Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Science-Fiction > Archiwum sesji z działu Science-Fiction
Zarejestruj się Użytkownicy Oznacz fora jako przeczytane


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 16-12-2014, 21:31   #131
 
Plomiennoluski's Avatar
 
Reputacja: 1 Plomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputację
Kerm, czasem to ekonomia, ale rozumiem o co ci chodzi. To była jedynie propozycja. Chwilowo Shao ma lepsze rzeczy do roboty, jak chociażby łatanie statku.
 
__________________
Wzory światła i ciemności pośród pajęczyny z kości...
Plomiennoluski jest offline  
Stary 19-12-2014, 00:09   #132
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
- Jeśli takie coś na podobę akumulatorów samochodowych wygenerowałoby parę jerów... A SPŻ zużywa 1 jer na dobę... To chyba warto spróbować się w to pobawić moim zdaniem
 
Pipboy79 jest offline  
Stary 21-12-2014, 15:56   #133
 
Plomiennoluski's Avatar
 
Reputacja: 1 Plomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputację
W sumie tego nie widzę albo jestem ślepy. Ile energii kosztuje salwa torped fotonowych?

Co pani kapitan sądzi o ustawieniu Thundera jako wabika, "jedynego ocalałego" oddalającego się niespiesznie od jednostki macierzystej. Która miałaby wyłączone prawie że wszystko i oddanie strzału z dwóch dział plazmowych (2x1JE jeśli dobrze liczę) w MĄTWĘ? Powtórzenie scenariusza z drugim obiektem może się nie udać, ale pozwoli nam na zostawienie 3JE na salwę z większymi obrażeniami, skoro mamy do dyspozycji 5JE łącznie i przekroczenie limitu nas ponownie sprasuje. Może ustrzelone kamikaze będą miały jakieś adaptowalne ogniwa.
 
__________________
Wzory światła i ciemności pośród pajęczyny z kości...
Plomiennoluski jest offline  
Stary 21-12-2014, 16:34   #134
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Thunder może stanowić wabik, ale najlepiej będzie, jeśli wabik zaatakuje MĄTWY. To z pewnością odwróci uwagę samobójców od AJOLOSA.

Po ustrzelonych kamikaze zostanie zapewne nieco odłamków i trochę zamarzniętego płynu
 
Kerm jest offline  
Stary 21-12-2014, 16:50   #135
 
Proxy's Avatar
 
Reputacja: 1 Proxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputację
Pojawienie się THUNDERA na pewno zainteresuje obie MĄTWY. Wabik może je odciągnąć wrzucając drugą w pułapkę całej salwy AJOLOSA.

Będzie trzeba pomyśleć. Będzie trzeba
 
Proxy jest offline  
Stary 21-12-2014, 17:23   #136
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
No i okaże się, że zginiemy czekając do ostatniej chwili na rozkazy.
Słowo "deadline" idealnie tutaj pasuje
 
Kerm jest offline  
Stary 21-12-2014, 17:47   #137
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
Rakiety i torpedy fotonowe nie korzystają z zapasów energii okrętu (ich wystrzelanie nie pobiera jakiś znaczących zasobów) czyli nie ma kosztów w JE.

Macie czas a posty do 29 grudnia włącznie

Taktycznie rzecz biorąc możecie nawet wrzucić jeden wspólny post, chciałbym tylko znać taktykę walki, jaką prowadzicie.

Warto też rozważyć odpalenie silników i przyśpieszyć do znacznych prędkości jak już przyjdzie do wymiany ognia (czyli te 1 JE poleci, jak nic). No i pamiętajcie, że nie tak łatwo trafić cel, więc może się okazać, że jedna salwa to za mało Ale liczcie na to, że Chan jest dobry w "te klocki"
 
Armiel jest offline  
Stary 22-12-2014, 16:34   #138
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
- Tak ogólnie to jak dla mnie lepiej ich załatwić po kolei niz na raz. Więc najpierw załatwmy tego co leci ku nam a potem tego drugiego. Pewnie nie mogą zinterpretować tego wybuchu energii więc dla ich skanów oba nasze cele są podobne w hierarchii rozpoznania/celów.

- Thunder jest mały i chyba ma jakies maskowanie? Generalnie wziąłbym pierwszego w dwa ognie pomiedzy Ajalosem a Thunderem. Korwetę i tak wykrywa więc się nie ukryje może więc robić za wabia. Atakującym znienacka byłby więc Thunder. Trzeba jednak po szpryciulksu dobrać odległość by Mątwy jeszcze nie kusiło do otwarcia ognia czy wystrzelenia torped. Jakby się udało to najpierw niech zaatakuje Thunder i ewnetualnie rakiety (rozumiem, że skoro nie pobierają energii to z ich użyciem nie ma chyba problemu i jest w miarę normalne).

- Dział energetycznych Ajalosa bym używał w ostateczności. Po pierwsze mamy mało energii na strzał czy dwa po drugie dają silny efekt energetyczny dla skanów czyli mogą nas ich główna jednostka namierzyć nawet jeśli chwilowo miałaby z tym kłopot.

- Walka z drugą Mątwą byłaby wówczas zależna od tej pierwszej. Ale ogólnie jak powyższy schemat by zadziałał a nie pojawiłoby się nic nowego zmieniającego sytuację to w sumie można by spróbowac powtórzyć...
 
Pipboy79 jest offline  
Stary 22-12-2014, 22:05   #139
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Thunder nie ma maskowania.
Całą szansa w tym, że Mątwa go nie zauważy
 
Kerm jest offline  
Stary 23-12-2014, 08:08   #140
 
Lomir's Avatar
 
Reputacja: 1 Lomir ma wspaniałą reputacjęLomir ma wspaniałą reputacjęLomir ma wspaniałą reputacjęLomir ma wspaniałą reputacjęLomir ma wspaniałą reputacjęLomir ma wspaniałą reputacjęLomir ma wspaniałą reputacjęLomir ma wspaniałą reputacjęLomir ma wspaniałą reputacjęLomir ma wspaniałą reputacjęLomir ma wspaniałą reputację
W sumie stoimy z odpisami, bo czekamy na rozkazy Rowens, nie?
 
Lomir jest offline  
 


Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:16.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172