-10-2014, 19:57 | #46 |
Reputacja: 1 | No i wyrobiliśmy się w terminie. |
27-10-2014, 20:28 | #47 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Śliiiicznie
__________________ Konto zawieszone. |
02-11-2014, 02:19 | #48 |
Reputacja: 1 | Jakie jest te 5 sztuk walki z których móżemy wybierać? Nadal mamy pokoje w tych samych składach? Tzn. jestem z Peterem? |
02-11-2014, 15:45 | #49 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Tak, Ty z Peterem, Keiko została sama. Co do sztuk walki - kto pierwszy ten lepszy, czyli sami wymyślacie aż pojawi się 5 (liczy się to, co w postach, a nie w deklaracjach), pozostali będą musieli się dostosować
__________________ Konto zawieszone. |
18-11-2014, 12:51 | #50 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | No to jedziemy dalej. Macie nowe zabawki rodem z filmu GJ JOE. Kostiumy są naprawdę wybajerzone. Jedną z ich właściwości jest zmiana koloru po założeniu na taki odcień, który najbardziej wtapia się w otoczenie. Co prawda możliwości maskowania są ograniczone w stosunku do takiego kameleona, bo kolorystyka obejmuje jedynie barwy: białą, czarną i zieloną (wraz z wszystkimi odcieniami pomiędzy tymi kolorami). Poza tym macie wkładkę chłonną jakby ktoś się zsiusiał. Do każdego kostiumu dołączona jest maska oraz hełm - od Was zależy co nosicie, ale jeśli nie będzie deklaracji, to uznam że nie założyliście ani jednego ani drugiego. Maska posiada funkcje noktowizora i automatycznego celownika, posiada też mały zbiorniczek z tlenem, który można aktywować przyciskiem koło ucha. Maska i hełm stanowią komplet i mogą być noszone razem, wtedy wygląda to mniej więcej tak: Co jednak dla nas najważniejsze, to właściwości Waszych kombinezonów. Chciałabym żebyście sami je wybrali i wysłali mi deklarację na PW. Macie do wyboru: Siła Szybkość Ochrona I wartości od 1 do 3, gdzie 3 to najwięcej. Czyli można np. rozłożyć punkty: Siła 2 Szybkość 3 Ochrona 1 <-- ktoś w takim kostiumie jest bardzo szybki, znacznie silniejszy, ale ma słaby pancerz Przy każdym kostiumie znajdziecie też 3 rodzaje broni (w tym przynajmniej jedna biała) - od Was zależy co to będzie - proszę o informacje przy okazji deklaracji na PW. Zasada jest prosta - im lepsza giwera, tym mniej będziecie mieli nabojów. No i wszystko musicie unieść i być w stanie się z tym poruszać, więc bazooka odpada. Na laserówki też nie macie co liczyć. Jeśli chodzi o kolejkę, macie do wykorzystania cały wieczór i ewent. noc. Kończycie, gdy postać zasypia. Na posty i deklaracje czekam do 25.11.
__________________ Konto zawieszone. |